Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Ostin juuri uutukaisen PCIIIr 2001 malliseen bleidiini. Tarkoitus oli viedä jossain vaiheessa kyllä penkkiinkin, mutta en alkuun meinasin ruuvailla noiden valmiiden karttojen kanssa.

    Nyt herkesi vaan kysymys, että mitä tuo European model noissa Power Commanderin kartoissa meinaa (vajaatehoinen Saksan malli *)? Mappeja on siis ilman mitään päätettä esim. 900 RR stock exhaust and stock air filter ja toisaalta 900 RR stock exhaust and stock air filter European model. Eroa näiden karttojen välillä on niin paljon, että ei viitsisi ihan arvalla heittää. Menee nimittäin aika laihalle tolla European model kartalla, jos menee väärin. Kartassa on nimittäin arvoja tyyliin -20!
    Harrikka
  2. #2
    Eikohan noissa PC:n kartoissa eurooppa tarkoita ihan taysitehoista EU mallia. Ja se ei EU kartta on jenkki pyoraan tarkoitettu. ?
  3. #3
    Kiitokset vastauksesta!

    Eli onko jenkkimallissa sitten eri boksi tai jotain? Vähemmän jerkkua? Malleja on nimittäin tuolla kotisivulla vielä "Californian model" (vähemmän päästöjä), ilman merkintää ja sitten tämä European.

    Lisäksi minulla on Service manual, joka ei taas edes tunne tuota muuta kuin normimallin ja Californian??? Eli ei ole enää erikseen mitään european mallia. Kyselen, koska noissa kartoissa on eroa kuin yöllä ja päivällä riippuen onko European vai ei *. Vien kyllä säätöön, mutta en ehkä ihan heti. Olisiko varminta pistää vaan "nollakartta"?



    Harrikka
  4. #4
    Samaa asiaa pohdin itsekin.Mul on cbr600fi -02 mikä on luultavasti tuo euromalli.Noissa kuussatkuissa 01-02 näyttäs olevan lambda-anturi ja toisenlaiset säädöt (ehkä?)mikä tekee siitä sen european modelin.Pc:n lisäks joutuu ostaa anturin ohittimen toimiakseen kunnolla.Varmista vaikka joltain honda myyjältä
  5. #5
    Onhan noita malleja vaikka mitä mutta muistaakseni Euroopan malli on se ed joka on ainaki oma mopotin. Tuos Venäjällä yks tyyppi päivitteli 600 rr tehoja ylöspäin kun siel oli polleja kotona vain 59hv. Näin ainakin väitteli 600rr foorumilla.
    Tuo Kalifornian malli on jotenkin erikoinen viel jenkeis nimittäin muualla jenkeis ei ollut lambdaa ku Kalifornian mallis...Näin ainakin korjauskirjanen väittää..
  6. #6
    ainakin monissa saksantuontivehkeissä on katti ja lambda, kun taas 2000-2004 bladeissa ei suomenpyörissä ole ollut kattia eikä lambdaa.

    mutta kuten powercommanderin sivuilta näkyy, niin siellä on erikseen se german model jossa on o2 eliminator tarpeen.

    - European German Model, MIG open seat slip-ons, stock or aftermarket air filter and Dynojet O2 Sensor eliminator Kit

    joten european model on se joka sulla on, jos sulla ei ole lambdaa.

    blade on tehtaalta säädetty rikkaalle joiltain alueilta, koska siellä on se ilmapumppu, kun menee vähän bensaa putkeenkin, niin palaa saasteet paremmin.

    karttaahan voi myös pätsätä, jos esim et halua laihennuksia ollenkaan, niin muuta kartta nollaan niiltä kohdin. täten saat kartan joka on pyörän orggiskartta niilta osin, mutta rikastukset on otettu huomioon.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Kiitokset tyhjentävistä vastauksista. Ja eiku kokeilemaan. Harmi kun PC:n sivuilla ei ole MIVV:n race pönikälle suoraan karttaa. Kattelin kuitenkin, että tuo MIVV on melkolailla LeoVince:n näköinen .
    Harrikka
  8. #8
    oikeastaan kaikki race pöntöt on melko samanlaisia
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9.  
  10. #9
    Lähettelin mailiä myös Dynojet:lle ja vastaus tuli nyt. Eli Eurooppa mallinen kartta on heidän mukaansa tarpeen lähinnä polttoaineiden eroista johtuen . Lisäksi vastaus slipareiden suhteen oli sama kuin "jaket" yllä toteaa. Eli kaikki race pöntöt ovat lähes samanlaisia.
    Harrikka