Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Ensteks mä en oo enää tsättimode, ja sit harvoin kun mä jotain kirjotan foorumille niin se poistetaan. Ja Paskanjauhannasta vieläpä! Hei mitä vittua?
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  2. #2
    Vastaas nyt ihan rohkeesti vaan, en mä ole iso kaveri ja olkaleikkauksen takia joudun kumminkin oottaan vielä 3kk ennen kun tuun antaan selkään, joten ehdin ehkä leppyä. Lääkityskin paranee kuukausi kuukaudelta.
    Kerrot vaan että mikä mättää?

    Aihehan oli: Eräänä talvisena yönä, orgin olohuoneessa
    ja foorumina paskanjauhanta.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  3. #3
    Tänään lähti muuten yksi viestiketju myös pois, mihin vastasin. Yhtäkkiä sitä vaan ei enää ollut. Modet taitaa olla varpaillaan.
    Erilainen "nuori".
  4. #4
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Sini-68 @ Tammi. 30 2007,13:55) kirjoitti
    Tänään lähti muuten yksi viestiketju myös pois, mihin vastasin. Yhtäkkiä sitä vaan ei enää ollut. Modet taitaa olla varpaillaan.
    Tänään on myös yhdistelty viestiketjuja, kuten esim Tylyttäjän aloittama CW-ketju ja Kiiran vahingonkorvausta käsittelevä ketju yhdistettiin koska ne käsittelivät samaa aihetta.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #5
    Joo, olisi ollut kiva seurata, miten ns. "matka itseesi" edistyy.
    Kyseessähän oli suht terveelinen havainto hengen ja aineen suhteesta toisiinsa. Eli kykenesikö org:lainen murtamaan fysiikan lait pelkällä ajatuksen voimalla? Ps. Jo peruskouluaikoinani tehtiin kyseisiä meditaatioharjoituksia hyvin tuloksin.. mm. sisko nostettiin ilmaan 4:n etusormen ja ajatuksen voimalla.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  6. #6
  7. #7
    Minä tunnustan. Ketju, jossa joku kertoo, mitä on itsekseen tsättäillyt itsensä kanssa on aika rajoilla paskanjauhannassakin.
    Sori.

    Ja jos se itsetsättäily jotakuta muuta kiinnostaa, suora yhteys RD:hen toiminee paremmin.



    * Arctic Ranger *
  8. #8
    Mitä varten toi paskanjauhanta sitten on...
    No, vanhemmat ja viisammat ovat puhuneet.
    Ei tästä enempää, poistakaa vaan tääkin kun vauhtiin pääsitte
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  9. #9
    En kyllä ymmärrä miksi toi piti poistaa... Ihan hauskaa läppää siinä jutussa oli eikä loukannut ketää. Onhan tuolla paskanjauhannassa nyt ollu paljon turhempiakin asioita kuin RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
    Pain is just weakness leaving the body
  10. #10
    Lainaa (mekanik @ Tammi. 30 2007,16:04) kirjoitti
    Onhan tuolla paskanjauhannassa nyt ollu paljon turhempiakin asioita kuin RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
    Kaikilla kun nyt vaan ei huumorintaju ole samalla asteluvulla. Joillakin yksilöillä puolestaan tuntuu ettei oo huumorintajua ollenkaan. Jotku nauraa vain sille ku joltain katkee jalka tms...

    Ei kaikkia voi miellyttää... sen on kolmessa vuodessa baariduunissa oppinu helvetin hyvin. Siks en välitä paskan vertaa ite jos joku ottaa kyttyrää jostai mielipiteestä tai muuta vastaavaa.

    Elämä jatkuu, eiks vaa?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  11. #11
    RD



    Good to the bone
    ...
  12. #12
    Lainaa (Jassu @ Tammi. 30 2007,13:57) kirjoitti
    Lainaa (Sini-68 @ Tammi. 30 2007,13:55) kirjoitti
    Tänään lähti muuten yksi viestiketju myös pois, mihin vastasin. Yhtäkkiä sitä vaan ei enää ollut. Modet taitaa olla varpaillaan. *
    Tänään on myös yhdistelty viestiketjuja, kuten esim Tylyttäjän aloittama CW-ketju ja Kiiran vahingonkorvausta käsittelevä ketju yhdistettiin koska ne käsittelivät samaa aihetta.
    Niin ja viestiketjun aloittaja voi myös poistaa koko ketjun, mikäli niin katsoo aiheelliseksi!
    Näin itsekin tein eilen kun ekaksi aloitin tuonne risuja ja ruusuja palstaan ketjun ja sittemmin tuli mieleen, että jos tekisikin aiheesta "äänestyksen" ja Jassu ystävällisesti lukitsi sen ja huomautti asiasta .

    Joten jos joku esim. sen takia menetti yöunensa niin olen pahoillani että pari muutakin viestiä poistui samalla, mutta ajattelin, että mitä sitä suotta jättää kuormittamaan palvelinta.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  13. #13
    Lainaa (mekanik @ Tammi. 30 2007,16:04) kirjoitti
    En kyllä ymmärrä miksi toi piti poistaa... Ihan hauskaa läppää siinä jutussa oli eikä loukannut ketää. Onhan tuolla paskanjauhannassa nyt ollu paljon turhempiakin asioita kuin RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
    Aika montaa nettifoorumia tuntuu vaivaavan ns. hiekkalaatikkosyndrooma. Samaan syndroomaan voi törmätä tenavien kanssa hiekkalaatikolla: "Tää on mun hiekkalaatikko ja mä saan päättää mitä täällä leikitään. Mä en nyt haluu leikkiä tuota teidän leikkiä ja vaikka se ei mun leikkejä häiritsekään, niin tää on silti mun hiekkalaatikko ja mä sanon, että tekään ette tuota leiki!"

    Ja mä en sitten viittaa tässä keneenkään, enkä mihinkään, joten turha haastaa oikeuteen herjauksesta tai panettelusta tai kunnianloukkauksesta. Mä vaan kirjoittelen omia vaatimattomia huomioitani taloyhtiön hiekkalaatikolta. * * *
    FZS 600 Fazer, -00
  14. #14
    Lainaa (-RD- @ Tammi. 30 2007,12:36) kirjoitti
    Ensteks mä en oo enää tsättimode, ja sit harvoin kun mä jotain kirjotan foorumille niin se poistetaan. Ja Paskanjauhannasta vieläpä! Hei mitä vittua?
    Ootpa todella epäonnekas Näin se sun elämäs valuu viemäriin Kyllä ny paskanjauhannallakin on rajansa,esim.pappatuna ja 95% Ittellä ei ainakaan sua vastaan mitään.Periaatteessa aina ilmoittelen henkilökohtaisesti mielipiteeni(joskus kysymättäkin ) kyseiselle henkilölle.
    Suk dik!
  15. #15
    Lainaa (mekanik @ Tammi. 30 2007,16:04) kirjoitti
    ... RD:n tutkiskelut levitaatiosta.

    Tahtoo lukea!!!

    ZZR 1200
  16. #16
    jaa kyllä paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä haluaa. Tosin kun "poistaja" ilmaantui, niin empä ihmettelle enää yhtään. Toisilla kun näkyy olevan "rajoitin" vähän alempana joka asiassa.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  17. #17
    Lainaa (uijui @ Tammi. 31 2007,07:55) kirjoitti
    jaa kyllä paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä haluaa. Tosin kun "poistaja" ilmaantui, niin empä ihmettelle enää yhtään. Toisilla kun näkyy olevan "rajoitin" vähän alempana joka asiassa.
    Niinhän se on, että mitä tahansa teet, aina se jotakuta ärsyttää.
    Ja jos et mitään tee, moititaan siitäkin...

    Jos oikeasti esim. nimimerkkejä mekanik tai uijui toimintani haittaa, olisko tuloksellisempaa ja asiallisempaa valittaa vaikka minulle privana? Täällä kun tuo modejen julkinen mollaaminen alkaa olla jo vanha vitsi, ei sillä enää rispektiä saa kuin tulokkailta.

    Mistähän muuten on tullut käsitys, että paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä tahansa paskaa?!?

    Nimestään huolimatta sielläkin on jonkinlainen järjenkäyttö sallittu, vaikka sinne aina välillä ilmestyy (ja jääkin) jotakin ihmeellisiä hengentuotoksia. Sen nimi voisi yhtä hyvin olla 'vapaata keskustelua' tai 'muut aiheet' tms. Ei sen rento nimi tarkoita sitä, että sinne on sananmukaisesti paskaa suollettava.
    * Arctic Ranger *
  18. #18
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,09:20) kirjoitti
    Ei sen rento nimi tarkoita sitä, että sinne on sananmukaisesti paskaa suollettava.
    "Paska" -attribuutin määrittely jollekin aiheelle tai tekstille on kovin lukijakohtaista - näin ollen sinä yksin et voi sanoa mikä on paskaa ja mikä ei. Mikäli itse olisin moderaattori, tuolla logiikalla olisin oikeutettu poistamaan kaiken jääkiekkoon, homosohvailuun ja "kuinka kännissä olen" -kertomuksiin jne. liittyvät asiat ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, että ne sattuisivat minusta olemaan paskaa.

    Ihan oikeasti, hattua löysemmälle. Vapaata (välillä myös älyvapaata) höpötystä pitää saada olla niin kauan kuin sillä ei loukata ketään ja keskustelu pysyy hyvän maun rajoissa. Mielivaltaisella omien mieltymysten rajojen tuolla puolen olevien ketjujen poistamisella kun et saa ainakaan mitään hyvää aikaan, kuten olet jo ehkä huomannut.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  19. #19
    Siinä mielessä olen samaa meiltä Tumeetin kanssa, että jos on pitkä keskustelu otsikolla "Kirjoita vain kännissä" tjtn -tyyliin, niin miksei muutakin yhtä älyvapaata? Toisaalta, jonnekinhan se raja on vedettävä. Itse en moisia jaksa lukea, mutta otsikot vilahtavat kyllä silmissä.

    edit typotitityy



    Erilainen "nuori".
  20. #20
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,09:20) kirjoitti
    Ja jos et mitään tee, moititaan siitäkin...

    Mistähän muuten on tullut käsitys, että paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä tahansa paskaa?!?
    Milloinka siitä on moitittu, että ei mitään tekisi?

    Varmaankin se, että esim. "millä jalalla jarruttaa" tai
    "Läskipannukakku.." (joka on ihan hauska sinänsä) tai todella
    lukuisat muut jutut ovat antaneet aihetta laajempaankin
    ripulointiin ...

    Asiahan on niin, että jos tänne vain järkevät viestit jätettäisiin, niin
    kovin olisi tyhjää ...

    Minä en jaksa lukea sellaisia juttuja missä pähkäillään onko kierteet
    oikealle vai vasemmalle, mutta jollekin toiselle ne ovat tuiki tärkeitä.
    Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
    etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
    aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
    Ymmärrän hyvin, että loukkaavat tai herjaavat tjms asiat poistetaan.




    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  21. #21
    Lainaa (MattiR @ Tammi. 31 2007,11:01) kirjoitti
    Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
    etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
    aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
    Hitto, jos mä tekisin tuota, niin tämä olisi aika tyhjä foorumi...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  22. #22
    Lainaa (MattiR @ Tammi. 31 2007,11:01) kirjoitti
    ...Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
    etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
    aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
    ...
    Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä. Siinä ei taatusti kukaan mitään menettänyt. Puhumattakaan että se tärkeää olisi jollekin ollut. Älkää nyt viitsikö vääntää.

    Olen deletoinut noin yhden kahdestuhannesosan siitä, mistä olen pihalla, joten aika vähän kuitenkin.



    * Arctic Ranger *
  23. #23
    Mutta juttu toi aurinkoa ainakin minun päivääni... oli aika piristävä poikkeama täällä kaikkien "kumpaa jalkaa maahan jarrutettaessa" -juttujen jälkeen...!
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  24. #24
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,13:39) kirjoitti
    Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä. Siinä ei taatusti kukaan mitään menettänyt. Puhumattakaan että se tärkeää olisi jollekin ollut. Älkää nyt viitsikö vääntää.
    Väännetään nyt kun on aloitettukin.

    Se, että sinun mielestäsi kukaan ei taatusti menetä mitään, on aika raaka tulkinta. Tuollakin logiikalla voitaisiin poistaa varmaan 45% foorumin viesteistä. Kun "ei tää ketään kiinnosta eikä kukaan näitä jaksa lukea kun en mäkään jaksa".
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  25. #25
    Ajatuksissaan ihminen sanoo älyttömiltä kuulostavia sanoja. En väitä, etteikö ne sitä olisi. Sinänsä arkisessa tarinoinnissa mielettömiltä kuulostavia sanoja ja ajatuksia, mutta historia tuntee monia suurmiehiä, tiedemiehiä ja ajattelijoita, jotka ovat ottaneet ensiaskeleensa juuri noilla älyttömyyden piikkiin menneillä itsetutkiskeluilla. Sillä, sitähän nuo yölliset yksinpuhelut meditaatiosta ja mahdollisesta levitoimisesta ovat. Asioiden kyseenalaistamista ja tutkimista, kun nykyinen käsitys asioiden todellisesta/oikeasta tilasta ei ole tätä "tutkijasielua" saanut tyytyväiseksi. Kyky luoda jotain uutta ja mullistavaa ajatuksen tasolla vaatii enää pienen matkan tehdä niitä käytännössä. Kenties.. siinä samalla elävöittää kanssamotoristien yms. taiteilijoiden sielunelämää on kallisarvoinen lahja. Niittäähän jokainen osaa, mutta saadappa RD-nuppu kukkimaan on jo hiukka haasteellisempaa.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  26. #26
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,13:39) kirjoitti
    Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä.
    Tätä juuri sinusta epäilinkin ...

    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,13:39) kirjoitti
    Olen deletoinut noin yhden kahdestuhannesosan siitä, mistä olen pihalla, joten aika vähän kuitenkin.
    Jaa - minusta täällä on tuskin koskaan mitään sellaista josta olisin ollut pihalla ..

    Mutta, jos tarkaan luet muiden kommentteja niin se oli tuonut
    jopa auringon joillekin .. kuunkin kenties ...
    Jotenka tuskin se niin turha sittenkään oli ... ? Mutta et vain ymmärtänyt ..



    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  27. #27
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (GriZzLy @ Tammi. 31 2007,13:27) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Tammi. 31 2007,11:01) kirjoitti
    Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
    etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
    aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
    Hitto, jos mä tekisin tuota, niin tämä olisi aika tyhjä foorumi...
    Rock ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  28. #28
    Itsekontrahointi märjättää selän.
  29. #29
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,09:20) kirjoitti
    Jos oikeasti esim. nimimerkkejä mekanik tai uijui toimintani haittaa, olisko tuloksellisempaa ja asiallisempaa valittaa vaikka minulle privana? Täällä kun tuo modejen julkinen mollaaminen alkaa olla jo vanha vitsi, ei sillä enää rispektiä saa kuin tulokkailta.
    No sitähän täältä haetaan. Voe vittu. Ja kysymykseen vastaus: ei olisi
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  30.  
  31. #30
    Lainaa (tumeetti @ Tammi. 31 2007,15:57) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Tammi. 31 2007,13:39) kirjoitti
    Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä. Siinä ei taatusti kukaan mitään menettänyt. Puhumattakaan että se tärkeää olisi jollekin ollut. Älkää nyt viitsikö vääntää.
    Väännetään nyt kun on aloitettukin.

    Se, että sinun mielestäsi kukaan ei taatusti menetä mitään, on aika raaka tulkinta. Tuollakin logiikalla voitaisiin poistaa varmaan 45% foorumin viesteistä. Kun "ei tää ketään kiinnosta eikä kukaan näitä jaksa lukea kun en mäkään jaksa".
    Tumeetin kanssa samoilla linjoilla...

    Kaikkeahan ei ole pakko lukea - edes moderaattoreiden. Ne jutut missä ei omasta mielestä ole päätä, häntää eikä keskiväliä voi ihan rauhassa jättää lukematta. Jos niitä ei lue kukaan muukaan, niin kyllä ne automaattisesti sieltä tippuvat luettelon hännille ja pois näkyvistä ilman deletointiakin. Jutut, joita taas luetaan ja kommentoidaan ovat selvästikin joidenkin muiden mielestä kiinnostavia.

    RD:n jutun sisällöstä en sinällään tiedä mitään, mutta yleisestä periaatteesta väännän aikani kuluksi Antaa kaikkien kukkien kukka, kunhan eivät sisällä laittomuuksia tms. selkeästi asiatonta tavaraa.
    FZS 600 Fazer, -00
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen