Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Jees, pitäisi tässä joskus teettää tohon smoto projektiin uudet rattaat kun alkuperäiset maksaa niin tolkuttomasti, ja niitä ei oikeen saa mun haluamia kokoja niin täytyy ilmeisesti itse ne väsätä ... Niin eli tietäskös joku mitään pajaa mikä tekisi rattaita joko alusta asti, tai sitten raakarattaasta vääntäisi sopivan? (etu- ja takarattaat tarvis, tosin etukiekko ei ole niin välttämätön) Bonusta olisi ltjos löytys porin seudua, ja raakarattaita myyvien putiikkien linkit olisi myös arvossaan, googlella kun ei tulosta syntynyt oikeastaan

Kummaltakin tuli eioota... Moparilla kyl näyttäs olevan, aika ronskit hinnat mut ei voi muutakaan sit ilmeisesti...
    Oon ite tehny joskus sillai rattaan et ottaa siit sun pyörään sopivasta rattaasta kiinityskohdan sorvilla johonki sopivaan mittaan ja sit ostaa sopivapiikkisen jonkun muun rattaan josta ottaa vastaavasti sorvilla sisäkehän samaan mittaan mitä sen toisen ulkokehä on....sit hepeillä kines....hyvin mulla toiminu ja ollu kovassakin rykimisessa eikä oo auennu tai mitään.
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  6.  
    aluratasasia kiinnostaa itseäkin, vaikkei olekaan aivan juuri ajankohtainen.

Oletko tuolta kysynyt?
    Pr-Powercontrol

ei kun nyt taisin itsekin tajuta, ettei nuokaan ole sittenkään mittatilausrattaita. Sorry.

tuolla ainakin näkyy hinnastossa rivi ja siitä määrittelyt tarvittaville tiedoille myös mittatilausrattaille. Hinta puuttuu
    Symotic

BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85