Seuraava kysymys: onko monsterin 600 ja 620 runko samanlainen? Stormilta löytys noi kaatumatapit 600 monsteriin, mahtaakohan käydä myös 620 malliin??
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
kinnityskohdathan on suurinpiirtein samassakohdassa, mutta pultti on muistaakseni erilainen (vanhoissa kai 10mm, uusissa 12mm), mutta saattaahan tuo silti sopia. Eli EOS.
Happy with what you have to be happy with.
ok, kiitos tiedosta, eli en uskalla vielä tilata. Täytynee selvitellä asiaa. Mikäli jollain osuu silmään jostain putiikista sarja 620 kaatumatappeja, niin saapi ilmotella.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Vastaankin itse itselleni. 620 monsterin kaatumatapit löyty osoitteesta dragrace.fi![]()
..ja itselleni tilasin Motohell.fi:stä..tosin ei ole vielä tapit paikallaan..noita penkin katteita kannattaa kysellä hailacilta, itse käytin huollossa ja siellä lojui nurkassa niin käskin asentaa paikalleen..(Chris @ Maalis. 11 2008,10:32) kirjoitti
![]()
Muistatko mitä oli muovilla hintaa??(hirviö @ Maalis. 21 2008,12:34) kirjoitti
Soittelin tuosta penkinkatteesta hailacille ja jotain 230e olisi ollut uudella hintaa, melkoinen d-lisä kun kuitenkin mc-lifestyle myy samaa osaa 135e postikuluineen. Tilasin sitten sieltä, noin 2vko toimitusaika.(Chris @ Maalis. 22 2008,00:14) kirjoitti
Pistin myös tilaukseen McLifestylestä perämuovin.
emännän monsteri vaihtu bi sporttiin nii täältä löytys kaatumatapit (695) ja alaspoileri musta /tarpeettomana edullisesti
yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
..eli tuo monsteri vaihtu jo pois?(enskaTNT @ Maalis. 30 2008,08:10) kirjoitti
If people were meant to pop out of bed, wed all sleep in toasters.
Ducati Monster 600 Dark
Triumph Speed Four
joo vaihdos menee.....
yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
Kertokaapa mihinkä tuo Monsterin etukate on kiinnitetty? Itselläni 98 600 Monsteri ja ostin siihen etukatteen, mutta siinä ei ole paikkoja johon sen kiinnittää. Ilmeisesti tuon vuosimallin ja tuon kokoisessa pyörässä ei ole mahdollisuutta etukatteen kiinnittämiseen.
Heissan! Ajattelin tänne laittaa tällaisen pienen kymysyksen monsterin kytkimestä. Eli näin naisimmeisenä en muutenkaan paljon tiedä noista teknisistä vekottimista, mutta onko tämä vain monsterin "tyyppivika" vai ihan oikea vika, kun miun monsterin kytkin ottaa aika ylhäältä vasta kiinni? Siis monster 600 dark vm -02. Näin kun ajattelee, että kytkin vois olla lopussa, kun kerta kotiloissakin on tälleen, että jos kytkin ottaa ylhäältä, niin se on aika lopussa. Mutta jos voisitte ystävällisesti vastaa ja auttaa niin olisin taas pikkasen viisaampiKiitoksia etukäteen
![]()
Tuo kytkinongelma saattaa poistua myös kytkimen ilmaamisella, itsellä joskus edellisessä monsterissa(620i.e.) pääsi ilmeisesti ilmaa tai kosteutta systeemiin ja alkoi ottaa tosi ylhäältä kiinni kunnes ei irroittanut enää ollenkaan, mutta ilmaus poisti onkelman...
Vähän reilut 31 000 kilometriä. Onko yleensä mahdollista, että kytkin menee loppuun?(Juhana N @ Touko. 06 2008,11:55) kirjoitti
Mii dont nou.
Juu, täytyypäs kokeilla. Sitten vielä semmoinen kymysys, että kuinkas tällainen ilmaaminen tapahtuu? Voiko tehä isse vai täytyykö viedä liikkeeseen?(Petri @ Touko. 06 2008,12:06) kirjoitti
Aikalailla sama homma minunkin 620 darkissa, kilometrejä pari hunttia alle 7000. Olen aatellut tuon ihan ominaisuudeksi eikä siksi ole haitannutLyhyt on tosiaan tuo liikerata jolla kytkin jo "luistaa", ehkä sentin... olisikohan tuo ilmaus sitten paikallaan? Enpä tiedä minäkään miten se hoidetaan. Voiko tuosta olla haittaa pidemmän päälle vaikka ei ilmailekkaan?
ilmauksesta löytyy ohjeita tällä palstalla, jos käyttää hakua.
Samalla tavalla toimitaan kuin jarrua ilmattaessa. eikä kyseessä ole monen minuutin hommakaan, joten korjaamolla tuskin paljon maksaa. Tai en tiedä hailacin työhintoja, mutta jos ne on verrattavissa varaosien hintoihin niin...Mutta tuon homman hoitaa kuka vaan autorasvari
Haittaako jos on ärsyttävää?
Jos kytkin ei luista kahva vapaana, niin ei se kuluta kytkintä enempää
Entisellä mopolla ajettu yli 50 000km eikä kytkin vielä sillonkaan lopussa, riippuu tietty käytöstä.. Ilmaamiseen löytyy ohjeita netistä tosi paljon, etenkin jos lontoo taipuu, vaikka täältä tai jos tuo linkki ei toimi niin googlesta ducati tech -hakusanalla
Koklasin eilen semmoista juttua, että se ruuvi mikä on siinä kytkimen juuressa niin sitä vähän pyöritin, niin tuli ainakin se kytkinkahva lähemmäs eikä se enää niin paljon haitannut se ylhäältä ottaminen. Mutta sen jälkeen huomattiin, että tyhjäkäynnillä se ei enää "nykiny" ku ennen, eli onko mahdollista, että kytkin nyt koko ajan luistaa???![]()
kaatumaraudat on myös hyvä lepuutustyyli..vähän custompyörätyyliin(wekkuli @ Maalis. 06 2008,11:03) kirjoitti
![]()
Monsteristeille tarpeellisia varusteita ylimääräsenä : Tästä.