Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
    Lainaa (bolt on @ Helmi. 19 2007,23:14) kirjoitti
    En minä ainakaan ole pettynyt...sain juuri sellaisen mitä halusin.Tuli tosiaan testattua toistakymmentä eri mallia 3 kk aikana ja kilometrejäkin kertyi tuossa mukavassa hommassa melkein tuhat...Jos päädyt putkiston vaihtoon voin suositella ainakin yoshimuran rööriä.On kevyt,voimaa tulee ja keskituenkin voi jättää paikoilleen.Ääni on sopivan juureva,sanoisinko vakuuttava olematta silti häiritsevän kova.Alkuperäisen putkiston käyräthän ovat sisäreiältään melkoisen ahtaat ja koko tuuba painava.Dynosta tuli seuraavat arvot 1000 km ajetulle pyörälle:vääntöä 130 nm jo 3000 rpm ja 135.82 nm 5000 rpm.Tehoa 115.79 hp 7000 rpm.Nämä siis uudenkarhealle pyörälle takapyörältä.Tulis vaan kesä aikaisin!
    Teitkös muuta kuin vaihdoit putken??
    Jos ostat tuplaputkisen isolohkon valinnanvara putkissa on aika pieni ellet sovittele itse muista pyöristä sopivia.
    Itsellä on tuplaputket pyörässä mitkä vaihdoin myös vapaammin hengittäviin kannuihin. Punnitsin pelkkien vaimentaja parin painoksi 12kg niin painoa saa kyllä hyvin helposti pois.

Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Ostin viime kesänä yksipiippuisen mustan uutena korpiahon erkalta,hän sitten tonnin huollon yhteydessä laittoikin yoshin putkiston kiinni ja sääti penkissä.Erkka myi muuten minulle samalla hyvin edullisesti uuden yamaha pw 80 harjoittelu mopon;tytöt, joita minulle on ilmaantunut peräti 4 harjoittelevat paikallisessa moottoriurheilukeskuksessa.Aika hyvä vai mitä.
    pertti hernejärvi
    Lainaa (bolt on @ Helmi. 21 2007,22:46) kirjoitti
    Erkka myi muuten minulle samalla hyvin edullisesti uuden yamaha pw 80 harjoittelu mopon;tytöt, joita minulle on ilmaantunut peräti 4 harjoittelevat paikallisessa moottoriurheilukeskuksessa.Aika hyvä vai mitä.
    Aika hyvä, mutta jos kerran sai hyvin edullisesti, niin eikö olisi kannattanut ostaa vähintään 2 mopoa, mieluiten 4?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Kyllä,juu olisi ja olisi,mutta vanhemmat tytöt(8-v ja10-v)ensin kokeilevat josko mopot jaksaa kiinnostaa,ja nuoremmat 4 ja2 v sitten myöhemmin,toivon mukaan yammu laatukoneena kestää rääkkiä pitempään.Jos tytöille tarvitsee isompaakin kalustoa hankkia kasvamisen myötä,pääsee isäkin varmaan jo seuraavaa kokoluokkaa välillä kokeilemaan,vaikkapa hiki pintaan pikku maastolenkillä sillä aikaa kun sauna lämpiää.
    pertti hernejärvi
    Nonniin.. Nyt sitä ollaan 14:sen onnellinen omistaja. Tuli tehtyä toista tuhannen kilometrin lenkki, ennen kun tuo oli pihassa. Mutta tuntuu vielä ainakin että kannatti.
    Saisi tulla jo kevät että pääsisi
    SUZUKI GSX 1400
    Mistäs kyykkis hommasit mopon ?
    The Real Thing ?
    Korpiaholta.
    SUZUKI GSX 1400
    Onnee vaan uuden mopon johdosta

Itekkin hiukan mieluilen moista kakkosmopoks.. eihän sitä ikinä tiiä vaikka saiskin moisen
    The Real Thing ?
    Mitenkäs onnistuu matkanteko eukon kanssa kyseisellä fillarilla? Voimaa/vääntö varmaan riittää, mutta se matkustusmukavuus?
    Harvassa pyörässä on niin tilava penkki takana kuin gsx1400.
    Takana viihtyy kuulemma todella hyvin .kuski kohtuu pystyssä, leveä ja tilava penkki takana.kunnollinen "kauhu"kahva ei ainakaan haittaa tee myöskään.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    Lainaa (makemich @ Helmi. 13 2007,12:33) kirjoitti
    Kawa on huomattavasti sporttisempi peli, vääntöä on todellisuudessa yli 120Nm ja 127hp. Kawassa siis kaasarit kuten tämän tyyppisessa old school pyörässä olla pitää. Ulkonäkö ei henkilökohtaisesti oikein iske mutta toki täysin makuasia, monet pitää kovasti.

Suizassa tyylikäs ulkonäkö tietyillä värityksillä ja musta kone kiiltävillä yksityiskohdilla on ainoa oikean koneen väritys. Ruiskupeli joka tietysti häpeällistä tälläisessä pyörässä mutta jos olet tuunaaja-Tero ja/tai muu katuhaukka niin selvä etu. Vakiona laiskin isoista nakuista, liian möhkö. Huono penkki.
    Kawan sporttisuutta en halua mitenkään kyseenalaistaa, mutta sporttisinta ajoa jota olen itse kuluvalla kaudella nähnyt, vedettiin gsx1400:lla. Näköjään silläkin pääsee aika pirun kovaa, jos vaan on puikoissa sporttinen kuski. Tietenkin jos haluaa myös olla paperilla sporttinen, niin sitten kannattaa ostaa joku muu pyörä, mikä ei liene gsx:stä haaveilevalle kovin iso yllätys.

Ruiskusta sen verran, että itse kun vaan ajan ja ronkin näitä pyöriä, enkä niinkään tunnetasolla lämpene tyylisuunnista tai muista henkimaailman asioista, niin ei pysty ymmärtämään mitä etua kaasarista tosiaan olisi tämän kaltaisessa pyörässä? Juuri näissä isoissa ja huolettomissa tonnikeijuissahan ruisku on parhaimmillaan.
    Alkaa hiukan kallistua suzukin suuntaan. Mistähän saa uuden halvimmalla hinnalla? Onko 06 ja 07 mallissa eroja keskenään?
    Osta mörkö vaan! Se on nakutespyöristä tylyin, etenkin hiukan kutiteltuna. Vääntö on jo vakiona aika juhlallinen mutta pikku putkiviritysten jälkeen suorastaan kiva. Varaudu kuitenkin hiukan takarengaskuluihin. Moottorijarru on aika hirvittävän kova joten pehmeä rengas kuluu silmissä. Menin vahingossa asentamaan Pirellin Diablon alle ja 4000km:n jälkeen rengas on kudoksilla
    Äijäpyörä!
    Niin ja sun kysymykseen vastausta: Mun tietääkseni mitään ei ole -05-vuoden jälkeen muutettu. Halvimman hinnan perässä kannattaa ehkä suunnata Enzon puheille EE-Speediin.
    Lainaa (isojussi @ Heinä. 13 2007,09:20) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Helmi. 13 2007,12:33) kirjoitti
    Kawa on huomattavasti sporttisempi peli, vääntöä on todellisuudessa yli 120Nm ja 127hp. Kawassa siis kaasarit kuten tämän tyyppisessa old school pyörässä olla pitää. Ulkonäkö ei henkilökohtaisesti oikein iske mutta toki täysin makuasia, monet pitää kovasti.

Suizassa tyylikäs ulkonäkö tietyillä värityksillä ja musta kone kiiltävillä yksityiskohdilla on ainoa oikean koneen väritys. Ruiskupeli joka tietysti häpeällistä tälläisessä pyörässä mutta jos olet tuunaaja-Tero ja/tai muu katuhaukka niin selvä etu. Vakiona laiskin isoista nakuista, liian möhkö. Huono penkki.
    Kawan sporttisuutta en halua mitenkään kyseenalaistaa, mutta sporttisinta ajoa jota olen itse kuluvalla kaudella nähnyt, vedettiin gsx1400:lla. Näköjään silläkin pääsee aika pirun kovaa, jos vaan on puikoissa sporttinen kuski. Tietenkin jos haluaa myös olla paperilla sporttinen, niin sitten kannattaa ostaa joku muu pyörä, mikä ei liene gsx:stä haaveilevalle kovin iso yllätys.

Ruiskusta sen verran, että itse kun vaan ajan ja ronkin näitä pyöriä, enkä niinkään tunnetasolla lämpene tyylisuunnista tai muista henkimaailman asioista, niin ei pysty ymmärtämään mitä etua kaasarista tosiaan olisi tämän kaltaisessa pyörässä? Juuri näissä isoissa ja huolettomissa tonnikeijuissahan ruisku on parhaimmillaan.
    mitä tuolla "sporttisella" siten tarkoitatkaan kyllä kawa on eri
    planeetalta tuolla mutkateillä,ja tämä on faktaa,vaikka mulla onkin
    tuo mopo Rexi,ja tämä oli sitten vaan "ilmoitus" ilman kynsiä ja hampaita.
    Minkälaisia nopeuksia pystyy pitämään maantiellä? Pitkät välitykset? Tulee kuitenkin aika paljon matka-ajoa.
    Lainaa (Maiks @ Heinä. 14 2007,13:04) kirjoitti
    Minkälaisia nopeuksia pystyy pitämään maantiellä? Pitkät välitykset? Tulee kuitenkin aika paljon matka-ajoa.
    Hämärästi muistan (myin pyörän jokin aika sitten), että semmonen 140-150 mittarinopeutta oli ihan normaalia moottoritieajossa . Mukavuus on sitten aivan ajajasta kiinni mutta kyllä tuota semmosen 100 kilsaa putkeen itse ainakin jaksoi kepeesti.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Maantiellä voi pitää laillisia nopeuksia. Ylinopeuksiin ei ole suurta houkutusta, sillä kovemmassa vaihdissa alkaa pää irrota hartijoista. Välitykset on pitkät. Satasta kun köröttelee, niin kierrokset on luokkaa 3200... Ohitukseen ei kuitenkaan välttämättä tarvitse pienempää hakea, koska kone on jo 3000:ssa kierroksessa vääntöalueella. Jopa 60 vauhdista kuutosella kaksi päällä voi lähteä ohittamaan.
    Tuossa toisessa GSX-topicissa on ohjeet jousituksen säädöille. Sillä ohjeella saa alustaa jämäkämmäksi ja tarkemmaksi mutkatiehauskuuttelulle.
    Tuli heitettyä ennen juhannusta 700 km lenkki vaimon kanssa päivän aikana,hyvin tuntui suzna asfalttinauhaa syövän.Toki siinä ruokapaussi ja kahvittelu tarvittiin kuskille ja matkustajalle.Jäi kyllä semmonen tuntu että olisi vielä voinut jatkaakin matkaa ehkä sata tai kaksikin sataa kilometriä.
    pertti hernejärvi
    ...reippaasti toistasataa kilsaa ainakin pystyy pitämään 200+ keskinoputta...niska tahtoo hiukkasen vaan väsyä ja hiki pintaan tulla mutta muuten...mikä ettei. * Normiajossa esim. moottoritiellä tuo 140 taitaa olla melko sopiva vauhti. Ainoa matkustusmukavuuteen liittyvä haitta taitaa olla alhaiset nopeusrajoitukset.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Eilen lähdin hesasta ja tänään tulin takas, kilsoja n.1200km. Huomiot:
    -menee ku juna, riippumatta nopeudesta.
    -+120km/h vauhdeissa pitää välillä mennä kyykkyyn, että jaksaa pitää pään pystyssä. Repii kypärää tuo tuuli.. ei oo painijan niska. (siis jos ajetaan tunti toisensa perään)
    -ohittelusta tullu kiva harrastus.
    -kun tulee syksyn kylmät illat, niin lämpöliivit on poikaa.

Kuva otettu lähellä mäntsälää, vanhan lahdentien bussipysäkillä n. klo. 06.30 viileetä oli ja yökaste oli viljapellon päällä. Hurr.. vilu hiipi puseroon! Lisää vaatetta ja meno maittoi taas, ihanaa on tuo luojan luoma luonto!*

650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Tuli tuossa tehtyä pieni Euroopan turnee kyseisellä pyörällä. Laivalla Tukholmaan-Jönkönpiing-Kööpenhaminaan-Hampuriin-Kieliin, sieltä lautalla Kööpenhäminaan-Hörby-Linkjöpping-Tukholma ja kotia Helsinkiin. Kilometrejä en ole vielä tarkistanut mutta reilusti yli 2500 km. Enkä aio vaihtaa. Ostan sitten jonkun vaikka rinnalle. Kuitenkin puhuu mies joka vaihtaa pyörää kerran kesässä.
    Pleksi on hemmetin hyvä lääke kylmää ja viimaa vastaan,suojaa se myöskin sateelta jonkin verran. Tyylirikko ?
    No on se ainakin pitkällä matkalla hyvä apu, tuli nimittäin testattua pohjoisnorjan reissulla (3320 km) ilman sitä olisi tullut Äitiä ikävä,
    kypärämelu kyllä kasvaa, mutta muuten pleksin hyöty on kyllä kiistaton, sanokaa mitä sanotte.
    no niin,nyt se sit on tilattu saksasta -02 1400 ;nen metriäkään en ole ajanut vastaavalla pyörällä=) mutta luulen et on mulle sopiva pyörä.!ihan orkkis kunnossa.talvella alkaa armoton tuunaus=)menis viikko nopeesti......
    Kuurona ajelu resepti: Shoei + Whisper kitti ja tulpat korviin. Ei humise korvissa pitkänkään etapin jälkeen...
    Lainaa (xyrt68 @ Heinä. 24 2007,17:23) kirjoitti
    no niin,nyt se sit on tilattu saksasta -02 1400 ;nen metriäkään en ole ajanut vastaavalla pyörällä=) mutta luulen et on mulle sopiva pyörä.!ihan orkkis kunnossa.talvella alkaa armoton tuunaus=)menis viikko nopeesti......
    Sama jutu, ei tullut ajettua metriäkään kun "se" pyörä oli päätetty mikä tulee seuraavaksi.
    Ei ole kaduttanut pätkääkään. Eikä vielä ole seuraavaa parempaa tullut vielä eteen.
    Uusi matalempi tanko. Korotuspalat ja sliparit. Avot pyörä senkun parane
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    Täälläkin vihdoin tallissa musta GSX1400 K6. Perjantaina tulin Saksasta pyörä mukana. Ihan mukava testiajo 2105 km. Aivan mahtava peli muuten mutta perse puutuu. Mutta toihan on korjattavissa. Ei voi kuin ihastella .

Samppa
    Suzuki GSX1400 K6
  28.  
    Ei kenelläkään olisi sattumoisin jäänyt nurkkiin lojumaan kaksipiippuisen GSX:än keskiseisontatukea ? Ostaisin pois kuleksimasta
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12