Sivu: 35 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1838:sta
  1. #1021
    Onkohan kellään tietoa uskaltaisiko tälläistä värkkiä koittaa laittaa pyörään komentajan sijasta

    NITRO X FUEL COMMANDER

    Tai sitten vain päätyä vanhaan kunnon komentajaan ja onko siitä niin paljon hyötyä sitten kun laittaa?
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  2. #1022
    Lainaa (Pekk0 @ Kesä. 05 2011,12:55) kirjoitti
    Onkohan kellään tietoa uskaltaisiko tälläistä värkkiä koittaa laittaa pyörään komentajan sijasta

    NITRO X FUEL COMMANDER

    Tai sitten vain päätyä vanhaan kunnon komentajaan ja onko siitä niin paljon hyötyä sitten kun laittaa?
    Ehkä kumminkin laittaisin esim. tämän: Motty AFR tuner
    ?
  3. #1023
    Mistäs Zetaan sais peilejä? Kierrehän on M10x1.25. Jotkut vähän sirommat sais olla kuin nuo orkkikset...
  4. #1024
    Lainaa (Kawasakiko @ Kesä. 11 2011,19:00) kirjoitti
    Mistäs Zetaan sais peilejä? Kierrehän on M10x1.25. Jotkut vähän sirommat sais olla kuin nuo orkkikset...
    vaikka motoplazasta, jos tykkää itse käydä käpelöimässä.
    ?
  5. #1025
    Onkos porukka viritellyt 12v ulosottoja zetaan? Olisi tarkoitus laittaa sellainen mallia tupakansytytin pyörään vaan ei tuossa hirveästi tilaa ole.

    Vinkkejä otetaan vastaan mihin kohtaan olette laittanut ja millä kiinnittänyt. Tarkoitus olisi ottaa tankkilaukussa sijaitsevalle navigaattorille virtaa.

    Niin ja tosiaan vm. oli -08



  6. #1026
    tuossa on yksi ratkaisu, eli tuohon kytkinkopan yläpuolelle lohkon lähelle!



    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  7. #1027
    Lainaa (kawuri @ Kesä. 19 2011,10:27) kirjoitti
    tuossa on yksi ratkaisu, eli tuohon kytkinkopan yläpuolelle lohkon lähelle!
    Erittäin siisti toteutus. Taidampa laittaa samaan paikkaan.
  8. #1028
    Oma ratkaisu z750 -09 malliin.

    Z750 -09
  9. #1029
    Olinpa tuossa innoissani vielä vähän aikaa sitte laittamassa led-vilkkuja taakse zetaan. Millään en kuitenkaan saanu vilkkuja syttymään ollenkaan. Mitään led-releitä tai vastuksia ei ole, mutta eikö vilkun pitäisi kuitenki syttyä? Ja räppiä esim liian nopeasti?

    Johdoista ei ole mitään varmuutta, mutta laitoin seuraavasti
    akultapäin johdot led-vilkulle:
    vihreä -> keltainen
    keltamusta -> musta

    Oon aika huono sähköasentaja

    Niin ja toiseen vilkkuun tuli akulta vihreän johdon sijasta harmaa. Mitään sulakkeita en polttanut, koska laitoin takaisin normivilkut ja ne toimii.



  10. #1030
    Ledit palaa/vilkkuu vain toiseen suuntaan, eli että + ja - pitää olla oikeissa liittimissä. Koita vaihtaa johdot toisin päin mitä nyt on, tai oli.

    Kun saat vilkut syttymään niin sit vaan vaihdat elektronisen releen, niin vilkuttelee millä vaan vilkuilla oikeessa tahdissa. Tietysti noin uudessa pyörässä voi ollakin jo elektroninen rele valmiina?!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  11. #1031
    Kiitos vastauksesta!

    Ongelmakin ratkesi, johdotukset olivat periaatteessa oikein, mutta johdot eivät vain koskettaneet toisiaan. Eli yritin aluksi ottaa vanhojen johtojen liittimet irti ja laittaa uudet tilalle. Uusien vilkkujen liittimet olivat kuitenkin sen verran erilaiset että kosketusta ei tapahtunut.

    Onneksi sain vähän osaavempaa apua ja vedettiin sitten kaikki liittimet pois ja jatkojohdoilla johdot vaan yhteen. Ja nyt toimii! Räppii samaan tahtiin ku edessä olevat hehkupolttimot ilman mitään ylimääräsiä releitä. Alkuperäisessä releessä kyllä lukikin, että:21w 5w led.
  12. #1032
    Kaveri sai rähmittyä zetan kyljelleen joten ensi viikolla uusi kytkinkopan kansi tulossa. Onkos noita muut vaihdelleet tai irrotelleet?

    Tuleeko sieltä öljyt pihalle kantta vaihdettaessa? Liike sanoo että siihen kannen alle ei ainakaan tiivistettä tule. Eli kyse on siitä viidellä kuusiokoloruuvilla olevasta lätkästä ja zetan vm.-08
  13. #1033
    Lainaa (ProPatria @ Elo. 10 2011,22:39) kirjoitti
    Kaveri sai rähmittyä zetan kyljelleen joten ensi viikolla uusi kytkinkopan kansi tulossa. Onkos noita muut vaihdelleet tai irrotelleet?

    Tuleeko sieltä öljyt pihalle kantta vaihdettaessa? Liike sanoo että siihen kannen alle ei ainakaan tiivistettä tule. Eli kyse on siitä viidellä kuusiokoloruuvilla olevasta lätkästä ja zetan vm.-08
    En nyt oo tuota Z1000 vaihtanut koskaan, mutta siitä voit jotain päätellä että se öljyntarkistusreikä ja öljyn korkeus taitaa olla alempana kuin tuo kansi, eli ei pitäis öljyä tulla vaikka ruuvit meniskin ölytilaan asti *

    Jos jännittää niin kallistaa pyörää vähän lisää jalan puolelle, sillä tapaa oon ite vaihtanut kytkinlevytkin moneen pyörään eikä sieltä sillon öljyä tule saatika näy.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #1034
    Lainaa (ProPatria @ Elo. 10 2011,22:39) kirjoitti
    Kaveri sai rähmittyä zetan kyljelleen joten ensi viikolla uusi kytkinkopan kansi tulossa. Onkos noita muut vaihdelleet tai irrotelleet?

    Tuleeko sieltä öljyt pihalle kantta vaihdettaessa? Liike sanoo että siihen kannen alle ei ainakaan tiivistettä tule. Eli kyse on siitä viidellä kuusiokoloruuvilla olevasta lätkästä ja zetan vm.-08
    Jos on pelkästään kyse siitä viisisakaraisesta "pikkulätkästä", niin se on pelkkä koriste tai kaatumissuoja. Se on kiinni kolmella kuusiokololla ja kaksi on pelkkää rekvisiittaa ulkonäön alttarilla. Ei ole mikään öljykansi tms. Rohkeasti vaan ruuvaamaan!



    ?
  15. #1035
    Tuntuuko kenestäkään että Z1000 syö takarenkaita aika paljon.?
    Itsellä Pirelli Diablo 190/50ZR17 73W meni kesässä, ilman turhia "kikkailuja", lähdöt toki on aika tiukkoja, joten ne syö osaltaan.

    Onko löytynyt hyviä vaihtoehtorenkaita?
    Nyt jo uusi vastaava alla, mutta mitä renkaita jengi suosii.?
    Keski-ikäinen hurjapää =)
  16. #1036
    misukka pilot road 2!!
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  17. #1037
    Alkuperäinen takarengas oli 3 tkm kohdalla vaihtokunnossa.

    Michelin Pilot Road 2 kesti *9 tkm .
    Nyt alla Pilot Road 3 *jolla ajettu 7 tkm *ja pintaa
    jäljellä *3 mm .

    Ajot on ajeltu 100% *yksin , mutkateitä ajellen sekä muutama radalla käynti.
    Kaupunki ajoa *ei ollenkaan.

    Paineet *edessä *2.5 * takana 2.9
    Etu ja takarenkaan olen vaihtanut aina samalla kerralla.



    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  18. #1038
    Löytyykö keltään manuaalia uuteen (10-11) tonniseen Zetaan?

    Tarkoitan siis Service Manualia sähköisessä muodossa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #1039
    Lainaa (Smistik @ Elo. 11 2011,12:04) kirjoitti
    Jos on pelkästään kyse siitä viisisakaraisesta "pikkulätkästä", niin se on pelkkä koriste tai kaatumissuoja. Se on kiinni kolmella kuusiokololla ja kaksi on pelkkää rekvisiittaa ulkonäön alttarilla. Ei ole mikään öljykansi tms. Rohkeasti vaan ruuvaamaan!
    Miksiköhän ne ruuvit on erimittaisia? Jouduin tuossa vaihtamaan kaikki ruuvit uusiin mustiin, kun ei paikallisella ruuvidiilerillä ollut kirkkaita, hävöksissä oli yksi noista koristeruuveista. Niitä siinä vaihdellessani hokasin siellä olevan kahta eri mittaa, 12 mm ja 14 mm. Mikähän järki tuossakin lienee, kun kerran koriste kyseessä? Luulis pysyvän ihan niilläkin lyhkäsillä paikallaan...
  20. #1040
    Lainaa (Pekk0 @ Huhti. 11 2011,14:26) kirjoitti
    Olisikohan Lsl Naked Bike Ohjaustanko 22Mm hyvä tähän pärrään?

    Leveys 785mm, korkeus 90mm ja pull-back 180mm
    Onkos tangonvaihtoprojekti edennyt ja mikä oli lopputulos? Päivitin juuri Z750 -> kiloseen mutta orggistangolla ajoasento tuntuu liian pystyltä, jotain tarttis tehdä...

    Tai käännetään kysymys näin päin - kellään kokemusta siitä että kuinka vähä korkeus stongassa orggiskiinnikkein riittää siihen ettei sähkökytkimet lyö tankkia lommoille kun kääntää kaikki sivuun?
  21. #1041
    Lainaa (Izzi @ Elo. 30 2011,11:59) kirjoitti
    Lainaa (Pekk0 @ Huhti. 11 2011,14:26) kirjoitti
    Olisikohan Lsl Naked Bike Ohjaustanko 22Mm hyvä tähän pärrään?

    Leveys 785mm, korkeus 90mm ja pull-back 180mm
    Onkos tangonvaihtoprojekti edennyt ja mikä oli lopputulos? Päivitin juuri Z750 -> kiloseen mutta orggistangolla ajoasento tuntuu liian pystyltä, jotain tarttis tehdä...

    Tai käännetään kysymys näin päin - kellään kokemusta siitä että kuinka vähä korkeus stongassa orggiskiinnikkein riittää siihen ettei sähkökytkimet lyö tankkia lommoille kun kääntää kaikki sivuun?
    mulla oli z750 -07 ja nyt z1000 -10 renthalin carmichael kiinni ja ei ottanut kiinni tankkiin missään vaiheessa. tosin hieman eri mitat tossa LSL:ssä
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  22. #1042
    Lainaa (kawaz750 @ Syys. 03 2011,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Izzi @ Elo. 30 2011,11:59) kirjoitti
    Lainaa (Pekk0 @ Huhti. 11 2011,14:26) kirjoitti
    Olisikohan Lsl Naked Bike Ohjaustanko 22Mm hyvä tähän pärrään?

    Leveys 785mm, korkeus 90mm ja pull-back 180mm
    Onkos tangonvaihtoprojekti edennyt ja mikä oli lopputulos? Päivitin juuri Z750 -> kiloseen mutta orggistangolla ajoasento tuntuu liian pystyltä, jotain tarttis tehdä...

    Tai käännetään kysymys näin päin - kellään kokemusta siitä että kuinka vähä korkeus stongassa orggiskiinnikkein riittää siihen ettei sähkökytkimet lyö tankkia lommoille kun kääntää kaikki sivuun?
    mulla oli z750 -07 ja nyt z1000 -10 renthalin carmichael kiinni ja ei ottanut kiinni tankkiin missään vaiheessa. tosin hieman eri mitat tossa LSL:ssä
    Miten vaijerit yltää tossa? On aika leveä tanko...
  23. #1043
    Lainaa (Pahus @ Syys. 11 2011,21:48) kirjoitti
    Lainaa (kawaz750 @ Syys. 03 2011,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Izzi @ Elo. 30 2011,11:59) kirjoitti
    Lainaa (Pekk0 @ Huhti. 11 2011,14:26) kirjoitti
    Olisikohan Lsl Naked Bike Ohjaustanko 22Mm hyvä tähän pärrään?

    Leveys 785mm, korkeus 90mm ja pull-back 180mm
    Onkos tangonvaihtoprojekti edennyt ja mikä oli lopputulos? Päivitin juuri Z750 -> kiloseen mutta orggistangolla ajoasento tuntuu liian pystyltä, jotain tarttis tehdä...

    Tai käännetään kysymys näin päin - kellään kokemusta siitä että kuinka vähä korkeus stongassa orggiskiinnikkein riittää siihen ettei sähkökytkimet lyö tankkia lommoille kun kääntää kaikki sivuun?
    mulla oli z750 -07 ja nyt z1000 -10 renthalin carmichael kiinni ja ei ottanut kiinni tankkiin missään vaiheessa. tosin hieman eri mitat tossa LSL:ssä
    Miten vaijerit yltää tossa? On aika leveä tanko...
    hyvin riitti mulla, ei mitään ongelmia.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  24. #1044
    Moro!

    Heinäkuussa ostin -04 tonnizetan ja alunperinkin ihmetyttänyt kuutosvaihteella laatikosta kuuluva ulina alle 80 vauhdissa. Ääni häviää kovemmissa vauhdeissa, mutta alle 70 vauhdeissa ääni on jo melko inhottava. Asia ei paina mieltä kun puottaa vitoselle kahdeksankympin kohdalla, eikä ääni ole koventunut / vaimentunut tässä vajaa 4000km ajelun aikana... Pyörän mittarissa 44tkm tällähetkellä.

    Vika vai ominaisuus?
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  25. #1045
    -03:ssa tuli kiristettyä ketjut aavistuksen liian tiukalle,seurauksena oli tasan 8o km/h:ssa karsea ulina...
    Ketjut hiukan löysemmälle ja ääni loppui.Toivotaan ettei sulla ole laatikkoremppa edessä?!
    Yamaha FJ1200-92 ex:Yamaha FZ1-S 2007,Ducati Multistrada 2004,Ducati ST2 2002,Kawa Z1000 2004,Kawa Zephyr 750 1993
  26. #1046
    Terveppä terve hyvät orgilaiset!

    Pientä kysymystä kehiin Z1000.
    Minulla on par aikaa koeajossa kyseinen pyörä vuosimallia 2005.
    Mahdollinen vahva ehdokas seuraavaksi pyöräksi. Kuitenkin pentä kysymyksen paikkaa esiintyy.
    Onko normaalia että oli mikä vaide silmässä tahansa niin pyörä alkaa tekemään pientä nopeata tärinää noin 5500rpm-6000rpm kohdalla? Eli tärinä tuntuu siltä kun pitäisi kädessä paineilmalla toimivaa pyörivä päistä hioma konetta joka ottaa noin 2500rpm. Tangossa on tällä hetkellä jonkunmoiset painot. Painon painoista en kyllä tiedä.

    Ja aamulla kun ajoin normaalissa sadekelissä kotiin niin voiko cyylari "varata" vettä kennon ulkopuolelle? Tulin parkkipaikalle ja pakitin pyörän ruutuun. Laitoin normisti seisomaan ja nousin pois selästä, huomasin että pyörän cyylarista vasemmalta tuli arviolta noin 0,5L vettä. Kokeilin ja haistelin mutta en maistanut. Tuntui ja haisi vedeltä. Lämmöt eivät noussseet yli normin 60 asteen. En viittinny jäädä sateeseen etsimään vikaa eli täytyy odotella aurinkoa iltapäiväksi että pääsee kattomaan tilanteen. Onko pyörässä muuten erillistä "mittalasia" cyylarin nesteille vai mistäkö katon niitten varsinaisen tason?

    Kiitos!!
  27. #1047
    Lainaa (ToniL @ Syys. 27 2011,13:25) kirjoitti
    Ja aamulla kun ajoin normaalissa sadekelissä kotiin niin voiko cyylari "varata" vettä kennon ulkopuolelle? Tulin parkkipaikalle ja pakitin pyörän ruutuun. Laitoin normisti seisomaan ja nousin pois selästä, huomasin että pyörän cyylarista vasemmalta tuli arviolta noin 0,5L vettä.
    Vaikuttaa normaalilta. Mulla on eri pyörä mutta sateella ajon jälkeen syyläristä valuu aika reilusti siihen "varautunutta" vettä. Vesi siis jää kennon pieniin koloihin ja valuu siitä kun pyörän laittaa kallelleen jalalle.
    SV 1000N -05
  28. #1048
    Ok, kiitos vastauksesta!

    Nyt vielä joku tietäjä vastaamaan tuohon ensimmäiseen kysymykseen.
    Niin ja sellanen kysymys vielä että mitä kuuluu 24tkm huoltoon ja mitä mahtaa noin kustantaa. Onko siinä muuta kuin venttiilien säätö ja kunto tarkastus plus litkujen vaihto?



  29. #1049
    Lainaa (ToniL @ Syys. 27 2011,13:25) kirjoitti
    Terveppä terve hyvät orgilaiset!

    Pientä kysymystä kehiin Z1000.
    Minulla on par aikaa koeajossa kyseinen pyörä vuosimallia 2005.
    Mahdollinen vahva ehdokas seuraavaksi pyöräksi. Kuitenkin pentä kysymyksen paikkaa esiintyy.
    Onko normaalia että oli mikä vaide silmässä tahansa niin pyörä alkaa tekemään pientä nopeata tärinää noin 5500rpm-6000rpm kohdalla? Eli tärinä tuntuu siltä kun pitäisi kädessä paineilmalla toimivaa pyörivä päistä hioma konetta joka ottaa noin 2500rpm. Tangossa on tällä hetkellä jonkunmoiset painot. Painon painoista en kyllä tiedä.

    Ja aamulla kun ajoin normaalissa sadekelissä kotiin niin voiko cyylari "varata" vettä kennon ulkopuolelle? Tulin parkkipaikalle ja pakitin pyörän ruutuun. Laitoin normisti seisomaan ja nousin pois selästä, huomasin että pyörän cyylarista vasemmalta tuli arviolta noin 0,5L vettä. Kokeilin ja haistelin mutta en maistanut. Tuntui ja haisi vedeltä. Lämmöt eivät noussseet yli normin 60 asteen. En viittinny jäädä sateeseen etsimään vikaa eli täytyy odotella aurinkoa iltapäiväksi että pääsee kattomaan tilanteen. Onko pyörässä muuten erillistä "mittalasia" cyylarin nesteille vai mistäkö katon niitten varsinaisen tason?

    Kiitos!!
    Vastailenpa tänne tuntoja vaikka ei Z:taa olekaan.

    Eli oma pyörä vm-01 9R tekee juurikin täsmälleen aivan samaa. Tuo Z:tan konehan on periaatteessa vaan kesympi versio tuosta 9R:stä, mutta muuten aika pitkälti sama. Ominaisuus?? Omalla ajettu 40tkm.

    Ei noissa mitään mittalasia ole nesteille. Avaat syylärin korkin (kylmänä) ja nestettä pitää olla piripintaan. Paisuntasäiliössä taas juuri sen verran, ettei pääse jäähtyessään imemään aivan tyhjiin. Kylmänä se pieni lirukin siellä pohjalla riittää. Älä täytä liikaa.

    Onpas käyntilämpötilat erilaisia. Omassa normiajossa 79-86 astetta.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  30.  
  31. #1050
    Kiitos tuosta vastauksesta, helpotti sydäntä huomattavasti.

    Siis normi ajossa pyörän lämpö on noin 65-70 huomioon ottaen ettei kierrokset käy juurikaan 5-6K yläpuolella, eli rauhallista matka ajoa. Niin tuossa aamulla ei lämmöt juuri nousseet koska oli kalseeta ja aika lailla satoi eli en "räppäillyt" "liukkailla".

    Onko sinulla minkälaiset painot tangossa? Auttaiskohan tangon tärinöihin suurimmat mahdolliset painot? Nehän on jotain 300-350g luokkaa. Nuista paikallaan olevista en tiedä minkä painoisia ovat.
Sivu: 35 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen