Saa antaa
Ei saa antaa
En uskalla ottaa kantaa
en muista että sanavapauslakia oltas kumottu![]()
GSX-R600 '04
The further on the edge, the hotter the intensity
Pitää vissiin sanoa, että:"En muuten aio ostaa mitään "Kallen mopo- ja tossukaupasta"?![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Ilmeisesti ei saa antaa negatiivista palautetta...!Tai saa, jos haluaa maksaa. Miten tylyttäjä onkin niin voimakas ihminen että saa 5(!!) viestillä puljun nurin!!
Ja huvittavinta tässä, sivusta seuraajalle, että minulle ei missään vaiheessa (eikä edelleenkään kyllä) ole tullut ilmi missä puljussa tylyttäjä itse on töissä...
Käsittämätöntä. Oikeusmurha.![]()
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
mahdoton...?
V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!
Before thinking, do it. Twice.
Yrityksen kannalta on parempi näin: jos on negatiivista palautetta - se kerrotaan yritykselle ja jos on positiivista palautetta - kerrotaan siitä muille ihmisille...
Toistaperin tulee pirun kalliiksi?
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Olkaahan varovaisia niiden kehujen kanssa; meikäläinen voi yrittäjänä kokea kunniaansa loukatun, jos ns "paskaa" puljua kehutaan sokeasti ja rinnastetaan se hyviin sellaisiin.
Samalla tavalla jos kehuttaisiin rampaa sohvaperunaa maailman nopeimmaksi 100m juoksijaksi, saattaisi joku oikea sprintteri vetää herneen nenään![]()
Sinähän sen sanoit.(Köpi @ Tammi. 29 2007,21:14) kirjoitti
Ompa muuten naurettava topicci..![]()
Onko multa menny jotakin ohitteTäältä saa sen käsityksen että joku on joskus joutunut maksamaan annettuaan negatiivista palautetta. Mitä h.....tiä
![]()
Ei rampa mutta maailman nopein *(speedmaster @ Tammi. 30 2007,15:32) kirjoitti
![]()
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Toivottavasti kukaan ei silti sorrukaan tuohon, että perättömiä kertoo, mutta eri asiahan onkin sitten kun on aihetta kertoa sitä negatiivista. (Ja mielestäni se ei riitä syyksi, jos nyt jostakin syytä juuri sen kaupan myyjän "pärstäkerroin" ei miellyttänyt itseä.)(Athene @ Tammi. 30 2007,12:13) kirjoitti
Ainakin itse kyllä ensimmäisenä saa minulta ko. liike kuulla, mikäli on jostakin syystä "kusettanut", mutta mikäli asian oikaisuhalua ei löydy, niin varmaasti siitä kyllä kuulee kaikki kaveritkin, ja nykyään kyllä sen vastaavan tarinan helposti löytää sitten netistäkin.
(Tosin kaikillahan ei silti ole nykyaikanakaan nettiä, joten heillä tuo kerronta toimii vielä perinteisesti suusta suuhun menetelmällä.)
Tosin eipä sitä kannata nykypäivänä niitä kiitoksen sanojakaan säästellä jos on jostakin saanut todella hyvää palvelua.
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Mun firmalle ainakin saa antaa myös risuja.
Me osataan oppia risuista ja parantaa palveluamme sen mukaan.
Sitäpaitsi, ei selkääntaputtelu ja hyvin menneistä asioista kertominen kovin pitkälle kehitä. Jos ei tunnista ongelma ei sitä voi korjata.
Ei ole ei, mikä saattaa aika paljon pitkälti johtua siitä, että sen nimistä lakia ei ole koskaan säädettykään.(Jusba @ Tammi. 30 2007,13:14) kirjoitti
![]()
Jeps! löytyihän se tylyttäjän episodi(Sampo @ Tammi. 30 2007,16:48) kirjoitti
![]()
Kateus vie kalatkin vedestä.
Vanha Venäläinen (?) sananlasku.
Tää systeemi kaivaa syvää kuoppaa itselleen. Ei saa edes kritiikkiä antaa "huonosta" palvelusta?? Ei tää näin toimi, vai toimiiko?
Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
tähän asti suomi oli vapaa maa, mutta rupiaa näyttämään siltä että sanan vapauskin katoaa tästä maasta.
Minun mielestäni firmojen pitäisi ottaa neuvosta vaari, eli näistä NEGATIIVISISTÄ palautteista ja muuttaa kenties toiminta tapojaan toiseen suuntaa jolloin ei tulisi niin paljon huonoa palautetta.
itse en pyöritä mitään firmaa, mutta sanoohan sen järkikin, että positiivinen palaute ei nosta muutakuin jopon pystyyn. Tällöin ei firma kehity vaan pahimmassa skenaariossa homma rupeaa menemään huonompaa suuntaan. sitten kun rupeaa tulemaan sitä huonoa palautetta, niin ei ymmärretä asian päälle eikä ruveta tekemään asialle mitään. NIIN OLLAAN TÄSSÄ TILANTEESSA.
Tämähän oli vain kolikon toinen puoli, ainahan on ihmisiä jotka pienestä asiasta rupeavat musta maalaamaan suurella telalla, mutta yleensä ne ihmiset ovat myös muualla elämässä samanlaisia.
otetaan palautteesta opiksi eikä ruveta matkimaan jenkkejä tässäkin asiassa![]()
Z750
ei se sattunut.....
Niinpä, mutta jotkut yrittäjät ilmeisesti luulevat AINA olevansa oikeassa ja osaavansa palvella kaikkia (vaikka totuus on aivan muuta). Tosin ei kaikkia ole mahdollistakaan miellyttää, ja aina ei edes onnistu siinä vaikka kaikensa yrittäisi, mutta silloin kun parhaansa tekee ja oikealla asenteella, niin tuskin silloin yritys saa kovinkaan paljoa sitä negatiivista palautetta.(wolvie @ Tammi. 30 2007,17:24) kirjoitti
Ja tuo risujen antaminenhan pitää nimenomaan perustua todellisuuteen, eikä pelkästään siihen, että tuon myyjän "naama" ei itseä miellyttänyt jne...
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Mun mielestä homman pitäis mennä sillain, että jos jotain yritystä nimeltä arvostelee - niin silloin pitäis uskaltaa laittaa alle myös oma nimi.
Arvostelua voi toki olla monenlaista.. Tarkoitankin sitä, että jos jotain oikein pahasti haukkuu, sekä mollaa ja mainitsee ehkäpä jonkun henkilön nimenkin, niin silloin pitäis olla kirjoittajalla itselläkin kanttia..
1300 Gessu
Juuri näin. Asiallinen ja rakentava palaute poikii yleensä parhaimman lopputuloksen. Ainakin, jos vaihtoehtoinen käytäymismalli on: V*ttu*aatana, sä möit mulle p*skaa!(Makaroonimopo @ Tammi. 30 2007,11:36) kirjoitti
Jos kauppias korjaa erehdyksen/vian samantien(ja mahdollisesti antaa "pikkuisen ylimääräistä") voi olla suht. varma, että asiakas tulee takaisin(eikä levitä kielteistä julkisuutta). Voiko olla tätä halvempaa, tai ainakin parempaa markkinointia? Asiakas kertonee myös kavereille baarissa/netissä, kuinka homma hoidettiin.
Totta on, kun tehdään paljon, niin myös joskus sattuu mokia. Se vain on inhimillistä, ja monesti ei välttämättä juuri kauppiaasta johtuvaa: lähettifirman paku kolaroi, rahtilento viivästyy sään vuoksi, mekaanikko katkaisee koipensa baari-illan päätteeksi, yhteystiedoksi annettu puh.nro. kirjattu epäselvästi, jne... Jos mokia tuntuu tapahtuvan jatkuvasti, niin sitten on ongelmia toimintatavoissa/prosesseissa ja mahd. epäpätevässä henkilökunnassa, ja se on taas selvästi kauppiaan vika...
Valittava asiakas antaa aina kauppiaalle mahdollisuuden korjata asia juuri valittamalla. Valituksen käsittely antaa kauppiaalle mahdollisuuden asiakkuuden vahvistumiseen/menettämiseen. Kuinka kauppias hoitaa valituksen on sitten asiakassuhdehallintaa...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Aivan! Harva sitä tuntuu vaan tajuavan.(Chris @ Tammi. 29 2007,20:22) kirjoitti
Sekaan tietty mahtuu niitä aiheettomia natinoita, jos palautteen antajalla on ollu ns. vaippa vinossa päivä![]()
Ihmiset ovat kuin viinit, huonot muuttuvat vanhoina happamiksi, hyvät tulevat vanhetessaan yhä paremmiksi.
asiallinen kritiikki on aina paikallaan .jos oikein v.....a voi vetää hetken henkeä ennen kirjoittelua
FLSTSC
mä ainakin annan jos on aihetta, voihan sen tehdä sitten niin epäsuoraan vihjailevasti jotta kaikki tietää mikä liike on kyseessä mutta nimeä ai mainitse, niinkuin tää tän viikkoinen autoliike ratsia mikä oli lehdessä...
Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
No kyllä minun mielestä pitää saada antaa kaikenlaista palautetta, kunhan sen asiallisesti ja hyvän maun rajoissa tekee.
Ninja forever, man!
Totta helvetissä saa, ja pitääkin antaa, mitä isompi moka, sitä isompi sota! Rätt ska va rätt!![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Saatanan hd centteri ku korjaa pyörää puol vuotta ja on tuovinaan samaa vehettä maahan ja kaikee...perkeleet... Voiko tosta sit repii jotain positiivista?![]()
En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.