Sivu: 39 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 1838:sta
  1. #1141
    Lainaa karppa71 kirjoitti Katso viesti
    tervehdys

    viitsiikö joku ottaa mitan käteen ja mitata koiranluun pituuden.
    myös onko vakiomitta/korotettu/madallettu

    itestä tuntuu että tuohon "omaan" olisi laitettu korotus

    ps. eikö kenelläkään ole mittanauhaa

    ja kyseessähän on tuo allekirjoituksen mukainen peli

    tietenkin jos edellinen omistaja tunnistaa niin voi vapaasti kommentoida.
    pyörä tuli muhokselta tyrnävänkautta, väli omistaja ei tiedä oikein mitään
    Kyllä mä tiedän että zetalla on mukava ajaakkin , mutta eikös siinä tuppakkitaukoa pidellessä vois
    mittailla vähän vai onkos tämäkin sellainen foorumi että ei rekistöröityneille vastailla
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  2. #1142
    itellä on tosiaan luun pituus 18,5 senttiä pultista pulttiin. verrokkeja odotellessa
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  3. #1143
    18,5cm pultin keskikohdasta toiseen. Pyörä -04, tietääkseni vakio
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Yamaha FZ6-S -07
    Kawasaki ZX-10R -11
  4. #1144
    Onko kellää tietoa mistä saa hankittuun -09 vm:n Z1000:seen sauvun tummia etuvilkun laseja sekä takajarruvalon lasia?? Onko edes laillista tummentaa noita etuvilkkuja..Tahtois jostain ostaa E hyväksytyt savun sävytteiset lasit...
  5. #1145
    Lainaa Cruor kirjoitti Katso viesti
    18,5cm pultin keskikohdasta toiseen. Pyörä -04, tietääkseni vakio
    kiitos

    oon sitte vaan semmonen persejalka (160cm)
    ja sitte vielä kun jousella säädin korkeutta niin tottakai väärään suuntaan
    ei muuta kuin ruuvaamaan toiseen suuntaa
    Viimeksi muokannut: karppa71; 07.07.2012 klo 04:55.
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  6. #1146
    Lainaa karppa71 kirjoitti Katso viesti
    itellä on tosiaan luun pituus 18,5 senttiä pultista pulttiin. verrokkeja odotellessa
    netti tökkii sori
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  7. #1147
    Keulaa ei pystynytkään laskeen kuin vajaan puolisenttiä, ottaa ohjaustankoon kiinni
    Miten on originaalilla tangolla ei jaksas ihan turhaan kokeileen paikoilleen
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  8. #1148
    Mites noi Motonetin Renthalin stongat, tarviiko erikseen vielä hankkia kiinnikkeet? Olihan siel vielä halvempaa, jotain Timeless merkkiäkin.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  9. #1149
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Mites noi Motonetin Renthalin stongat, tarviiko erikseen vielä hankkia kiinnikkeet? Olihan siel vielä halvempaa, jotain Timeless merkkiäkin.
    itellä on joku crossitanko paikallaan ja eri kiinnikkeillä. Orkkis on paljon ohuempi joten joutuu
    vaihtaan varmaan kiinnikkeetkin, samalla laittaa vähän korotustakin
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  10. #1150
    Itse vaihdoin omaani juurikin tuon timeless fatbar stongan ja ei tarvinnut tehdä mitää muutoksia. Mutta itselläni on tuo -10 vuotinen, ja käsityksen mukaan vanhempiin pitää muutosta tehdä...
  11. #1151
    Lainaa karppa71 kirjoitti Katso viesti
    Keulaa ei pystynytkään laskeen kuin vajaan puolisenttiä, ottaa ohjaustankoon kiinni
    Miten on originaalilla tangolla ei jaksas ihan turhaan kokeileen paikoilleen
    -10 malli kestää pudottaa 2,5 senttiä orkkiskiinnikkeillä
    ex Z1000 -10
  12. #1152
    Lainaa Poikanen kirjoitti Katso viesti
    Mulla kans normi tupakansytytinpistoke penkin alla (c-tek johto ja siihen se lisähärveli). Mitä kautta vedät tuon jatkojohdon naville?
    Voisitko valaista lisää? Mikä lisähärveli? Itselläkin on tuo c-tekin johto navoissa kiinni koko ajan, saako siihen siis jonkun helpon lisäjohdon jossa sytkäriliitin? Linkkejä pliis, jos näin helpolla pääsee.
  13. #1153
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Voisitko valaista lisää? Mikä lisähärveli? Itselläkin on tuo c-tekin johto navoissa kiinni koko ajan, saako siihen siis jonkun helpon lisäjohdon jossa sytkäriliitin? Linkkejä pliis, jos näin helpolla pääsee.
    Tälläisestä palasta lienee kysymys: CTEK comfort connect cig socket
    Kawasaki Z1000 -08
  14. #1154
    Lainaa HerraPorkkana kirjoitti Katso viesti
    Tälläisestä palasta lienee kysymys: CTEK comfort connect cig socket
    Ok, tänks. Nyt kauppoja kiertelemään.
  15. #1155
    Renkaat hakusessa ja noita Dunlopin Sportmartteja katsellut https://mprenkaat-store.com/sportmax...rt-p-1254.html
    Mites tuo 190/55? Jostain jäänyt päähän, että voisi olla 55 kokeilemisen arvoinen.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  16. #1156
    Lainaa karppa71 kirjoitti Katso viesti
    Keulaa ei pystynytkään laskeen kuin vajaan puolisenttiä, ottaa ohjaustankoon kiinni
    Miten on originaalilla tangolla ei jaksas ihan turhaan kokeileen paikoilleen
    nyt orkkis tanko paikallaan näyttäs äkkiseltään että
    saa tarvittaessa vaikka ihan tonttiin asti tiputettua keulaa
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  17. #1157
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Renkaat hakusessa ja noita Dunlopin Sportmartteja katsellut https://mprenkaat-store.com/sportmax...rt-p-1254.html
    Mites tuo 190/55? Jostain jäänyt päähän, että voisi olla 55 kokeilemisen arvoinen.
    Koosta en osaa sanoa, mutta yhden tuollaisen Dunlopin Sportmaxin vanhemman version ajoin kankaille asti. Pitoa oli kyllä, mutta kulutuskestävyys ei tosiaan ollut parhaastä päästä. Alta 5tkm kesti. Nyt ollut alla Pilot 3, missä ei vielä 5tkm kohdilla kovin suurta kulumista ole havaittavissa.
    Kawasaki Z1000 -08
  18. #1158
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Renkaat hakusessa ja noita Dunlopin Sportmartteja katsellut https://mprenkaat-store.com/sportmax...rt-p-1254.html
    Mites tuo 190/55? Jostain jäänyt päähän, että voisi olla 55 kokeilemisen arvoinen.
    Renkaasta en tiedä mitään, mutta 55-profiilia suosittelen kyllä, itselleni ei enää muita tulekaan. Kolme tai neljä viimeistä eri pyörissä ollutta takanakkia on olleet poikkeuksetta parempia ja ketterämpiä.
  19. #1159
    Vedinköhän pohjat 24 000 km:n huollossa? Karvan alle 500 € yhteensä. 4 työtuntia kului, tulpat: 100 €, ilmansuodatin: 50 €, öljyt+suodatin: yli 50 €. Ja mitähän vielä muuta, jarrunesteet ainakin, mutta ne nyt ei paljoa kustantanu.

    Teetätin siis merkkiliikkeessä.
  20. #1160
    Lainaa kahab kirjoitti Katso viesti
    Vedinköhän pohjat 24 000 km:n huollossa? Karvan alle 500 € yhteensä. 4 työtuntia kului, tulpat: 100 €, ilmansuodatin: 50 €, öljyt+suodatin: yli 50 €. Ja mitähän vielä muuta, jarrunesteet ainakin, mutta ne nyt ei paljoa kustantanu.

    Teetätin siis merkkiliikkeessä.
    Jaa'a. En tiedä paljon z750/z1000 24tkm huollot eroaa mutta minulla maksoi 24tkm huolto 390e
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  21. #1161
    Lainaa kahab kirjoitti Katso viesti
    Vedinköhän pohjat 24 000 km:n huollossa? Karvan alle 500 € yhteensä. 4 työtuntia kului, tulpat: 100 €, ilmansuodatin: 50 €, öljyt+suodatin: yli 50 €. Ja mitähän vielä muuta, jarrunesteet ainakin, mutta ne nyt ei paljoa kustantanu.

    Teetätin siis merkkiliikkeessä.

    Itsellä 24tkm huolto maksoi about 400e ja pari tuntia meni työaikaa siihen.
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
  22. #1162
    Tervehdys

    Uusi jäsen foorumilla ja ensimmäiseksi pyöräksi valikoitui vuosimalli -07 Z1000. Sopii hyvin pidemmällekin miehelle.

    Kaksi viikkoa ajoa takana ja mukavaa ollut. Pyörässä 29000 km mittarissa. Luultavasti ensi kesänä ketjun ja rattaiden vaihto ensimmäinen suurempi huoltotarve. Muuten pyörä loistokunnossa ja luotettava.

    Milloin muilla ketju ja rattaat mennyt vaihtoon?

    Valtsu
  23. #1163
    Lainaa Valtsu kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys

    Milloin muilla ketju ja rattaat mennyt vaihtoon?

    Valtsu

    Ois kanssa kiva tietää tuosta ketjujen ja rattaiden vaihdosta, että milloin se olisi hyvä tehdä? Viimeistään heti ensi kevään alussa tulee 30tkm huolto eteen (ellei vielä tämän kauden aikana) ja ajattelin, että vois ketjut ja rattaat kenties uusia siinä samalla sitten. Onhan noilla orkkiksilla kuitenkin jo kohta 30 000km ajettu.
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
  24. #1164
    Lainaa Timii- kirjoitti Katso viesti
    Ois kanssa kiva tietää tuosta ketjujen ja rattaiden vaihdosta, että milloin se olisi hyvä tehdä? Viimeistään heti ensi kevään alussa tulee 30tkm huolto eteen (ellei vielä tämän kauden aikana) ja ajattelin, että vois ketjut ja rattaat kenties uusia siinä samalla sitten. Onhan noilla orkkiksilla kuitenkin jo kohta 30 000km ajettu.
    Eiköhän sen vaihtotarpeen huomaa ketjujen käytöksestä, jumiutuneita lenkkejä tai useasti tapahtuvia kiristyksiä.
    Vaikea sanoa oikeaa vaihtoväliä kun kuluvat ajotavan/huoltamisen mukaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  25. #1165
    Lainaa Timii- kirjoitti Katso viesti
    Ois kanssa kiva tietää tuosta ketjujen ja rattaiden vaihdosta, että milloin se olisi hyvä tehdä? Viimeistään heti ensi kevään alussa tulee 30tkm huolto eteen (ellei vielä tämän kauden aikana) ja ajattelin, että vois ketjut ja rattaat kenties uusia siinä samalla sitten. Onhan noilla orkkiksilla kuitenkin jo kohta 30 000km ajettu.
    Tuosta 30tkm huollosta. Käyttöohjekirjassa silloin tehtäväksi merkittyjä huoltokohteita ei kovin paljon ole verrattuna esim määrään mitä on merkitty 24tkm tai 36tkm jälkeen tehtäväksi

    Minkäläisen 30tkm huollon ajattelit tehdä perushuollon ja tarkastuksien lisäksi.
    ? teetkö itse?

    Valtsu
  26. #1166
    Lainaa Valtsu kirjoitti Katso viesti
    Tuosta 30tkm huollosta. Käyttöohjekirjassa silloin tehtäväksi merkittyjä huoltokohteita ei kovin paljon ole verrattuna esim määrään mitä on merkitty 24tkm tai 36tkm jälkeen tehtäväksi

    Minkäläisen 30tkm huollon ajattelit tehdä perushuollon ja tarkastuksien lisäksi.
    ? teetkö itse?

    Valtsu

    Juu ei se niin iso huolto sentään ole mitä tuo 24tkm oli aikaisemmin. Vien merkkiliikkeeseen huoltoon, saavat siellä tehdä sen ohjelman mukaisen huollon ja tarkistukset. Täytyy pohtia tuota ketju -ja ratasasiaa vielä.
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
  27. #1167
    Maksaako merkkihuollossa tosiaan ilmansuodatin 50EUR ja tulpat 100EUR? On kyllä hinnat kohdillaan! Voisi itsekin alkaa myymään varaosia tuollaisilla hinnoilla
  28. #1168
    Lähden Ponutaipaleelle perjantaina -06 z1000 mopolla. (RSV oli alunperin tarkoitus olla alla). Tekniikaltaan vakio, mutta jotain pientä ulkonäköjuttua on tehty. Kerronpa sitten kokemuksia pyörästä kun on reissu käyty. 1000km. reissu siitä tulee.
    Ex. Tuutti 750 -78, Triumph 1200 Daytona -94, TM 125, Maico 480 -86, Maico MC 500 -99
  29. #1169
    Lainaa Zetäxä kirjoitti Katso viesti
    Maksaako merkkihuollossa tosiaan ilmansuodatin 50EUR ja tulpat 100EUR? On kyllä hinnat kohdillaan! Voisi itsekin alkaa myymään varaosia tuollaisilla hinnoilla
    Just kattelin All Rightista huolto-osien hintoja omaan zetaan, niin ilmansuodatin oli 26€ HiFlo merkkisenä ja 63e oli Bmc:n tekele. tosin jälkimmäinen on pestävä malli.

    tulpat 14-30€ kpl.

    Mistä kannattaa ostaa / tilata öljyt, suodattimet, tulpat ym huolto-osat näihin? saako jostain huomattavasti halvemmalla että kannattaa?

    Ja mitä öljyä porukka suosittelee näihin?

    Lainaa RUF kirjoitti Katso viesti
    Lähden Ponutaipaleelle perjantaina -06 z1000 mopolla. (RSV oli alunperin tarkoitus olla alla). Tekniikaltaan vakio, mutta jotain pientä ulkonäköjuttua on tehty. Kerronpa sitten kokemuksia pyörästä kun on reissu käyty. 1000km. reissu siitä tulee.
    omaan on tullut n.4000km tälle kesälle mittariin, ja olen kyllä tykännyt pyörästä! tosin vertailukohtia ei juuri ole muita kuin autokoulun 600 hornet ja kaverin er-6, aloitteleva motoristi kun olen
  30.  
  31. #1170
    Kerrohan väiski miten vertaisit ER-6 ja Z1000 ? Onko hyvä siirtymä ER6 -> Z1000 vai kannattaako kokeilla välissä tota Z750:stä? ER-6 on vielä ensimmäinen pyöräni, mutta suunnitelmissa on ollut ehkä ensikesänä vaihtaa toi tonninen zeta alle. Ainakin Erkki on ollut mukavan ketterä ja helppo käsitellä, kevyt etupää jne.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Sivu: 39 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen