Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Osaisko kukaan neuvoa, että mistäköhän mahtaisi löytää tuollaiseen -95 vuoden cbr:rään kirkasta takavalon lasia? Tai jos jollakin ylimääräisenä sellainen, niin ei muutakuin tarjousta tulemaan : teucca81@gmail.com
    Ducati ST4S 996
    Dragrace.fi osoitteesta näyttäs löytyvän tollanen mis on ledivilkutkin hintaa 116 euroa
    Lainaa (ilex1 @ Helmi. 08 2007,08:45) kirjoitti
    Dragrace.fi osoitteesta näyttäs löytyvän tollanen mis on ledivilkutkin hintaa 116 euroa
    Kiitos hyvästä vinkistä, sieltähän tosiaankin löytyi sellainen! mietin vaan että mitenkähän nuo vilkut mahtaa pelata tuollaisessa systeemissä?
    Ps...aika sika hintanen kyllä, mutta pakko ottaa jollei muualta löydy
    Ducati ST4S 996
    Ookko näiltä kyselly?

Storm-Motor

Ainaski ite ostin EMGO:n valmistaman kirkkaan takavalon nuilta. Eri mopo kylläki, mut kannattaa kysästä..
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    Täältä varmaan löytyy: LINKKI

..siis Clearalternatives. Sijaitsee jenkeissäm ja olen sieltä tilannut mm. kirkkaat vilkunlasit Bladeen.

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    No onhan se aika tyyris mut aika erikoinen noitten vilkkujen takia veikkaisin et siin on johdotukset mihin saa vaik "ryöstää" vilkuilta virran? ei varmaan vaikea juttu
    Lainaa (-C9B5R4- @ Helmi. 08 2007,18:10) kirjoitti
    Täältä varmaan löytyy: LINKKI

..siis Clearalternatives. Sijaitsee jenkeissäm ja olen sieltä tilannut mm. kirkkaat vilkunlasit Bladeen.

-C9B5R4-
    Paljonkohan nuo mahtaa ottaa noita postikuluja ja oliko tuo tilaus homma helppoa?
    Ducati ST4S 996
    Entäs www.kikotin.fi , ihan kotimainen liike. sieltä itse tilasin -94 bladeen kirkkaan takavalon.
    ...Blade...1000rr...2006...
    Lainaa (ronikko @ Helmi. 09 2007,17:53) kirjoitti
    Entäs www.kikotin.fi , ihan kotimainen liike. sieltä itse tilasin -94 bladeen kirkkaan takavalon.
    Tartteekin pistää mailia tuonne puljuun ja kysästä, vaikkei luekkaan nettisivuilla että olisi tarjolla sellaista
    Ducati ST4S 996
  10.  
    Katopas tuolta...

http://www.blackbird.fi/
    Maailman paras ja lyhyin satu:

Olipa kerran poika, joka kysyi tytöltä "Menetkö kanssani naimisiin".

Tyttö vastasi: "En"

Ja näin poika eli elämänsä onnellisesti loppuun asti. Hän kävi usein kalassa ja metsällä. Hänellä oli aina uusinta mallia olevat elektroniikkalaitteet, nopeimmat autot, moottoripyörät ja veneet. Ja hän joi kaljaa kavereiden kanssa ainakun halusi. Sen pituinen se.