Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moikka vaan kevään päristelijät!

Onko kenelläkään kommentteja Honda CBR 600RR -mallista? Vein pyörän huoltoon ja nyt sitten saman tien iski fiilis et laittais CBR 600F vm.02 vaihdossa menemään. Käyttäjäkokemuksia kiitos tänne päin! :-)
    SUN täytyy koeajaa ja SUN täytyy itse tuntea kannattaako.
    Tai sit vaan vaihdat kun SINUSTA tuntuu siltä
    Jos ajat paljon radalla, ja kallistusvarat tosiaan loppuu, ja ehkä jopa ominaisuudet, niin sitten vaihda. Tällöin olet kyllä jo melko ratakettu

Fiiliksellä: on se minustakin paremman näköinen, lisää nakkikiskalla katu-uskottavuutta vielä entisestään. Matka-ajossa varmasti huonompi
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Jos meinaat pysyä kokoluokassa kts uusin Motorrad siinä oli kuussatkujen testi. Honta tais kerätä potin.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Mulla on viimekesän verran kokemusta tommosesta ja oon kyllä tykännyt.Jos matkaa meinaa tehdä,niin kannattaa katsella kyllä jotakin muita malleja.Olen jonkun verran testaillut muita pyöriä ja ei ole vielä tullut vastaan pyörää jossa olisi yhtä hyökkäävä ajoasento,joten pitkällä matkalla saa kyllä venytellä käsiä ja jalkoja.Mutta jos ajaminen on ns.aktiivista,eli paljon mutkaa ja nopeasti,niin kyllä siitä hyvän kaverin saa.Kaupungissa ajaminen on aluksi hieman mutkikasta,koska ohjaus on todella nopea,ajoasento on mitä on ja moottori toimii pienillä kierroksilla vittumaisesti.Kun avaa pikkuisenkin kaasua moottorijarrutuksen jälkeen pienessä nurkkapyörityksessä,niin pyörä hyökkää enemmän kuin olis tarvis ja ajo on kulmikasta.Siihen kyllä tottuu ja ajolinjat pyöristyy,mutta se on aina olemassa.Ei mulla ainakaan nyt tule muuta negatiivista mieleen..Jatkan sitten,jos tulee jotakin vielä mieleen
  6.  
    Lainaa (Toyboy @ Maalis. 16 2007,08:34) kirjoitti
    Jos meinaat pysyä kokoluokassa kts uusin Motorrad siinä oli kuussatkujen testi. Honta tais kerätä potin.
    Näin tais joo olla, ja myös MCN:n testissä Honda oli radalla nopein. R6:n kanssa pyörittivät -07 RR:ää tiellä, ja totesivat Hondan olevan sielläkin parempi. Eli en usko, että vaihto olisi huono päätös. Tee siten, miltä ittestäsi tuntuu!
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -