Oletko kokeillut? Busaa siis... Ei paino tee pyörästä vaikeasti hallittavaa, ei ainakaan 50kg vielä paljon vaikuta. Litratilavuus ei myöskään vaikuta ajamiseen tai sen helppouteen, se on se kaasukäden käyttö. Ja jos siinä oikeassa kädessä on jotain vikaa, niin ei kannata harkita edes mopolla ajamista. Syy miksi vastasin ketjuun on se etten halua käsittää sanaa "ensipyörä". Itse tein sen vierheen että ostin 600 pikkupyörän "ensipyöräksi" vaikka käyttötarkoius oli sporttinen matka-ajoon sopiva pyörä. Pitkä penni olisi säästynyt kun olisin kerralla ostanut sellaisen pyörän joka oikeasti vastasi käyttötarkoitusta. No mutta edellinen vain oma mielipide, ei hernettä kellekkään nenään.(jty @ Tammi. 23 2007,21:05) kirjoitti
![]()
Linja-auton kuljettaja
Musta K7 ja pieniperseinen kyytiläinen. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
No hyvä pointti, en kiellä jos saa pidettyä itsensä kurissa...(MInk @ Tammi. 24 2007,13:41) kirjoitti
Mutta kyllä mä sanoisin että ennen kun ekat 4000 kilsaa on ajettu niin ei sais olla semmosta konetta joka lähtee käsistä jos paniikkitilanteessa vahingossa kahva kääntyy, tiedäthän
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Mikäs biisi tuossa videon taustalla soi?(jty @ Tammi. 23 2007,19:05) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Pienellä viilauksella hyvä valinta, siis tumma pieniperseinen kyytiläinen.(Toyboy @ Tammi. 24 2007,13:43) kirjoitti
joo ja nyt kun ostat pyörän ainoan oikean eli hondan!!! bike wordista niin takuu 5V. hyttiselle soita sinne niin hinta on kohdallaan...
honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
joo hyttisen kanssa vaan asioimaan, ainakin omalla kohdalla ei mitään muuta kuin pelkkää positiivista sanottavaa.(janne78 @ Helmi. 01 2007,14:45) kirjoitti
mitä itse ajelin muutaman kilometrin viime syksynä tuollaisella -06 cbr600f niin ihan mukavalta se tuntui, tosin jos sitä saa jo kierrättää yks päällä ajettaessa jonkin verran niin en kyllä mielellään enään siihen mitään kyytiläistä ottaisi mukana, ainakaan kovin pitkälle reissulle. tosin vaikeeta tollasellakin pyörällä oli ajaa moton jälkeen ne ekat kilometrit *ehkä eniten mikä pyörässä ärsytti oli se että peileistä en tosiaan nähny yhtään mitään, omat olkapäät vaan komeili niiden kautta katsottuna. kyllä sinne taakse on joskus ihan kiva vilkuilla, ilman että päätä tarvii kääntää. mutta ehdottomasti mukavinta oli se tasainen pehmeys siinä ajossa tuon 1-mukisen nelarin jälkeen. varmasti hyvä pyörä pidemmän päälle, sitä en epäile. ehkä kuitenkin tollaseen tylsistyy nopeasti juuri sen tavallisuuden takia. tosin kai se on enemmänkin kuskista kiinni.
Samaisella Honukalla ajelin muijan kanssa mainiosti ympäri eurooppa, mukava peli.... osta pois
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kyllähän se cebari on kestävä ja hyvä peli! Vois sanoa, että semmonen "joka paikan höylä". Matkapyörähän se ei ole, mutta matka taittuu kuitenkin kaks päällä melko mukavasti. Tehot riittää sitten yksipäällä ajamiseen vallan mainiosti, jopa radallakin.
Viisas pääsee vähemmällä!
En kyllä itse ole YHDESTÄKÄÄN sporttipyörän peilistä taakse kovinkaan hyvin nähnyt...(pissis88 @ Helmi. 01 2007,18:34) kirjoitti
Viisas pääsee vähemmällä!