Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa (jannu @ Huhti. 23 2007,20:56) kirjoitti
    Samaa pohtinut kuin "Eskolakin". Ovatko 04 ja 05 sitten ihan samanlaisia ja vastaavasti 06 ja 07? Jostain ehkä mukamaste lukenut, että -04:ssa olisi jotain häikkää laturien (jonkun vauhtipyörän ) kanssa. Onkohan tämä sitten muuttunut -05:ssa? Kovasti himottaisi 1000 rärrär. Kunhan rikastuisi ...
    Kyllä noi 04 ja 05 mallit ovat samoja. Usalaisilta foorumeilta oon lukenu noista laturin ongelmista. Tämä siis ollut pieni vitsaus juurikin 04 malleissa. Jos oikein muistan niin päivitetty malli (staattori) tuli jo samana vuonna (04) ja niitä vaihdettiin jos ongelmia ilmeni.
  2. #32
    Tuli nyt anyway hommattua tuollainen '05, oli eroja tai ei... Merkkiliikkeen edustaja ainakin oli sitä mieltä että "sama pyörä". Tietty positiivista jos tuo laturiongelma on korjattu. Onhan noita juttuja tullut lueskeltua että '05-mallista olisi jossain penkitetty pari pollea vähemmän, tiedä sitten mikä on virallinen totuus. Toisaalta ohjelmassa saattaa olla slipari/putki & PCIII jolloin tuollaisilla pikkuseikoilla ei niin väliä olisikaan

    Pääpiirteittäin ainakin mallit ovat 04/05 ja 06/07.
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  3. #33
    Lainaa (Athene @ Huhti. 11 2007,12:45) kirjoitti
    Lainaa (R12005 @ Huhti. 11 2007,01:05) kirjoitti
    Onkos tommosessa Firebladessa (06-07) luistokytkin ? Oon vaihtamassa merkkiä ja toi kiinnostaa tosi paljon.
    Ei oo, enkä ole tarvinnut.. V-koneessa vois tarvitakin, jos sellainen olisi. Saahan niitä ostaa jälkikäteenkin, jos tarvitsee sellaisen.
    "Kun ei paremmasta tiedä..."
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  4. #34
    Lainaa (teude @ Huhti. 23 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Huhti. 11 2007,12:45) kirjoitti
    Lainaa (R12005 @ Huhti. 11 2007,01:05) kirjoitti
    Onkos tommosessa Firebladessa (06-07) luistokytkin ? Oon vaihtamassa merkkiä ja toi kiinnostaa tosi paljon.
    Ei oo, enkä ole tarvinnut.. V-koneessa vois tarvitakin, jos sellainen olisi. Saahan niitä ostaa jälkikäteenkin, jos tarvitsee sellaisen.
    "Kun ei paremmasta tiedä..."
    Paremmuus on suhteellinen käsite. Ja tietoa asiasta löytyy riittävästi. Olen ajanut paljon luistokytkimillä varustetuilla kavereiden kyykyillä. Normiajossa en ole kyllä huomannut mitään merkittävää hyötyä/haittaa luistokytkimestä. Harvoin paria vaihdetta pienempää survotaan kadulla suoraan sisään, joka rivikoneella ei takasta ole lukittanut. Ducatin 999:llä mm. olen taasen ajanut sen verran, että siinä moottorijarru on huomattavasti tehokkaampi ja jo yhden vaihteen pykällys pienemmälle korkeilla kierroksilla alkoi lukitsemaan takasta. Rata-ajossa olen senverran aloittelija, että sielläkään en ole osannut kaivata luistokytkintä. Toisaalta kun on tottunut normikytkimen toimintaan, ei tapahdu yllätyksiä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #35
    Lainaa (yusub @ Huhti. 14 2007,00:55) kirjoitti
    Terve vaan tuli tänään tilattua sitte uusi 07 malli kyseisestä pelistä (mustana) En tiiä tulikohan pikkusen liioiteltua kättelyssä ku on ensi pyörä
    Eipä se mitn, itelläkin on ensipyöränä 1000rr -06 Hyvin on mennyt...
    EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black

    EX - cbr 1000rr -06
  6.  
  7. #36
    Läksin kokeilemaan yllä olevan keskustelun pohjalta 05 sekä 06 malleja. Lopputuloksena hankin mustan 06:sen *. Mielestäni eroa on aika paljon ja minua tuo 06 houkutteli nimenomaan "polkupyörämäisellä" käytöksellään. Tietty noi katteetkin miellyttivät silmää.

    PS Olisihan sitä voinut käytä muitakin merkkejä edes katsomassa *. Bleidi vaihtui siis bleidiin.
    Harrikka
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12