Morjens. Eli kuinka sais zx12 matalemmaks? Luoja ei tota pituutta ihan hirveesti ole suonnut,joten jos sentin tai pari sais jostakin iisisti veisteltyä pois,ois hyvä.Neuvoja otetaan nöyrästi vastaan. Kiitos!
Etuputkia helppo tiputtaa kiinnityksistään ja takapäähän tippuu pidentämällä sopivasti "koiranluita". Koiranluut joutuu joko teetättämään tai löytynee jostakin firmoista myös valmiina. Itse teetätin ja tuli paremmat kuin hyvätOma laskutarve tuli vain kiihdytystarkoitukseen joten lasku oli hieman reilumpi kuin tavalliseen ajoon. Nuo "luut" kannattaa sitten mittoa tarkasti, jos teetättää, sillä muutaman millin pidennyskin vaikuttaa jo selkeästi.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Muzzy koiranluut. Noilla tippuu perä.
Viaber taitaa ainakin toimitella(makesa @ Loka. 19 2006,13:49) kirjoitti
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Mitenkä paljon porukka on takapäätä madaltanut?
Tarkoitus olisi itsellä laskea sen verran että jalat ylettäis paremmin maahan (reilu 2cm) ja siirtely olis helpompaa.
Onkohan tuo Muzzyn linkkien 1,25" eli 3,2cm liikaa? Siis kyse ei ole nyt mistään kiihdytys käytöstä. Muuttuko pyörä kankeammaks? Keväällä samalla vaihtuu myös takanen 200/50 -> 190/50 profiiliin.
Mitenkä paljon etupäätä voi pudottaa? Pyörä pitäis saada kuitenkin vaateriin.
mulla vanhempi malli 2001. siinä on vakio koiranluun mitta 18cm siis pulttien keskeltä keskelle. tein uudet luut joiden mitta 19cm. näillä mitoilla mulla takapää laski 18mm.
etupäätä laskin 21mm. kaks päällä kovasti kurvatessa ottaa kate maahan. mutta etulokari ei vielä tapaile mihinkään muoveihin. eikä ollut muuta tarkoitusta kun että paremmin yltää jalat maahan, kun oon 170 pitkä tai paremmin lyhyt.
siinä uudemmassa mallissa on muistaakseni alunperin erimittaset ne luut.
gs lc
BMW, askel kohti aikuisuutta..
Minä kanttailin omastani katteet tiehen pari senttiä korotettunakin.
Kaks päällä ja laukkujen kanssa piti todella varoa ettei raavi siitäkin huolimatta että jousi oli aika tiukalla.
Eikä me olla mitään elehvantteja eukon kanssa.
Mitä jos ottaisit penkistä pehmustetta hiukan pois?
Tämä on siiten vain minun ehdotus, toki teet niinkuin parhaaaksi katsot!![]()
Jos jokin toimii loistavasti, älä huolestu, kyllä se siitä vielä
murheeksi muuttuu!
Unohin sanoa vielä, että jalkaa pitää lyhentää n20mm.
gs lc
BMW, askel kohti aikuisuutta..