Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kokemuksia kaivattaisiin Kaskelan racing teamin huoltopalveluista. Ystävällistä palvelua ainakin sain puhelimessa kun alustavasti huoltoa tiedustelin mutta miten työn jälki yms.?
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Kyllä suosittelen. Matti? antaa mielellään katsella samalla kun huoltaa, kertoo jopa oma-aloitteisesti mitä tekee
    Hyvä paikka, jatkossakin sinne suuntaan pyöräni kanssa.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Kuullostaa lupaavalle. Taidanpa moponi seuraavaan huoltoon tonteille viedä. Tuntihintakin (55€/h) tuntui kohtuullisemmalta kuin monilla muilla...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 24 2006,11:01) kirjoitti
    Kuullostaa lupaavalle. Taidanpa moponi seuraavaan huoltoon tonteille viedä. Tuntihintakin (55€/h) tuntui kohtuullisemmalta kuin monilla muilla...
    Kannattaa viedä, itse olen käyttänyt muutaman vuoden, hommat tulee hoidetuksi. Matti on Korpiahon entinen mekaanikko, puuhastelee vieläkin paljon kisavehkeiden parissa, joten tietänee mitä tekee...
    Mopo kävi Kaskelalla kylässä ja lopputulos miellytti. Hommat hoidettiin niin kuin piti ja vähän ekstraakin tehtiin (mm. ctekin akkupiuhat kiinni). Hintakin miellytti jos se nyt mahdollista on suurehkossa huollossa (venat, ketjut & rattaat yms.). Meinasi oikein yllättää kun lähti huollon jäljiltä kahvaa perinteiseen tyyliin kääntämään ja hytti nousi ylös vielä aikaisempaakin terhakkaammin. Ai kauhia, että mulla onkin mukava mopo
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  7.  
    Sen verran tietoa, että Matti on nyt avannut oman mp-huoltoliikkeen Malmille...Hyvännäköiset tilat, mm. Öhlins-huolto, sekä dyno löytyy...

www.mjl-huolto.com