Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Onneksi olkoon hienosta ja kevyestä endurosta.Itsekin olen ajatellut että gsx 1400 lisäksi olisi kiva olla enduro jolla heittää ´saunalenkki`silloin tällöin.Tyttärilläni on tällä hetkellä vain 80:kymppinen mutta jo seuraava koko voisi olla iskänkin käytössä ajoittain.Pakko myöntää,seikkailu pitkin gt kartan `mustia`viivoja kiinnostaisi.
    pertti hernejärvi
  2. #32
    Lainaa (Prätkis @ Huhti. 14 2007,22:22) kirjoitti
    Enduropyörää on haaveiltu jo pitkään, mutta nyt se tuli sitten hankittua puoli spontaanisti.

    Eli "uusi" kakkospyörä on Honda NX 250 vm. 1989. Hinta oli parituhatta euroa.

    En ole ehtinyt ajella kuin muutaman kilometrin, mutta tuntu tosi sopivalta pyörältä minun tarpeeseen.
    Kevyt ja helppo ajaa. Ihan mielettömän mukavaa itseasiassa.
    Innolla oottelen huomista, että pääsee taas kokeilemaan.
    Onneksi olkoon.
    Itsellä samanlainen ollut nyt toista vuotta kakkospyöränä.
    Hiekkateillä sen vauhti riittää meikäläiselle mutta asfaltilla tehonpuute vaivaa. Kahdeksankympin matkavauhti alkaa olla ylärajoilla. Satastakin kulkee, ainakin tasaisella ja alamäkeen, jos ei ole kova vastatuuli.
    Ihan mukava ja kevyt peli, kun ajelee hiekkateillä eikä metsäpoluille tai maastoon ole aikomustakaan mennä.
  3. #33
    pikkudomin ongelmiin on ratkaisu iso dominaattori.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #34
    Lainaa (jaket @ Touko. 04 2007,12:25) kirjoitti
    pikkudomin ongelmiin on ratkaisu iso dominaattori.
    Niin, mutta siinä menettää pikkudomin tärkeimmän edun, se painaa vain vähän päälle sata kiloa ja on näinollen näppärä käsitellä.
  5. #35
    Kyllä NX250 ehdoton etu on keveys. Tosi helppo mennä pehmeälläkin tiellä. Vaikka välillä on meno "huteraakin", niin kevyen painon ansiosta pyörän saa pidettyä pystyssä.
    Saattais olla, että olisin ollu 180 kilosella pyörällä jo muutaman kerran kummossa.

    Asfaltilla on aika kypsä ajeltava. GPS:n mukaan huiput 108km/h.

    Jossain vaiheessa voi kaivata enemmänkin tehoja, mutta tällä hetkellä tulee ajeltua niin pieniä polkuja, ettei lisätehoista olisi mitään hyötyä.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  6.  
  7. #36
    Saakohan tuota NX250 takaiskari mitenkään kiristettyä??

    En ite ainakaan löytänyt mitään säätömahdollisuutta.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12