Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Moro. Onko kukaan fz1 kuski jo hommannut tuota Ivanin FCE:tä? Jos on, niin millaisia kokemuksia on siitä?

    Suomisivuilla ei ole ollut mitään kyseisestä asiasta...
  2. #2
    Aika vähän mitään muutakaan juttua ko. fillarista. Jenkithän ovat pitäneet tuota Ivania Jumalana siitä lähtien kun ovat asennelleet tuota FCE palikkaa FZ1:seen. Mitä mahtaa takuu meinata siitä ja tarviiko tuota vehjettä, jos asentaa esim. Rapid Biken, jolla säädetään sekä sytkää että ruiskua?

    On jäänyt epäselväksi, että mitä tuo FCE oikein säätää? ECUa? Tuntuu, etteivät jenkitkään oikein tiedä, vaikka olen kysellyt..
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  3. #3
    Tämä ei nyt ilmeisesti ole se palikka, joka poistaisi tehonrajoitukset alimmilta vaihteilta. Sitä olen itse odotellut Ivanilta.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  4. #4
    Ei aavistustakaan.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  5. #5
    Oottekos te muut laittanut jotain palikoita kiinni? Mulle pitäis tulla commanderi + bmc:n putsari pian. Oon kans avartanut sen ilmanputsarikotelon sekä vaihtanut putken + rattaan eteen. Saa nähä mitä nää vaikuttaa No pian sitä kai jo saa kokeilla miltä "uusi" pyörä tuntuu
  6. #6
    Lainaa (JAMMU6 @ Helmi. 05 2007,20:22) kirjoitti
    Oottekos te muut laittanut jotain palikoita kiinni? Mulle pitäis tulla commanderi + bmc:n putsari pian. Oon *kans avartanut sen ilmanputsarikotelon sekä vaihtanut putken + rattaan eteen. Saa nähä mitä nää vaikuttaa * *No pian sitä kai jo saa kokeilla miltä "uusi" pyörä tuntuu *
    Viime kesänä tuli tosiaan laitettua LeoVincen factory evo slipari, PCIII, pienempi eturatas ja speedohealer. Syksyllä avarsin ilmanputsarin ja keväällä ajattelin uuden dynon yhteydessä laittaa BMC:n paikalleen. Katsotaan kuinka paljon hevosia jää sille tielleen. *



    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  7. #7
    Kiipeekö syliin muutosten jälkeen?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  8. #8
    Midaan Yammua ennen ja jälkeen muutosten kokeilleena, voin kertoa akselivälin tuntuvan kovin lyhyeltä näin päivitysten jälkeen
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Seeber @ Helmi. 06 2007,15:44) kirjoitti
    Kiipeekö syliin muutosten jälkeen?
    Ei yllättäen. Kiihdyttäessä kulkee silleen mukavasti etutassu hieman irti asfaltista.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1