Sivu: 38 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1838:sta
  1. #1111
    Minkäslaisia stongia porukoilla orkkiksen tilalla? Mietin vähän leveämpää/suorempaa, eli paljonko nuo piuhat antaa periks? Jos linkkiä löytyis
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  2. #1112
    Lainaa motodino kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö Z1000:een (uudempi malli) mitään hienoa sivupeili viritelmää, kun orggis peileistä ei nää paskaakaan? (ohjaustankopeilit?, muita ratkaisuja?)

    Kumpaa bensaa ootte käyttänyt tuossa? Onko ollut eroa? Itse laittanut 98.
    Itsellä on käytössä ei E-hyväksytyt Bilteman tangonpääpeilit, joista näkee sen verran hyvin ja täristämättä, että jo ihan oman turvallisuuden vuoksi ajan "laittomalla" pyörällä. Ysikasilla tulee ajeltua.

    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Minkäslaisia stongia porukoilla orkkiksen tilalla? Mietin vähän leveämpää/suorempaa, eli paljonko nuo piuhat antaa periks? Jos linkkiä löytyis
    Ainakin Gen2 malliin menee esim. Motonetissä myytävät tangot heittämällä, DICEn Fatbar jne. eli tuskin ongelmia millään tangoilla...
    Viimeksi muokannut: Smistik; 06.05.2012 klo 22:36.
    ?
  3. #1113
    Renthallin fatbar twinwall jotakin, vissiin se matalin malli, olisko 999.
    Sen päissä nuo Biiliteeman tangonpääpeilit.
    Olen tyytyväinen.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #1114
    Onko hajua käykö hylsy tuohon eturattaaseen? Siis pulttihan on neliskantti mallia, mopo siis -04vm. Vai mikäs avaimeks jos ei käy?
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  5. #1115
    Jaa siis eturenkaan akselin pultti? 22mm kuusiokolo.
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  6. #1116
    Lainaa Cruor kirjoitti Katso viesti
    Jaa siis eturenkaan akselin pultti? 22mm kuusiokolo.
    Eiku siis ketjut ja rattaat uusin, niin tuo eturatas pitäis irroittaa. Niin siis mutteri siinä, jos väärin kirjoitin.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  7. #1117
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Renthallin fatbar twinwall jotakin, vissiin se matalin malli, olisko 999.
    Sen päissä nuo Biiliteeman tangonpääpeilit.
    Olen tyytyväinen.
    Oisko kuvia saatavilla? Oon miettiny vähän samaa yhdistelmää, nii kiinostais miltä näyttää.
    Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
  8. #1118
    mites tuo uudempi zeta (2010->) mahtuuko 196cm kuski sarviin..? kun vanhemman kans ei onkelmaa..! meinaan tankin muotoilua et
    mahtuuko polvet tankin "muotojen" alle..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  9. #1119
    Uusi Zetakuski ilmoittautuu! 2008 mallinen peli alla ja mukavalta tuntuu kyllä kaikinpuolin ajaa!
  10. #1120
    Kyselin jo aiemmin, mutta kysellääs uudestaan: mistä porukka on tilaillu ketjuja ja rattaita? Sais olla ihan jotain tarvikeosaa eli mahdollisimman halvalla.
  11. #1121
    Mites tämä uusin zeta 1000, lentääkö rapa pitkin selkää ja kypärää
    kun märällä kelillä ajelee?? Aattelin kun tuo pienempi zeta poimii
    joka he...tin rapakon kyytiin...
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  12. #1122
    Alkoi himottaa originaaleja paremmat änkkärit, Mig merkkiset löytyy ilman e-hyväsyntää ja oli kyl miellyttävät soundit. Tokihan noilla orkkiksilla ajelee ja hiljainen on, mut mistä noista ebayn pöntöistä tietää, että on tuo e-leima? Vai onko ehdottaa muuta ostopaikkaa?
    Toki saa tarjotakin, jos lojuu ylimääräisenä ja joku kaunis päivä ruuvaan nuo Migit kiinni

    edit -04 vm
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  13. #1123
    Uusi Zetan omistaja ilmoittautuu! Tosin vielä ei ole pyörää saatu alle, jos sit perjantaina

    Vuoden 2011 ajamaton peli kyseessä.
  14. #1124
    Uusi Zetan omistaja ilmoittautuu! Kuukausi rallateltu ja kyllä on mahtava peli
  15. #1125
    Z1000:n himottaa itseäni, mutta muutama kysymysmerkki on vielä ilmassa.
    Olen ajatellut 2008 mallia tai uudempaa.
    Itse olen ~170cm pitkä, joten pientä madallusta kaipaisi, onnistuuko miten helposti?
    Mielenkiinnosta kysyn, et paljon tommonen Z1000 imee bensaa matkassa?
    Onko mitään mitä pitäisi erityisen tarkaan katsoa osto tilanteessa?

    Kiitos!
  16. #1126
    Lainaa tobby kirjoitti Katso viesti
    Olen ajatellut 2008 mallia tai uudempaa.
    Itse olen ~170cm pitkä, joten pientä madallusta kaipaisi, onnistuuko miten helposti?
    Mielenkiinnosta kysyn, et paljon tommonen Z1000 imee bensaa matkassa?
    2007-2009 pyöräthän on kaikki samaa mallia, joten ihan yhtä hyvin voit myös vuotta vanhempia katsella.

    Meidän emäntä on 167cm pitkä, mutta kohtuullisesti tuo pystyi Zetalla ajelemaan ennenkuin oman pyöränsä sai. Toki aika varvastamista oli ja pyörän ruutuun peruuttaminen päältä ei onnistunut. Lähinnä kuitenkin paino tuotti ongelmia kun pohkeissa ei riittänyt voima varpaillaan pyörän siirtelyyn.
    Teoriassahan tuon madaltaminen ei pitäisi olla suuri ongelma. Storm ainekin myy -30mm madallussarjaa taakse 115€, ja keulaa muistaa laskea vastaavasti.

    Itsellä meni edellinen tankillinen tuollaisella 6,2l/100km.

    -----
    Tuli tuota omaa Zetaa raiskattua matkalehmäksi:



    Eiköhän tällä setillä yksi Norjan reissu saada tehtyä. Pyörässä siis Bag-Connection Cargobag takana ja edessä LEM Max slide systemillä. Virran ulosoton askartelin penkin alle, mistä sitten jatkojohdolla naville.
    Budjetti-ratkaisu navina toimii vanha Photonav 4,3" johon asentelin Sygic:in softan sisään.
    Kawasaki Z1000 -08
  17. #1127
    Mitä jarrupaloja raati on zetoissaan käyttänyt? En tiedä nykyisten merkkiä, mutta pito ja tuntuma ovat aika onnettomat. EBC:n sintteripaloista kokemuksia?
  18. #1128
    Lainaa kawuri kirjoitti Katso viesti
    Mites tämä uusin zeta 1000, lentääkö rapa pitkin selkää ja kypärää
    kun märällä kelillä ajelee?? Aattelin kun tuo pienempi zeta poimii
    joka he...tin rapakon kyytiin...
    Kyllä lentää mutta tyyli on silti tärkein.
    Enkä mä aja kurakelillä (ellei oo pakko )
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #1129
    Lainaa HerraPorkkana kirjoitti Katso viesti
    ..Virran ulosoton askartelin penkin alle, mistä sitten jatkojohdolla naville..
    Mulla kans normi tupakansytytinpistoke penkin alla (c-tek johto ja siihen se lisähärveli). Mitä kautta vedät tuon jatkojohdon naville?
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  20. #1130
    Lainaa Poikanen kirjoitti Katso viesti
    Mulla kans normi tupakansytytinpistoke penkin alla (c-tek johto ja siihen se lisähärveli). Mitä kautta vedät tuon jatkojohdon naville?
    Vielä en ole käytössä kokeillut, mutta vähän millailin että ihan tuota tankin alareunaa pitkin jos laittaa kulkemaan niin ylettää hyvin tangolle asti. Käytössä siis Motonetin jatkojohto. Täytyy jossain vaiheessa tarkemmin katselle jos reissun ajaksi laittais ihan noiden sivupaneeleiden alle, niin ei jäis vahingossa mihinkään niin helposti kiinni.
    Kawasaki Z1000 -08
  21. #1131
    Morjenttes vaan kaikille!!

    Oon uus tyyppi tällä foorumilla. Tossa jäi pari viikkoa sit käteen Z1000 vm-09. Aika helmi yksilö,orkkis kunnossa ja ajettu vain 5300km.. Aikasemmin eioo ollu tän luokan pyörää niin neuvoja ja apua varmaan tulen tarvitsemaan

    Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Sekä viel miten ton takapään säätö onnistuu ja pystyykö iskaria säätää ku aika kovalta tuntuu?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittää Kilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
    Viimeksi muokannut: Rillumarei; 12.06.2012 klo 22:02.
  22. #1132
    Lainaa Rillumarei kirjoitti Katso viesti
    Morjenttes vaan kaikille!!

    Oon uus tyyppi tällä foorumilla. Tossa jäi pari viikkoa sit käteen Z1000 vm-09. Aika helmi yksilö,orkkis kunnossa ja ajettu vain 5300km.. Aikasemmin eioo ollu tän luokan pyörää niin neuvoja ja apua varmaan tulen tarvitsemaan

    Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittää Kilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
    Huoltovälit löytyy huoltokirjasta. Mielestäni mahdollisimman paljon kannattaa tehdä itse, mikäli vaan meisseli pysyy kädessä ja on tilat tehdä. Mulla iski syksyllä vähän laiskuus, enkä jaksanut hankkia tiettyjä työkaluja joten huollatin rakkinetta. Nyt taitaa olla koneessa yamalubet muistaakseni, hyvin on toimineet. Jos ajattelit vaihtaa tankoa, niin tuossa edellä on keskusteltu hiljattain tästä. Jos ajotyyli on yhtään reipas missään vaiheessa, niin suosittelen ohjausiskarin hankkimista, vaikka se tuntuu kalliillta hankkia. Nimim. tankslappereita koettu ilman sitä, välillä kolissutkin... Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!
    ?
  23. #1133
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Huoltovälit löytyy huoltokirjasta. Mielestäni mahdollisimman paljon kannattaa tehdä itse, mikäli vaan meisseli pysyy kädessä ja on tilat tehdä. Mulla iski syksyllä vähän laiskuus, enkä jaksanut hankkia tiettyjä työkaluja joten huollatin rakkinetta. Nyt taitaa olla koneessa yamalubet muistaakseni, hyvin on toimineet. Jos ajattelit vaihtaa tankoa, niin tuossa edellä on keskusteltu hiljattain tästä. Jos ajotyyli on yhtään reipas missään vaiheessa, niin suosittelen ohjausiskarin hankkimista, vaikka se tuntuu kalliillta hankkia. Nimim. tankslappereita koettu ilman sitä, välillä kolissutkin... Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!
    Pitää tuo huoltokirja etsii jostain..tai varmaan löytyy tältä foorumiltakin. Pitäis vaan paneutua noihin aiempii juttuihin kuhan aikaa on Meisseli pysyy kyl kädessä ja pärrien värkkäily on helvetin mukavaa mut kerrostalo olosuhteissa nuo tilat tulee aina vastaan :/ Kaupunki asuminen pilaa hauskat harrastukset.. Tuota ohjausiskaria oon vähän katellu ja ihmetelly Moni taitaa suositellasitä näille suomen teille ku tiet on vähän mitä on.. Mut pitää suunnitella Talvi on sit rakentelun aikaa
  24. #1134
    Osaisko joku sanoa, että mistä löytäisi PUIG:n takahuggerin 07-09 Z, oranssilla värillä "Pearl Wildfire Orange"?

    Yrittänyt kovasti netistä etsiä, mutta ei osu eteen kuin mustaa. Ermax:n huggereita löytyy kyllä oranssina, mutta harmittavasti Puiggi istuis paremmin silmään
  25. #1135
    Lainaa Rillumarei kirjoitti Katso viesti
    Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Sekä viel miten ton takapään säätö onnistuu ja pystyykö iskaria säätää ku aika kovalta tuntuu?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittää Kilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
    Huollot on aika normaalisti 6tkm välein. 6tkm ja 18tkm on pienet huollot ja vastaavasti 12tkm ja 24tkm on suuremmat. Muistaakseni ei tuo 12tkm huoltokaan kauhean kallis ollut kun viime kesänä teetin. Venttiilivälykset tarkastetaan vasta 42tkm kohdilla.

    Bel-Ray EXP:tä itse käyttäny.

    Takajousesta ohjekirja mainitsee vaan että säädetään esijännityksen säätömutterista. =) Iskarista pystyy myös säätämään paluuvaimennusta. Enpä ole kumpaakaan itse tarvinnut vielä laittaa, kunhan ohjekirjasta lueskelen. Ohjekirja kyllä toteaa että vakiosäädöt ovat sopivat n. 70kg painavalla kuskille.

    Eipä siinä kuin osia vaihtelemaan ja askartelemaan.
    Kawasaki Z1000 -08
  26. #1136
    Lainaa HerraPorkkana kirjoitti Katso viesti
    Vielä en ole käytössä kokeillut, mutta vähän millailin että ihan tuota tankin alareunaa pitkin jos laittaa kulkemaan niin ylettää hyvin tangolle asti. Käytössä siis Motonetin jatkojohto. Täytyy jossain vaiheessa tarkemmin katselle jos reissun ajaksi laittais ihan noiden sivupaneeleiden alle, niin ei jäis vahingossa mihinkään niin helposti kiinni.
    Jotaki tuommosta ittekki aattelin, se tankinreuna oli mielessä. Itte ajattelin pätkiä zumo 660:n johtosarjasta senverta pitkän että se riittäis tuota laitaa myöten penkin alle asti. Sieltä vois sitten lämpöliiville kattoa kans sähköä jonkulaisella jakajalla.
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  27. #1137
    tervehdys

    viitsiikö joku ottaa mitan käteen ja mitata koiranluun pituuden.
    myös onko vakiomitta/korotettu/madallettu

    itestä tuntuu että tuohon "omaan" olisi laitettu korotus

    ps. eikö kenelläkään ole mittanauhaa

    ja kyseessähän on tuo allekirjoituksen mukainen peli

    tietenkin jos edellinen omistaja tunnistaa niin voi vapaasti kommentoida.
    pyörä tuli muhokselta tyrnävänkautta, väli omistaja ei tiedä oikein mitään
    Viimeksi muokannut: karppa71; 20.06.2012 klo 21:06.
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
  28. #1138
    Onko se nyt niin, että joutuu slipareista sen alkaen 500e maksamaan? Jos siis haluaa leimatut putket? Aika tiukassa tuntuu olevan käytetyt, siis edes originaaleja mukavammat. Vai sopisko tuohon jonkun muun mallin, joilla voisi etsii?
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  29. #1139
    Lainaa Jariel kirjoitti Katso viesti
    Mieluummin hiukan työmäärää ku valmis paketti . Kuten sanottu, mua kieroutuneesti ulkonäöllisesti viehättää noi vakioputket. Lisää ääntä niihin vaan pitäis saada. Voitte sanoa turhamaiseksi; no shit sherlock

    ps. Ei toi laserikaan paskemmalta kuulosta. Periaatekysymys you know
    Tässä lueskelin foorumia ajan kulukseni ja näköjään täällä on muitakin jotka omaavat hieman kieroutuneen ajatusmaailman Ite tuossa hetki sit hankin -09 Z1000 ja nyt jo 1000km jälkeen alkaa kova suunnittelu mitä kaikkea sitä rakentaiskin tähän pyörään.. Itekkin oon tykästyny noihin vakkariputkiin..Jotenkin antaavat sellaista muskelimaisuutta kyseiseen pärrään Mut niin ku aikasemmassakin jutussa niin äänet on kyl muuta ku muskelimaiset

    Joten ootko jo saanut vastausta noiden putkien fiksailuun tai osaisko joku muu kertoa saako noista vakkariputkista mitä irti..Eli miten paljon siel on ylimmääräistä sisällä ja mitä kaikkea vois tehdä...??
  30.  
  31. #1140
    Kävin hakee uuden eturenkaan(taka vaihdettiin parisenviikkoa sitte)
    Kyllä muuttui ohjattavuus uudella renkaalla
    Onkos muuten tuossa jakoketjussa kiristys mahdollisuutta, tuntus
    pientä helinää kuuluvan Laitoin noise killerin putkeen niin alkoi
    kuulumaan tuo ääni, kun aikaisemmin putken oma ääni peitti sen


    Mites sen koiranluun pituus edistyy Onko kukaan ehtinyt mittaileen
    No onhan tuohon korkeuteen alkanut jo tottumaankin.

    Vuosimallihan oli -06

    Kiitos etukäteen
    Vs1400 -95

    Ex Z1000 -06
    ex GPZ900R -84
Sivu: 38 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen