Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Sarjassa varmasti tyhmiä kysymyksiä :

Tarkoituksena on siis maalauttaa vanteet pulverimaalauksessa. Kävin äsken irrotattamassa ( suomea?) kumit vanteilta maalausta varten, mutta nyt huomasin että venttiilin läpiviennit pönöttävät vielä vanteissa. Mitenkähän sellaisen saa ehjänä irti? Vai onko tuollaisia ihan kaikkialla (ja jotenkin standardikamaa), joten sivareilla poikki ja uusi ostoon?
    Harrikka
    Eikös nuo mopon vanteiden (tubeless versioiden) venttiilit ole "kertakäyttökamaa", siis laittavat uuden tilalle kun vaihtavat renkaan, samaan malliin kuin autonrenkaissakin. En itseasiassa ole koskaan seurannut renkaanvaihtoa, enkä ole myöskään koskaan ite vaihtanut rengasta

Tietty jos meinaat ite pujotella renkaan takasin vanteelle, niin ei varmasti kannata paljon repiä...

Minäkään mikään suomenkielen maikka ole, mutta olisiko irroituttamassa lähempänä?
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    jees, kyllä sen voi irti napsaista. Rengasliikkeestä haet vaan uuden tilalle. Asennuskin onnistuu varovasti linjapihdeillä vetämällä. Parempi tietysti on, jos sulla on sellanen sopivalla kierteellä varustettu vetokahva siihen tatin päähän.
    Jesh! Kiitti ja irti on

Ajattelin kyllä liikkeessä pistää uudet kumit vanteille, joten ne varmasti pistävät uuden tatin. Nyt aloin kyllä funtsimaan tuota naarmuuntumisvaaraa. Saakohan sen kumin helpostikin itse paikoilleen ja ilman lovia? Uutta maalia haluaisi tietty varjella...
    Harrikka
    Itse en ainakaan rupeaisi juuri maalattuun vanteeseen laittaan rengasta kun liikeessäkin tupaa tulemaan reunaan jälkiä. Kannattaa mainia että vanne on juuri maalattu joten ei naarmuja kumia laittaissa kiitos, niin voivat olla vähän tarkempana
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  6.  
    saahan niitä sellaisia kierteellä olevia kromi venttiileitä sen kumisen tilalle. helppo asentaa ja piti ainaki mulla vaikka sitä ensin epäilin. allright niitä ainaki myy...