Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Mitä perää on 600cc ZZR vanhemman kuin -93 kannen vikaherkkyydessä? Eli onko niissä ollut ongelmia kannen kanssa?

    Kawasaki ZZR
    TwinCam 16-Valve ZX600D -92



  2. #2
    Onhan niissä perää. Oman kokemuksen mukaan (rajoittuu tosin GPZ500S:n) kansiongelmat ovat lähinnä venttiileihin liittyviä, eli jos venttiiliremontti on kertaalleen tehty, ongelmia ei pitäisi olla. Tuo gepezzin kokemus siis sisälsi kyllä kansimurheetkin, mutta lähinnä nokka-akselin murtumisen myötä, joten ei liittyne siihen "viralliseen" ongelmaan
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  3. #3
    Ja venttiiliremontti tuommoiseen maksaa ???e
  4. #4
    sehän maksaa hunajaa. venttiilit noin 18eur kappale eli 280eur vastapelurit 100eur kannen tiivisteet ja työt vielä... helposti menee se 600eur ja jos ohjurit on väljät niinku ne yleensä sen verran on niin taas menee rahaa..
  5. #5
    Lainaa (Juuzoppi @ Tammi. 25 2007,00:40) kirjoitti
    sehän maksaa hunajaa. venttiilit noin 18eur kappale eli 280eur vastapelurit 100eur kannen tiivisteet ja työt vielä... helposti menee se 600eur ja jos ohjurit on väljät niinku ne yleensä sen verran on niin taas menee rahaa..
    mistä saa venttiilei noin halvalla?
    muistelisin itse et pako ois ollu melkeen30 ja imu melkeen40 e/kappale...
    zzr600-vm90
  6. #6
    Lainaa (tenhula @ Tammi. 25 2007,00:43) kirjoitti
    Lainaa (Juuzoppi @ Tammi. 25 2007,00:40) kirjoitti
    sehän maksaa hunajaa. venttiilit noin 18eur kappale eli 280eur vastapelurit 100eur kannen tiivisteet ja työt vielä... helposti menee se 600eur ja jos ohjurit on väljät niinku ne yleensä sen verran on niin taas menee rahaa..
    mistä saa venttiilei noin halvalla?
    muistelisin itse et pako ois ollu melkeen30 ja imu melkeen40 e/kappale...
    samma här.... muistikuva on mieluummin tuota reilua 30€ luokkaa
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  7. #7
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 24 2007,20:46) kirjoitti
    Kawasaki ZZR
    TwinCam 16-Valve ZX600D -92
    Eli kannattaako tuommoista pyörää ostaa, jos siihen ei ole tehty kansi/venttiiliremonttia? mittarissa 87000 km.



  8. #8
    Kai tuo riippuu hinnasta, mutta jos tämä on se sama yksilö jossa toisen aloittamasi ketjun mukaan on tarve vaihteistoakin rempata tonnilla, niin kannattanee miettiä jo kaksi kertaa..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  9. #9
    Lainaa (LaMasquerade @ Tammi. 25 2007,09:37) kirjoitti
    Kai tuo riippuu hinnasta, mutta jos tämä on se sama yksilö jossa toisen aloittamasi ketjun mukaan on tarve vaihteistoakin rempata tonnilla, niin kannattanee miettiä jo kaksi kertaa..
    Ei sama vehe (en kuitenkaan ihan hullu ole vaikka vähän vintissä heittääkin;))

    Tämä taitais muuten olla ihan ok, mut ei tiedossa vielä tehtyjä remontteja. Kun tietää etukäteen kuinka oleellinen tuo remppa on, niin mukavampi tehdä kauppaa.

    Onko se tyyppivika sellainen, että se korjautuu kansirempassa = ei uusiudu?
  10. #10
    Onhan toi jo niin paljon ajettu, että kannattaisko katella jotain pienemmillä kilsoilla olevaa? Jos se vaan on mahdollista.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  11. #11
    niin, mille vehkeelle on paljon ja mille ei. Honda FVR:lle ei tietääkseni paljon, eikä myöskään Zusuki GSX-F:lle, Ja eikö CBR:kin siedä ihan kivasti kilometrejä.

    Tokihan sitä ostaisi ihan uuden pyörän jos olisi hilloo mitä laittaa. 3oooe:llä kuitenkin joutuu vähän kahtelee mitä hankkii, siksi kyselen täällä. Rosseja on tullu rassattua ja ajettuakin, mutta niissä omat kujeensa.
  12. #12
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
    Tokihan sitä ostaisi ihan uuden pyörän jos olisi hilloo mitä laittaa. 3oooe:llä kuitenkin joutuu vähän kahtelee mitä hankkii, siksi kyselen täällä. Rosseja on tullu rassattua ja ajettuakin, mutta niissä omat kujeensa.
    Offtopic:
    Mulla ois myynnissä Kawan GPZ600R, hintaa 2000€ ja venttiiliremppa tehty. Jos kiinnostaa.

    Siitä:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423895
    Superbike #7
  13. #13
    Offtopic:
    Mulla ois myynnissä Kawan GPZ600R, hintaa 2000€ ja venttiiliremppa tehty. Jos kiinnostaa.

    Siitä:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423895[/QUOTE]
    Otakko kelkan vaihdossa: nettimoto Id: 422710
  14. #14
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
    Tokihan sitä ostaisi ihan uuden pyörän jos olisi hilloo mitä laittaa. 3oooe:llä kuitenkin joutuu vähän kahtelee mitä hankkii, siksi kyselen täällä. Rosseja on tullu rassattua ja ajettuakin, mutta niissä omat kujeensa.
    3 kiloeurolla irronnee jo pikkuzetorin tuoreempi ja parempi E-versiokin. Tuossa olisi jo ihan oikeasti aika mukava pyörä.
  15. #15
    Lainaa (isojussi @ Tammi. 25 2007,10:48) kirjoitti
    3 kiloeurolla irronnee jo pikkuzetorin tuoreempi ja parempi E-versiokin. Tuossa olisi jo ihan oikeasti aika mukava pyörä.
    Meinaatko ZZR, uudempi kuin -93?
    Ei nuissa nettimoton ilmoituksissa puhuta mitään E-versiosta?
  16. #16
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,10:55) kirjoitti
    Lainaa (isojussi @ Tammi. 25 2007,10:48) kirjoitti
    3 kiloeurolla irronnee jo pikkuzetorin tuoreempi ja parempi E-versiokin. Tuossa olisi jo ihan oikeasti aika mukava pyörä.
    Meinaatko ZZR, uudempi kuin -93?
    Ei nuissa nettimoton ilmoituksissa puhuta mitään E-versiosta?
    Juu, elippä vuonna 93 pikkuzetorista tuli ulos päivitetty E-versio, zx6e, joka onkin sitten pysynyt muuttumattomana näihin vuosiin asti. Pakkaa sekoittanee se, että D-versiotakin myydään rekisteröintiajankohdasta johtuen vuosimallina 93, joskus jopa 94:na. Versiot tunnistaa helposti jo ihan ulkonäöllisestikin.
  17. #17
    Olisko '93 ollut E1 ja siitä sit eteenpäin E2, E3, ... E12 (2004).

    [Edit: isojussi ehtikin jo vastaamaan.. ]



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  18. #18
    Mistä nuista myynti-ilmoituksista tietää mikä on tuota uudempaa?
  19. #19
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,11:08) kirjoitti
    Mistä nuista myynti-ilmoituksista tietää mikä on tuota uudempaa?
    Esimerkiksi ulkonäöstä, tässä D-versio ja tässäpä E. Sopivasti tinkaamalla hyvä E-malli irronnee 3teurolla ja tuskin tarvitsee edes hemmetisti metsästää.

    Uudemmassa versiossa esimerkiksi erilainen persus, sivukatteet ja etukate.

    Edit: eikö D-versiossa ollut ram-airia? Ainakin reiät puuttuvat etukatteesta.



  20. #20
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,09:56) kirjoitti
    niin, mille vehkeelle on paljon ja mille ei. Honda FVR:lle ei tietääkseni paljon, eikä myöskään Zusuki GSX-F:lle, Ja eikö CBR:kin siedä ihan kivasti kilometrejä.

    Tokihan sitä ostaisi ihan uuden pyörän jos olisi hilloo mitä laittaa. 3oooe:llä kuitenkin joutuu vähän kahtelee mitä hankkii, siksi kyselen täällä. Rosseja on tullu rassattua ja ajettuakin, mutta niissä omat kujeensa.
    Juuh en minä rahamies oo itekään Mutta katupyörän koneeseen kun pitää ruveta kajoamaan, niin aina menee paalua niin perkeleesti. Eli vaikka on mopokuume päällä, yritä katella joku vähemmän altis malli pienemmillä kilsoilla. Vanhempien kawojen kansi/venaviat ei ole tuulestatemmattuja juttuja kuitenkaan. Sama pätee yamahan ekoihin 5v malleihin. Itsellä oli 00 zx7r ja aina ensimmäinen kysymys oli, että mites ne imuvenat? Vaikkei noissa enää ko. ongelmaa ole.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  21. #21
    Tämä on sitten ilmeiseti D- malli? (onhan toi 92 vm kin)
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,10:35) kirjoitti
    Offtopic:
    Mulla ois myynnissä Kawan GPZ600R, hintaa 2000€ ja venttiiliremppa tehty. Jos kiinnostaa.

    Siitä:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=423895
    Otakko kelkan vaihdossa: nettimoto Id: 422710[/QUOTE]
    Ei oo oikein kelkalle tarvista täällä pk-seudulla.
    Superbike #7
  23. #23
    Mitä olette mieltä Yamaha FZR 1000cc -89:stä? Ajettu 80000 km. Myyjän mukaan erittäin siisti yksilö. Onko nuissa ollu minkälaisia tyyppivikoja ja minkälainen muutoin ominaisuuksiltaan?

    Tämmönen olis
  24. #24
    ensin noista kawan venttiileistä. en nyt just löytäny kataloogia mut voi olla että ne oli jopa 30eur kappale. ja sitten tuo yamaha.... eikös tuo ole just 5-vaihteisella laatikolla ja siinä on vikana 2 rattaat. tosin ei hajoa jos käyttää maltilla mutta repimistä ei kestä.
  25. #25
    Lainaa kirjoitti
    Edit: eikö D-versiossa ollut ram-airia? Ainakin reiät puuttuvat etukatteesta

    Imuilma otetaan suunnilleen satulan alapuolelta eli D:ssä Ram-Airia ei ilmeisesti ole.



  26. #26
    Lainaa (Juppee12 @ Tammi. 25 2007,15:38) kirjoitti
    Mitä olette mieltä Yamaha FZR 1000cc -89:stä? Ajettu 80000 km. Myyjän mukaan erittäin siisti yksilö. Onko nuissa ollu minkälaisia tyyppivikoja ja minkälainen muutoin ominaisuuksiltaan?

    Tämmönen olis
    jaah mulla on ollu tommonenkin. Imuventtiiliongelmia noissakin (ne on niitä ekoja 5v kansia), ja noilla kilsoilla alakertakin voi olla jo valmis. Osa vaihteista jollotti. Mulla oli n. 50tkm ajettu, kun alkoi imut kantaa. Öljy maistuu. Muuten ihan hiano pyörä koneeltaan.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  27.  
  28. #27
    Joo, mulla kakkospyöränä kawan zx-10 vm. 1988. Kerran tehty kansiremppa 80.000 kilsan kohdalla. Uusiksi meni silloin imuventtiilit, jotka painuivat kanteen. Remppa taisi tulla maksamaan 700 euroa, vaikka itse purin kannen koneesta irti ja paikalleenkin laitoin. Nyt pyörällä ajettu 106 tkm ja sama homma meneillään. Tällä kertaa tosin pääsyyllinen liian laihalla seoksella ajaminen ja nyt kun tietää, niin korjaustoimetkin aikalailla edelliskertaa yksinkertaisemmat...ja halvemmat.

    Eli voipi uusiutua ja kannattaa aina välillä tsekkauttaa kaasarit, että kuinka köyhillä seoksilla ajelee...

    kapsu
    zx-12r
    zx-10
    dr 650 se