Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kesän reissuun kuuluu muutama yö Düsseldorfissa. Vinkkejä otetaan vastaan hyvistä ja "järkevänhintaisista" hotelleista Düsseldorfin keskustan tuntumassa.

MJ
    KVG! (katso vittu Googlesta!)
    MVTSTFOOJESK,KHL,MJJOHJHIVANASA!
    (minkä vitun takia sitten tälläinen foorumin osion olemassa jos ei saa kysyä, kyllä hotels.comistakin löytää, mutta jos jollakulla olisi hyvä ja halpa "inside" vinkki antaa niin ainahan se auttaisi)

Lainaa (Joikhu @ Tammi. 31 2007,21:46) kirjoitti
    MVTSTFOOJESK,KHL,MJJOHJHIVANASA!
    (minkä vitun takia sitten tälläinen foorumin osion olemassa jos ei saa kysyä, kyllä hotels.comistakin löytää, mutta jos jollakulla olisi hyvä ja halpa "inside" vinkki antaa niin ainahan se auttaisi)

Ei ole vinkkiä, mutta ehdottomasti samaa mieltä kanssasi
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
    Jos sattuu olemaan jokut messut menossa niin ei keskustasta kyllä löydy mitään, ei halpaa eikä kallista.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    itse olen ollut paljon Hanseat-hotellissa Belserplatz taisi olla osoite ennen kuin sain kämpän. Pyörän saa sisäpihalle. Hinta vaihtelee 70-100 €/yö ja tuskin lähialueiltakaan 20 km säteellä saa alle 70 €. Jos tulette kesällä niin meille kotiinkin alakertaan mahtuu jos olen paikalla siis en Suomessa, grillataan ja juodaan kaljaa. 7 km Altstadiin ei muuta kuin private messagea
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  7.  
    Itse olen käyttänyt muutamia kertoja eTAP-ketjun hotelleja pitkin Saksaa. Nämä eivät kyllä ole milloinkaan kaupunkien keskustassa vaan aina jossain vähän laitamilla, teollisuusalueella, mutta hyvien yhteyksien varrella. Hotellissa on aina hyvät opastukset miten julkisilla liikennevälineillä pääsee keskustaan.

Hinnat ovat tosi kohtuulliset (luokkaa 35-40€/yö). Huoneet ovat myös tosi askeettiset, mutta siistit. Homma toimii lähes itsepalveluperiaatteella. Prosessi on seuraava:

1. varaat internetin kautta huoneen etukäteen ja ilmoitat luottokorttisi numeron

2. saavut hotellille ja pyyhkäiset eteisen korttiautomaatissa luottokorttiasi (jos respassa ei ole ketään ja sisäovi on lukossa)

3. maksat huoneen painamalla nappia, saat kuitin jossa ovikoodi ja huoneen numero

4. pääset ovikoodilla sisäaulaan ja huoneeseesi

5. aamulla käyt aamupalalla, jos olet sen tilannut, yleensä aamulla on respassa/ aamiaistilassa henkilökuntaa, jolle voit maksaa aamiaisen, jos et sitä etukäteen tilannut huoneen hintaan kuuluvaksi.

6. Lähdet taas tielle.

Tässä linkki hotelliketjun sivuille eTap- Hotels

Avautuu kartta, josta voit valita maata ja kaupunkia. Saksa on aika hyvin katettu ja Düsseldorfin ympäriltäkin näyttäisi löytyvän 6 hotellia.

Varoitus, ei ihmisille, jotka odottavat idyllistä pikku hotellia jossa voi iltasella ottaa kaljan tai pari baarissa. Aulasta löytyy vain kahvi- ja limuautomaatit, mitään safkaa ei paikassa ole tarjolla iltasella. Tosin aina jostain lähistöltä löytyy jotain Lidl/ Aldi tyyppistä kauppa ja Mäkkäri/ Burger King tyyppistä safkaa, joskus jopa jotain parempaakin. Ja kaikki huoneet ovat tehty samoilla piirrustuksilla, sopii sokeille, koska kaikki löytyy aina samasta paikasta, meni mihin tahansa ketjun hotelleista.