No nyt on kiilotettu!
http://www.youtube.com/watch?v=Htloas7UygE
Z1K -09 Ormu
^^kyllä kiiltää, mutta just tuon takia hankin matta mustan ettei tartte kiillotella ja puunata, saa keskittyä pelkästään olennaiseen eli ajamiseen. Mutta hyvähän se on, että joku jaksaa puunata, ja pääasia että omaa silmää miellyttää.
Hypermotard
Mä tykkään kyl kans kiillottaa ja puunata, ja noi kiiltävät vanteet on NIIN siistit.
Tosin toi uusi mattamusta on tosi mörkö peli![]()
Onks kukaan asennellu huggeria tähän 3gen zetaan ? Kiinnostas laittaa syksyllä ja pitäs löytää valmiiksi maalattu tehdas väriin, joka on ruskea. Onko Ermax ainoo jonka saa valmiiksi maalattuna ?
BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
!
Juu sen verran poika että tekee mieli hinkata kaikkea. Kiva puunata, rupee jo tuntuu omalta![]()
Z1K -09 Ormu
Tervehdys kaikille.
En haulla löytynyt eikä silmään pistänyt kun threadia läpi kahlasin.
Jotenka, itellä on pieni zeta kuuma ja nimeomaa tonnista oon kattellu. Kattelin nettimotoa ja ulkomailta, muutamissa tehoksi on ilmoitettu 68kw? onko tollasia versioita olemassa vai joku näppäilyvirhe/kuristettu versio?
ja mitä kannattaa ottaa huomioon noita ostaessa? budjetti noin 6k eli alkupään zetoihin oon katseet tähdännyt. Mitä huolletaan missäki kilsoissa yms? tyyppivikoja jne...
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Ei näissä mitään kummempaa tsekkaamista ole, aika luodinvarmoja pelejä. 42tkm on venansäätö isompana huoltona. Mutta kato perus jutut eli ruostetta tankissa yms kulutusosat.
Kyllä tolla 6k budjetilla saa jo gen2 jos semmoisen haluaa.
Z1K -09 Ormu
Hei muuten BTW te ketkä omistatte gen3´sen, paljon juttua Z1000 foorumilla jakopääketjun rallatuksesta tms moottori rahinasta. Onko teillä ollu kokemusta vastaavasta?
http://www.z1000forum.com/forum/z100...ne-rattle.html
Z1K -09 Ormu
^tuosta en vielä niin osaa sanoa (mittarissa vasta 3200km), mutta kone alkaa vibraa jossain 5000-6000rpm alkaen (nopeus yli 100km/h), että ainakin orkkis penkillä arse puutuu. Tilalle kun laittaa sen kawan lisävaruste geelipenkin, niin ajomukavuus parantuu uskomattoman paljon, ei puudu paikat, eikä vibraus tunnu. Suosittelen! Sama temppu oli jonkun mopo lehden 50tkm kestotestissäkin tehty.
Hypermotard
Onkos tossa uudemman kopan z1000 ihan normaalia, eli siis ominaisuus tuo värinä? Pahimmillaan 100km/h jälkeen.
Tuli tänään heitettyä koko päivän lenkki (500 km) ja kyllähän oli perse hellänä ja lähinnä juuri tuon värinän takia... tuntuu, että vieläkin värisisi haitari.
Geeli-istuimella ongelma ilmeisesti helpottuu?
Vakio penkillä juurikin tuossa 100km/h kohdilla alkaa aivan s*tanan moinen värinä penkissä, mulla ainakin perse puutui just tuon takia. Nyt kun se kawan geelipenkki alla, niin pystyy motari nopeuksiakin ajelemaan. Muutenkin se geelipenkin profiili paljon parempi, kun kuski ei valu enää tankkia vasten.
Hypermotard
Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.
Onko tietoa gen.2 pakosarjasta? Meinasin irrotella koko hässäkän ja maalata mustaksi mutta onko siellä tiivisteet vai ei? Niin tietää varautua, ja yleisesti vinkkejä jos on niin otetaan vastaan![]()
Z1K -09 Ormu
Mitäs renkaita ootte z1000 alle laitellu?
Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
Päivää Zetamiehet - ja naiset!
Auttakaas vähän urveloa, jolla edellinen pyörä (1200 Bandit) meni juuri lunastukseen ja seuraavaa pyörää pitäis kattella..
Nettimotossa sattu silmään tommonen
http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1553203
ja sitten rupes tuleen kaikkia kysymyksiä mieleen..
Mites näissä on noi tyyppiviat ja esim. venojen säätö? Ruuvilla vai paloilla?
Itte yleensä tehny Banduun kaikki huollot, mutta toi venojen säätö Kawassa jäi askarruttamaan. Suitsassa kun se on ruuveilla, niin järjettömän helppoa tehä ite.
Ei tosiaan Kawoista oo minkäänlaista kokemusta, joten kaikki tieto olis tervetullutta.
Pyörähän on pirun hyvännäkönen, mut se ei aina riitä.. ;)
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Asiaa swingin jatkoista. Oon aika hemmetin kauan koittanu netistä ettii jatkoja vm. 2008 isoon Zetaan mutta ei. Tuntuu että kaikkiin muihin pyöriin löytyy. Onko jollain tietoo mistä sais tai että onko esim. ZX10R:ssä samanlainen swingi. Eli siis mistä löytyis tai käykö jotkut vastaavat ilman väkivaltaa?
^ Swingi ei ole samanlainen missään kympissä.
Mutta jos se alumiininen säätöpala olisi sama niin löytyminen helpottuisi huomattavasti.
Minkä kokoinen se pala on Sulla?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Dodii! Alkaa oleen ajot ajettua tässä pikkuhiljaa.. Ehkä kuukauden verran löytyy vielä oulun korkeuksilta kelejä. Millasia fiiliksiä jäi tältä kaudelta?
Ite aattelin alkaa ens kauden alusta vaihteleen uudempaan Zetaan. Gen3 ois mietinnässä jotenpa sitten täältä kyseleen, että minkälaisia kokemuksia porukalla on pyöräsätä? Onhan toi kerenny jo tovin markkinoilla olla. Käyty radalla, no-speed limit, 1/4-mile aikoja nopeuksia?
oma -06 meni nyt vkl. 1/4 maililla 10.786 @ 208,83km/h ja maililla oon ajanu 245.45km/h. Vartilla tuli oltua ekaa kertaa millään vehkeellä niin tosta varmaan pääsis sinne 10.3 kun reenailis lähtöjä ja vetäis keulan kenttään liinoilla.
Kawasaki Z1000 vm. 06
^ Tossa vähän tavoitetta vartille:
http://www.youtube.com/watch?v=n5OJweaLsmc
ZH2 2020
Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.
Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?
Pyörä siis 2010 mallin Z1000
Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
Eihän mopos kuulu tuohon takaisinvetokamppikseen? Vuosimalli ja "vika" ainakin täsmää. Onneks ei käyny kuinkaan kuskille!
http://www.asphaltandrubber.com/reca...awasaki-z1000/
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km