Huomasin että .orgin style.css tiedosto on virheellinen, ainakin loppuaaltosulku puuttui. Muutenkin firefox rutisi tuntemattomista declaraatioista.
Rupesin kaivelemaan kun en enää pääse Mansesterin valloittajiin. Siellä on ilmeisesti niin rankkaa tekstiäettä Ubuntu-Linuxin (6.06-fi) FireFox (1.5.0.9) coredumppaa muistiylivuotoon kun salasanaa pitäis päästä antaan... Aika hyvä saavutus kun ton yhdistelmän pitäis olla about turvallisin, helppokäyttöisin ja stabiilein webbiympäristö mitä nyt suomessa voi ajatella käyttävänsä....
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Hei.käyttäkää Microsoftin Internet Exploreria, sillä tuntuu ainakin mulla pelittävän hyvin nää sivut![]()
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Alotusviestin vois joku vielä kääntää suomeks![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Korjasin tuon css:n loppusulkeen, mutta en kyllä toiminnallisuusvaikeuksia nää eikä selaimet fedoralla (6), debianilla (woody) tai windowsilla (xp sp2) mitään valita - enempää ei tässä ole testipenkkiä nyt käsillä.(jty @ Tammi. 20 2007,11:11) kirjoitti
Näköjään kaatuu se neekerilinuxikin joskus sukkiinsa.kirjoitti
Pitää asentaa ubuntu jonnekin pataan ja testailla vaiheessa, tosin itse varmaan suoraan kyllä siirtyisin tuohon tuoreimpaan stableen firefoxissa, eli 2.0.0.1, mutta pitänee tuota vanhempaakin kokeilla.
Sinänsä jännä että esim fedora ei valita mitään orgista tuolla samalla firefoxilla.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ubuntu 6.10 & Firefox 2.0.0.1 ja hyvin pelittää.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Sitä firofoxia kannattaa päivitellä, alkuversioissa oli rankkojakin bugeja. Nyt testaan hommat kakkosversiolla, ja elämä on helpompaa1.5 tais jo jotenkin toimia. Tosin win-versioista puhun nyt.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Kun ei oo sitä Internet Exploreria saatavissa Linuxiin ja en jaksa maksaa noita 60 egee vuodessa virusohjelmista.(Willi Tähti @ Tammi. 20 2007,11:32) kirjoitti
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Sorry nörtteily, tää oli tarkoitettu forumin admineille. Jäi vähän eri foorumin "kieli päälle"(TeeVee @ Tammi. 20 2007,11:43) kirjoitti
. Lyhyesti ongelma oli että mun Ubuntu-Linuxissa nettiselain tilttas kun olin menossa suojatulle forumille ja kun rupesin tutkimaan syytä, huomasin että tämän forumin ulkoasua ohjaavissa tiedoissa oli hieman virheitä, joskaan niillä tuskin oli osuutta tuohon mun ongelmaan.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Mulla vielä tämä viimeisin stabiili suomiversio... 2.0 ei ole tuettu tähän 6.06:een.(tumeetti @ Tammi. 20 2007,12:35) kirjoitti
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Hmm.. mulla sekä Firefox 1.5.0.9/Ubuntu 6.06-fi että Firefox 2.0.0.1/Win XP Prof-FI sp2 valikosta "Työkalut->Virhekonsoli/Javascript konsoli" näyttävät pitkän listan tämännäköisiä ilmoituksia:(Jassu @ Tammi. 20 2007,11:58) kirjoitti
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
Varoitus: Tuntematon ominaisuus "scrollbar-face-color". Määrittely sivuutettiin. Lähdetiedosto: http://www.moottoripyora.org/style.css Rivi: 4
[/QUOTE]
Mutta eipä sillä, ei näillä varmaankaan ole muuta merkitystä kuin ulkoasuun jos sitäkään.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
No ehkäpä olit kuitenkin oikeassa paikassa esittämässä kyssäreitä ja MÄ, ITE MÄ, eksyin väärälle palstalle...(jty @ Tammi. 20 2007,20:12) kirjoitti
JATKAKAA!
Mä poistun jonnekin josta tajuun jotain... Kuitenkin, ettei aihetta sivuutettas, MULLA kaikki toimii, käy ja kukkuu... Selaimena IE 7 tjms
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat