Onko kokemuksia otsikonmukaisesta pleksistä xx:ään?
Nyt mulla giwin spoileripleksi eikä se paljoa tuntunu auttavan.
Rekan perässä ajaessa tällä nykyisellä puistattaa aikalailla.
Oisko tuplakupla paras vaihtoehto?
ei oo kokemuksia just tuon merkkisestä kupolista.itselläni on alkuperäinen tuulilasi ja mielestäni se on paras vaihtoehto.Olen ajanut tuplakuplalla varustetulla ja jollakin toisellakin versiolla,nimeä en muista.Toiset on hyviä yksin ajettaessa ja karmeita kaks päällä,toiset ei anna vastetta ollenkaan (kädet puutuu).Kuskin pituus vaikuttaa (miljoonan kertaa käsitelty aihe)asiaan pirusti ym ym.
Rekan perässä puistattaa kaikki, oli sitten minnonen himmeli tahansa,ohi vaan...
Hölömö mutta Innokas
Itse korotin sarvia 30mm ja koska tuuli riepottaa nyt enemmän "pysty"ukkoa, korotin tuulisuojaa vastaavasti MRA.n tuplakuvulla.(xxhondaxx @ Helmi. 06 2007,21:36) kirjoitti
Pitäs olla very touring nyt.
Just "nyt" ei bikeä...
Mulla on pituutta hiukan yli 190 ja Puigin race tuplakupla plexi toimii mainiosti ja on myös pirun siistin näköinen.
Mitäs väliä sillä on, jos rekan perässä puistelee... eihän siellä kovin pitkään XX:llä ole tarkoitus ajella...![]()
![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
Täytyy kyllä myöntää että tuolla etuplexillä on aikamoinen ero kun alkuperäisen vaihtaa touring malliin.Ennen viima kävi just kaulan kohdille tavallisessa ajoasennossa.Vaikka se nyt n.satkun maksaakin niin suosittelen.![]()
Ja minäkun ajattelin hankkia alkuperäisen tuo touring plexin tilalle kun mulla ei tuota orkkis pleksiä ole.
Honda CBR1100XX
Ja alkuperäisiähän löytyy sitten paria eri korkeutta... Tämä aihe mennee samaan kastiin noitten rengas suositusten kanssa. Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Ja kumpaakin testattava, että tietää kumpi itselle parempi.
Ja sitten on vielä kyytiläinen, johon tuo plexin vaihto voi vaikuttaa juurikin aivan päinvastoin.
Maailman paras ja lyhyin satu:
Olipa kerran poika, joka kysyi tytöltä "Menetkö kanssani naimisiin".
Tyttö vastasi: "En"
Ja näin poika eli elämänsä onnellisesti loppuun asti. Hän kävi usein kalassa ja metsällä. Hänellä oli aina uusinta mallia olevat elektroniikkalaitteet, nopeimmat autot, moottoripyörät ja veneet. Ja hän joi kaljaa kavereiden kanssa ainakun halusi. Sen pituinen se.