Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Viimekesäisillä reissuilla huomasin, että ajoasento bläkkärissä meinasi ottaa vähän harteisiin ja ajattelinkin, josko raisereista ois apua tuohon. Tuossa bongaillu erilaisia vaihtoehtoja ja tämmöisiin törmäsin. Hinnaltansa varsin OK, kun vertaa muihin vastaaviin. Nyt on vaan se probleema, pyörä kun on talvihoidossa toisaalla, että en pääse tarkistamaan menisikö nuo ihan heittämällä Blackbirdiin. Oiskohan jollakin sattumalta moiset värkit käytössä tahi muutoin osaisi antaa vinkkiä noiden sopivuudesta tuplaX:ään ?

    TÄSSÄ vielä toinen linkki noihin kapistuksiin.
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
  2. #2
    Eipä nuo ainakaan mun pyörään sopis...xx-01!!
  3. #3
    No nyt löyty räjäytyskuvat sarvista ja eipä näytä passaavan nuo tuommoset...etsintä raisereille siis jatkukoon....
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
  4. #4
    Kannattaa muistaakseni kääntää katseet VFR:n sarviin. Menee muistaakseni heittämällä ja on hieman korkeammat...
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  5. #5
    etsippä netistä converti barssit.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Noi ekat härpäkkeet kai liittyy siihen, että koko stonga vaihdetaan ns. vanhamalliseen vaikka enduro-tangoon. Itse aikanaan kuulin myös tuon, että VFR:n kahvat sopii suoraan ja nousee 2-3 senttiä. Yritin haeskella esim. romuttamolta huonolla menestyksellä. Uusien hinta taisi olla 300e.

    Pitää tietysti muistaa, että samaan tahtiin lisääntyy ajoviima eli seuraavaksi korkeampi plexi.

    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  7. #7
  8.  
  9. #8
    Näytti tos messuilla oleen just xx varustettuna VFR:n sarvilla, sano myyjä siin et nostaa tuuman verra tankoi ylös.. Oli kyl oikeen mukavan tuntune ainaki minu makuu...