Nonniin..
Tehoeroa se n. 30 kaakkia ja väännössä suurinpiirtein sama ero.. Painossa pienempi voittaa 10 kilolla yms..
Ei taida se tonninen kuiteskaan karata kovinkaan etäs mutkatiellä tai radalla ?
Joku on varmaan saanut ajaa molemmilla, joten semmoista pientä vertailua olisin vailla näistä laitteista.
Kiitoksia osanottajille ! Kaikkien vastaajien kesken arvotaan pullakahveet![]()
The Real Thing ?
Jaa, ei näytä kukaan ilmoittautuvan niin koitetaas sitten itse...
Eli kun tuota tehoeroa katsoo ja kokemuksesta voin kertoa että se on oikeastaan ihan yksi hailee kumpaa ohjastat niin silti tulee pienempiä ohi. Potenttiaalia molemmissa on huomattavasti enemmän kuin normaali motoristi kykenee täysin käyttämään joten aika pitkälti se on se kuski joka tässä ratkaisee.
Siinä vain on se että kun tonnista olet vuoden ajanut niin seiskapätkä tuntuu kieltämättä aika lailla mopolta. Voin tuon kertoa kokemuksesta.
Itsekkin viime vuonna olin kahden vaiheilla että kumman laitan ja päädyin tonniseen löhinnä varmaan sen vuoksi kun se nyt on vain yksi nopeimmista vaikka tuo 750 oisi minulle riittänyt ihan hyvin. Jopa 600:n olisi varmasti mennyt niissä ajoissa joita kesän aikana ajoin.
Tämän vuoden valinnaksi osui sitten taas tonninen mutta varmaan ensi kertaa kohtalaisin perusteluin päädyin siihen kun nyt on sellainen reissu tiedossa jossa tarvitaan voimaa ja nopeutta.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman