Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Ittellä 600 Hornetti, ja ainaki naispuolisille nakuilijoille voin suositella. Tod kätevä käsitellä, ja lyhyemmätkin koivet ylettää maahan. Jos onkin vähän tehottomampi... mutta hauska peli!
  2. #32
    Kahtena päivänä olen hornetilla päässyt ajelemaan,varovaisesti kylläkin,hiekkaa on runsaasti asvalteilla. Nyt sataa lunta,joten saa vain kiillotella seuraavaa aurinkopäivää varten.
    Ihmettelen kommentteja hornetin tehottomuudesta?Onko 600 ja 900 paljonkin eroja? Muistini mukaan hornet 900 oli suomen nopein vakiopyörä kiihdytyskisoissa?
    Ero esimerkiksi 900 ja blackbirdin välillä kiihtyvyydessä 3,1s/2.8s,ja tuota eroa ei ihmisaivot pysty erottamaan,nopeudessa tietysti jää, tehoeroa 110hv/155hv.
    600 hornetissa tänä vuonna 102hv,joten katsellessani muita merkkejä ja malleja,ei hornet todellakaan ole mikään tehoton,käsitykseni mukaan sijoittuu hinta/kokoluokkiensa kärkipäähän? Hornet on ollut suosituin pyörä etelä-ja keskieuroopassa jo vuosien ajan,ja juuri sen helppouden sekä riittävän tehon vuoksi.
    Itse olen yrittänyt lähettää 900 hornettia tuohon 3,1sekuntiin,en ole onnistunut,ei kestä kantti. Voimaa on niin saa....sti,vasta 2 vaihteen puolessa välissä uskaltaa kääntää koko kaasun auki.Ja jos otamme esimerkin maailman nopeimmasta tehdasvalmiseisesta urheiluautosta,(lamborghini)
    0-100km 3,7s,emme voi puhua tehottomuudesta. Ja totuus on että vain aniharva pystyy tämäntehoisista pyöristä ottamaan kaiken kiihdytystehon irti,tulee vastaan fysikaaliset voimat ja muu liikenne sekä ne suuret g-voimat.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  3. #33
    En nyt tiiä onko tää oikee topicci kysyä tällasta, mutta kumpi olis parempi ostos, -07 cb 600f hornet vai kawan -07 z750..?
    Tänään kävin molempia ihailemassa ja ajoasento kummassakin hyvä, nättejä pelejä molemmat ja hintakin oli se sama n.10k€... Zetassa kuutioita kuitenkin enemmän...
  4. #34
    Mitä kukin "tehoilla tarkoittaa", itsellä 900 Hornetti tehoputkilla ja Power commanderilla varustettu ja lähtee riittävän ripeästi . Viime kesänä en kertaakaan uskaltanut ottaa kaikkia tehoja irti kiihdytettäessä 0-80km/h. Suosittelen 900:sta Hornettia erittäin varmana ja luotettavana vaihtoehtona. .Uutta 900:n mallia odotellessa
  5. #35
    Lainaa (ChaoZ @ Maalis. 24 2007,18:47) kirjoitti
    En nyt tiiä onko tää oikee topicci kysyä tällasta, mutta kumpi olis parempi ostos, -07 cb 600f hornet vai kawan -07 z750..?
    Honda on hieman laadukkaampi ja pitää todennäköisesti paremmin arvonsa. Kawan vakuutukset saattavat olla kalliimmat, mutta tehoakin on hieman enemmän. Huoltokuluissa ei liene isoa eroa.

    Ota se kumpi sinusta on paremman näköinen.
  6. #36
    Lainaa (mopoillen @ Maalis. 24 2007,20:57) kirjoitti
    Mitä kukin "tehoilla tarkoittaa", itsellä 900 Hornetti tehoputkilla ja Power commanderilla varustettu ja lähtee riittävän ripeästi.
    Oletko käynyt dynossa? Millaista putkea on kiinni? Ihan mielenkiinnosta kyselen, oma 919 on ihan orkkiskunnossa ja silti tuntuu ykkös- ja kakkosvaihteella täyden kaasun avaus aika brutaalilta.
  7. #37
    Dynossa viime keväänä käytetty ja säädetty ja putkina yoshimuran trs, joista ihan mukavat soundit lähtee.
  8. #38
    Lainaa (Turder @ Maalis. 25 2007,11:10) kirjoitti
    Lainaa (mopoillen @ Maalis. 24 2007,20:57) kirjoitti
    Mitä kukin "tehoilla tarkoittaa", itsellä 900 Hornetti tehoputkilla ja Power commanderilla varustettu ja lähtee riittävän ripeästi.
    Oletko käynyt dynossa? Millaista putkea on kiinni? Ihan mielenkiinnosta kyselen, oma 919 on ihan orkkiskunnossa ja silti tuntuu ykkös- ja kakkosvaihteella täyden kaasun avaus aika brutaalilta.
    Kuulin tänään eräältä suzukipojalta että: uusissa mopoissa kuten Hornetissa olisi samankaltainen ``boksi`` kuten uusissa autoissa,eli lastuttamalla saisi lisätehoa kuten autoistakin?
    Siis varsinkin dieselautot ovat helppo virittää,tosin nyt lastuja saa bensavehkeisiinkin(takuu loppuu lastunasentamiseen)esim.ford mondeo bensaversio 145hv,nousua 165hv asti,ja s-max 220hv,luvataan lastulla 290hv.
    Eli siis,millainen sytkäboxi hornetissa mahtaa olla?konehan on jätetty alivireiseksi,mutta onko lastukikkailussa perää?
    Helpolta tuntuisi jos pitää paikkansa?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  9. #39
    Lainaa (adrenaliini @ Maalis. 17 2007,11:39) kirjoitti
    Kahtena päivänä olen hornetilla päässyt ajelemaan,varovaisesti kylläkin,hiekkaa on runsaasti asvalteilla. Nyt sataa lunta,joten saa vain kiillotella seuraavaa aurinkopäivää varten.
    Ihmettelen kommentteja hornetin tehottomuudesta?Onko 600 ja 900 paljonkin eroja? Muistini mukaan hornet 900 oli suomen nopein vakiopyörä kiihdytyskisoissa?
    Ero esimerkiksi 900 ja blackbirdin välillä kiihtyvyydessä 3,1s/2.8s,ja tuota eroa ei ihmisaivot pysty erottamaan,nopeudessa tietysti jää, tehoeroa 110hv/155hv.
    600 hornetissa tänä vuonna 102hv,joten katsellessani muita merkkejä ja malleja,ei hornet todellakaan ole mikään tehoton,käsitykseni mukaan sijoittuu hinta/kokoluokkiensa kärkipäähän? Hornet on ollut suosituin pyörä etelä-ja keskieuroopassa jo vuosien ajan,ja juuri sen helppouden sekä riittävän tehon vuoksi.
    Itse olen yrittänyt lähettää 900 hornettia tuohon 3,1sekuntiin,en ole onnistunut,ei kestä kantti. Voimaa on niin saa....sti,vasta 2 vaihteen puolessa välissä uskaltaa kääntää koko kaasun auki.Ja jos otamme esimerkin maailman nopeimmasta tehdasvalmiseisesta urheiluautosta,(lamborghini)
    0-100km 3,7s,emme voi puhua tehottomuudesta. Ja totuus on että vain aniharva pystyy tämäntehoisista pyöristä ottamaan kaiken kiihdytystehon irti,tulee vastaan fysikaaliset voimat ja muu liikenne sekä ne suuret g-voimat.
    Muistaakseni tämä Suomen nopein vakio Hornetilla kiihdytteliä asuu Paimiossa.
    Kyllä ainakin itseltä loppuu myös kantti "hanat auki" pikkuvaihteilla kiihdyteltäessä. Hornetissa on myös lyhyemmät välitykset kuin esim. bläkkärissä.

    En ole ainakaan itse huomannut että lisähevosille olisi tarvetta.
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

    Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
  10. #40
    Lainaa (teutori @ Maalis. 27 2007,01:30) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Maalis. 17 2007,11:39) kirjoitti
    Kahtena päivänä olen hornetilla päässyt ajelemaan,varovaisesti kylläkin,hiekkaa on runsaasti asvalteilla. Nyt sataa lunta,joten saa vain kiillotella seuraavaa aurinkopäivää varten.
    Ihmettelen kommentteja hornetin tehottomuudesta?Onko 600 ja 900 paljonkin eroja? Muistini mukaan hornet 900 oli suomen nopein vakiopyörä kiihdytyskisoissa?
    Ero esimerkiksi 900 ja blackbirdin välillä kiihtyvyydessä 3,1s/2.8s,ja tuota eroa ei ihmisaivot pysty erottamaan,nopeudessa tietysti jää, tehoeroa 110hv/155hv.
    600 hornetissa tänä vuonna 102hv,joten katsellessani muita merkkejä ja malleja,ei hornet todellakaan ole mikään tehoton,käsitykseni mukaan sijoittuu hinta/kokoluokkiensa kärkipäähän? Hornet on ollut suosituin pyörä etelä-ja keskieuroopassa jo vuosien ajan,ja juuri sen helppouden sekä riittävän tehon vuoksi.
    Itse olen yrittänyt lähettää 900 hornettia tuohon 3,1sekuntiin,en ole onnistunut,ei kestä kantti. Voimaa on niin saa....sti,vasta 2 vaihteen puolessa välissä uskaltaa kääntää koko kaasun auki.Ja jos otamme esimerkin maailman nopeimmasta tehdasvalmiseisesta urheiluautosta,(lamborghini)
    0-100km 3,7s,emme voi puhua tehottomuudesta. Ja totuus on että vain aniharva pystyy tämäntehoisista pyöristä ottamaan kaiken kiihdytystehon irti,tulee vastaan fysikaaliset voimat ja muu liikenne sekä ne suuret g-voimat.
    Muistaakseni tämä Suomen nopein vakio Hornetilla kiihdytteliä asuu Paimiossa.
    Kyllä ainakin itseltä loppuu myös kantti "hanat auki" pikkuvaihteilla kiihdyteltäessä. Hornetissa on myös *lyhyemmät välitykset kuin esim. bläkkärissä.

    En ole ainakaan itse huomannut että lisähevosille olisi tarvetta.
    0-100km/h on ehkä kehnoin mittapuu silloin kun puhutaan pyörien tehoista tai niiden puutteista. Se kun ei juurikaan kerro mitään siitä, mitä pyörästä on otettu irti eikä varsinkaan sitä miltä se tuntuu ajossa.
  11.  
  12. #41
    Eipä sille lisävoimalle tosiasiassa mitään käyttöä olekkaan,se vaan ihmismieli on nälkäinen,pitää olla isompaa ja nopempaa,kait se voiman tavoittelu liittyy tähän neljänkympin ikään,nuoruuden takaisin ottamista ja itsellen uskottelemista,kaikki asiat pitäisi olla v...n mahtavia ja naiset nuoria ja notkeita ,mutta mielenkiintoista se jollain tavalla kuitenkin on.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12