Mitä perää on 600cc ZZR vanhemman kuin -93 kannen vikaherkkyydessä? Eli onko niissä ollut ongelmia kannen kanssa?
Kawasaki ZZR
TwinCam 16-Valve ZX600D -92
Onhan niissä perää. Oman kokemuksen mukaan (rajoittuu tosin GPZ500S:n) kansiongelmat ovat lähinnä venttiileihin liittyviä, eli jos venttiiliremontti on kertaalleen tehty, ongelmia ei pitäisi olla. Tuo gepezzin kokemus siis sisälsi kyllä kansimurheetkin, mutta lähinnä nokka-akselin murtumisen myötä, joten ei liittyne siihen "viralliseen" ongelmaan
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
sehän maksaa hunajaa. venttiilit noin 18eur kappale eli 280eur vastapelurit 100eur kannen tiivisteet ja työt vielä... helposti menee se 600eur ja jos ohjurit on väljät niinku ne yleensä sen verran on niin taas menee rahaa..
mistä saa venttiilei noin halvalla?(Juuzoppi @ Tammi. 25 2007,00:40) kirjoitti
muistelisin itse et pako ois ollu melkeen30 ja imu melkeen40 e/kappale...![]()
zzr600-vm90
samma här.... muistikuva on mieluummin tuota reilua 30€ luokkaa(tenhula @ Tammi. 25 2007,00:43) kirjoitti
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Eli kannattaako tuommoista pyörää ostaa, jos siihen ei ole tehty kansi/venttiiliremonttia? mittarissa 87000 km.(Juppee12 @ Tammi. 24 2007,20:46) kirjoitti
Kai tuo riippuu hinnasta, mutta jos tämä on se sama yksilö jossa toisen aloittamasi ketjun mukaan on tarve vaihteistoakin rempata tonnilla, niin kannattanee miettiä jo kaksi kertaa..
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Ei sama vehe (en kuitenkaan ihan hullu ole vaikka vähän vintissä heittääkin;))(LaMasquerade @ Tammi. 25 2007,09:37) kirjoitti
Tämä taitais muuten olla ihan ok, mut ei tiedossa vielä tehtyjä remontteja. Kun tietää etukäteen kuinka oleellinen tuo remppa on, niin mukavampi tehdä kauppaa.
Onko se tyyppivika sellainen, että se korjautuu kansirempassa = ei uusiudu?
Onhan toi jo niin paljon ajettu, että kannattaisko katella jotain pienemmillä kilsoilla olevaa? Jos se vaan on mahdollista.
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
niin, mille vehkeelle on paljon ja mille ei. Honda FVR:lle ei tietääkseni paljon, eikä myöskään Zusuki GSX-F:lle, Ja eikö CBR:kin siedä ihan kivasti kilometrejä.
Tokihan sitä ostaisi ihan uuden pyörän jos olisi hilloo mitä laittaa. 3oooe:llä kuitenkin joutuu vähän kahtelee mitä hankkii, siksi kyselen täällä. Rosseja on tullu rassattua ja ajettuakin, mutta niissä omat kujeensa.
Offtopic:(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
Mulla ois myynnissä Kawan GPZ600R, hintaa 2000€ ja venttiiliremppa tehty. Jos kiinnostaa.
Siitä:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423895
Superbike #7
Offtopic:
Mulla ois myynnissä Kawan GPZ600R, hintaa 2000€ ja venttiiliremppa tehty. Jos kiinnostaa.
Siitä:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423895[/QUOTE]
Otakko kelkan vaihdossa: nettimoto Id: 422710
3 kiloeurolla irronnee jo pikkuzetorin tuoreempi ja parempi E-versiokin. Tuossa olisi jo ihan oikeasti aika mukava pyörä.(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
Meinaatko ZZR, uudempi kuin -93?(isojussi @ Tammi. 25 2007,10:48) kirjoitti
Ei nuissa nettimoton ilmoituksissa puhuta mitään E-versiosta?
Juu, elippä vuonna 93 pikkuzetorista tuli ulos päivitetty E-versio, zx6e, joka onkin sitten pysynyt muuttumattomana näihin vuosiin asti. Pakkaa sekoittanee se, että D-versiotakin myydään rekisteröintiajankohdasta johtuen vuosimallina 93, joskus jopa 94:na. Versiot tunnistaa helposti jo ihan ulkonäöllisestikin.(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,10:55) kirjoitti
Olisko '93 ollut E1 ja siitä sit eteenpäin E2, E3, ... E12 (2004).
[Edit: isojussi ehtikin jo vastaamaan.. ]
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Esimerkiksi ulkonäöstä, tässä D-versio ja tässäpä E. Sopivasti tinkaamalla hyvä E-malli irronnee 3teurolla ja tuskin tarvitsee edes hemmetisti metsästää.(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,11:08) kirjoitti
Uudemmassa versiossa esimerkiksi erilainen persus, sivukatteet ja etukate.
Edit: eikö D-versiossa ollut ram-airia? Ainakin reiät puuttuvat etukatteesta.
Juuh en minä rahamies oo itekään(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
Mutta katupyörän koneeseen kun pitää ruveta kajoamaan, niin aina menee paalua niin perkeleesti. Eli vaikka on mopokuume päällä, yritä katella joku vähemmän altis malli pienemmillä kilsoilla. Vanhempien kawojen kansi/venaviat ei ole tuulestatemmattuja juttuja kuitenkaan. Sama pätee yamahan ekoihin 5v malleihin. Itsellä oli 00 zx7r ja aina ensimmäinen kysymys oli, että mites ne imuvenat? Vaikkei noissa enää ko. ongelmaa ole.
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Tämä on sitten ilmeiseti D- malli? (onhan toi 92 vm kin)
Otakko kelkan vaihdossa: nettimoto Id: 422710[/QUOTE](Juppee12 @ Tammi. 25 2007,10:35) kirjoitti
Ei oo oikein kelkalle tarvista täällä pk-seudulla.
Superbike #7
Mitä olette mieltä Yamaha FZR 1000cc -89:stä? Ajettu 80000 km. Myyjän mukaan erittäin siisti yksilö. Onko nuissa ollu minkälaisia tyyppivikoja ja minkälainen muutoin ominaisuuksiltaan?
Tämmönen olis
ensin noista kawan venttiileistä. en nyt just löytäny kataloogia mut voi olla että ne oli jopa 30eur kappale. ja sitten tuo yamaha.... eikös tuo ole just 5-vaihteisella laatikolla ja siinä on vikana 2 rattaat. tosin ei hajoa jos käyttää maltilla mutta repimistä ei kestä.
kirjoitti
Imuilma otetaan suunnilleen satulan alapuolelta eli D:ssä Ram-Airia ei ilmeisesti ole.
jaah mulla on ollu tommonenkin. Imuventtiiliongelmia noissakin (ne on niitä ekoja 5v kansia), ja noilla kilsoilla alakertakin voi olla jo valmis. Osa vaihteista jollotti. Mulla oli n. 50tkm ajettu, kun alkoi imut kantaa. Öljy maistuu. Muuten ihan hiano pyörä koneeltaan.(Juppee12 @ Tammi. 25 2007,15:38) kirjoitti
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Joo, mulla kakkospyöränä kawan zx-10 vm. 1988. Kerran tehty kansiremppa 80.000 kilsan kohdalla. Uusiksi meni silloin imuventtiilit, jotka painuivat kanteen. Remppa taisi tulla maksamaan 700 euroa, vaikka itse purin kannen koneesta irti ja paikalleenkin laitoin. Nyt pyörällä ajettu 106 tkm ja sama homma meneillään. Tällä kertaa tosin pääsyyllinen liian laihalla seoksella ajaminen ja nyt kun tietää, niin korjaustoimetkin aikalailla edelliskertaa yksinkertaisemmat...ja halvemmat.
Eli voipi uusiutua ja kannattaa aina välillä tsekkauttaa kaasarit, että kuinka köyhillä seoksilla ajelee...
kapsu
zx-12r
zx-10
dr 650 se