Voimia -RD-, et ole yksin, minäkin olen siihen kerran sortunut.(rico @ Tammi. 30 2007,14:18) kirjoitti
![]()
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Kyllähän tälläinen utelias käy kattoon tyhmätkin aiheet vaikkei yhtään kiinnostais.Ihminen kun sattuu oleen niin tyhmä eläinVittu,taas sorruin kommentoimaan
On muilla liian helppoa,kun on aikaa vääntää ja ns.puolustaa,ei tunnu omia ongelmia olevan,tai sitten muiden ongelmiin tarttuminen tuo jonkinsortin helpotuksen.Itse en kuulu mihinkään edellisistä kategorioista
![]()
![]()
Suk dik!
Kiva kuulla että siitä pidettiinkin...mut se oli vaan yks viestiketju, ja kai se söi mua tarpeettoman paljon, kun piti tämäkin ketju aloittaa.
Ois vaan ihan toivottavaa näidenkin pointtien valossa, että jatkossa moderaattorit moderoisivat vähän moderointiaan. On toki isolta osaltaan ahkeran porukan ansiota ettei täällä hirveet fleimisodat riehu eikä tyhmiäkään kysyjiä karkoteta, mutta oma osa on siinäkin että turhalle hömpälle on oma paikkansa. Joten se paikka on paras pitää sellaisena. Ja pitää mielessä, että maailman voi nähdä muullakin tavalla kuin sen itse tulkitsee.
Olen edelleen sitä mieltä että kyseisen ketjun poistaminen oli täysin perusteetonta, mutta se siitä, kunhan nyt menis vaan jakeluun että se oli virhe ja siitä pitää oppia.
Ja jos siihen nyt on vielä jotain änkättävää niin muistuttaisin ettei sulla ole mitään käsitystä miten iso asia yks typerä viestiketju voi olla, äläkä suotta yritäkään ymmärtää, kuhan oot vähän avoimemmalla mielellä jatkossa.
Ei kai tästä enää enempää.
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"