Kyllä noi 04 ja 05 mallit ovat samoja. Usalaisilta foorumeilta oon lukenu noista laturin ongelmista. Tämä siis ollut pieni vitsaus juurikin 04 malleissa. Jos oikein muistan niin päivitetty malli (staattori) tuli jo samana vuonna (04) ja niitä vaihdettiin jos ongelmia ilmeni.(jannu @ Huhti. 23 2007,20:56) kirjoitti
Tuli nyt anyway hommattua tuollainen '05, oli eroja tai ei... Merkkiliikkeen edustaja ainakin oli sitä mieltä että "sama pyörä". Tietty positiivista jos tuo laturiongelma on korjattu. Onhan noita juttuja tullut lueskeltua että '05-mallista olisi jossain penkitetty pari pollea vähemmän, tiedä sitten mikä on virallinen totuus. Toisaalta ohjelmassa saattaa olla slipari/putki & PCIII jolloin tuollaisilla pikkuseikoilla ei niin väliä olisikaan
Pääpiirteittäin ainakin mallit ovat 04/05 ja 06/07.
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
"Kun ei paremmasta tiedä..."(Athene @ Huhti. 11 2007,12:45) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Paremmuus on suhteellinen käsite. Ja tietoa asiasta löytyy riittävästi. Olen ajanut paljon luistokytkimillä varustetuilla kavereiden kyykyillä. Normiajossa en ole kyllä huomannut mitään merkittävää hyötyä/haittaa luistokytkimestä. Harvoin paria vaihdetta pienempää survotaan kadulla suoraan sisään, joka rivikoneella ei takasta ole lukittanut. Ducatin 999:llä mm. olen taasen ajanut sen verran, että siinä moottorijarru on huomattavasti tehokkaampi ja jo yhden vaihteen pykällys pienemmälle korkeilla kierroksilla alkoi lukitsemaan takasta. Rata-ajossa olen senverran aloittelija, että sielläkään en ole osannut kaivata luistokytkintä. Toisaalta kun on tottunut normikytkimen toimintaan, ei tapahdu yllätyksiä.(teude @ Huhti. 23 2007,23:21) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Eipä se mitn, itelläkin on ensipyöränä 1000rr -06(yusub @ Huhti. 14 2007,00:55) kirjoitti
Hyvin on mennyt...
EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black
EX - cbr 1000rr -06
Läksin kokeilemaan yllä olevan keskustelun pohjalta 05 sekä 06 malleja. Lopputuloksena hankin mustan 06:sen *. Mielestäni eroa on aika paljon ja minua tuo 06 houkutteli nimenomaan "polkupyörämäisellä" käytöksellään. Tietty noi katteetkin miellyttivät silmää.
PS Olisihan sitä voinut käytä muitakin merkkejä edes katsomassa *. Bleidi vaihtui siis bleidiin.
Harrikka