Sivu: 29 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1838:sta
  1. #841
    Niin nehän haluaa, että nakupyörässä on paukkua ala- ja keskikierroksilla. Filosofia on siinä, että tuollaisessa katteettomassa on ne yläkierrosten huipputehot ikäänkuin turhia. Täytyy myöntää, että omasta mielestä parempaan suuntaan koneen kanssa, lähelle Speed Triplen luonnetta tykkäisin itse. Toisaalta reilu pyörän kevennys toisi potkua koko kierrosalueelle ilman yläkierrosten hengettömyyttä. Vaikeita yhtälöitä.

    Sitten kun Zetassa on turbo tehtaalta, niin taivas rajana. Kukahan avaa pelin??
    ?
  2. #842
    Näkyy olevan tullut ensimmäiset sliparit uuteen Zetaan Two Brotherilta:
    http://www.twobros.com/cgi-bin....10.html
    Reipas kymmenen heppaa näyttäis olevan enempi huipputehoa edelliseen mallin verrattuna,
    eli luvatut arvot näyttävät olevan ihan linjassa.
    ZH2 2020
  3. #843
    Tuolla on "live" kuvia uudesta Zetasta ja muistakin 2010 Kawa-malleista:
    http://www.weil-gmbh.de/galerieseite...010/index.html

    Täytyy kyllä sanoa että päivä päivältä tuo zeta näyttää paremmalta omissa silmissä.
    Varsinkin tuo musta-hopea ja miksei myös tuo tumman punainen käärmeennahka penkkeineen.

    Toivottavasti hinta ei hirveästi pompsahda tuosta vanhemmasta mallista.
    Ihan potentiaalinen seuraava mopo meikäläiselle,täytynee heittää keväällä testit...
    -09 Z750
  4. #844
  5. #845
    moro !mulla Z1000 -08 aj.11 000km kävin tossa pesee kawan ja pesun jälkeen innostuin vähän sudittaa sillä koska rengas menee vaihtoon keväällä...se suti ihan kivasti siinä ajon aikana,ja kävi rajottimella asti kunnes tehot hävis ja kierrokset ei enää nousseet ja pyörä sammu..sit starttasin pyörän uudestaa ,mutta kierrokset ei nouse tarpeeks et sillä vois ajaa edes 60km/h ...mitään savuja se ei putkesta päästäny, eikä pakokaasukaan sen erikoisemmalle haissu.. mikä vittu sille tuli ? meniköhän jotain pahastikkin rikki ? ulkona oli -5 pakkasta
  6. #846
    Motorcycle.comin testi uudesta Z1000:sta.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #847
    Nyt on tullut Akralta kokoränni uuteen Zetaan ja aika hyvin sillä näyttää tulevan lisäpotkua - takikselta öbaut 141hp.
    Edellinen malli puski kokoputkella 124hp ja sitä edellinen malli taisi antaa 128hp.



    ZH2 2020
  8. #848
    ^^ hyviä lukemia kyllä.. kuitenkin 13hv+ lisäys aikaisempaan nähden. Tässähän pitää ruveta kympin kanssa liikkuessaan varomaan Akralla varustettuja litraZetoja *

    Vääntökäppyrä oikein kivan näköinen..

    - P



  9. #849
    Lainaa (Perkele @ Joulu. 18 2009,12:07) kirjoitti
    ^^ hyviä lukemia kyllä.. kuitenkin 13hv+ lisäys aikaisempaan nähden. Tässähän pitää ruveta kympin kanssa liikkuessaan varomaan Akralla varustettuja litraZetoja *

    Vääntökäppyrä oikein kivan näköinen..

    - P
    Taitaa olla peiliin katsomisen paikka jos 10R:llä jää toiseksi Zetan kanssa - onhan niissä tehopainosuhteetkin ihan eri planeetoilta
    Mutta tosiaankin tehoeroa tähän edelliseen Zetaan (07-09) on 17hp, eli jostain syystä tuossa välimallissa oli vähiten tehoa
    ZH2 2020
  10. #850
    Lainaa (Attitude @ Joulu. 18 2009,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Joulu. 18 2009,12:07) kirjoitti
    ^^ hyviä lukemia kyllä.. kuitenkin 13hv+ lisäys aikaisempaan nähden. Tässähän pitää ruveta kympin kanssa liikkuessaan varomaan Akralla varustettuja litraZetoja *

    Vääntökäppyrä oikein kivan näköinen..

    - P
    Taitaa olla peiliin katsomisen paikka jos 10R:llä jää toiseksi Zetan kanssa - onhan niissä tehopainosuhteetkin ihan eri planeetoilta
    Mutta tosiaankin tehoeroa tähän edelliseen Zetaan (07-09) on 17hp, eli jostain syystä tuossa välimallissa oli vähiten tehoa *
    Heh, no toki näin piti nyt kuitenkin Zetaa kehaista samalla.. löylyä tuntuu uudesta löytyvän mukavasti. Esimerkiksi tuo uusi malli, vaikkapa tuolla Akralla varustettuna ja lisäksi vielä vähän muuta piristystä päälle (lue: ysistä siirrettyjä osia, tai en kyllä tiedä miten tuohon uuteen menee, vieläkö moottorikonstruktio on ysin peruja?), niin enpä lähtis enää esim. ysillä kovin härnäämään. Vois tulla yllätys. Oma ysi oli aika kutiteltu, joten sillä lienee olis ollut jakoja, mutta vakiolla vois olla jo yllätyksiä edessä.

    - P
  11. #851
    Lainaa (Perkele @ Joulu. 18 2009,20:09) kirjoitti
    Heh, no toki näin piti nyt kuitenkin Zetaa kehaista samalla.. löylyä tuntuu uudesta löytyvän mukavasti. Esimerkiksi tuo uusi malli, vaikkapa tuolla Akralla varustettuna ja lisäksi vielä vähän muuta piristystä päälle (lue: ysistä siirrettyjä osia, tai en kyllä tiedä miten tuohon uuteen menee, vieläkö moottorikonstruktio on ysin peruja?), niin enpä lähtis enää esim. ysillä kovin härnäämään. Vois tulla yllätys. Oma ysi oli aika kutiteltu, joten sillä lienee olis ollut jakoja, mutta vakiolla vois olla jo yllätyksiä edessä.

    - P
    Toi moottoriosasto on vielä vähän hämärän peitossa...
    Nehän mainostaa että tämä olisi täysin uusi mylly, mutta kyllä ainakin kuvien perusteella se näyttäisi edelleen samalta koneelta kuin aiemmissakin Zetoissa, eli on hyvinkin mahdollista että samat 9R:n virijutut käy tähän "uuteenkin" koneeseen
    ZH2 2020
  12. #852
    Kyllä toi alkaa aina vaan enemmän tuntumaan mun uudelta mopottimelta. Onkohan kenelläkään tietoa mitä toi tulee maksamaan suomessa?
    BMW K1200S
  13. #853
    Lainaa (DoDo @ Joulu. 19 2009,18:12) kirjoitti
    Kyllä toi alkaa aina vaan enemmän tuntumaan mun uudelta mopottimelta. Onkohan kenelläkään tietoa mitä toi tulee maksamaan suomessa?
    Viime viikolla soittivat Espoon BW:stä ja kertoivat hinnaksi n.15300€.

    Samat fiilarit mulla.Tod.näk. mun seuraava mopo,ei vain uskalla näkemättä ostaa.
    -09 Z750
  14. #854
    Lainaa (GreenZ @ Joulu. 19 2009,18:24) kirjoitti
    Lainaa (DoDo @ Joulu. 19 2009,18:12) kirjoitti
    Kyllä toi alkaa aina vaan enemmän tuntumaan mun uudelta mopottimelta. Onkohan kenelläkään tietoa mitä toi tulee maksamaan suomessa?
    Viime viikolla soittivat Espoon BW:stä ja kertoivat hinnaksi n.15300€.

    Samat fiilarit mulla.Tod.näk. mun seuraava mopo,ei vain uskalla näkemättä ostaa.
    Kiitoksia infosta.. lahteen tarkastamaan livenä ja sit tilausta ssiään pienen tarjouskierroksen jälkeen.
    BMW K1200S
  15. #855
    Sumekon sivuille tullu 2010 mallien hinnat

    Uusi Z1000 15 213,78€ + paikkakuntakohtaiset toimituskulut
    BMW K1200S
  16. #856
    Tänään tuli käytyä Vantaan Allrightissa ja siellä näkyi olevan uusi Zeta näytillä/myynnissä.
    ZH2 2020
  17. #857
    Uudessa britti-Bikessa on koeajo.
    "Kawasaki can now take on the competition armed with the best super naked they - and possibly Japan - have ever built."
    Tahtoo kai lähinnä vihjata että on tasaväkinen vaihtoehto kehutulle Honda CB1000R:lle.
    Pieni tankki taisi olla merkittävin moite.
    Vanha mallihan haukuttiin edellisen numeron vertailussa (CB1000R vs. FZ1 vs. Z1000) mutta uuden pitäisi olla aivan eri maailmasta.
    Ja kuulemma kärmeksennahkapenkki ei näytä luonnossa yhtään paremmalta kuin kuvissa... *
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  18. #858
    Onko jollain hyviä vinkkejä ilmanputsarin vaihtohommaan? Katselin pyörääni samalla kun öljyt vaihdoin, että joutuukohan tankin irroittamaan jotta saan pois ilmanputsarin....näinkin isosta asiasta kyse
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  19. #859
    Täytyypi käydä keväällä koeajamassa piruuttani. Vaikka tuskin niin hyvää pyörää on olemassakaan, että ajo-ominaisuudet riittäisivät paikkaamaan tuon järkyttävän ulkomuodon
  20. #860
    Kävin kans kattomassa Vantaan allrightissa uutta zetaa. Eipä harmita yhtään että tuli laitettua cb1000r zetan sijaan. Muovinen ja iso, lähes varttikatetun näkönen. Tosin perstuntumalta vaikutti aika kevyeltä.
  21. #861
    Lainaa (Zonsson @ Tammi. 17 2010,11:08) kirjoitti
    Onko jollain hyviä vinkkejä ilmanputsarin vaihtohommaan? Katselin pyörääni samalla kun öljyt vaihdoin, että joutuukohan tankin irroittamaan jotta saan pois ilmanputsarin....näinkin isosta asiasta kyse
    eiköhän sen tankin joudu irroittamaan mutta ei letkuja tarvitse irroittaa kyllä se sen verran siitä muistaakseni liikkui että putsarin sai vaihdettua.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #862
    Lainaa (zeta1 @ Tammi. 17 2010,14:55) kirjoitti
    Lainaa (Zonsson @ Tammi. 17 2010,11:08) kirjoitti
    Onko jollain hyviä vinkkejä ilmanputsarin vaihtohommaan? Katselin pyörääni samalla kun öljyt vaihdoin, että joutuukohan tankin irroittamaan jotta saan pois ilmanputsarin....näinkin isosta asiasta kyse
    eiköhän sen tankin joudu irroittamaan mutta ei letkuja tarvitse irroittaa kyllä se sen verran siitä muistaakseni liikkui että putsarin sai vaihdettua.
    Ok!....mistäköhän sais edullisesti siistin kilpitelineen. Jos jollain tietoa niin otetaan mieluusti vastaan
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  23. #863
    Oiskohan jollain Akrapovicin CE-hyväksyntä paprua. Mieluiten kokoputkelle, mutta sliparillekkin käy. Mieluiten -04:lle mutta muukin käy.
    Varmaan joltain löytyy, jos vaan näkis vaivaa ja ottais kopion mulle.
    Maksan kulut mitä kopioinnista ja lähettämisestä koituu.
    Ai jaa?
  24. #864
    Kävin tsekkaamassa uuden zetan Allrightilla ja olihan se hieno laitos.
    Tosiaankin kevyen oloinen oli mutta jotenkin samalla kuitenkin laadukas.
    Ja jos koneessa on 10hp ja 10nm lisää jerkkua niin lupaa hyvää.

    Vesikielellä odotellaan kevättä että pääsee testaamaan ihan oikeastikin,harmi vaan kun tuo väripaletti näissä tämän vuoden peleissä on hiukan mun makuun pliisu.
    (nimim.minne jäi se OIKEA kawan väri eli vihreä...)
    -09 Z750
  25. #865
    Kuivatyyppien perusteella ihan mukiin menevän oloinen tuo uusi z1000. Mielenkiinnolla odotan, että pääsisi koittamaan maantielle.
    ?
  26. #866
    Lainaa (pate84 @ Joulu. 02 2009,20:54) kirjoitti
    moro !mulla Z1000 -08 aj.11 000km kävin tossa pesee kawan ja pesun jälkeen innostuin vähän sudittaa sillä * koska rengas menee vaihtoon keväällä...se suti ihan kivasti siinä ajon aikana,ja *kävi rajottimella asti kunnes tehot hävis ja kierrokset ei enää nousseet ja pyörä sammu..sit starttasin pyörän uudestaa ,mutta kierrokset ei nouse tarpeeks et sillä vois ajaa edes 60km/h ...mitään savuja se ei putkesta päästäny, eikä pakokaasukaan sen erikoisemmalle haissu.. mikä vittu sille tuli ? meniköhän jotain pahastikkin rikki ? ulkona oli -5 pakkasta *
    Ei se Paawo sun Kawas herää eloon ku vasta silloin kun nurmi VIHERTÄÄ ... Ps Ei tykkää pakkasesta pesun jälkeen veikkaan mä , ilmansuodatinkotelo lilluu vedestä ...???
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  27. #867
    Onkos kukaan laittanut zetaan xenoneita?

    Itellä tuli sellanen tunne, että on pakko päästä syytämään rahaa jonnekin ja mikäs sen parempi kohde kuin moottoripyörä.

    Tuollaseen 08 zetaan ois tarkotus, ilmeisesti tuossa on h7:t (?). Ei jaksanut lähteä tarkistamaan, eikä muka ohjekirjassakaan lukenut.

    Enemmän tosin kiinnostaa tuo että onko kukaan muu tätä kokeillut. Lähinnä asennuksen helppous ja virityksen toimivuus mietityttävät. Ja tietenkin se että repiikö virkavalta pelihousunsa.

    edit: http://tinyurl.com/zkxenon

    ehkäpä jotain tuon sorttista?



  28. #868
    Eipä lue ohjekirjassa mut H7 siellä on. Oon -09:iin laittanu ja...

    1. H*tin ahdasta vaihtaa polttimot, mut kerran se kirpasee.
    2. Lisäks polttimoissa on jotkun välipalikat siihen lukitussysteemiin. Ne ei tietenkään käy noihin ksenoneihin ja joutuu kikkaileen.
    3. Miniballastista en tiedä, mut ainakaan isommat ei mahdu kuin penkin alle, mikä tarkoittaa piuhojen jatkamista.

    Eli vähän enempi työtä kuin Plug&Play, mut ei hirveen paha. Onnistuu jos vähän jaksaa räpeltää.

    Virkavalta ei o ainakaan vielä mitään sanonu. Tosin ne ei kerinny kauaa oleen syksyllä eikä pysäytetty muutenkaan. Edellisen pyörän kohdalla ei tullu sanomista vaikka muuten oli asiaa. Ite ainakin luotan ettei ne jaksa vaivautua.



    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  29. #869
    Iso kiitos vastauksesta!

    Laitoin tuollasen nyt sitten tulemaan, saas nähdä kuinka sopii. Jatkojohdot jäi vielä kauppaan, toivotaan että miniballastin sais johonkin ängettyä. Ja onhan tässä vielä aikaa värkätä, ainaki kuukauden verran.
  30.  
  31. #870
    Viikko sitten tuli -07 malliin asenneltua xenonit, mallia h7 5000K. Tyhmänä en kysellyt myyjältä tarpeeksi ja setti tuli isoilla ballasteilla. Noh kyllä palikoille paikat löyty. Toinen meni mukavasti oikean puoleisen sivukatteen alle ja toinen maskin alle. Maskin alle tullut vaatisi hieman vielä suojaa/näköis peitettä *

    Itse en rupeaisi ehkä heti noita ballastista lähteviä johtoja pidentämään, mutta tulevan 12V kylläkin. Mutta tuskin tuosta lähtevien pidentämisistä haittaa kovasti voi olla. Jos ei ympäri pyörää ala johtoa vetelee *Polttimoihin joutui tosiaan värkkäämään korokkeet/rinkulat väliin, jotta pysyivät paikallaan. Valokuvio oli vastaava kuin alkuperäis polttimoilla. Kun laittoi korokepalat polttimon taakse eikä etupuolelle. Tuo 5000K on aika hyvä teholtaan ja ei herätä suurta huomiota myöskään. Mitä virtoja mittasin niin vältettävä ettei pitkät ole päällä startatessa, muutoin voi sulake paukahtaa. Ottavat virtaa syttyessään sen verran, mutta kun lyhyt on syttynyt kunnolla niin hyvin kestää pitkänkin sytytellä. Vimosen päälle jos tekis niin paksumpi 12V syöttö ballasteille ja kokoa suurempi sulake niin avot. Myös parkkipolttimot vaihtuivat LED-mallisiin polttimoihin.

    Vielä kun loput palikat saapuu niin saa perästä turhat ulokkeet karsittua. "Onneks" on tosiaan vielä keleihin aikaa.



    live on the edge

    Z1000 `07
Sivu: 29 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen