Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tuollasen menin ulkomailta hommaamaan. Ei oo kovin yleinen Suomessa, ei ainakaa vastaa oo tullu yhtää? Kertokaas kokemuksia jos keltään löytyy? Tehotonhan se on=*)
    Aika harvinainen on kyllä Suomessa, muutamia kappaleita taitaa olla. Mielestäni hieno pyörä, eurooppalaisen oloinen mutta japanilaistekoinen. Itselläkään ei TRX:ää vaan TDM, niin kirjoitan vaan tuosta motista;

tehot riittää hyvin mutkateille. Jos tuntuu liiankin tehottomalta tai kulutus vaikuttaa liian suurelta (rauhallisella ajolla pitäisi päästä 5-6 litran lukemiin), niin tsekkaa kaasareiden neulaputket, vakio-osat kuluvat silleen ovaaleiksi, noiden kaasareiden tyyppivika. Sama vika kuulemma myös likaa tulpat siten että tuotapikaa toinen sylinteri putoaa pelistä, itse innokkaana aloin vaihtamaan venankumeja ensin.. Factory Prolta saa nikkelipinnoitetut putket, joiden pitäisi kestää paremmin. Aika helposti koneesta saa enemmänkin tehoa, vaan taitaa siltikin kannattaa vaihtaa pyörää jos ei tunnuta olevan lähelläkään tavoitetta.

..niin ja jossain viime vuoden Performance Bikes-numerossa oli pitkähkö artikkeli tuollaisesta rakennetusta yksilöstä, joka oli aika hieno laitos, laitan sen tarkan numeron tästä kun lehti palautuu lainasta.
    Kliks

Kliks 2

Kliks 3

Kliks 4

Tossa oli muutama topikki jossa ainakin löyhästi käsiteltiin TRX:ää...
    Minkäs vuotisen ostit? Meinaan vaihdoin vuodenvaihteessa vakuutusyhtiötä ja silloin oli tuo oma 1999 mallinen TRX vielä ainoa Suomessa. 96-97 malleja on muutamia ja yhteen 00 malliin olen törmännyt nettimotossa. Tuossa tuosta omasta kuvatus:

http://irc-galleria.net/view.php?nic...ge_id=37291456

Itse olen pyörään totaalisen tyytyväinen. Tehoa on ihan tarpeeksi minulle ja Suomeen. Vaikka on vähemmän kuin edellisessä pyörässäni, niin liikkuu iloisemmin. Äänet on käsittämättömän upeat ja itse pidän pyörän ulkonäköä lähes täydellisenä. Noin 6000km viime kesänä taittui tuolla (Ostin 06.06.06) ja mitään pienintäkään vikaa ei ollut. Ajettu nyt 30tkm ja huolsin juuri ennen talvea. Hollannista on tuo oma tuotu ja Motofocucsesta ostin.

Erittäin hieno ajaa mutkateitä, tukeva runko ja hieno moottori. Sopii minulle kuin nenä päähän ajogeometrialtaan. (Olen 184cm pitkä ja pitkäjalkainen.) Perse tuossa vähän puutuu pidemmillä matkoilla ja takanaolijalle on karut oltavat.

Suosittelen lämpimästi, jos tehot ei ole se pääasia. Ja kyllähän tuollakin yli 200km/h kevyesti ottaa... *

Eikä ole ainakaan nuo 96-97 malliset hinnallakaan pilattuja. Omastani maksoin jonkin verran enemmän, mutta se on kyllä lähes uuden veroinen. Enkä todellakaan ole vaihtamassa tuota muuhun ainakaan muutamaan kesään.

Kulutus oli mulla selkeästi alle 5l / 100km kesän aikana ja tuossa mun laitteessahan on nuo putket ja jotain muuta pientä modifikaatiota. Oli jo kun ostin. Alakate tekee mielestäni ulkonäölle todella paljon. Tehoa omasta on penkitetty käsittääkseni takapyörältä 80hv.

Retired
    Onnittelut hyvästä valinnasta!
    Ajelin n 45tkm tuollaisella 96 mallilla (oli vähän aikaa sitten myynnissä Yamaha Center Vantaalla) ja nyt tuli Saksan maalta "kirjahyllyyn" 98 malli.
    Vaatii ehdottomasti jotkut mökähormit mutta éi kuitenkaan liian äänekkäitä jotta saa nautiskella vauhdeista ilman että immeiset kivittelevät perään.
    Kone on vallan mainio, vääntö on mahtavaa, kolmosvaihteella voi hoidella kaiken kaupunkivauhdista ->puoleentoistasataan.
    Vanhassa pelissä oli Joshimyyrän sliparivaimentimet ja penkitetty n 75 hp takaselta ( ehkä +2 hp verrattuna vakioon??) . Öljyä kone söi jonkun verran mutta se kuuluu asiaan kun isot männät heiluu.

Muutaman kerran kävin Ahvenistolla naatiskelemassa ja kalsarit meni aina pesuun. Alustassa löytyy säädöt jokasuuntaan joita pääsee vasta rataolosuhteissa käyttämään.

kuriositeettina eräs kaveri sanoi pyörästäni: Paras kyykkypyörä millä ikinä olen ajanut soralla!

Ai niin, ja välityksiä kannatta lyhentää, itsellä oli pari piikkiä isompi takaratas joka löytyi Yamahalta. Ykkönen on järkyttävän pitkä, drag race lähdöissä saa tuhottua kytkimen joka pitää täysillä lähdettäessä aivan hirveää huutoa, siihenkin kuulema löytyy joku parannuskeino.

ja uuteen Trixieen modauslistaa:
    on jo Micronin pöntöt.
    tulossa, eteen teräspunosjarruletkut, R6 tms etujarrusatulat, huggeri taakse, etuhaarukkaan öljymodi (löytyy brittien TRXfiles sivuilta), ehkä imupöntön avarrus ja penkitys.
    ne välitykset lyhyemmiksi.
    SRX peilit, belly pan.
    haaveissa: vaikka mitä mutta lompakkopitää jalat maassa. Kenny Roberts replica väritys.

TRX850 -96
    XT500 -80
    no nyt kun päästiin mieliaiheeseeni niin jatkan vaikkei teitä kiinnostaisikaan

TRX ää on tehty seuraavissa väreissä:
    punainen, musta, met hohto vihreä, mh sininen, punamusta.
    vaihtoehtoja lisää kun vanteet ja tai keulaputket on voineet olla joko mustat tai tummanharmaat.Runkoja on ollut sekä harmaita että mustia. Eu malleissa moottori on aina harmaa (Japanissa musta).
    Joissakin Saksan malleissa on takanaistujalle kiinnipitokahvat mutta nyt minulle tulleessa jostakin syystä ei niitä ole??

Japanin malleissa on myös valkoista runkoa, vanteita ja katteita.Myös punainen runko on ollut listoilla. Käyntinop mittarin pohja on valkea ja etujarrusatulat on kullanväriset Brembot. joskus näitä harmaatuotuja Nippon mallejakin näkyy Euroopan myyntisivuilla.

TRX850 -96
    XT500 -80
  7.  
    Laitoin sulle privana jotain snadia lässytystä, RHR.