Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 64:een 64:sta
    Lainaa (Masa @ Syys. 21 2008,21:13) kirjoitti
    Lainaa (jskanerva @ Syys. 21 2008,18:46) kirjoitti
    ctek

latausta
    Liian monimutkaiset sivut yksikertaiselle ihmiselle. Hintoja ei löydy mistään, pitäisi alkaa soittelemaan. Unohdan koko ajatuksen CTek-latureista.

-M
    Tai sitten voi mennä vaikka motonetin sivuille ja käyttää hakua... ei tiedon etsimisen netistä pitäisi enää olla vaikeeta.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Lainaa (Masa @ Syys. 21 2008,21:13) kirjoitti
    Lainaa (jskanerva @ Syys. 21 2008,18:46) kirjoitti
    ctek

latausta
    Liian monimutkaiset sivut yksikertaiselle ihmiselle. Hintoja ei löydy mistään, pitäisi alkaa soittelemaan. Unohdan koko ajatuksen CTek-latureista.
    motonet, ctek xs800, 39e
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Lainaa (Tyyppi @ Syys. 21 2008,20:48) kirjoitti
    Mitäs kokemuksia tai mielipiteitä Lidlin keväisin myymästä laturista? Uskaltaako jättää kiinni pietmmäksi aikaa.
    Tähän asti olen säilönyt akkuni pakastimessa. Lataa akun syksyllä täyteen ja laittaa umpinaisessa muovirasiassa pakastimeen niin ei tarvi keväällä, kun lämmittää ja nappaa mopon käyntiin. Näin menty samalla patterilla viimeiset neljä talvea. Uskon että ensi suvi taas samalla.
    tässä on vaan se ongelma että kun akku tulee joskus "vanhaksi" ja menee hieman sisäisesti oikosulkuun (toimii vielä päivittäisessä käytössä) mutta pieni sisänen oikari purkaa akkua kokoajan niin kun akun varaustaso laskee riittävän alas menee akku jäähän ja sit se on kyllä risa, caput, finito...

eli siis täyteen varattu akku kestää todella paljon pakkasta mutta mitä tyhjempi akku on niin sen vähemmän se sitä kestää (happo muuttuu vedeksi tjsp) riippuu tietty myös akkutyypistä...

+ meikäläisellä vois tulla "vähän" hellasäröä jos paskanen mp-akku yllätettäis pakkasesta marjojen välistä
    GSXR-1000 Limited
  4.  
    Lainaa jammo kirjoitti Katso viesti
    Oon nyt parkkihallissa ladannut ctek 3600:lla mun pyörän akkua ja ei lähe käyntiin. Kauanko toi ottaa ladatakseen vai onko mun akku jo grande finale? Valaiskaa tyhmempää.
    Nämä älylaturit ovat aika hitaita verrattuna auton latureihin. Mutta parissa tunnissa pitäisi riittää käynnistykseen.
    Jos akku 2 vuotta tai vanhempi niin osta uusi. Ei tarvitse tapella sen kanssa enempää.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123