Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Lainaa (jty @ Tammi. 23 2007,21:05) kirjoitti
    Lainaa (MInk @ Tammi. 23 2007,12:42) kirjoitti
    Busa olisi oikea vaihtoehto. Olisi sporttinen ja sopii kaksipäältä matka-ajoon. Lisäksi vielä hyvä hinta/laatu suhde. Niin ja sopii kelle vaan, aloittelijalle ja kokeneelle.
    :reps: Joo, niinpä se olikin, helppo aloittelijan peruspyörä

    Tai miten ois Honda VTX 1800, painoa 350 kg ja litroja enemmän kun anopin pompannapissa *

    Sorry ei voinu vastustaa...
    Oletko kokeillut? Busaa siis... Ei paino tee pyörästä vaikeasti hallittavaa, ei ainakaan 50kg vielä paljon vaikuta. Litratilavuus ei myöskään vaikuta ajamiseen tai sen helppouteen, se on se kaasukäden käyttö. Ja jos siinä oikeassa kädessä on jotain vikaa, niin ei kannata harkita edes mopolla ajamista. Syy miksi vastasin ketjuun on se etten halua käsittää sanaa "ensipyörä". Itse tein sen vierheen että ostin 600 pikkupyörän "ensipyöräksi" vaikka käyttötarkoius oli sporttinen matka-ajoon sopiva pyörä. Pitkä penni olisi säästynyt kun olisin kerralla ostanut sellaisen pyörän joka oikeasti vastasi käyttötarkoitusta. No mutta edellinen vain oma mielipide, ei hernettä kellekkään nenään.
    Linja-auton kuljettaja
  2. #32
    Musta K7 ja pieniperseinen kyytiläinen. *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  3. #33
    Lainaa (MInk @ Tammi. 24 2007,13:41) kirjoitti
    Lainaa (jty @ Tammi. 23 2007,21:05) kirjoitti
    Lainaa (MInk @ Tammi. 23 2007,12:42) kirjoitti
    Busa olisi oikea vaihtoehto. Olisi sporttinen ja sopii kaksipäältä matka-ajoon. Lisäksi vielä hyvä hinta/laatu suhde. Niin ja sopii kelle vaan, aloittelijalle ja kokeneelle.
    :reps: Joo, niinpä se olikin, helppo aloittelijan peruspyörä

    Tai miten ois Honda VTX 1800, painoa 350 kg ja litroja enemmän kun anopin pompannapissa

    Sorry ei voinu vastustaa...
    Oletko kokeillut? Busaa siis... Ei paino tee pyörästä vaikeasti hallittavaa, ei ainakaan 50kg vielä paljon vaikuta. Litratilavuus ei myöskään vaikuta ajamiseen tai sen helppouteen, se on se kaasukäden käyttö. Ja jos siinä oikeassa kädessä on jotain vikaa, niin ei kannata harkita edes mopolla ajamista. Syy miksi vastasin ketjuun on se etten halua käsittää sanaa "ensipyörä". Itse tein sen vierheen että ostin 600 pikkupyörän "ensipyöräksi" vaikka käyttötarkoius oli sporttinen matka-ajoon sopiva pyörä. Pitkä penni olisi säästynyt kun olisin kerralla ostanut sellaisen pyörän joka oikeasti vastasi käyttötarkoitusta. No mutta edellinen vain oma mielipide, ei hernettä kellekkään nenään.
    No hyvä pointti, en kiellä jos saa pidettyä itsensä kurissa...
    Mutta kyllä mä sanoisin että ennen kun ekat 4000 kilsaa on ajettu niin ei sais olla semmosta konetta joka lähtee käsistä jos paniikkitilanteessa vahingossa kahva kääntyy, tiedäthän
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  4. #34
    Lainaa (jty @ Tammi. 23 2007,19:05) kirjoitti
    Lainaa (MInk @ Tammi. 23 2007,12:42) kirjoitti
    Busa olisi oikea vaihtoehto. Olisi sporttinen ja sopii kaksipäältä matka-ajoon. Lisäksi vielä hyvä hinta/laatu suhde. Niin ja sopii kelle vaan, aloittelijalle ja kokeneelle.
    :reps: Joo, niinpä se olikin, helppo aloittelijan peruspyörä

    Tai miten ois Honda VTX 1800, painoa 350 kg ja litroja enemmän kun anopin pompannapissa *

    Sorry ei voinu vastustaa...
    Mikäs biisi tuossa videon taustalla soi?
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  5. #35
    Lainaa (Toyboy @ Tammi. 24 2007,13:43) kirjoitti
    Musta K7 ja pieniperseinen kyytiläinen. *
    Pienellä viilauksella hyvä valinta, siis tumma pieniperseinen kyytiläinen.
  6. #36
    joo ja nyt kun ostat pyörän ainoan oikean eli hondan!!! bike wordista niin takuu 5V. hyttiselle soita sinne niin hinta on kohdallaan...
    honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
  7. #37
    Lainaa (janne78 @ Helmi. 01 2007,14:45) kirjoitti
    joo ja nyt kun ostat pyörän ainoan oikean eli hondan!!! bike wordista niin takuu 5V. hyttiselle soita sinne niin hinta on kohdallaan...
    joo hyttisen kanssa vaan asioimaan, ainakin omalla kohdalla ei mitään muuta kuin pelkkää positiivista sanottavaa.
  8. #38
    mitä itse ajelin muutaman kilometrin viime syksynä tuollaisella -06 cbr600f niin ihan mukavalta se tuntui, tosin jos sitä saa jo kierrättää yks päällä ajettaessa jonkin verran niin en kyllä mielellään enään siihen mitään kyytiläistä ottaisi mukana, ainakaan kovin pitkälle reissulle. tosin vaikeeta tollasellakin pyörällä oli ajaa moton jälkeen ne ekat kilometrit * ehkä eniten mikä pyörässä ärsytti oli se että peileistä en tosiaan nähny yhtään mitään, omat olkapäät vaan komeili niiden kautta katsottuna. kyllä sinne taakse on joskus ihan kiva vilkuilla, ilman että päätä tarvii kääntää. mutta ehdottomasti mukavinta oli se tasainen pehmeys siinä ajossa tuon 1-mukisen nelarin jälkeen. varmasti hyvä pyörä pidemmän päälle, sitä en epäile. ehkä kuitenkin tollaseen tylsistyy nopeasti juuri sen tavallisuuden takia. tosin kai se on enemmänkin kuskista kiinni.



  9. #39
    Samaisella Honukalla ajelin muijan kanssa mainiosti ympäri eurooppa, mukava peli.... osta pois
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  10. #40
    Kyllähän se cebari on kestävä ja hyvä peli! Vois sanoa, että semmonen "joka paikan höylä". Matkapyörähän se ei ole, mutta matka taittuu kuitenkin kaks päällä melko mukavasti. Tehot riittää sitten yksipäällä ajamiseen vallan mainiosti, jopa radallakin.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  11.  
  12. #41
    Lainaa (pissis88 @ Helmi. 01 2007,18:34) kirjoitti
    ehkä eniten mikä pyörässä ärsytti oli se että peileistä en tosiaan nähny yhtään mitään, omat olkapäät vaan komeili niiden kautta katsottuna. kyllä sinne taakse on joskus ihan kiva vilkuilla, ilman että päätä tarvii kääntää.
    En kyllä itse ole YHDESTÄKÄÄN sporttipyörän peilistä taakse kovinkaan hyvin nähnyt...
    Viisas pääsee vähemmällä!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12