Sivu: 44 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 1838:sta
  1. #1291
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Kohta pitää vissiin jo järkätä FlatEbonien kokoontumisajot, kerta näitähän alkaa ilmestyä jo jonoksi asti!

    Joko koitit pitempää matkaa, tuossa vappuna alko arse puutua pitemmällä siivulla (50km putkeen), jotkut suosittelee ostamaan tilalle sen SX mallin penkin, pitäs käydä heittämällä ja olis paremmin muotoiltu ja hieman pehmiämpi kuulema...

    Joo meikällä vasta 300km, muuten kyllä loisto peli.
    No niin vissiin täytyy :P
    Pisin lenkki tainnu olla vaan 30-40km. Mutta arse on niin rautaa, ettei se puudu
    tosin penkki on saanut aika paljon mielipiteitä.
    Motorradin tammikuun lehdessä oli muuten loistava juttu KawaZ1000 kahden vuoden testistä. Samassa jutussa penkki oli myös vaihdettu kyseiseen SX geelijakkaraan.
    Alkuperäisosan suositushinta vaatimattomat 489egeä..

    Muuten pyörässä tuntuu olevan tolkuttomasti jerkkua verrattuna edelliseen Z750:een. suhteellisen vaikeaa ollut ajaa hissukseen sisäänajo.
  2. #1292
    Lainaa Frankieboy kirjoitti Katso viesti
    No niin vissiin täytyy :P
    Pisin lenkki tainnu olla vaan 30-40km. Mutta arse on niin rautaa, ettei se puudu
    tosin penkki on saanut aika paljon mielipiteitä.
    Motorradin tammikuun lehdessä oli muuten loistava juttu KawaZ1000 kahden vuoden testistä. Samassa jutussa penkki oli myös vaihdettu kyseiseen SX geelijakkaraan.
    Alkuperäisosan suositushinta vaatimattomat 489egeä..

    Muuten pyörässä tuntuu olevan tolkuttomasti jerkkua verrattuna edelliseen Z750:een. suhteellisen vaikeaa ollut ajaa hissukseen sisäänajo.
    Joo pitäisi sisäänajon ekat 800km koittaa malttaa...

    Voishan toi SX jakkara olla ihan jees, jos kerta kestotestissäkin siitä erikseen mainitsivat, voi olla että joutuu sitten sen hankkimaan. Samoinkun Gipron, ettei turhaan sitä 7.vaihdetta aina polje.
    Hypermotard
  3. #1293
    Täs yks uus kilozorron omistaja Eli tuli hommattuu -08, muuten orkkis mut yoshimuran slipareilla täytynee viikonloppuna alkaa väkertää kilpitelinettä ja uusii takavilkkuja..
  4. #1294
    Rekisteröidääs nyt sitten tännekkin , oma fillari tosin ormu johon vaihdettu sliparit, tanko, vilkut+kilpiteline, peilit, kahvat, tehty C-quartz finest pinnoitus muoville ja maalille. Ilmanottomodia ja PC´tä odotelessa

    Vastauksia---
    Akran kokoputki menee ilman säädätystä ja sliparit samoin. Säädätys ei huonoa tee mutta ei tekisi vaikiollekaan, enemmän siinä haetaan tasaista A/f suhdetta.

    Joku kysy stonggista niin ainakin Renthalin ultra low on istunut omaan käteen suht hyvin.

    Ja kiinavivuista sen verran että olkaa tarkkoina jarruvivun kanssa, noissa on ollut jotain ongelmaa etujarrun lukuttumiseen liittyen(ainakin rapakon toisella puolella). Jokin laatuhäikkä ilmennyt välillä. Itsellä CNG koneistetut shordy kahvat saksasta ja love them!<3
    Z1K -09 Ormu
  5. #1295
    Noniin itsekkin tällä viikolla siirryin tonni zetan omistajaksi, pyörä vm-08.

    Mitenkäs kun tuohon on vaihdettu akran koko putkisto ja pc. Ja entisen omistajan mukaan kyllä säädätetty penkissä, mutta ainakun käyttää moottorijarrua, oli kierroksia paljon tai vähän niin paukkuu putkessa ja syöksee liekkiä Onhan se hienoa, mutta olisikohan syytä käyttää uudestaan säädätyksessä, tai jotain muuta operaatiota, voi pitemmän päälle alkaa ärsyttämään.

    Pikasesti katsottuna tai olla 12tkm kohalla huolto, eli ajankohtanen näillä hetkillä. Mitä siihen kuuluu ja paljonko kustannusarvio. Tällä hetkellä se huolto kirja tallilla niin ei pääse hypisteleen.
  6. #1296
    Lainaa Heikinheimo kirjoitti Katso viesti
    Ja kiinavivuista sen verran että olkaa tarkkoina jarruvivun kanssa, noissa on ollut jotain ongelmaa etujarrun lukuttumiseen liittyen(ainakin rapakon toisella puolella). Jokin laatuhäikkä ilmennyt välillä. Itsellä CNG koneistetut shordy kahvat saksasta ja love them!<3
    Jos tuolla viittaat siihen Gixxer.comin tunariin joka asensi vivun väärin niin ei kannata juuri huolestua. Vipujen laadussa en mitään eroa huomannut. Pazzo fanipoikien trolleja. Itsekin kyllä hain Zetaan LSL kahvat kun en jaksanut kiinalaisia odotella postista..
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  7. #1297
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Jos tuolla viittaat siihen Gixxer.comin tunariin joka asensi vivun väärin niin ei kannata juuri huolestua. Vipujen laadussa en mitään eroa huomannut. Pazzo fanipoikien trolleja. Itsekin kyllä hain Zetaan LSL kahvat kun en jaksanut kiinalaisia odotella postista..

    Ok good to know!
    Z1K -09 Ormu
  8. #1298
    Nyt ois sit ekat kilsat pärrätty tälle kesälle ja 12000km huoltokin teetetty MP-Mestassa Joensuussa. Suosittelen paikkaa! Erittäin ammattitaitoista porukkaa vaikkakin todella kiireistä...

    Talven aikana tuli siistittyyn pyörää hieman ja rakennettyyn vakkari slipareista vapaammin hengittävämmät. Kiinan ihmemaasta tilasin kahvat,tupit sekä takavalon johon on vilkut asennettu sisään. Ranskasta tuli tilattuun sit Ermaxin huggeri,kilpiteline ja belly pan. Tangon,jalkatapit ja kaasukahvan kävin Stormilta. Pientä maalailua vielä pyörä kaipaa ja uutta peiliä.

    http://db.tt/WeajGU62

    http://db.tt/OBDsHIzk

    Sit kysymys: millaisiin lämpöihin porukalla nousee Z:ta? Ite vaan huomasin,että ei tarvii pitkään ajella kaupungilla kun lämmöt on jo 104c ... Onko normaalia vai pitäiskö asialle alkaa tekee jotain?? Ja millä noita lämpöjä vois laskee??
    Viimeksi muokannut: Rillumarei; 13.05.2013 klo 14:02.
  9. #1299
    Tuore Z1000:lainen ilmoittautuu riviin. Useampia - sekä kyykkyjä - että cruisereita takana, kunnes nyt vuorossa Z1000, punavalkoinen special edition -13. Kohtuullinen polte pakaroissa päästä testaamaan, mutta lupasivat kapineeseen kilvet vasta torstaiksi, Aargh!

    Olikos jossain jotain esimerkkigallerioita sirommasta kilpitelineestä tms modauksista ko. kapineesen?
    -= Itkevä nainen on väärästä päästä märkä =-
  10. #1300
    Lainaa Rakko kirjoitti Katso viesti
    Tuore Z1000:lainen ilmoittautuu riviin. Useampia - sekä kyykkyjä - että cruisereita takana, kunnes nyt vuorossa Z1000, punavalkoinen special edition -13. Kohtuullinen polte pakaroissa päästä testaamaan, mutta lupasivat kapineeseen kilvet vasta torstaiksi, Aargh!

    Olikos jossain jotain esimerkkigallerioita sirommasta kilpitelineestä tms modauksista ko. kapineesen?
    Mulla tuli suoraan minikilpitelineellä+ledit, kts. muutama sivu taaksepäin.
    Hypermotard
  11. #1301
    Lainaa Rillumarei kirjoitti Katso viesti

    Sit kysymys: millaisiin lämpöihin porukalla nousee Z:ta? Ite vaan huomasin,että ei tarvii pitkään ajella kaupungilla kun lämmöt on jo 104c ... Onko normaalia vai pitäiskö asialle alkaa tekee jotain?? Ja millä noita lämpöjä vois laskee??
    vanhempi Zeta ainakin nostaa kaupungissa herkästi lämmöt yli 100 asteen, olikohan 120 astetta vasta kun syttyy merkkivalo mittaristoon? ohjekirjan mukaan siis, ei ole kokemusta

    että älä huolestu, se on normaalia (tai sit mulla ja parilla muullakin Zetoristilla on vikaa pyörässä )
  12. #1302
    Juu kyllä täälläkin lämmöt nousee, kuumaverisiä

    ^^Helmi fillari, peilit vaan niin vola. (ehkä kultasta pulverikäsittelyä kiekoille?)

    Tässä oma mopo
    https://www.dropbox.com/s/geazr9a5bh...14.33.46.jpg?m
    Z1K -09 Ormu
  13. #1303
    Lainaa Rakko kirjoitti Katso viesti
    Tuore Z1000:lainen ilmoittautuu riviin. Useampia - sekä kyykkyjä - että cruisereita takana, kunnes nyt vuorossa Z1000, punavalkoinen special edition -13. Kohtuullinen polte pakaroissa päästä testaamaan, mutta lupasivat kapineeseen kilvet vasta torstaiksi, Aargh!

    Olikos jossain jotain esimerkkigallerioita sirommasta kilpitelineestä tms modauksista ko. kapineesen?
    Multa lähtis halvalla toi uusi Evotech kilpiteline. Ja vielä naapurikunnassa.

    http://www.evotech-performance.com/k...2013-tail-tidy
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  14. #1304
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    vanhempi Zeta ainakin nostaa kaupungissa herkästi lämmöt yli 100 asteen, olikohan 120 astetta vasta kun syttyy merkkivalo mittaristoon? ohjekirjan mukaan siis, ei ole kokemusta

    että älä huolestu, se on normaalia (tai sit mulla ja parilla muullakin Zetoristilla on vikaa pyörässä )
    Omassa zetassa varmaan vähän termari jumittaa auki. Ei meinaa lämmöt nousta maantiellä yli 70c, oliskohan luokkaaa 68c ja sitten kaupungissa ei juuri yli 90c nouse. Aikanaan 9r:ssä nousi lämmöt kyllä herkemmin. Luulisi, että maantielläkin lämmöt vähän ylemmäs nousisi?

    Onko muuten miten hakalassa paikassa termari tuollaisessa 08 zetessa?

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  15. #1305
    Lainaa Heikinheimo kirjoitti Katso viesti
    Juu kyllä täälläkin lämmöt nousee, kuumaverisiä

    ^^Helmi fillari, peilit vaan niin vola. (ehkä kultasta pulverikäsittelyä kiekoille?)

    Tässä oma mopo
    https://www.dropbox.com/s/geazr9a5bh...14.33.46.jpg?m
    Joo yhdet mä jo ostin muttei perkule käyneetkään mun mopoon
  16. #1306
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    Joo yhdet mä jo ostin muttei perkule käyneetkään mun mopoon
    Perus hyvä setti siismulla on ihan noi perus kiina peilit ja hyvin toimii. Toimitettuna tais olla joku 25-30€
    Z1K -09 Ormu
  17. #1307
    Meneeköhän noi 7/8" kiinapeilit Gen3 heittämällä?

    http://shop.the2wheels.com/Aluminum-...Black-pair.htm
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  18. #1308
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän noi 7/8" kiinapeilit Gen3 heittämällä?

    http://shop.the2wheels.com/Aluminum-...Black-pair.htm
    Semmosta kokoa ainakin omaan Renthaliin ja vaki stonggaan istuu. Eli juu kato
    Z1K -09 Ormu
  19. #1309
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän noi 7/8" kiinapeilit Gen3 heittämällä?

    http://shop.the2wheels.com/Aluminum-...Black-pair.htm
    Noita saa sitten ebayn kautta vielä halvemmalla. Omistani maksoin ~5e sis. postit

    ps. oli 1 parhaimmista lisävarusteista z750:ssä.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  20. #1310
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän noi 7/8" kiinapeilit Gen3 heittämällä?

    http://shop.the2wheels.com/Aluminum-...Black-pair.htm
    Biltema 29,90€
    82-489_s.jpg
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  21. #1311
    Hoihoi!

    Minäkin liityin remmiin -07 mallilla. Olisi sitten kysymystä, tähän mopetiin on asennettu PC ja Akrapovicit.
    Ongelma on sellainen kun 1 vaihteella laittelee kaasun niin jossain 3000-4000 kieppeillä tulee ihan älytön kuoppa. Huomaa ihan selkeästi kun tuntuu että veto häviää kokonaan ja sit taas lähetään. Muutenkin luulin päässeeni taas kaupunkiajon makuun uudella vehkellä (9R:n röpeltämiseen tottuneena) niin tämäkin on pienillä kieseillä kyl aika nypyttäjä.

    Kysymys kuuluukin, että onko muilla samankaltaisia ongelmia ja onko kuinka tasanen ajaa alle 4000 kieseillä?
    Vai menenkö vaan säädättämään ton...
  22. #1312
    Oma vastaava menee minun mielestä tasaisesti myös pienillä kierroksilllla, ainakin jos vertaan aikanaan olleesen 9r kawaan. Minun zetassa ei tosin ole PC, mutta acrat löytyy. Kohtuu tasaisesti vetää läpi kierrosalueen.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  23. #1313
    Kyllä mullakin siinä kohden on heikompi vääntökohta, mutta aika hyvin kuitenkin vetää, koska on säädetty ja lambda eliminator PC:n lisäksi. En tiedä vaikuttaako lambda tuohon sinun kuvaamaasi ongelmaan, mutta ainakin tasakaasulla se aiheuttaa nypytystä, kun se yrittää korjata afr:ää. Eli Jos lambda paikallaan, niin se pois ja vastus johdon päähän. Jaa kunnon karttakin voipi auttaa.
    ?
  24. #1314
    Tasasesti vetää, oisko siinä kohtaa kun toiset kaasuläpät aukee kun tuntuu että potkua rupee löytymää erilailla heti 4k korvilla?

    Btw mistä saisi tankin kyljille suojat?
    Z1K -09 Ormu
  25. #1315
    Lainaa Sa9R kirjoitti Katso viesti
    Hoihoi!

    Minäkin liityin remmiin -07 mallilla. Olisi sitten kysymystä, tähän mopetiin on asennettu PC ja Akrapovicit.
    Ongelma on sellainen kun 1 vaihteella laittelee kaasun niin jossain 3000-4000 kieppeillä tulee ihan älytön kuoppa. Huomaa ihan selkeästi kun tuntuu että veto häviää kokonaan ja sit taas lähetään. Muutenkin luulin päässeeni taas kaupunkiajon makuun uudella vehkellä (9R:n röpeltämiseen tottuneena) niin tämäkin on pienillä kieseillä kyl aika nypyttäjä.

    Kysymys kuuluukin, että onko muilla samankaltaisia ongelmia ja onko kuinka tasanen ajaa alle 4000 kieseillä?
    Vai menenkö vaan säädättämään ton...

    Säätämällä varmaan tulis paras tulos, mutta kyllä noi valmis kartatkin joskus voi olla ihan toimivia.
    Tuolta vaan valitsemaan sopivaa European model karttaa:
    http://www.powercommander.com/powerc...dl=277&yr=2008
    ZH2 2020
  26. #1316
    Kiitos vastauksista!
    Hyvä tietää, että tästä voi päästä eroon koska 9R ei ollut. Lueskelinkin tuosta closed loopista ja voishan ton lambda homman tarkistaa. Ehkä mä ensin kokeilen noita valmis karttoja, niillä tuskin voi saada kauhiaa vahinkoa aikaan?

    Muutenhan tuo on ihan menevä peli, joskis 9R jälkeen vähän kiltti.
  27. #1317
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Biltema 29,90€
    82-489_s.jpg
    Paras 29.90e mitä oon pyörään käyttäny. Ikinä.
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  28. #1318
    Moro ! Nyt ollaan Tosi lähellä liittyä seuraan Eikös Zetan viimeisin "uudistus" ollut 2010 malliin ?
    Voipi olla että foorumilla tätä on jo märehditty mutta voisko joku nopeesti kertoa vanhemman (-09) ja uudemman (10-) mallin erot. Runko vissiin sai uudet raamit alumiinista ?
    Itsellä vakaassa harkinnassa 2012 vähän ajettu ja polttelee aika pirusti.
    Kiitti jo etukäteen
  29. #1319
    Eiköhän mopo uusiutunut täysin 2010.
    Moottori, runko, swingit, jarrut...
    Vaikea eritellä mikä muuttui.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  30.  
  31. #1320
    Itselle ne pistävimmät erot Gen2 (2007-2009) ja Gen3 (2010-2013) zetoissa oli:

    - gen3 keula matalemmalla kuin gen2:ssa
    - gen3 akseliväli pidempi kuin gen2:ssa
    - gen3 moottorissa pienehköt erot teho/vääntö vrt. gen2
    - gen3 hieman uudenlainen muotoilu etu ja takakatteessa

    Oma preferenssi oli toki gen2.

    PS. En ole kokeillut gen3 zetaa
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Sivu: 44 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen