Sivu: 36 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1838:sta
  1. #1051
    Mun mielestä noi lämmöt on aika matalat. Omassa pyörässä ne pyörii 85 asteen ympärillä riippumatta ajotyylistä. Ruuhkassa ne voi kyllä nousta n.105 asteeseen.

    Oma pyörä ei siis ole Z1000 mutta Kai noi lämmöt ovat suurinpiirtein samaa tasoa eri pyörissä.
    SV 1000N -05
  2. #1052
    Lainaa (ToniL @ Syys. 27 2011,13:25) kirjoitti
    Onko normaalia että oli mikä vaide silmässä tahansa niin pyörä alkaa tekemään pientä nopeata tärinää noin 5500rpm-6000rpm kohdalla? Eli tärinä tuntuu siltä kun pitäisi kädessä paineilmalla toimivaa pyörivä päistä hioma konetta joka ottaa noin 2500rpm. Tangossa on tällä hetkellä jonkunmoiset painot. Painon painoista en kyllä tiedä.
    Värinät pienenee jonkin verran kun vaihtaa putket ja säädättää PC:n.
    ZH2 2020
  3. #1053
    Alla on LeoVincen putket ja PowerCommander, penkitetty ja säädetty edellisen omistajan toimesta.
  4. #1054
    Onko kellään kokemusta etukeppien vaihdosta zetaan?
    esim: käykö 9r kepit??
    tällä hetkellä takana öhlinssin keppi, edessä jäykemmät öljyt ja säädöt tapissaan edessä. Silti keula jää jälkeen kovissa vauhdeissa.
    +olisin kiinnostunut ostamaan alumiiniset lohkon kulutuspalat ja crashpadit.
    Tulin, näin ja koitin somella.
    Z1000 -04
  5. #1055
    Pelkät öljyt ei auta kuin tiettyyn asti, mutta heitäpä vielä Öhlärin etuvieterit niin uskoisin keulan jäykistyvän tarpeeksi. Öhlins. Itse laittelin aikanaan XX:än etujouset ja öljyt niin jo loppui keulan pohjaaminen. Eikä oo kovin paha hinta; http://www.mp-racing.fi/etujousisarja-p-649.html .



  6. #1056
    Kiitos neuvosta!
    pitää koittaa jos paranis tuolla tarpeeks.
    kohta on talvi aikaa shimmailla ja kuivaharjotella
    Tulin, näin ja koitin somella.
    Z1000 -04
  7. #1057
    Lainaa (Jii_Koo @ Syys. 27 2011,16:58) kirjoitti
    Mun mielestä noi lämmöt on aika matalat. Omassa pyörässä ne pyörii 85 asteen ympärillä riippumatta ajotyylistä. Ruuhkassa ne voi kyllä nousta n.105 asteeseen.

    Oma pyörä ei siis ole Z1000 mutta Kai noi lämmöt ovat suurinpiirtein samaa tasoa eri pyörissä.
    Ei ole samaa tasoa. Tuntuu vaihtelevan paljonkin. Omassa kympissä pyörii kesähelteillä (80+ km/h) vasta tuolla 80 Celsiuksen päällä. Vähänkään viileämmällä, niin tuolla 65 paikkeilla pyörii.

    - P
  8. #1058
    Mistähän saisi '07 malliin nopeamman kaasun? Saisiko jonkun kyykyn mallin sopimaan tuohon, jotta ei tartteisi "tilanteissa" käyttää ns. powerkaasuotetta?
    ?
  9. #1059
    Saakohan mistään Kawasaki Z1000 vm. 10-11 manuaalia suomeksi?!?
  10. #1060
    Lainaa (motodino @ Loka. 15 2011,23:01) kirjoitti
    Saakohan mistään Kawasaki Z1000 vm. 10-11 manuaalia suomeksi?!?
    Varmaanki saa tilattuu maahantuojalt manuskan. Olekkos kysyny? Sumeko vai mikä kawaa ny kauppaaki.



    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  11. #1061
    En oo maahantuojalta vielä manuskaa kyselly.

    Sori kun kysyn tyhmiä, mutta kun pyörään laittaa virrat päälle, niin öljymerkki ja joku muu vilkkuu (varoitusvalo,käynnistyksen esto), ja häviävät kun koneen käynnistää. Eli öljymerkin kuuluukin vilkkua ennen käynnistystä?
    Manuaalista tuokin selviää, mutta menee välillä eng yli hilseen.
    Kyseessä siis tuo Z1000.
  12. #1062
    Kyllä sen kuuluu vilkkua.
    Toimii öljyn paineen varoitusvalona, yleisenä vikavalona (ECU) ja varoittaa varkaita käynnistyksen estosta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #1063
    Lainaa (Smistik @ Loka. 15 2011,20:25) kirjoitti
    Mistähän saisi '07 malliin nopeamman kaasun? Saisiko jonkun kyykyn mallin sopimaan tuohon, jotta ei tartteisi "tilanteissa" käyttää ns. powerkaasuotetta?
    Itellä oli tollanen Domino pikakaasu ja se meni lähes tulkoon heittämällä paikoilleen.
    Niitä alkuperäisiä mustia muoviohjaimia tarvi hiukan lämmittää ja sitten taivuttaa että istuivat Dominoon.
    ZH2 2020
  14. #1064
    Z1000 2010 malliin, valkoiseen tankkiin tankkitarraa? Suosituksia, millainen olisi hyvä? Samoin millaiset kaatumatapit tuohon?
  15. #1065
    Lainaa (motodino @ Loka. 18 2011,21:20) kirjoitti
    Z1000 2010 malliin, valkoiseen tankkiin tankkitarraa? Suosituksia, millainen olisi hyvä? Samoin millaiset kaatumatapit tuohon?
    Mulla oli Kawan oma tarrasarja, ei ollu edes pahan hintanen. Tosin pyörä oli musta. Laitoin Puigin kaatumatapit. Niitä on kahta mallia, sellanen isompi kolmiomallinen ja pyöreä. Laitoin pyöreät, eihän se maailman hienoin ollu, mutta eipä tuo mustasta ainakaan suuremmin erottunu. Kuvat löytyy lontoonkielisestä puigin kuvastosta.

    Reissussa saatto lepuuttaa koipiaan tappien päällä.
    Jos kerta mikään ei tartu TEFLONIIN, niin miten se saadaan tarttumaan pannuun?

    Kawa ZZR1400 ABS -09

    Vmax -93 -> Vmax Blackmax -97 -> Susuki GSX-R1000 -03 -> Honda CBR1000RR Repsol Special edition -05 -> Honda CBR1100XX -07 -> Kawa Z1000 -09
  16. #1066
  17. #1067
    Jou, uus omistaja ja ekat ajot takana!
    Eka kysymys itelle oli, että miks en ole aiemmin jo vaihtanut mopoa. Kun olkapää reistaillut kyykyn ajoasennon takia ja fiiliksetkin olleet hukas.

    Vaikuttaa hyvältä mun nykyiseen ajoon, kun duunimatkat ajellaan ruuhkissa välillä.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  18. #1068
    Suunnitteilla laittaa -08 malliseen zetaan xenon myöskin pitkään. Lyhyessä on jo 5000k xenon edellisen omistajan laittamana. Kysymys kuuluu kun ei ole noiden kanssa tullut paljon kikkailtua että käykö tämä http://viewitem.eim.ebay.fi/XENON-K....tem sarja suoraan zetaan ja onko tuossa kaikki tarvittava asennuksen kannalta?

    Toinen vaihtoehto olisi http://www.xenonkauppa.fi/epages....%A4n%22

    Kumpi kannattaisi ostaa ja onko kenelläkään kokemusta jommankumman sarjan laadusta? Lyhkäsessä olevaa xenonia ei ole vissiin releen kautta laitettu nii onkohan kawassa riittävän järeä johdotus? Kokemuksia vailla nimenomaan niiltä ketkä ovat xenoneita asennelleet.
  19. #1069
    Lainaa (motodino @ Loka. 15 2011,23:01) kirjoitti
    Saakohan mistään Kawasaki Z1000 vm. 10-11 manuaalia suomeksi?!?
    Hyvä kun muistutit.
    Edelleenkin kaipaan manuaalia, eli Service Manual, ihan in inglishkin kelpais.
    Kerropa hyvä linkki.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  20. #1070
    Vaihdoin tuossa -08 pyörään takarattaan. Laitoin 43 piikkisen eli +3 vakioon nähden, kun jostain lueskelin jonkun sellaisen laittaneen ja hyväksi todenneen. Kuis ollakaan, eihän noi ketjut oikein yllä kun on melko tuoreet vielä, ei venyneet paljon ollenkaan. Nyt on siis säätö pohjassa ketjut niin tiukalla että soi, ei anna periksi yhtään. Menee siis eturataskin vaihtoon. Eipä siinä mitään, mutta nyt sitten olis tulossa jo melko tiheät välitykset -1/+3 rattailla, voi olla aika hätästä vaihtamista odotettavissa, lisäksi mittarivirhe menee isoksi. Onko kellään tuollaista ratastusta paikallaan, kokemuksia? Tai onko kellään mennyt tuo +3 takaratas ilman eturattaan vaihtoa?
  21. #1071
    Mikset vaihtaisi suosiolla ketjuja?
    Tai jos nykyiset on uuden veroiset niin lisää niihin palat?
    Meinaan -1 ja +3 on jo melkoinen muutos.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  22. #1072
    Onkos täällä kukaan madaltanut tommosta -07/-08/-09 mallista zetaa? Tarkoitus olisi ostaa tuollaiset -25mm madaltavat koiranluut ja kokemuksia vailla että tarvitseeko tuolla madalluksella lyhentää jo seisontatukeakin. Ja tietty etupäätäkin olisi tarkoitus tiputtaa saman verran.
  23. #1073
    tilasin mopoon TOP BLOCK:it, kaatumatapit olisi liian halventava nimi näille;



    186,3e (postikulut Suomeen sisältyi hintaan),

    odotan mielenkiinnolla miltä näyttää...

    ...no niin nyt on palikat paikallaan, maanataina tilasin ja torstaina tuli paketti (samalla viikolla!), joten todellakin voin suositella tätä ranskalaista kawa-putiikkia www.access-k.fr

    ja kyllä on uskomattoman jämerää ja laadukasta tekoa nämä palikat, noin 5mm paksua rautaa tuo runko-osa joka tulee 3-piste kiinnityksellä kiinni (2 runkoon ja 1 poikittais putkella toiselle puolelle!),

    ulkonäkö tietysti makuasia mutta kyllä siivekkeet sopii tähän mustaan pyörään varsin hyvin (oikealla puolella on vain yksi siiveke)
    Viimeksi muokannut: them; 08.03.2012 klo 18:39.
    Z1000 -07
  24. #1074
    Lainaa them kirjoitti Katso viesti
    tilasin mopoon TOP BLOCK:it, kaatumatapit olisi liian halventava nimi näille;


    186,3e (postikulut Suomeen sisältyi hintaan),

    odotan mielenkiinnolla miltä näyttää...
    Laitahan kuvaa kun saat kiinni ja mistä tilasit? Olis tarvetta jonkunmoiselle sarjalle, tässä varaa otella mitään täyskaskoja Ja pitääkö noita yleensä olla useampaa settiä, eli lisäksi muuallekin kuin koneeneen nurkille?
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  25. #1075
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Laitahan kuvaa kun saat kiinni ja mistä tilasit? Olis tarvetta jonkunmoiselle sarjalle, tässä varaa otella mitään täyskaskoja Ja pitääkö noita yleensä olla useampaa settiä, eli lisäksi muuallekin kuin koneeneen nurkille?
    Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että jos kaadut tuolla pyörällä maantievauhdeissa, niin vaihtoon menee tattien kanssakin kiksiä, pakoputkea, kahvaa, tankkia, ohjaustanko sekä kaikenlaista muoviosaa menee korjaukseen ja maalaukseen satojen, jopa kymmenien eurojen edestä. Suosittelen jotain muutakin kuin liikennevakuutusta, mikäli pyörä on suht uusi ja ajotapa herättää muidenkin kuin itsesi mielenkiinnon...
    ?
  26. #1076
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin tuossa -08 pyörään takarattaan. Laitoin 43 piikkisen eli +3 vakioon nähden, kun jostain lueskelin jonkun sellaisen laittaneen ja hyväksi todenneen. Kuis ollakaan, eihän noi ketjut oikein yllä kun on melko tuoreet vielä, ei venyneet paljon ollenkaan. Nyt on siis säätö pohjassa ketjut niin tiukalla että soi, ei anna periksi yhtään. Menee siis eturataskin vaihtoon. Eipä siinä mitään, mutta nyt sitten olis tulossa jo melko tiheät välitykset -1/+3 rattailla, voi olla aika hätästä vaihtamista odotettavissa, lisäksi mittarivirhe menee isoksi. Onko kellään tuollaista ratastusta paikallaan, kokemuksia? Tai onko kellään mennyt tuo +3 takaratas ilman eturattaan vaihtoa?
    Mulla oli ennen jos nyt en väärin muista niin 45 hampainen takana, vakio edessä. Kyllä sillä yli kas markkaa sai lasiin ja kiihtyi äkäisesti. Suosittelen, mikäli tykkäät kiihdytellä ja keulitella. Tosin ykkönen oli ehkä liiankin lyhyt, mutta kyllähän tuo zeta jaksaa vetää isoillakin vaihteilla mukisematta ihan vakioväleillä.
    ?
  27. #1077
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että jos kaadut tuolla pyörällä maantievauhdeissa, niin vaihtoon menee tattien kanssakin kiksiä, pakoputkea, kahvaa, tankkia, ohjaustanko sekä kaikenlaista muoviosaa menee korjaukseen ja maalaukseen satojen, jopa kymmenien eurojen edestä. Suosittelen jotain muutakin kuin liikennevakuutusta, mikäli pyörä on suht uusi ja ajotapa herättää muidenkin kuin itsesi mielenkiinnon...
    No tässä suunnitelmis kysellä tarjouksia yhtiöiltä, kun noita menoja tuntuu olevan karsintojen jälkeenkin. 04vm siis
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  28. #1078
    Onko kenelläkään kokemuksia, tai ehdottaa käytännöllistä satula- ja pientä tankkilaukkua Z1000 (-07) pyörään?
    Tarkoitus tulevana kesänä tehdä muutamanpäivän reissuja, eikä enään kiinnostaisi reppua ottaa selkään. Tankkilaukun ominaisuus olisi lähinnä mentaalinen Navi tms pitopaikka.

    Tämä jollain tapaa miellytti silmää
    http://www.rmheino.fi/images/webkuva...190%5B1%5D.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=qBPIr9YWBvU
    Keski-ikäinen hurjapää =)
  29. #1079
    Lainaa IceFev kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään kokemuksia, tai ehdottaa käytännöllistä satula- ja pientä tankkilaukkua Z1000 (-07) pyörään?
    Tarkoitus tulevana kesänä tehdä muutamanpäivän reissuja, eikä enään kiinnostaisi reppua ottaa selkään. Tankkilaukun ominaisuus olisi lähinnä mentaalinen Navi tms pitopaikka.

    Tämä jollain tapaa miellytti silmää
    http://www.rmheino.fi/images/webkuva...190%5B1%5D.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=qBPIr9YWBvU
    Yksin taidat pääasiassa ajella jos reppu on selässä. Ehdotan että vilkaiset sivulle 95... http://http://www.storm-motor.fi/luettelo/street2012/
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  30.  
  31. #1080
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Yksin taidat pääasiassa ajella jos reppu on selässä. Ehdotan että vilkaiset sivulle 95... http://http://www.storm-motor.fi/luettelo/street2012/
    Kappas vaan, tuohon saapi tuollaisen. Kiitoksia tuosta, en ollut nähny koko luetteloa.
    Viimeksi muokannut: IceFev; 06.03.2012 klo 22:43.
    Keski-ikäinen hurjapää =)
Sivu: 36 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen