Sivu: 46 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 1838:sta
  1. #1351
  2. #1352
    Lainaa Heikinheimo kirjoitti Katso viesti
    Ja muuten kiiltää ja beadaa ! Upee peli
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  3. #1353
    ^^kyllä kiiltää, mutta just tuon takia hankin matta mustan ettei tartte kiillotella ja puunata, saa keskittyä pelkästään olennaiseen eli ajamiseen. Mutta hyvähän se on, että joku jaksaa puunata, ja pääasia että omaa silmää miellyttää.
    Hypermotard
  4. #1354
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    ^^kyllä kiiltää, mutta just tuon takia hankin matta mustan ettei tartte kiillotella ja puunata, saa keskittyä pelkästään olennaiseen eli ajamiseen. Mutta hyvähän se on, että joku jaksaa puunata, ja pääasia että omaa silmää miellyttää.
    Mä tykkään kyl kans kiillottaa ja puunata, ja noi kiiltävät vanteet on NIIN siistit.
    Tosin toi uusi mattamusta on tosi mörkö peli

    Onks kukaan asennellu huggeria tähän 3gen zetaan ? Kiinnostas laittaa syksyllä ja pitäs löytää valmiiksi maalattu tehdas väriin, joka on ruskea. Onko Ermax ainoo jonka saa valmiiksi maalattuna ?
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  5. #1355
    !

    Juu sen verran poika että tekee mieli hinkata kaikkea. Kiva puunata, rupee jo tuntuu omalta
    Z1K -09 Ormu
  6. #1356
    Tervehdys kaikille.

    En haulla löytynyt eikä silmään pistänyt kun threadia läpi kahlasin.

    Jotenka, itellä on pieni zeta kuuma ja nimeomaa tonnista oon kattellu. Kattelin nettimotoa ja ulkomailta, muutamissa tehoksi on ilmoitettu 68kw? onko tollasia versioita olemassa vai joku näppäilyvirhe/kuristettu versio?

    ja mitä kannattaa ottaa huomioon noita ostaessa? budjetti noin 6k eli alkupään zetoihin oon katseet tähdännyt. Mitä huolletaan missäki kilsoissa yms? tyyppivikoja jne...

    Kiitos vastauksista jo etukäteen.
  7. #1357
    Ei näissä mitään kummempaa tsekkaamista ole, aika luodinvarmoja pelejä. 42tkm on venansäätö isompana huoltona. Mutta kato perus jutut eli ruostetta tankissa yms kulutusosat.

    Kyllä tolla 6k budjetilla saa jo gen2 jos semmoisen haluaa.
    Z1K -09 Ormu
  8. #1358
    Hei muuten BTW te ketkä omistatte gen3´sen, paljon juttua Z1000 foorumilla jakopääketjun rallatuksesta tms moottori rahinasta. Onko teillä ollu kokemusta vastaavasta?

    http://www.z1000forum.com/forum/z100...ne-rattle.html
    Z1K -09 Ormu
  9. #1359
    ^tuosta en vielä niin osaa sanoa (mittarissa vasta 3200km), mutta kone alkaa vibraa jossain 5000-6000rpm alkaen (nopeus yli 100km/h), että ainakin orkkis penkillä arse puutuu. Tilalle kun laittaa sen kawan lisävaruste geelipenkin, niin ajomukavuus parantuu uskomattoman paljon, ei puudu paikat, eikä vibraus tunnu. Suosittelen! Sama temppu oli jonkun mopo lehden 50tkm kestotestissäkin tehty.
    Hypermotard
  10. #1360
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    ^tuosta en vielä niin osaa sanoa (mittarissa vasta 3200km), mutta kone alkaa vibraa jossain 5000-6000rpm alkaen (nopeus yli 100km/h), että ainakin orkkis penkillä arse puutuu. Tilalle kun laittaa sen kawan lisävaruste geelipenkin, niin ajomukavuus parantuu uskomattoman paljon, ei puudu paikat, eikä vibraus tunnu. Suosittelen! Sama temppu oli jonkun mopo lehden 50tkm kestotestissäkin tehty.
    Joo samaa kuullut, ja ton gen2 kanssa on vähän sama probleema että menee paikat "helläks". Joku huuteli että SX penkki menee myös? Hmm pitää katsoa jos tohon omaan löytys jotain mukavampaa
    Z1K -09 Ormu
  11. #1361
    Lainaa Heikinheimo kirjoitti Katso viesti
    Joo samaa kuullut, ja ton gen2 kanssa on vähän sama probleema että menee paikat "helläks". Joku huuteli että SX penkki menee myös? Hmm pitää katsoa jos tohon omaan löytys jotain mukavampaa
    Joo ainakin tuon geelipenkin varaosanumerolla näkyi sopivuus: Z1000, Z1000SX.
    Hypermotard
  12. #1362
    Onkos tossa uudemman kopan z1000 ihan normaalia, eli siis ominaisuus tuo värinä? Pahimmillaan 100km/h jälkeen.
    Tuli tänään heitettyä koko päivän lenkki (500 km) ja kyllähän oli perse hellänä ja lähinnä juuri tuon värinän takia... tuntuu, että vieläkin värisisi haitari.
    Geeli-istuimella ongelma ilmeisesti helpottuu?
  13. #1363
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Onkos tossa uudemman kopan z1000 ihan normaalia, eli siis ominaisuus tuo värinä? Pahimmillaan 100km/h jälkeen.
    Tuli tänään heitettyä koko päivän lenkki (500 km) ja kyllähän oli perse hellänä ja lähinnä juuri tuon värinän takia... tuntuu, että vieläkin värisisi haitari.
    Geeli-istuimella ongelma ilmeisesti helpottuu?
    Vakio penkillä juurikin tuossa 100km/h kohdilla alkaa aivan s*tanan moinen värinä penkissä, mulla ainakin perse puutui just tuon takia. Nyt kun se kawan geelipenkki alla, niin pystyy motari nopeuksiakin ajelemaan. Muutenkin se geelipenkin profiili paljon parempi, kun kuski ei valu enää tankkia vasten.
    Hypermotard
  14. #1364
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Vakio penkillä juurikin tuossa 100km/h kohdilla alkaa aivan s*tanan moinen värinä penkissä, mulla ainakin perse puutui just tuon takia. Nyt kun se kawan geelipenkki alla, niin pystyy motari nopeuksiakin ajelemaan. Muutenkin se geelipenkin profiili paljon parempi, kun kuski ei valu enää tankkia vasten.
    Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
    Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.
  15. #1365
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
    Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.
    Otin sen suomesta, takajakkara jää tosiaan turhaksi, kiinnitykset ei sovi.
    Hypermotard
  16. #1366
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
    Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.
    Meinasin viedä verhoilijalle penkin että hieman nostaa toppausta keulasta ettei ole niin kalteva ja samalla saisi lisää pehmustetta. Hintaarvio oli sarjassamme 20€, kokeillaan kun keritään
    Z1K -09 Ormu
  17. #1367
    Onko tietoa gen.2 pakosarjasta? Meinasin irrotella koko hässäkän ja maalata mustaksi mutta onko siellä tiivisteet vai ei? Niin tietää varautua, ja yleisesti vinkkejä jos on niin otetaan vastaan
    Z1K -09 Ormu
  18. #1368
    Mitäs renkaita ootte z1000 alle laitellu?
    Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
  19. #1369
    Päivää Zetamiehet - ja naiset!
    Auttakaas vähän urveloa, jolla edellinen pyörä (1200 Bandit) meni juuri lunastukseen ja seuraavaa pyörää pitäis kattella..
    Nettimotossa sattu silmään tommonen
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1553203
    ja sitten rupes tuleen kaikkia kysymyksiä mieleen..
    Mites näissä on noi tyyppiviat ja esim. venojen säätö? Ruuvilla vai paloilla?
    Itte yleensä tehny Banduun kaikki huollot, mutta toi venojen säätö Kawassa jäi askarruttamaan. Suitsassa kun se on ruuveilla, niin järjettömän helppoa tehä ite.
    Ei tosiaan Kawoista oo minkäänlaista kokemusta, joten kaikki tieto olis tervetullutta.
    Pyörähän on pirun hyvännäkönen, mut se ei aina riitä.. ;)

    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  20. #1370
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti
    Päivää Zetamiehet - ja naiset!
    Auttakaas vähän urveloa, jolla edellinen pyörä (1200 Bandit) meni juuri lunastukseen ja seuraavaa pyörää pitäis kattella..
    Nettimotossa sattu silmään tommonen
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1553203
    ja sitten rupes tuleen kaikkia kysymyksiä mieleen..
    Mites näissä on noi tyyppiviat ja esim. venojen säätö? Ruuvilla vai paloilla?
    Itte yleensä tehny Banduun kaikki huollot, mutta toi venojen säätö Kawassa jäi askarruttamaan. Suitsassa kun se on ruuveilla, niin järjettömän helppoa tehä ite.
    Ei tosiaan Kawoista oo minkäänlaista kokemusta, joten kaikki tieto olis tervetullutta.
    Pyörähän on pirun hyvännäkönen, mut se ei aina riitä.. ;)

    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
    Ei noissa mitään tyyppivikoja ole ollut.
    Venttiilien säätö on (ainakin tämän tyyppisissä) Kawoissa tehty välipaloilla jo 30 vuotta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  21. #1371
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Ei noissa mitään tyyppivikoja ole ollut
    Ei varsinaisesti tyyppivika, mutta laatikkovikoja oli tiedossa useita jo 5v sitten, yleensä 6-vaihde. Kannattaa koeajolla testata että pelaa ok.
  22. #1372
    Asiaa swingin jatkoista. Oon aika hemmetin kauan koittanu netistä ettii jatkoja vm. 2008 isoon Zetaan mutta ei. Tuntuu että kaikkiin muihin pyöriin löytyy. Onko jollain tietoo mistä sais tai että onko esim. ZX10R:ssä samanlainen swingi. Eli siis mistä löytyis tai käykö jotkut vastaavat ilman väkivaltaa?
  23. #1373
    ^ Swingi ei ole samanlainen missään kympissä.
    Mutta jos se alumiininen säätöpala olisi sama niin löytyminen helpottuisi huomattavasti.
    Minkä kokoinen se pala on Sulla?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  24. #1374
    Dodii! Alkaa oleen ajot ajettua tässä pikkuhiljaa.. Ehkä kuukauden verran löytyy vielä oulun korkeuksilta kelejä. Millasia fiiliksiä jäi tältä kaudelta?

    Ite aattelin alkaa ens kauden alusta vaihteleen uudempaan Zetaan. Gen3 ois mietinnässä jotenpa sitten täältä kyseleen, että minkälaisia kokemuksia porukalla on pyöräsätä? Onhan toi kerenny jo tovin markkinoilla olla. Käyty radalla, no-speed limit, 1/4-mile aikoja nopeuksia?

    oma -06 meni nyt vkl. 1/4 maililla 10.786 @ 208,83km/h ja maililla oon ajanu 245.45km/h. Vartilla tuli oltua ekaa kertaa millään vehkeellä niin tosta varmaan pääsis sinne 10.3 kun reenailis lähtöjä ja vetäis keulan kenttään liinoilla.
    Kawasaki Z1000 vm. 06
  25. #1375
  26. #1376
    Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.

    Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?

    Pyörä siis 2010 mallin Z1000
    Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
  27. #1377
    Lainaa Iniz kirjoitti Katso viesti
    Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.

    Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?

    Pyörä siis 2010 mallin Z1000
    Puhki?
    Outoa...
    Oliko pääsyt hankaaman johonkin?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  28. #1378
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Puhki?
    Outoa...
    Oliko pääsyt hankaaman johonkin?
    Edessä ennen risteykseen tuloa ajoin hetken rekka-auton perässä mikä roiski kaiken maailman roskat silmille. Joko niistä joku osui letkuun tai sitten on hangannut.

    Joka tapauksessa ensimmäinen kerta oman 10v ajouran aikana näin pääsi käymään.
    Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
  29. #1379
    Lainaa Iniz kirjoitti Katso viesti
    Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.

    Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?

    Pyörä siis 2010 mallin Z1000
    Eihän mopos kuulu tuohon takaisinvetokamppikseen? Vuosimalli ja "vika" ainakin täsmää. Onneks ei käyny kuinkaan kuskille!

    http://www.asphaltandrubber.com/reca...awasaki-z1000/
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  30.  
  31. #1380
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Eihän mopos kuulu tuohon takaisinvetokamppikseen? Vuosimalli ja "vika" ainakin täsmää. Onneks ei käyny kuinkaan kuskille!

    http://www.asphaltandrubber.com/reca...awasaki-z1000/




    Just vasen meni, eli saattaapi olla tuosta kyse.
    Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
Sivu: 46 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen