Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Laitanpa ongelmani tännekin.
    Olen vaihtamassa nykyistä pyörääni -03 600 RR uudempaan. vaihtoehdot olisivat -07 600 RR tai -06 1000 RR molemmat uusia. Hinnassa ei juurikaan ole eroa ja takuukin olisi molemmissa sama.

1000:silla on takana muutamia koeajoja. Vääntö hakkaa mukavasti tuon kusiaisen, mutta tuntuu että mun taidoilla ei tuota niinkään tarvita(ainakaan vielä)
    Tarkoituksena olisi kehittää ajotaitoja radalla tulevina kausina ja siksi kysynkin kumman te ottaisitte harjoittelua varten ja meneekö 1000:sen tehot hukkaan.

-karmiva600 tai ehkä 1000
    Lainaa (karmiva600 @ Tammi. 28 2007,19:56) kirjoitti
    Tarkoituksena olisi kehittää ajotaitoja radalla tulevina kausina ja siksi kysynkin kumman te ottaisitte harjoittelua varten ja meneekö 1000:sen tehot hukkaan.
    Noissa on 24 kg eroa painossakin. Kaltaiseni riisipuikko ottaa tuon huomioon.

Ostan tonnisen heti kun olen oppinut kusiaista käskyttämään. Kun ei ole anteeksiantavaa vääntöä, niin väkisinkin joutuu pohtimaan mutkien ajolinjoja. Ei tuo nyt varmaan haittaakaan, jos myöhemmin vaihtaa isompaan.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Märkänä -06 1000rr painaa 204kg ja -06 600rr 195kg eli alle kymmenen kiloa eroa, koneen väännössä onkin sitten isonpi ero.
    Kadulle tonninen ja radalle kusiainen, menee kuitenkin vuosi ja kusiainen tuntuu jo aika nuhaiselta..
    - XT 660 R
    Osta pienempi ja opettele pitää se hanskassa, sit isompaan.
    Vähän sivuten aihetta, niin kui helkatis sitä uskaltaa radalle mennä kehittää taitojaan ku mikään vakuutusyhtiö siitä ei oikein tykkää
    Itelläkin kova halu radalle mutta siellä pätee mystiikanlait, silloin tapahtuu kun ei korvata Eli tyyliin 99 kertaa turvavyö on kiinni, kerran kun se ei ole niin tapahtuu ja sattuu.
    Itellä täs pyörän vaihto kans kyseessä. Vanha oli 600 ja pitkään harkitsin uutta kusiaista, mutta kyllä tonniseen päädyin... Tehot toki riittäis kusiaisessakin, mutta onhan se mukavaa, kun persauksen alta löytyy voimaa!

Ja eihän sitä kaasua tarvi pohjaan kääntää...vaikka itsekuriahan se vaatii...mutta toisaalta taas menee tehot hukkaan (???)
    Viisas pääsee vähemmällä!
    1000 vaan heti kerralla. ei lopu tehot kesken ja taitaapa olla jälleenmyynti arvo parempi tonnisella.
    Lainaa (Juuzoppi @ Tammi. 30 2007,14:38) kirjoitti
    1000 vaan heti kerralla. ei lopu tehot kesken ja taitaapa olla jälleenmyynti arvo parempi tonnisella.
    Edes joku vois ostaa sen -07 600 sebarrin, että voisin ostaa sen pois ensi vuonna?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (Xxx^ @ Tammi. 29 2007,18:37) kirjoitti
    Märkänä -06 1000rr painaa 204kg ja -06 600rr 195kg eli alle kymmenen kiloa eroa, koneen väännössä onkin sitten isonpi ero.
    huom. 600RR -07.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (NOx @ Tammi. 30 2007,16:57) kirjoitti
    huom. 600RR -07.
    Aivan, siinä lähtee n. 10 kg veks verrattuna -06:seen. Nevertheless tonninen vaan alle, kun 600RR on jo kokeiltu!
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Ite ostasin sen tonnisen. Ei tartte olla ens vuonna siottamassa rahaa taas uuteen pyörään.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
    Mulla on tonninen RR -06 . Radalla olen ajanut ekaa kertaa tonnisella ex-gixerilläni aikoinaan ja nyt sitten tällä Bladella. Kuussatasta en ole omistanut, enkä sellaisella radalla ole ajanut. Kadulla olen kuussatasella ajanut ja väittäisin, että ainakin mulla olis kuussatasella radalla kivempaa.. (*mutu)
    Ei se tonninenkaan mikään tykki ole. Hetken siltä ehkä tuntuu, mutta teho kärsii inflaatiota !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (JKN @ Tammi. 30 2007,22:56) kirjoitti
    Ite ostasin sen tonnisen. Ei tartte olla ens vuonna siottamassa rahaa taas uuteen pyörään.
    Niin, eihän sitä tarvis. Mutta kyllä sitä ite tulee joka kesäksi uutta mopoa katteltua, ihan muuten vaan (,vaikka nyt tonnisella ajellaankin). Toisaalta eipä tuolla autollakaan tuu ajeltua, ku kaks vuotta max.
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Otin tonnisen, kiitos kaikille. täytyy varmaan vaihtaa tuo nickki.

Lainaa (nuudel @ Tammi. 29 2007,21:16) kirjoitti
    Vähän sivuten aihetta, niin kui helkatis sitä uskaltaa radalle mennä kehittää taitojaan ku mikään vakuutusyhtiö siitä ei oikein tykkää *
    Itelläkin kova halu radalle mutta siellä pätee mystiikanlait, silloin tapahtuu kun ei korvata Eli tyyliin 99 kertaa turvavyö on kiinni, kerran kun se ei ole niin tapahtuu ja sattuu.
    kuinni? esim orgin ratapäivillä kun on eak- kouluttaja radalla niin vak. yhtiö lupaa silloin sattuneen vahingon korvata, mitäs mystiikkaa tuohon nyt sitten sisältyy..?

Jos radalla ajat niin 600:nen jos maantietä niin osta tonninen.
    Lainaa (karmiva600 @ Helmi. 01 2007,15:39) kirjoitti
    Otin tonnisen, kiitos kaikille.
    onnea uudelle pyörälle. ajokautta odotellessa
    Onnea juu uudelle pyörälle
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
  19.  
    Suomen radoille taitaa kyllä 600:nen olla järkevämpi vaihtoehto.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com