itellä on tosiaan luun pituus 18,5 senttiä pultista pulttiin. verrokkeja odotellessa![]()
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84
18,5cm pultin keskikohdasta toiseen. Pyörä -04, tietääkseni vakio![]()
KTM 1290 SuperDuke R -15
Yamaha FZ6-S -07
Kawasaki ZX-10R -11
Onko kellää tietoa mistä saa hankittuun -09 vm:n Z1000:seen sauvun tummia etuvilkun laseja sekä takajarruvalon lasia?? Onko edes laillista tummentaa noita etuvilkkuja..Tahtois jostain ostaa E hyväksytyt savun sävytteiset lasit...
Keulaa ei pystynytkään laskeen kuin vajaan puolisenttiä, ottaa ohjaustankoon kiinni
Miten on originaalilla tangollaei jaksas ihan turhaan kokeileen paikoilleen
![]()
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84
Mites noi Motonetin Renthalin stongat, tarviiko erikseen vielä hankkia kiinnikkeet? Olihan siel vielä halvempaa, jotain Timeless merkkiäkin.
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Itse vaihdoin omaani juurikin tuon timeless fatbar stongan ja ei tarvinnut tehdä mitää muutoksia.Mutta itselläni on tuo -10 vuotinen, ja käsityksen mukaan vanhempiin pitää muutosta tehdä...
Tälläisestä palasta lienee kysymys: CTEK comfort connect cig socket
Kawasaki Z1000 -08
Renkaat hakusessa ja noita Dunlopin Sportmartteja katsellut https://mprenkaat-store.com/sportmax...rt-p-1254.html
Mites tuo 190/55? Jostain jäänyt päähän, että voisi olla 55 kokeilemisen arvoinen.
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Koosta en osaa sanoa, mutta yhden tuollaisen Dunlopin Sportmaxin vanhemman version ajoin kankaille asti. Pitoa oli kyllä, mutta kulutuskestävyys ei tosiaan ollut parhaastä päästä. Alta 5tkm kesti. Nyt ollut alla Pilot 3, missä ei vielä 5tkm kohdilla kovin suurta kulumista ole havaittavissa.
Kawasaki Z1000 -08
Vedinköhän pohjat 24 000 km:n huollossa? Karvan alle 500 € yhteensä. 4 työtuntia kului, tulpat: 100 €, ilmansuodatin: 50 €, öljyt+suodatin: yli 50 €. Ja mitähän vielä muuta, jarrunesteet ainakin, mutta ne nyt ei paljoa kustantanu.
Teetätin siis merkkiliikkeessä.
Tervehdys
Uusi jäsen foorumilla ja ensimmäiseksi pyöräksi valikoitui vuosimalli -07 Z1000. Sopii hyvin pidemmällekin miehelle.
Kaksi viikkoa ajoa takana ja mukavaa ollut. Pyörässä 29000 km mittarissa. Luultavasti ensi kesänä ketjun ja rattaiden vaihto ensimmäinen suurempi huoltotarve. Muuten pyörä loistokunnossa ja luotettava.
Milloin muilla ketju ja rattaat mennyt vaihtoon?
Valtsu
Ois kanssa kiva tietää tuosta ketjujen ja rattaiden vaihdosta, että milloin se olisi hyvä tehdä? Viimeistään heti ensi kevään alussa tulee 30tkm huolto eteen (ellei vielä tämän kauden aikana) ja ajattelin, että vois ketjut ja rattaat kenties uusia siinä samalla sitten. Onhan noilla orkkiksilla kuitenkin jo kohta 30 000km ajettu.
Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Tuosta 30tkm huollosta. Käyttöohjekirjassa silloin tehtäväksi merkittyjä huoltokohteita ei kovin paljon ole verrattuna esim määrään mitä on merkitty 24tkm tai 36tkm jälkeen tehtäväksi
Minkäläisen 30tkm huollon ajattelit tehdä perushuollon ja tarkastuksien lisäksi.
? teetkö itse?
Valtsu
Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
Maksaako merkkihuollossa tosiaan ilmansuodatin 50EUR ja tulpat 100EUR? On kyllä hinnat kohdillaan! Voisi itsekin alkaa myymään varaosia tuollaisilla hinnoilla![]()
Lähden Ponutaipaleelle perjantaina -06 z1000 mopolla. (RSV oli alunperin tarkoitus olla alla). Tekniikaltaan vakio, mutta jotain pientä ulkonäköjuttua on tehty. Kerronpa sitten kokemuksia pyörästä kun on reissu käyty. 1000km. reissu siitä tulee.
Ex. Tuutti 750 -78, Triumph 1200 Daytona -94, TM 125, Maico 480 -86, Maico MC 500 -99
Just kattelin All Rightista huolto-osien hintoja omaan zetaan, niin ilmansuodatin oli 26€ HiFlo merkkisenä ja 63e oli Bmc:n tekele. tosin jälkimmäinen on pestävä malli.
tulpat 14-30€ kpl.
Mistä kannattaa ostaa / tilata öljyt, suodattimet, tulpat ym huolto-osat näihin? saako jostain huomattavasti halvemmalla että kannattaa?
Ja mitä öljyä porukka suosittelee näihin?
omaan on tullut n.4000km tälle kesälle mittariin, ja olen kyllä tykännyt pyörästä! tosin vertailukohtia ei juuri ole muita kuin autokoulun 600 hornet ja kaverin er-6, aloitteleva motoristi kun olen![]()
Kerrohan väiski miten vertaisit ER-6 ja Z1000 ? Onko hyvä siirtymä ER6 -> Z1000 vai kannattaako kokeilla välissä tota Z750:stä? ER-6 on vielä ensimmäinen pyöräni, mutta suunnitelmissa on ollut ehkä ensikesänä vaihtaa toi tonninen zeta alle. Ainakin Erkki on ollut mukavan ketterä ja helppo käsitellä, kevyt etupää jne.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)