Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Minkä levyinen takanakki tuossa on ja mitä siihen voi laittaa ja mitä suositellaan?

Olisin kuullut että tää Conti Force olisi kestävä rengas?
    Minä olen ja elän ja hengitän.
    180 leveä. Pirelli diablon hyväksi havaitsin.
    Jos en nyt ihan väärässä ole niin takanahka taitaa tossa olla
    180/55 ZR 17. Korjatkaa joku jos ei pidä paikkaansa... Tuo rengas on mielestäni ihan riittävän kokoinenkin. Tuo mainitsemasi rengas on laadukas ja hyvä rengas. Renkaan kulumisesta en sano mitään mutta ajamalla ja polttamalla ne kaikki muutkin renkaat kuluu Mitä kovempi rengas,sen vähemmän pitoa,enemmän kestävyyttä ja päinvastoin.
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    Joo kiitos. Rengas-onlinessa on edullisia renkaita. Siinä pyörässä on muistaakseni pilot power mut taitaa olla niin et ku on uusimisen aika niin halvempaa täytyy katsoa...

Tai oikeasti: Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa.
    En kyllä Contiforcea laittais.. Mulla on edellinen omistaja laittanu sellasen taakse, ei hyvä. Diablot tulee alle heti kun tiet vähä silottuu/puhdistuu. Täältä foorumilta luin että 4000km ois contiforce kestänyt. Ja oli muistaakseni MCN:n(tai joku muu iso lehti) testissä toisteks viimeinen, Pirelli Diablo vei voiton..
    Aprilia RSV Mille R Colin Edwards -03
    Aprilia RSV Factory -04
    Ducati 748R -00
    Ducati 900 SS -92
    Ducati Monster 1000Sie -04
    Metzeler sportec M1:set odottavat kellarissa asennusta. Vanha eturengas on samanlainen, mutta en tiedä ominaisuuksista sen enempää, hinta vaan sattui olemaan kohdallaan.
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

Vain nopeet elää..

http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  7.  
    Joo 180/55/17 on koko ja mulla on tällä hetkellä pilot road takarengas.
    Ajellaan se loppuun katsotaan mitä seuraavaksi. Vaikee sanoo muuta ku kylmällä asfaltilla ja kylmällä renkaalla irtoo aika helposti luistoon ku avaa hanaa.