Katso äänestykset tulokset: Oletko ajanut ducatilla - tai jopa omistanut/omistat sellaisen

Äänestäjät
467. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen ajanut

127 27,19%
  • En ole ajanut

227 48,61%
  • Olen omistanut/omistan

113 24,20%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 129:sta
    Itse vaihdoin pyörää kesällä.Kaverilla 999s 2005.Sillä oli kova polte päästä kokeileen kymppi ärrä kun ei ollut koskaan kokeillut.Syksyisenä iltana oltiin ajelemassa ja asia tuli puheex.Itse sit ohessa pääsin kokeileen elämäni ensimmäistä italo mopoo.Olihan sekin kokemus.Itse en välttämättä moista epeliä hankkisi.. * Vääntö oli kyllä mahtava ja äänet oli muhkeat(pyörässä jonkin sortin "racing use only" putkisto ja kai kaikki mitä siihen ducatilta on ostettavissa hiilari orkkis osaa ym "racingia" ). Ajo asento oli ihan ok kun jaloille sai tankista hyvän tuen. * Kumminkin vaikutti jotenkin epävarmalta.Kone pitää perinteistä kilkatusta.Tärinä on aikamoista jne jne.. * Ja kyllä tuo rivineloseen tottuneena vaikutti vaimealta peliltä..Kaverikin lopetti koeajon kesken ja kehui kymppi ärrän hulluksi peliksi..Ei uskaltanu päästää pisempään vaik on useamman vuoden mopoillut niin japseilla kin italialaisillakin.. *

BMW S1000rr 2010
    Kortin ajelin toissa kesänä 620 Monstrolla.
    -BMW F 650 CS -03-
    Itse olen tyypannut Monstereista 600:n ja 900:n. Lisäksi heittänyt pienen lenkin SS:llä, muistaakseni 900.

Tuo 600 Monster ei minua kyllä miellyttänyt yhtään. Autonikin lähtee varmaan paremmin kuin se, ja putki otti mutkatiellä maahan. Myös seisontatuki kävi tontissa. Varmasti mukava käyttöpyörä kaupungissa, ja saamarin nätti. Mutta ei minulle.

Monster 900:ssa oli potkua sen verran kuin odotin 600:sta. Alusta toimi mielestäni ok, ja tod. näk. paremmin kuin 600:ssa. Pyörässä oli jotkut race-putket, ja kallistusaraa oli paremmin.

Upean näköisiä pyöriä molemmat. Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin olisin valmis maksamaan huomattavasti enemmän tuosta 900:sta.
    - JAM Racing Team -
    Ajettu on ainakin kaikki uudemmat ruisku SS:t 620 poislukien, useimmat ilmajäähy-mörököllit, ST-sarjalaiset ST4s poislukien, 99x-sarja on jäänyt heikommalle, oiskohan ne siinä. Omistettu on toistaiseksi vasta yksi, eli SS750ie, mutta tarkoituksena ja projektina on hommata ainakin yksi Dee jatkossa, kenties toiseksi mopoksi. Mahdollisesti vaihtaenkin. En vaan ole päässyt vielä itseni kanssa yhteisymmärrykseen sopivimmasta tai mieluisimmasta mallista.
    Äänestyksestä puuttui vaihtoehto ”Ollut kyydissä 1000 km ja tukka vieläkin suorana”

Tää fanittaa kybällä ja on seurannut monta vuotta tätä D-palstan insinöörivääntöä Hailacin ikkunaan on kulunut mun nenän jäljet, mutta oma D tulee vasta sitten kun peukalo ei enää ole keskellä kämmentä ja matti on muuttanut kukkarosta muualle. (huokaus)

Kokemuksia Ducatista ei juuri mitään, mutta ens viikolla talliin ilmestyy punainen SS750FF!

Ei pysy nahoissaan enää kun odottaa kevättä!

Taitaa tämä viesti olla väärässä paikassa mutta vähät siitä, fiilikset on niin huimat!
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
    En. Enkä aja. Tai siinä tapauksessa voin ajaa jos Bembölen Kahvituvan pihassa jostakin ajaa vierelleni viehättävä Bella punaisella Ducatillaan ja kysyy; Haluaisitko ajaa Ducatillani lenkin?

No niin, herätyyys! Kaikkea sitä uneksii näin talvella.

Asiallisesti sanoen en ole vielä ajanut mutta koeajo kyllä kiinnostaisi. Valitettavasti vain Hailacissa täytyisi ensin ostaa ja sitten saisi koeajaa.
    999 ja 749s on tullut kokeiltua. No, olihan ne ainakin erilaisia kuin joku nelirivikyykky mutta eipä nyt älyttömästi alkunut moinen himottaa. Tiedä sitten jos radalla pääsisi kokeilemaan, silloin voisi mielipide muuttuakin.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
    Lainaa (Mormegil @ Tammi. 18 2007,20:35) kirjoitti
    Taitaa tämä viesti olla väärässä paikassa mutta vähät siitä, fiilikset on niin huimat!
    Ei ole väärässä paikassa vaan oikeessa!

Mulla ollut nyt reilu 4 vuotta S750ie. Joitakin muita Ducateita vaan kokeillut. SS900ie nyt tulee ainakin mieleen. Pari kertaa mietityttänyt SS1000:n tai 996/998:n hankkiminen (kuten myös joidenkin 600cc japsien, mutta se ei kuulu tähän)
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    Lainaa (matula @ Tammi. 19 2007,16:23) kirjoitti
    Asiallisesti sanoen en ole vielä ajanut mutta koeajo kyllä kiinnostaisi. Valitettavasti vain Hailacissa täytyisi ensin ostaa ja sitten saisi koeajaa. *
    Ennakkotietona, että Hailacin koeajopäivä pidetään huhtikuun vikana viikonloppuna ja R.M.Heinon koeajopäivät ovat Tampereella toukokuun ekana viikonloppuna. Muut päivät ilmestyy ducati.fi sivuille uutisiin heti kun on sovittu. Sää jos tekee tepposet saattaa tulla muutoksia.

Koeajettavista malleista ei muuta ole varmaa kuin 1098S!

Eli ei muuta kuin tutkikaa uutisia ja tervetuloa koeajoille.

Niko
    Hailac Oy
    Lainaa (Nikke31 @ Tammi. 20 2007,09:11) kirjoitti
    Ennakkotietona, että Hailacin koeajopäivä pidetään huhtikuun vikana viikonloppuna ja R.M.Heinon koeajopäivät ovat Tampereella toukokuun ekana viikonloppuna. Muut päivät ilmestyy ducati.fi sivuille uutisiin heti kun on sovittu. Sää jos tekee tepposet saattaa tulla muutoksia.

Koeajettavista malleista ei muuta ole varmaa kuin 1098S!

Eli ei muuta kuin tutkikaa uutisia ja tervetuloa koeajoille.

Niko
    Hailac Oy
    Siis ovatko Suomessa koeajot mahdollista vain tiettyina paivina? Ei kai nyt sentaan parinkymmenen tuhannen euron pyoraa osteta ilman koeajoa?

Taalla briteissa voi menna milloin tahansa, mihin tahansa kauppaan ja ottaa minka tahansa pyoran koeajolle, kunhan ajokortti ja luottokortti loytyy. Joskus demopyorat saa jopa yon yli lainaksi, joskus annetaan tietty mailimaara (parisataa). Suosituimmille pyorille (esim talla hetkella 1098) suositellaan ajanvarausta varmuuden vuoksi. Juuri tanaan minulle tarjottiin 1098n koeajoa, kun satuin kaupassa olemaan, mutta en uskaltanut ottaa paansarkyisena.
    Taitaa ducati olla härmänperällä kuitenkin sen verran marginaalimerkki, ettei kaikilla jälleenmyyjillä ihan kaikkia pyöriä ole rivissä.. :-)

Keväisin onkin maahantuojan toimesta järjestetty aina tämmöinen kiertue, jossa allekirjoittanutkin on käynyt koeajelemassa monenmoisia ducatin malleja. tänäkeväänä se taitaa sitten olla tuo 1098.

Toki maahantuojalla on varmaan mahdollisuus koeajoon joka päivä, jos vaan pyörä on paikalla.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    kokeillut: MS2R 1000, sport 1000. jälkimmäinen teki kyllä vaikutuksen. Desmosedici RRää kun pääsis kokeileen.
    CBR
    Lainaa (matula @ Tammi. 19 2007,16:23) kirjoitti
    Asiallisesti sanoen en ole vielä ajanut mutta koeajo kyllä kiinnostaisi. Valitettavasti vain Hailacissa täytyisi ensin ostaa ja sitten saisi koeajaa.
    Ja vitut. Minä ainakin pääsin ajamaan niiden pyörää, märälle tielle vielä, joten joutuivat sen lenkin jälkeen pesemään. En edes ostanut.

Niin ja onhan niitä Ducatin koeajopäiviäkin oikein. Siellä on useampi malli rivissä, joita pääsee ajamaan, jos kortin omistaa.
    En ole VIELÄ ajanut, mutta täytyy seuraavan pöyränvaihdon yhteydessä käydä kokeilemassa! Jos ei Klaukkalan pojat anna koeajoon niin täytyy vaan valita joku toinen merkki
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
    Omistanut olen ss750ff ja kokeiltu on uudet monsterit ja 999. Ehkä vois joskus Tuonon vaihtaa uuteen isoon monsteriin...
    Monster 695 Termiksen kitillä
    Kyllä pääsee ajamaan ainakin kaikilla käytetyillä ja esittelypyörillä..Rallasin viime kesänä pitkät lenkit siellä maaseudun mutkilla, ja kaupat tuli
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    en ole ajanut,mutta toivottavasti parinvuoden sisään ja mieluiten omalla 1098:lla!!
    R1 -06
    En ole uskaltanut jos jää koukkuun .
    Pelkään noita makarooneja yli kaiken, mutta silti Ducati ja Alfa kiinnostaa. Ehkä joskus vielä sorrun, siis huom. sorrun
    Lainaa (Pena @ Helmi. 04 2007,20:41) kirjoitti
    Pelkään noita makarooneja yli kaiken, mutta silti Ducati ja Alfa kiinnostaa. Ehkä joskus vielä sorrun, siis huom. sorrun *
    Mäkin jätin kerran Alfan ostamatta, kun tuttu myyjä ei sellaista suostunut mulle myymään. Kuulemma ihan pommeja. Kuitenkin mieli tekisi 159-mallia.. Niin ja mulla ei Ducatissa ollut muuta vikaa, kuin että se täristi katteiden ruuveja tielle. Ja kuitenkin s4rs kiinnostaa jollain tavalla. Mutta siinä ei niitä katteita olekaan. Niin ja kyytiläinen on nyt totaalisen ihastunut pikkumonsteriin. No, keväällä autokouluun. Katsotaan mitä tapahtuu.
    R1300Gs, Varg Ex, RR300, 748r, Hp2 Sport, S1000rr

Ex
    Rsv, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i x2, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, 990 adv, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, R1
    Lainaa (Pena @ Helmi. 04 2007,20:41) kirjoitti
    En ole uskaltanut jos jää koukkuun *.
    Pelkään noita makarooneja yli kaiken, mutta silti Ducati ja Alfa kiinnostaa. Ehkä joskus vielä sorrun, siis huom. sorrun *
    Tää on Pena just se koukku.. Kaverin Monstereilla on tullut ajeltua ja on ne vain hauskoja vehkeitä. Täytyy miettiä sitten vanhuuden päiville.. Alfaa en kyllä silti alle laittais...
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kokeillu olen .. ducatia siis ...

Tässä on ihan moottoripyörän näköinen Ducati ... 1000 GT
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Ei ole tullu ajettua mutta tekis kyllä mieli kokeilla ennenkaikkea monsteria. Karuja vehkeitä...
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    Tallissa odottaa kuumeisesti ensi kesää S800FF....

Muita duksaattoreita ei ole vielä tullut kokeiltua, mutta ensikesä luultavasti tuo siihenkin muutoksen!
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Kokeilematta on, mutta niin on moni muukin merkki/malli... Täytyy tunnustaa, että pitkittäisveekaksi olisi kokonaan uusi tuttavuus; vain noilla poikkitwineillä ( Bemu, Guzzi ) on otettu tyypit. Joskus ehdottelin perheen naisväelle Monsteria, mutta on kuulemma kauhean näköinen laitos
    Tällaiselle varttuneemmalle ei Ducatin mallisto nykyisellään oikein kolahda, korkeintaan Multistrada saattaisi käydä ajoasennoltaan. Mutta teknisesti hienoja pelejä, sitä ei voi kieltää...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Lainaa (kap57 @ Helmi. 18 2007,11:40) kirjoitti
    Täytyy tunnustaa, että pitkittäisveekaksi olisi kokonaan uusi tuttavuus; vain noilla poikkitwineillä ( Bemu, Guzzi ) on otettu tyypit.
    Eiks se oo just toisinpäin, (onse) Ducati on poikittain, Guzzi ja bemari on pitkittäin.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Olen ajanut useampaakin ja omistanut 999:n. Over & out.
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
    Lainaa (vtwin @ Helmi. 18 2007,15:03) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Helmi. 18 2007,11:40) kirjoitti
    Täytyy tunnustaa, että pitkittäisveekaksi olisi kokonaan uusi tuttavuus; vain noilla poikkitwineillä ( Bemu, Guzzi ) on otettu tyypit.
    Eiks se oo just toisinpäin, (onse) Ducati on poikittain, Guzzi ja bemari on pitkittäin.
    Noinhan päin se on kampiakselin suunnan mukaan, sylinterien mukaan taas ehkä toistapäin? Eri suuntaan kuitenkin
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  30.  
    Joskus tuli kokeiltua 748, ja kyllä jäi kaivelemaan. No josko sitä kaudelle -08 laittais 1098:n
    Speed Triple -11
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen