Ostettiin viikonloppuna kauniimmalle puoliskolle spyken tekstiilitakki kun oli halpa ja hyvän näköinen ja istuikin niin hienosti.
Nyt kyselisinkin onko kokemuksia tekstiilipuolelta nahoista kyllä jotakin löytyi?
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Kyllä on kokemuksia sekä ittellä, broidilla ja omalla kihlatulla. Hyviä takkeja ovat, kestävät vettä ihan kohtalaisesti (ei ole suuremmissa sateissa tullut ajettua). Omani myin pois, koska ostaessa oli napakka päällä, mutta muutaman kerran jälkeen muodostui takista sellainen "pussi" mahan kohdalle kun istui pyörän päälle ja takki alkoi tuntua jotenkin isolta itselle... Muuten en olis myynyt! Ei oikeastaan muuta pahaa sanottavaa...![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Tuohan erikoiselle kuulostaa miten pussille se sitten meni ? Näyttäs olevan omega malli joka nyt kaapissa roikkuu.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Siis meni oikein reilusti pussille! Ei mikään pieni makkara vaan ihan kunnon "pussi". Tuntui niin pahalta päällä, että tosiaan piti myydä takki pois. Pikku-broidin takissa ei ole vastaavaa ongelmaa.(kawa @ Helmi. 13 2007,23:18) kirjoitti
PS. Tai sit oon vaan niin läski, että vaatteet menee väkisinkin pussille...![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Itsellä on Spyken nahkapuku joka on ainakin loistava, vaimolla taas on tekstiili takki, eikä toi ole ainakaan vielä valittanu mistään.
Burn rubber, not your soul!