Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Tässä olisi paikka mihin kerätään MP messut 2004 kuvia kun tuo meidän albumi osio ei nyt oikein vielä toimi. Eli jos messuilta kertyy kuvia niin siirrellään tänne yhteiseen paikkaan eli osoite on

käyttäjätunnus: orgger
    salasana: faster

Kuvia pystyy katselemaan osoitteessa:
    http://airfoto.fujikuvat.fi/album....rch=all

Jos haluat lisätä kuvia kyseiseen albumiin niin sinun on kirjauduttavas sisään. Jos sinulla on paljon kuvia lisättävänä niin kannattaa imuroida seuraava ohjelma, jolla usean kuvan siirtäminen käy todella helposti
    http://airfoto.fujikuvat.fi/files/pr...olink-1.26.exe
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    juu .. mutta minne??
    Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
    Eikä ainakaan näytä nyt toimivan...
    - "No! It's not a Harley" -
    Jeps....herjaa.
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Nyt näyttää toimivan, tosin joku kävi täyttämässä jo yli 30% siitä kansiosta. Välillä tuplakappalein....

(Ja nyt näin tunteja myöhemmin editoituna...) ei näytä edelleenkään omiani eikä muiden ladattuja kuvia...

Tämä on kyllä puukon kiertämistä haavassa - itse kun en messuille päässyt. Mutta katson silti ja kestän tuskan niinkuin mies
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
    No, omat kuvat löytyy nyt sitten täältä:

MP-Messut 2004

Kuvia on sopivasti, noin puolet ottamista pääsi nettiin asti.
    Mikähän tota galleriaa mättää? Sivu "päivittyy" jatkuvasti mutta ainuttakaan kuvaa ei näy. Kokeiltu Operalla ja IE6 selaimilla.
    Lainaa (häpi @ Tammi. 31 2004,16:07) kirjoitti

MP-Messut 2004

Hyvät kuvat Häpillä.
    Lainaa (Korppi @ Tammi. 31 2004,19:30) kirjoitti
    Lainaa (häpi @ Tammi. 31 2004,16:07) kirjoitti

MP-Messut 2004

Hyvät kuvat Häpillä.
    Kiitos paljon.

Tosiaankin, kaikki ei sivuille tulleet, kun osa oli huonolaatuisia.Noi on otettu ihan perus Sonyn 3.2 mp kameralla, mutta kutistettu jälkikäteen 1024 x 768 kokoon.

Ajattelin laittaa ne noin merkeittäin niin on selvempi selata, jos vaikka haluaa vain tietyt merkit katsoa.
    Kuvia Mp-2004 messuilta

Ohessa omat kuvat.. EI näköjään saa kunnon kuvia ilman lisäsalamaa minun ammattitaidolla.
    busanistit +200mph club finland
    Ei kannakkaan käyttää kameran omaa salamaa, oikeastaan koskaan. Ellei satu omistamaan kunnon järkkäriä tai raskaamman sarjan kameraa. Nuo pienten peruskameroiden salamat on vain hätätilanteita varten. Harmi kun messukeskuksessa käytetään niin himmeitä valoja, että mikäli ilman salamaa ottaa, joutuu kameraa pitäämään suhteellisen kauan paikallaan (mikä vapaalla kädellä tuppaa olemaan vaikeeta). Tosin himmeistä valoista ja kirkkaista spoteista se tunnelma vasta virittyy
    joo fotoo ois, jos tietäis vaan mihin laittais...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    www.philipsdigital.com sinne voi tehdä omia albumeitansa ja on rajaton sivutila. Rekisteröityy @ kun tuota nappia painaa tulee esiin... sitten antaa tietonsa ja katsoo antamaansa sähköpostia jossa on tunnukset. @ napilla sisään ja voi lisätä albumeita jopa privana. E-kortit toimii kommentit ja arvostelut myös... suurin kuvakoko 3000 kb ja 2500 pikseliä tilavuus... tekee automaattisesti pienen 120 pikseliä ja keskikokoisen 400 pikseliä ja sitten näyttää myös sen alkuperäisen... voi vapaasti kokeilla... Myös omat kotisivutilat ja sähköpostit rajattomalla tilalla tietty asialliseen käyttöön ilmaiseksi...

Esko
    Lainaa (Pelimies2 @ Tammi. 31 2004,22:15) kirjoitti
    Kuvia Mp-2004 messuilta

Ohessa omat kuvat.. EI näköjään saa kunnon kuvia ilman lisäsalamaa minun ammattitaidolla.
    Kyllä huomaa mitkä koneet kiinnostaa tällä foorumillä viihtyviä (oli parissa kuvassa yli 150 katsomista)
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Mie en ainakaan saa kun pari sivua toimimaan noista kuvista...sivu päivittyy niin että nakuttaa, mutta kuvia ei tuu näkiville sitten millään!
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Joo, kyllä huomaa että messujen kuvat kiinnostaa.Sivustomme tammikuun liikenteestä 1,5gb tuli eilen, ja loput 30 päivää käyttivät yhteensä 4gb liikennettä.Eli hyvin messukuvat kiinnostaa...
  19.  
    Lainaa (Willi Tähti @ Helmi. 01 2004,17:47) kirjoitti
    Lainaa (Pelimies2 @ Tammi. 31 2004,22:15) kirjoitti
    [

Kyllä huomaa mitkä koneet kiinnostaa tällä foorumillä viihtyviä * (oli parissa kuvassa yli 150 katsomista) *
    Sama hymyilytti täälläkin
    I can only please one person per day. Today is not your day. And tomorrow does not look good either.
    (Jack Dusty's Earth 2000 Ltd)