Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Olisi tarkoitus hommata kawaan zx6r 2005 slipari. Mistä olette ostaneet ja mitä merkkiä suosittelette!?
    G&G:n sliparit on mulla Veturissa. Ovat toimineet hyvin ja ovat hienot. Noita saa halvalla ja nopeasti Red Racing:ilta Italiasta.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    OK, kiitos noista tiedoista...Tuleekohan noissa slipareissa mukana yleensä sitä osaa mikä laitetaan pakoaukonsäätimeen, joka estää sitä liikkumasta, elikkä vaijereiden tilalle?
    Tosta G&G:stä en oo varma, ainakaan speksit ei sitä mainitse, vaikka "complete kit":istä puhuvatkin. Akran mukana ainaskin tulee kyseinen rajoitin, luultavasti yoshimuran mukana myös.
    Yoshimura itellä oli ja pelitti mainiosti..Äänet oli sopivat ja ulkonäkö makee.Suosittelen kyllä!
    BMW S1000rr 2010
    Toi akra näyttäs aika kivalta, taitaa mennä siihen vakiokilventelineen ja vilkkuhässäkän sisään vieläpä.
    Mites tuo asennus, tarviiko siihen jotain säätöjä tai muuta systeemiä ku että vanha irti ja uus kiinni?
    Hirvee ninjapomperi
    Ei tarvii mitään säätöjä. Vanha pois ja uusi tilalle. Kaikki tarvittavat kiinnikkeet/pultit/mutterit tulee mukana.
    Lainaa (Trooper @ Helmi. 05 2007,13:00) kirjoitti
    Ei tarvii mitään säätöjä.
    ruisku vaati säätöä ainakin minulla akran pöntön jälkeen ,laihalle meni keskialue pahasti , commander tuli ostettua jolla helpotti...
    baotian 50
    Lainaa (liero @ Helmi. 10 2007,17:11) kirjoitti
    Ei tarvii mitään säätöjä.
    ruisku vaati säätöä ainakin minulla akran pöntön jälkeen ,laihalle meni keskialue pahasti , commander tuli ostettua jolla helpotti...
    Kah, joo ajattelin noilla "säädöillä" vaan sitä varsinaista torven asennusta. Toki kannattaa seokset säätää (tai ainakin varmistaa ettei ole liian laihalla) sliparin vaihdon myötä. Itse hankin PC:n myös ton akran kaveriksi.

Käytitkö ihan penkissä säätämässä commanderin vai heititkö vaan kartan paikoilleen?
    kyllä mä tuon sun lausahduksen säädöistä oivalsin ... oli vaan pakko yrittää
    mun mopedi säädettiin huolto-kaksikon penkissä muokaten sitä karttaa ...
    baotian 50
    Ei tarvii mitään säätöjä. Vanha pois ja uusi tilalle. Kaikki tarvittavat kiinnikkeet/pultit/mutterit tulee mukana.
    Olen myös katselemassa Carpimotolta kyseistä akran sliparia. Kysymys kuuluukin tuleeko siihen myös mukaan ne kiinnikkeet, mihin saa kiinnitettyä minikilpitelineen. Saisi näinollen heittää ne orkkisvilkut muoviosineen hevon kuuseen...
    Jarru on vauhdin surma...

ZX-10R -09
    ei tule mukana sellaisia ,ainakaan minulla...
    baotian 50
    Jeps, mulla oli Akrapovicin slipari kiinni kun tuon ostin. Ääniin tyytyväinen, ei liian lujat lähiössä, mutta jahka jengaa antaa...

PC:kin oli ostettaessa paikallaan, siinä olevasta kartasta en osaa sanoa, joten penkkiin kai se pitää viedä.
    -> http://www.mp-foorumi.com/gallery....473.jpg
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
    Tuli viikonloppuna vertailtua ääniä tallilla, eli 2*6R -05 ja toisessa Yoshimuran ja toisessa Akrapovicin slipari. Äänet molemmissa samanmoiset, mutta korkeilla kierroksilla Yoshi selvästi kimakampi...
    Mikä mahtaa olla vikana...
    Olen vaihtanut Akran sliparin mun ZX6R-05:seen ja kun laitan koneen käyntiin niin se servo, joka on kuskinpenkin alla jää raksuttamaan edes takaisin eikä se ikäänkuin löydä oikeaa paikkaansa. Tarkoitan sitä servoa, jonka pitäisi ohjailla sitä vakioputkessa olevaa "pakokaasu venttiiliä".
    Raksutus on jokseenkin ärsyttävä ja se ei varmaan tee hyvää että se siellä ittekseen jumittelee.

Olisiko kenelläkään lääkkeitä/ohjeita miten vian saisi korjattua?
    Sulta puuttuu se osa, joka rajoittaa servon asentoa vaijereiden poiston jälkeen.

Ei puutu...sliparin mukana tullut "hakanen" on kiinni...
    Lainaa (TSR @ Maalis. 12 2007,12:49) kirjoitti
    Ei puutu...sliparin mukana tullut "hakanen" on kiinni...
    Eikös se vaan pyöri tyhjää siellä? Ei kai sen liikettä rajoiteta millään?
    Se servohan on alkuperäisesti suunniteltua ohjaamaan sitä läppää/laippaa, joka on putken sisällä. Uuden sliparin mukana tulleella hakasella/L-raudalla on tarkoituksen vissiin antaan sille servollle jotkut ääriarvot. Mutta nyt tuo servo hakee niitä "ääriarvoja" löytämättä niitä. Eli kun pyörän aluksi käynnistää niin sen toisen ääriarvon se kyllä löytää mut yläpäätä se ei löydä vaan se hakanen käy ylhäällä ja palaa hieman takaisin ja uudestaan ylös ja jatkaa sitä rataa siitä kuuluu se raksutusääni...en ole mikään tekniikan ihmelapi, joten pahoitteluni tästä selityksen kielestä ja toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan...

Lainaa (Trooper @ Tammi. 26 2007,18:30) kirjoitti
    Akrapovic, Carpimotosta
    Caprista olis tilauksessa slipari, mut venaa edelleen postikulujen vahvistamista. Viikon verran ollut nyt siinä tilassa, vaikka sivuilla taidettiin puhua jotain että toi hoidettaisiin 24h.. No katotaan nyt tapahtuuko koskaan mitään.

Putki olisi kaikkien tuntema Mivv, edullinen hinta ja siedettävä ulkonäkö houkutteli

Edit: Linkki taisi olla liian pitkä tähän sydeemiin, eikä jaksa säätää.

Lainaa (Kraap @ Maalis. 15 2007,23:21) kirjoitti
    Lainaa (Trooper @ Tammi. 26 2007,18:30) kirjoitti
    Akrapovic, Carpimotosta
    Caprista olis tilauksessa slipari, mut venaa edelleen postikulujen vahvistamista. Viikon verran ollut nyt siinä tilassa, vaikka sivuilla taidettiin puhua jotain että toi hoidettaisiin 24h.. No katotaan nyt tapahtuuko koskaan mitään.
    Moikka,

Laitas Italian poijlle uutta meiliä vaan menee ja muistuta asiasta. On varmaan nautittu vaan pikkasen liikaa crappaa lounaan jälkeen ja on päässy vastaaminen unohtumaan tällä kertaa...Hankin ittelleni sielt samasta putiikista oman sliparini ja se oli maksuhetkestä kotiovellani 24 tunnissa...Tosin jos sen toimituksella ei oo niin kova hätä mitä mulla oli ni pyydä ettei laita nopeimmalla mahdollisella kuriiripalvelulla...
    Ja loppuyhteenvetona voi sanoa et se on toimiva ja asiallinen putiikki...
    Grappa?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  25.  
    Lainaa (TSR @ Maalis. 16 2007,02:51) kirjoitti
    On varmaan nautittu vaan pikkasen liikaa crappaa lounaan jälkeen ja on päässy vastaaminen unohtumaan tällä kertaa...
    Niin, niin, eli ei crappa, näin muistelinkin, eli en ollut ottanut vielä tarpeeksi sitä grappaa...