Tammikuun paukkupakkasista ei ole tietoakaan ja sitkeimmille sisseille ajokelit eikun jatkuvat vaan. Nyt kuitenkin on taas se aika kuusta, kun heitetään viihteelle ja suunnataan kohti tuoppeja ja drinksejä.
Paikka on legendaarinen Ruoholahdenkadun Kantis, katutaso. Aika on perjantai 19.01. ja kellonaika 20.00.
Tervetuloa kaikki orggilaiset!
Hintataso Kantiksessa on kohtuullinen, joten se ei ole ainakaan este osallistumiselle. Laittakaa nimeä alle, jotta voidaan yrittää varata riittävästi pöytätilaa (en tiedä onnistuuko).
Ravintola löytyy alla olevan kartan/linkin perusteella. Matkaa rautatieasemalta on n. kilometri.
KANTIS JA KARTTA.
©
meitä kaksi
mulla on duunia tuolloin klo 21 asti, mutta siitä suoraan baariin jeejee![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Paikalla, kasilta pääsen töistä eli tulen kun ehdin.
-nomen est omen-
Paha, paha...messuviikko/viikonloppu eli töitä, töitä ja töitä...mut alustavasti juu!
Ihmiset ovat kuin viinit, huonot muuttuvat vanhoina happamiksi, hyvät tulevat vanhetessaan yhä paremmiksi.
Ihan parille vaan...
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Perkule kun sattu huono päivä, lauantaiaamusta sählyturnaus ja pakkovoiton=kauden avausvoiton paikka, ei parane mennä kankkusessa...
Hyvät kännit tuolla sai aikaiseksi viime kerralla.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Joo, mä tuun![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
höööhkaveri menee lauantaina naimisiin....
elikkä ei voi tulla koska oon jo mennyt lupautumaan sinne - ja jotenkin en usko sen olevan mukava kokemus jos on kaamee kapula
tiettyhän mä voisin soitella hänelle ja kysästä josko niitä häitä vois siirtää ihan vaikka viikolla...
Yammutar
Näyttää ne häät jo viikolla siirtyneen, kai niitä voi lisääkin siirtää...(YAMMUTAR @ Tammi. 09 2007,20:26) kirjoitti
Rimmon kirjoitti:
kirjoitti
![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
(Markku @ Tammi. 09 2007,20:40) kirjoitti
![]()
Kappas - sitä ei kannata uskoa tälläsissä asioissa.
Kato tuon ikäisillä alkaa dementiat vaivaamaan
Onneksi sillä on tällänen näpsäkkä kämppis joka aina kertoo sille missä sen pitäis millonkin olla, ja missä on sukat
Tai sitten se on menossa jonkun muun häihin kun mä![]()
Yammutar
mmmm...joooo....
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
Ja teidän takia laitettiin tämä päivä. Perkele!(YAMMUTAR @ Tammi. 09 2007,22:26) kirjoitti
©
Yritetään.![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Voishan sitä tullaJos vaikka saisi tuon Astankin mukaan..
Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
Voisanhan sitä tulla muutaman olutkupposen nauttimaanTäytyy vaan yrittää pitää mopo käsissä, lauantaina töitä...
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Kyllä mä voin aina yhdet häät skipata(Petri12r @ Tammi. 10 2007,08:52) kirjoitti
Luotettavaa henkilökuntaa ei nykyisin saa enää mistään p*klekirjoitti
![]()
Toi on miehen puhetta.(RIMMON @ Tammi. 10 2007,19:19) kirjoitti
Nyt on ainakin hyvä syy olla pois häistä.![]()
©
jaaps, pitäsköhän minunkin yrittää järjestää vapaa-ilta 19pe:lle, jos vaikka piipahtaisin paikalla.
edit: ja yritän raahata myös -W- mukaani jos maisemissa..
VT750C2 -2000
Koitan rempan keskeltä ehtiä ansaituille oluille,
ja jonkunhan on pidettävä huoli PKP:n tupakan saannista, joten taian ottaa Jättiläisen matkaani..
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Kun mut nyt otetaan noin mukaan *, niin heitetään sit pensselit ja telat nurkkaan ja tartutaan tuoppiin *
.. Ja tuplasti tupakkaa matkaan *
![]()