Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
    Kaikki varmaankin tietävät Tylyttäjän oikeusjutusta, ja jos eivät, niin pistän kohta linkin tähän topiciin.

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....00;st=0

Anyway, foorumilla on näköjään useita jotka haluavat osallistua tukemaan Tylyttäjää selvän epäoikeudenmukaisuuden vuoksi.

Voisiko joku ystävällinen taho pistää jonkun tilin pystyyn jonne vois kerätä varoja tukemaan Tylyttäjää? Ite heitän ainaki saman tien 50€ rahastoon jos vaan joku tilin pystyy luomaan.

TYLYTTÄJÄLLE OIKEUTTA!

"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Kehottaisin kysymään tylyttäjän lakimiehen mielipidettä tähän asiaan. Kaiken varalta...
    Ei varainkeräys ole mun tietääkseni minkää lain taholta kielletty.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (PrivateeR @ Tammi. 29 2007,20:38) kirjoitti
    No ei mutta nyt jäitä hattuun. Homma on menossa hoviin ja siten ei vielä mitään edes maksaa tarvisi vaikka tuomio pitäisi.

Eli älä nyt helvetissä ala mitään keräyksiä järkkää nyt...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Tammi. 29 2007,20:45) kirjoitti
    Ihanan jyrkkä asenne sulla, kulti!

Siis iha ny niinku perustavalla tasolla meinasin tota, että ois ainaki valmiudet. Jos tosta Tylylle jotai kulunkeja tulee ni jos mahdolilsta ni haluun osallistua kuluihin. On tää ko. heppu sen verran paljo tehny.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (PrivateeR @ Tammi. 29 2007,20:47) kirjoitti
    Siis iha ny niinku perustavalla tasolla meinasin tota, että ois ainaki valmiudet. Jos tosta Tylylle jotai kulunkeja tulee ni jos mahdolilsta ni haluun osallistua kuluihin. On tää ko. heppu sen verran paljo tehny.
    Olen itsekin kolehdissa mukana jos tuo eteen tulee, mutta :

1) Tuomiosta valitetaan. Jos juttu kaatuu hovissa niin mihis sitten jo kerätyt rahat ?
    2) Mun mielestä jonkun rahaston kerääminen on jo luovuttamista tässä vaiheessa. Itse ainakin toivon että Hovissa juttu selkiytyy oikeilla uomilleen.

Nyt jäitä hattuun ihan oikeasti. Perseestähän tuo tuomio on mutta ei tämä toistaiseksi vaadi panikointia. Hoviin valitus kestää...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Katsotaan kortit loppuun ja sitten vasta hösätään, noh niinkuin jo toisessa topicissa sanoin niin mukana olen keräyksessä.
    Tsemiä tylylle vielä jatkokahinoihin...

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Jassu @ Tammi. 29 2007,20:50) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Tammi. 29 2007,20:47) kirjoitti

1) Tuomiosta valitetaan. Jos juttu kaatuu hovissa niin mihis sitten jo kerätyt rahat ?
    2) Mun mielestä jonkun rahaston kerääminen on jo luovuttamista tässä vaiheessa. Itse ainakin toivon että Hovissa juttu selkiytyy oikeilla uomilleen.

Nyt jäitä hattuun ihan oikeasti. Perseestähän tuo tuomio on mutta ei tämä toistaiseksi vaadi panikointia. Hoviin valitus kestää...
    Juuri näin. Aivan turhaa hoppuila tuon rahaston kanssa.. Mutta jos hovissa käy paskasesti, mukana ollaan auttamassa!
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Lähinnä tätä just hain täs ohella et tänne voi vaik replyy jos haluu osallistua mahdollisiin jatkotoimenpiteisiin.

Mutta tosiaan en kuitenkaan halua hötkyillä, itseki uskon että hovi kääntää ton jutun.
    Eiköhän MotOrg Ry keksi tuolle fyrkalle oikein oivaa tekemistä, jos ei Tyly sitä sitten tarviikkaan...

No ei vaineskaan... Ollaan raahassa, kunnes viimeinenkin kortti on pöydässä... Sen jälkeen keräys on parissa päivässä hoidettu jos tarve vaatii...
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Kannattaa kuitenkin sitten, ennekuin aloittaa tuon keräyksen niin ottaa selvää miten sen voi hoitaa siten, että sitä ei katsota henkilön tuloksi (verottajan puolelta) ja Tylyttäjä joudu vielä maksamaan veroa ko. avustuksesta.
    Suomen lait kun on vähän perseestä tuollaisten avustusten kohdalla
    Eli kannattaa tehdä jonkun hyvä pohjatyö jos tappio tulee....tosin hovin jälkeen voi olla vielä mahdollisuus hakea ennakkopäätös Korkeimmasta oikeudesta mikäli antavat valitusluvan....
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Tylyttäjä sai tuomion puheistaan orgin palstoilla ja häntä siis pidettiin vahvana mielipidevaikuttajana kun pystyi muutamalla lauseella tuhoamaan ko. yrittäjän leipätyön.

Ei tarvitse olla kaksinen lakimiehenplanttu joka kääntää hovissa nämä nykyisetkin juttelut ja täällä olevan yleisen mielipiteen tylyttäjää vastaan.

Älkää pistäkö tylyttäjää maksamaan myötätuntoanne. Menee pikkasen persiilleen hyvä ajatus. Arvatkaas miksi tylyttäjä on hiljaa?
    Lainaa (MagnaMan @ Tammi. 29 2007,22:01) kirjoitti
    Arvatkaas miksi tylyttäjä on hiljaa?
    Se on baarissa. (Ainoa järkevä teko tuollaisen tuomion jälkeen. Ja sitten vielä ihmetellään miksi Suomessa käytetään niin paljon jaloja janojuomia: ei tätä kestä selvinpäin!)
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tylyttäjä sai tuomion puheistaan orgin palstoilla ja häntä siis pidettiin vahvana mielipidevaikuttajana kun pystyi muutamalla lauseella tuhoamaan ko. yrittäjän leipätyön.
    Tästähän tuomiolauselmassa ei ainakaan mun mielestä ole kysymys, tuomio tuli kunnianloukkauksesta ja korvauksetkin henkisestä kärsimyksestä (unettomuus jne) - ne ansionmenetys sun muut korvauksethan eivät menneet läpi, samaten käräjäoikeus oli sitä mieltä ettei pysyvä työpaikan menetys/firman kaatuminen ollut Tylyttäjästä kiinni.

Voi toki että olen ymmärtänyt oikeudessa mukana olleena ja tuon tuomiolauselman lukeneena jotain väärinkin - se on täysin mahdollista.
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Tammi. 29 2007,22:12) kirjoitti
    Tästähän tuomiolauselmassa ei ainakaan mun mielestä ole kysymys, tuomio tuli kunnianloukkauksesta ja korvauksetkin henkisestä kärsimyksestä (unettomuus jne) - ne ansionmenetys sun muut korvauksethan eivät menneet läpi, samaten käräjäoikeus oli sitä mieltä ettei pysyvä työpaikan menetys/firman kaatuminen ollut Tylyttäjästä kiinni.

Voi toki että olen ymmärtänyt oikeudessa mukana olleena ja tuon tuomiolauselman lukeneena jotain väärinkin - se on täysin mahdollista.
    No joo, todennäköisesti olet oikeassa.

Hovissa sitten asia käsitellään uudestaan ja sieltähän tulee uusi tuomio. Millainen? Minä en ainakaan halua omalta osaltani olla pahentamassa tilannetta...
    Tutustukaapa nyt ensin rahankeräyslakiin, ettei koko konkkaronkan tarvitse kohta olla oikeuden edessä.
    Rahankeräyslaki

Rahankeräys edellyttää lupaa.

11 §
    Lupaviranomainen

Rahankeräyksen toimeenpanopaikan kihlakunnan poliisilaitos antaa rahankeräysluvan yhden kihlakunnan alueella toimeenpantavaan rahankeräykseen.

Keräyksen kohteen kotipaikan kihlakunnan poliisilaitos antaa rahankeräysluvan yksittäisen henkilön tai perheen auttamiseksi.

Etelä-Suomen lääninhallitus antaa rahankeräysluvan yhden kihlakunnan aluetta laajemmalla alueella toimeenpantavaan rahankeräykseen.

©
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Sani @ Helmi. 01 2007,10:34) kirjoitti
    Ja jos joku keksii painattaa niitä "MC Tylyttäjä" teeppareita, niin tilaan nyt jo ainakin kaksi slim fit mallista ja koko saisi olla XS tai S.
    "MC Tylyttäjä - Iloisessa kaasussa jo vuodesta xxxx"
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Helmi. 01 2007,10:36) kirjoitti
    "MC Tylyttäjä - Iloisessa kaasussa jo vuodesta xxxx"
    *reps*
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Toinen vois olla :

"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    Pyörätön motoristi...

Support Your Local Tylyttäjä
    Erilainen "nuori".
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 01 2007,11:11) kirjoitti
    Support Your Local Tylyttäjä
    Tää on aika hyvä
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Joo ei kannata rahankeräystä järjestää, kun siitä verottaja nappaa puolet.. Tosin mikään ei estä yksityishenkilöä lahjoittamasta verottomasti max 3400 euron summaa, ja vastaanottaja saisi käyttää rahat miten haluaa. Tällöin ilmeisesti vaadittaisiin lahjoittajalta oma-aloitteellisuutta, eli rahaa ei saisi pyytää. Tietysti pyytämättäkin voi laittaa jonkun tilinumeron näkyviin jos tarvetta tulee *

Turhaa tässä minun mielestäni enää tätä keräsy-asiaa ihmetellä. Tässä menee aikaa ennen kun juttu on hovissa, moni teistä ehtii suuttua moderaattoreille sataa kertaa ennen sitä, ja vaihtaa harrastusta, vaikka lintujenbongaamiseen Sitten jos se tulee ajankohtaiseksi, niin olen mukana.

Sitten kun se aika taas lähestyy, niin voidaan katsoa uudestaan. Mutta tässä vaiheessa en heittäisi kirves kaivoon.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle

No ostetaan sillä vaikka moottoripyörä CW:stä..

Joo, aikaistahan se nyt on alkaa keräämään, mutta toisaalta nyt monella on motivaatio ja myötätunto auttaa korkealla. Ja kyllähän tollanen 20ke hiukan kestää raapia kokoon.
    Syksyllä saattaa moni olla jo lahjoittanut omansa poliisien virkistysrahastoon.

No, mutta odotellaan nyt sitten kärsivällisesti ja pidetään peukkuja..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Luulen, ettei mene rahakeräyksen puolelle, jos vain haluaa lahjoittaa ilman pyyntöä jollekin hlölle. Ja veroahan ei mene alta 3 400 e:n lalhjoituksista (per lahjoittaja). En tiedä muista raharikkaista motoristeista, mutta oma lahjoitus tuskin tuota rajaa ylittää
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Lainaa (jjari @ Helmi. 01 2007,12:37) kirjoitti
    Erinomainen linkki!

Ja sopii myös tähän ketjuun hyvin...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Lainaa (gold @ Helmi. 01 2007,11:26) kirjoitti
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 01 2007,11:11) kirjoitti
    Support Your Local Tylyttäjä *
    Tää on aika hyvä

Anteeksi turha nosto, mutta tuon kyllä ostaisin(sikamaiseen ylihintaankin)
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Hyvä homma - tänne kanssa "MC Tylyttäjä" T-paitoja !

Kesä tulee ja paidalla asia pysyy näkyvillä sekä muistissa ...

Tilauksenhan voisi hoitaa saman paikan kautta kuin .org paidat tai sitten vaikka täältä: Spreadshirt
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  30.  
    Lainaa (Jassu @ Tammi. 29 2007,20:45) kirjoitti
    No ei mutta nyt jäitä hattuun. Homma on menossa hoviin ja siten ei vielä mitään edes maksaa tarvisi vaikka tuomio pitäisi.

Vakaa käsitykseni on, että juuri rahan keräykseen tarvitaan lupa. Se vielä puuttuisi, että komppania joutuisi käräjille keräysluparikkomuksesta.

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen