Onko kukaan poistanut Yoshimura rs3 ns. noise killeriä ja kuinka se onnistuu
![]()
B1200S hopee
Samaa tietoa kaivattais täälläkinSen verran putkeen oon kurkistellu, ettei ainakaan millään prikalla oo kiinni niinku kaverin arrowissa. Nähtävästi pitäis ottaa koko putken pää irti, et sen sais jollain viilattua irti
perkeleen insinöörit
. Tosin ihan varma en oo tästä, kun ne ruuvit on niin saatanan kireellä, että hajoo vehkeet ennen ruuvveja. Pitää kattella tässä jos jotain patenttia yrittäisin keksiä.
GiSaXäFfä 600
Saisko kuvaa moisesta ? Itsellä ei ollut mitään killereitä ainoastaan ulostulon yläpuolella m6 kierre johon vois killerin ruuvata kiinni.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Mulla oli uudessa Yoshi RS-3 pöntössä noise killerin kiinnitysruuvit hitsattu kiinni. Yhden kuusiokoloavaimen kerkesin vääntää lukkopihdeillä kierteille ennen kuin huomasin että ne oli hitsattu. Dremelin katkaisulaikalla leikkasin sitten ne ruuvien kannat irti. Siis killerin sisäpuolelta laikalla läpi ruuveja kohti. Aika helppo homma jos on kunnon laikka käytössä.
Kuva
Eikö olisi poraamalla helpompi irroittaa ruuvi niiin ei tarvisi tuhota noin paljon killeriä
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Entä onko kellään kokemusta yoshin rs-3 zyclone mallista?Löytyykö sen sisältä killeri vai onko siellä vaan hiljaisempi huilu?
Zyclonessa oli muistaakseni ohuempi huilu.
"Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
Yritin poraamista ja totesin ettei siitä mitään tule. On niin ahdas paikka porata että melkein väkisin tulee naarmuja putkeen. Lisäks ne ruuvien kierteet olis jääny sinne vaimentimeen, eli tarvittaessa killeriä on huono laittaa takaisin.kirjoitti
mun rs-3 on vuosimalli n. 01 . Onko kellään räjäytyskuvaa putkesta. Jos killerin haluu vekeen onko putken pää otettava irti ? Päähän on niitattu ja pannalla kiristettetty itse vaippaan , vai onko? Ääntä halausin putkista lisää mutta vaikeelta tuntuu, pitääkö vaihtaa toiset tötteröt ?
B1200S hopee
Nyt menee vähän off topic, mut mun juuri ostamassa Banditissa on Yoshin rs-3:n kiinni ja nyt kiinnostaskin tietää, et mitä katsastusäijä sanoo siitä pöntöstä keväällä, kun menen muuttaan pyörän paperit takasin täysteholle? Se pitäs vissiin olla E tai CE-hyväksytty, mut mitään leimaa en siitä oo löytäny...
Kelasin vaan, et menis siinä samassa muutoskatsastuksessa se pönttökin sit papereihin, eikä ois pasasilla aihetta vittuiluun..
Vai paanko alkuperäsen vaimentimen leimauksen ajaks takasin, sekin on onneks tallessa?
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
..mikä "viikatteen" noisekilleri ..ostakaa laserin vermeet ei tartte arpoa
![]()
![]()
Onko HONDAN jälkeen elämää?
CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
Hommaatte vaan kunnolliset kuusiokoloavaimet eikä mitään ikean huonekalujen mukana tulleita*
Kaverin akroista lähti tigillä hepatut ruuvit ihan nätisti auki kun oli vaan räikkä ja oikeen kokoinen pala.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Helpoimmalla pääset, kun vaihdat ennen konttorille vientiä sen vakio vaimentajan paikalleen.(Mc Nikke T @ Helmi. 03 2007,15:48) kirjoitti
Ahdettu 1216
Omassa suznassa oli rekisteröinti katsatuksessa kiinni "laiton" vaimennin, eihän tuo katsastumies noteerannu sitä mitenkään,katsoi vaan valot,vilkut, runkonumeron ja kävi kojolla...(pitipähän myös antaa opastusta pyörän käynnistämisessä(suiza 1200 @ Helmi. 04 2007,17:46) kirjoitti
)
Itse vaihdoin vakiopöntön muutoskatsastukseen, mutta jälkikäteen ajatellen suotta. Kaveri katsoi vain ja ainoastaan rungonnumeron ja sillä selvä *. Katsastusmies käveli parkissa sammutettuna olleen pyörän luokse etuviistosta eikä siis nähnyt edes rekisterikilpeä. Aika vähä olisi joku slipari kiinnostanut. Leimasin siis 600 seepran täysitehoiseksi. Aina tilanne ei tietenkään (ja toivottavasti) ole sama.
Harrikka
Jatketaanhan tätäkin aihetta. Eli mulla on cebarissa Bsm Future 4-2-1 putki ja huomasin että pöntön sisältä löytyy paljon ohuempi putki. se näkyy myös ulostulon sisäpuolella. Onko kellään tietoa onko se noise killeri vai ainoastaan ohuempi huilu? Ja millä konstilla sen saa pois sieltä estämästä kauniita sulosointuja?Mitään ruuveja en siitä ainakaan löytänyt vaan putken keskivaiheilla näkyy kaksi hitsauspalluraa. Ei sinne kai mikään dremelikään mahdu.
![]()