On iskenyt pyörä kuume ja kyseinen pyörä kiinnostais.. elikkä nyt kaipaisin risuja ja ruusuja tellusta.. ja jos jollain olisi myynnissä nii tietoja voi laittaa.. kiitoksia jo etukäteen.
Mimotossa näyttäisi olevan yksi myynnissä. En mainosta firmaa sen kummemmin, mutta muita pyöriä etsiessä sattui vain silmään.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
www.tlzone.net
painava
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Aivan mahtava laite!!!! Ei mikään nykyraketti mutta kyllä sitten vääntää alhalta vastaavasti....![]()
olen myös kiinnostunut kyseisen pyörän hankinnasta, eikö täällä ole enempää väkeä joilla on tlr laittakaa lisää infoo pyörästä!
6kpl crossipyöriä
yamaha rd 350 -86
yamaha fzr 600 -91
suzuki gsxr 1100 -91
suzuki gsxf 750 -98
honda cbr 600 -95
yamaha yzf 600 thundercat -03
honda cbr 900rr fireblade -96
Ducati paso 907 i.e -91
Kawasaki zxr 750 rr -93
Yamaha yzf r6r -06
Honda vtr 1000f Firestorm -03
Honda cbr 929 rr Fireblade -00
Yamaha yzf-r1 vm.2011
Eipä nuokaan nyt aivan sieltä yleisimmästä päästä Suomen teillä ole, joten kannattaa katsoa vaikka tuolta
Tellu Owners foorumi
löytyy moneen kysymykseen vastaus... Kannattaa harkita myös TL1000S, Firestorm, SP-1-2...ehkä myös SV1000.
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Ajoltaan vakaa ja rauhallinen mutkissakin.Oikeanlaisen etujätön ansiosta yllättävän ketterän oloinen.
Vääntöä on mukavasti heti alhaalta asti ja kun antaa kierroksia niin kyllä tällainenkin liikkuu.
Kannattaa lukea Bike lehden koeajotesti.
Sitten vaan kokeilemaan kaikki myynnissä olevat niin näkee erot huollettujen ja vähemmän huollettujen välillä.
![]()
![]()
Varsinkin jos pitää V-twinin jytinästä niin suosittelen!!!!
Kaverilla on tlr:ä ja on kutakuinkin 170cm ja hyvin on tuntunnu viihtyvän sarvissa ja jalatkin on valoissa maahan yltänyt tai ainakin päkiät(patekka @ Maalis. 11 2007,16:50) kirjoitti
.Pystyyhän sitä perää vähän säätelemääkin ,että eiköhän ne jalat maahan yllä.Ei muutakuin koe istumaan niin sillähän se selviää...
Triumph Daytona 675 SE-08
minun kokemus tellu ärrästä on:
+magea vääntö + äänet jotain aivan sairaan hieno tehareilla..aiheutti k..... kovettumista tunneleissa ja rakennusten +välissä ajellessa!
+keulaa ihanasti
+mageet burnikset
+pysty parin naisen suun liikkeista lukemaan VAU...
+kääntää pään kun pään
+aiheuttaa pahennusta
-pyörteilu vakio pleksillä. 6 tiellä tuntui ajottain että pää ruuvaantuu irti
-kankeus
-2 päällä ajo
-moottori jarru pienillä vaihteilla + moottori jarrulta kaasuttaessa(nykäys)
Kauheasti en omaa vertailupohjaa, mutta mun mielestä Tellulla on kyykyks suht hyvä kyydittää. Takajakkara on iso ja jousi melko jämäkkä. Kyyditettävän polvikulma on tietty suht tiukka.
TL1000R
Minkälainen huolto-ohjelma tämmöisessä ärrä tellussa on?
Ja kuinka kestävä kone yleensä on ?
Uskoisin että tellun kone on yhtä kestävä kuin muutkin moottorit. Itselläni on 47 tkm ajettu ja otin koneen auki koska 1 vaihde jurnaa. Syy selvisi että 1 ratas oli kulunut. Voi olla materiaalivirhe rattaassa. Muut kulutusosat olivat hyvässä kunnossa..... ei muuta kuin kone kasaan ja menoksi.
Mukava peli päästellä eikä ajoasento ole niin paha kuin yleensä kuvitellaan, päivässä jaksaa päästellä 1000 km jos hiukankin voi vauhtia pitää. Moottori toimii erittäin pehmeästi eikä nyi kaasua avattaessa mikäli läppärungot tasapainossa ja TPS kohdillaan. Bensaa vie kohtuullisesti esim vrt TL-S.
Tuo 1-vaihde valittaa itselläkin, mutta eipä tuo ole pahentunut yhden kesän aikana eikä yleensä tule 1-vaihteella kovin tuppea väännettyä.
Painoa laitteella on ja se on melko ylhäällä joka toisinaan tuntuu. Mutta oikea äijäpyörä, poikasten kannata vaivautua.
Erkki Hugg
Yksi musta tyylikäs kaunotar olisi nettimoton puolella.![]()