02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Uskomatonta mutta totta. Perus bleidissä on luonnollisesti sama rengaskoko, mutta näköjään myös uus kilogixeri tulee edelleen tolla 190/50 takarenkaalla. Uus R1 ja 10R sen sijaan näkyy tulevan 190/55 renkaalla. Jostain syystä vaikuttaa siltä että moottoripyörävalmistajat tulee tossa asiassa koko ajan vähän jälkijunassa. Nyt ne on alkanu siirtymään pikkuhiljaa tohon 190/55 kokoon, mutta mopojaan kilokyykyn luonnollisessa elinympäristössä eli moottoriradalla käyttävät kuluttajat on jo voimakkaasti siirtymässä 200 levysiin renkaisiin. Myöskään esimerkiks Pirellin, Michelinin tai Dunlopin valikoimissa ei noita 190/50 profiilin renkaita ole edes saatavilla missään kunnollisessa ratakumissa. Jos jostain käsittämättömästä syystä välttämättä haluaa renkaan sen kokosena, niin Supercorsa SP on rataisin rengas mitä esimerkiks Pirellillä on siinä kokoluokassa tarjolla.
Pahoittelen off topicin puolelle lipeämistä.
Toinen satsi tilattu ma. 3.3. ja Suomessa Itellalla jo ke. 5.3. eli Espanjasta Suomeen kahdessa päiväsä tilauksesta!Suomen posti-iitan jakelu veikin sitten kuusi päivää!
Mistä päin teille nuo renkaat ovat tulleet, itselle viimeksi Bestistä Hollannista, Vigosta Espanjasta ja aikaisemmin jostain Saksasta, paikkaa en enää muista. Ilmeisesti mynetmoto välittää nuo tilaukset isoille rengastukuille mistä vain halvimmalla saa, omia varastoja tuskin on noin monessa paikkaa?
Germaaniasta on mulle tulossa.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mitä ihmettä. Postin seuranta sanoo, että renkaat ovat noudettavissa postin toimipaikasta. On kyllä ensimmäinen kerta, kun eivät tuo niitä portaalle. Ei haittaa minua, mutta tiedoksi, että näinkin voi käydä![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Viimeksi muokannut: mjtee; 12.03.2014 klo 09:53.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Viime vuonna meni Ok, nyt jokin mättää, tilasin Michelin PR 3 2 takasta ja yhden etusen, paketti oli tullut hiihtoloman aikana Ouluun, olivat käyneet yrittämässä ja palauttaneet terminaaliin DPD jonne soittelin lomalta palattuani. Paketissa vain 1 etu ja 1 taka. Saa nähdä tuleeko jossain jälkitoimituksessa se toinen takanen, laitoin spostia aiheesta josta odottelen vastausta. Terminaalissa kertoivat että saattaa mennä viikkokin väliä että toinen lähetys tulee????
Odotellaan...
ex. varadero xl 125
ex. cbr 1000f
nyt fjr 1300
http://meltorautahanuri.blogspot.fi/
Ajan minne haluan, minulla on vaimon lupa sanoa niin.
Renkaat tuli 6ssa päivässä
Ja renkaat oli jätetty okt:n portaille kuten olin pyytänytkin.
Ehkä hieman ot, mutta onko kukaan muu huomannu mynetmoton toimituskuluja ukrainaan? 500€! Ny on rahti kohtiillaan
Onko paha ku toimitettuna 273€ Dunlopin Sportsmart2 etu+taka?
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tilasin18.3 3 rengasta eikä vieläkään kuulunut mitään, onko viimeaikaisia kokemuksia toimitusajoista ?
Viikossa tuli mamman fiudeen Z6 setti.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Laitoin mailia tuonne, heidän seurannan mukaan olis shipattu samana päivänä, mutta en löytänyt mitään seurantakoodia millä vois ettiä.
10.4. tilattu 120/70/17 & 180/55/17 Pirelli Angel ST gummit 220€ posteineen. Staus tilauksella edelleen pending, vaikka varastossa piti olla. Noh, hyvää kannattaa odottaa
Perillä 28.4. ilman ikäviä yllätyksiä. Leimat 52/2012...
Viimeksi muokannut: Hublo; 29.04.2014 klo 00:39.
CBR600F4, 1999, Pirelli Angel ST
Lynx Xtrim 550F, 2013
Tilasin talvella pilot power 3:set, ja oli ovella kolmessa päivässä![]()
GSX-R
Justiinsa tilattu Mynetmotosta, viime satsi meni lähipostiin eli siwaan. Kun en ollut himassa kuriirin käydessä. No mulle passaa toikin tomitustapa mainiosti.
Elä ja anna muiden roudata.
Onko teille tullu jotain seuranta numeroa tai mailia mynetmotosta kun paketti on tulossa ? mulla ei ainakaan oo mitään kuulunu
Mulle tuli seurantanumero samana päivänä kun renkaat oli jo kotiovella! Eli jälkijunassa![]()
Solifer speed -64,AJS 500 -52,Kawa 650SR -79,Kawa 1000GTR -87,BMW K1200LT -02,BMW G650GS -12
Tilausesta meni 3 päivää renkaiden lähettämiseen. Saksasta ne kulki kolmessa päivässä Suomeen. Nyt ne on olleet suomessa 12 päivää eikä ole vieläkään löytäneet perille, mikä mättää?![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
Ootteko saanu yhteyttä Mynetmotoon viime aikoina? Tilasin maaliskuussa yhen eturenkaan ja yhen takarenkaan.
Renkaat tuli reilussa viikossa lähipostiin. Mutta sielläpä olikin kaksi eturengasta.Lähetin sähköpostia asiasta ja
vastasivat samana päivänä että sorry tullu pikku virhe ja että lähettävät mulle oikean renkaan ja noutavat
väärän.Asiasta jo monta viikkoa eikä kuulu mitään vaikka olen lähettänyt jo useamman sähköpostin. Ei oikein
tunnu kiinnostavan niitä.
Tilasin viikko sitten torstaina pari Pirellin rengasta. Tavaraa oli netin mukaan varastossa. Maksoin laskulla etukäteen, eilen tuli ilmoitus että ovat matkalla. Saksasta lähti ja GLS kuskaa. Nyt viikko tilauksen jälkeen renkaat ovat tulossa Tanskassa...
CBR600F4, 1999, Pirelli Angel ST
Lynx Xtrim 550F, 2013
Tänään tuli kumekset 15.4-14 tilattu. Kuriiri soitti, en ollu himas, pyysin jättää oventaa. Näin suostu tekee, tuolta varmaan otan seuraavankin satsin...
Elä ja anna muiden roudata.
12.4. tilattu, tänään olivat ilmestyneet ovelle.
- - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
15.4. illalla tilasin, renkaat lähti espanjasta liikkeelle 23.4. ja samalla tuli seurantakoodi, ja tänään 28.4. tulivat renkaat ovelle.
Maaliskuussa tilattu kaksi rengasta.Tulivat alle kahdessa viikossa.Toinen rengas väärä.Oikean renkaan
tuleminen kesti vielä kuukauden. Vähän ihmetytti kun ei vastattu mitään kun välillä kyselin.Renkaat
nyt kuitenkin hallussa.
28.4. tilattu 3 rengasta. Katotaan kauanko kestää, yhdellä olis vähän kiire...
Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.05.2014 klo 13:07.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi