Aiemmin jo vähän valottelin projektiani toisessa yhteydessä ja nyt valotan hiukka lisää. *
Kun kevennys projektin aloitin niin toiveissa oli noin 25kg painon pudotus.
Tosin homman edetessä mopo lähti niin sanotusti keulimaan *
Kaikki ylimääräinen osa joka ei vaikuta ajamiseen vartilla on saanut kyytiä. Titaania alumiinia muovia hiilikuitua ja laikkaa.
No muutamia esimerkkejä,
putkisto 10,5 kg,
vanteet 10kg,
tankki 7kg
takahäkki 4,2 kg
Öljyn jäähd. -2,0 kg
teili vilkuilla -1,3 kg
jalkatapit -1,56kg
Kiertokanget -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
peilit -0,63 kg
airbox 2.6 kg
pair - 1,1 kg
ramair putket - 0,9 kg
seisonta tuki 1,5 kg
katteiden ylim osat -1,3kg
valot 4kg
jarrut 4kg
akku 2kg
pikku nippelit 1kg
listasta puuttuu vielä käsittämätön määrä pikku juttuja.
Valotan lisää kun projekti alkaa valmistuun
*
Pikasella vilkaisulla mopo on katuvireinen. Näyttääpi ihan tavalliselta käyttöpeliltä. Tosin katsastukseen ei oo asiaa *
tosta pari kuvaa
http://galleria.busanistit.org/album34
Hmm vartin aikaa yritetään oikeesti parantaa noilla eväillä.
Yhden laskurin mukaan 270 km/h loparit ja 0,5 sek aika parannus mahdollinen viimme kesäseen *![]()
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Eipä tuos voi ku onnitella valitsemallas tiellä
Tohon ku lähet niin ei oo paluutaItelle valitsin rauhallisemman matka-ajo/kokkari tyyppisen mopon
Eli siis eiku varttimailille uudet luvut niin johan ainaski kello tykkää
Öö siis tää oli oikeesti offtopic![]()
![]()
ÖÖ siis viel et onko noi dietti kilot pudonneina, vai nykyään painavana tavarana... johan oli na na na jatkoja![]()
Jepa, pudotettu on.
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Pikkasen on päästy lähemmäs valmista
http://galleria.busanistit.org/album...an_dieetti_005
http://galleria.busanistit.org/album...an_dieetti_011
Niin ja kestävä ja notkee ketjukin tuli
http://galleria.busanistit.org/album...an_dieetti_012![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Aika makeen näköinen pútkisto. Vähän cruisertyylinen, mutta hieno. Paljonkohan verottaa kallistusvaroja, vai lieneekö sillä merkitystä.
Dixi et animam levavi
Kallistus varoja verottaa reippaasti, mutkateille ei oo asiaa
No äkkilähtö hommiinhan noi varat riittää, taipunee kennojen väliin![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Ja ihan perkeleen pahaääninen(ek@ @ Tammi. 10 2007,08:16) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Vanha sanonta siellä missä on ääntä on voimaa, pitänee jälleeen paikkaansa.(Jassu @ Tammi. 10 2007,09:00) kirjoitti
![]()
Päälle vielä oma tiukka dieetti ja taas lähti kymmenen kiloa. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Hmm.. toi on ainut epäselvä asia.(Makkonen @ Tammi. 10 2007,14:17) kirjoitti
Täytynee ainaski kokeilla![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Melko paljon saa painoa näköjään pudotettua... Onnea vaan projektille.![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Niin kait kaveri on jo laiha(Toyboy @ Tammi. 10 2007,10:13) kirjoitti
. Meinaan ainakin halvemmalla tuntuisi saavan monesta äijästä ton 25 kiloa ulos
.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Tosissaan tiukattu 1299cc (vakio kokoinen) vapari, hupa kaasulla. Dynoon ensviikon alusta, tuloksia sitten.(välläri @ Tammi. 11 2007,17:23) kirjoitti
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Yllättävän paljon painoa oot saanu pois. Jään seuraamaan mielenkiinnolla dynon tuloksia. Onnea projektille.
Sukisukimies
Mahtaa ottaa vain aikaa hieman enemmän. Ja tuskin on lähellekkään niin hauskaa(suurii @ Tammi. 11 2007,17:56) kirjoitti
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Niin, meneehän siinä karderobi uusiks! Eihän noi loimetkaan maksa mitään, ellei tyydy siihen "parikyt kiloo sitten" ostettuun rippipukuun.(suurii @ Tammi. 11 2007,17:56) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Todellinen paino alkaa hahmottuun
Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina
Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg
Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.
Alle 180kg *![]()
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Hyvin oot saanu karsittua painoa pois. Onnea projektiin
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Piru vie, aikas kevyt paketti tullut(kst @ Tammi. 12 2007,19:13) kirjoitti
. Ei muutaku hanaa stripillä sitten
. Miehellä kädet syhyää jo varmaan pahasti
![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com