Olis jollain tietoa saati kokemusta ko. renkaista ja niiden kestävyydestä?
Jompaa kumpaa olin ajatellu alle laittaa.
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Z6:t ollu alla viime loppukesästä alkaen, reilu 7500 km menty ja vielä menee monta tonnia lisää. Tuntuis olevan todella kestävä ja pitävä kumi. Paljon parempi ainakin kuin edelliset Z4:t. Kannattaa kokeilla.
Z6 ja Diablo Strada ovat käytännössä samat renkaat hieman erilaisella kuviolla.
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Yhen Stradan oon ajanu ja petyin. Se ei tarjonnut mulle kyllä mitään verrattuna normi Diabloon. Saman ne kesti ja Strada tuntu kankeammalta. Z6 kulutuspinta ainakin näyttää paksulta, mut siitä ei käytännön kokemuksia mulla.
TL1000R
Mulla Strada on pyörinyt takasena reilut 10 tkm ja en voi kun kehua. Perinteisellä Diablolla loppui meno jo 5 tkm kohdilla (tosin keväällä karkeamman asfaltin aikaan???) mutta Strada ei kun kestää. Pidossa en ole huomannut mitään eroa perus Diabloon. Radallakin on tullut Stradalla muutamaan otteeseen käytyä ja pystyssä on pysytty. Tosimenoon tietty muut renkaat mutta kelpo gummi monipuoliseen käyttöön ehdottomasti!
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Strada ollut 1.5 kesää edessä, ja ens kesäks ostetaan taakse samanlainen. Tuntuisi kestävän hyvin kilsoja, ainaskin jos paineet on kohillaan.. menin ajamaan keväällä turhan pienillä paineilla ja otti renkaat vähän itteensä =(
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!