Sivu: 26 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1838:sta
  1. #751
    Kyllä joku 400€ investointi taitaa olla aika halpa henkivakuutus...

    Keväällä jossain vaiheessa kans kattelin iskaria Stormilta, mutta olivat loppu silloin ja asia jäi sitten siihen - eli normituuria
    ZH2 2020
  2. #752
    Sain viime viikolla zetaani tälläiset putket ja nyt mietin niiden katsastamista.. DB-killerit on kiinni ja e-merkinnät sekä sertifikaatit löytyvät.

    Pitäisikö mennä siis läpi?

    Ja Attitudelle, hyvä että sälli on kunnossa!

    EDIT: Linkki kuntoon



    er-6n -06
    Z1000 -06
  3. #753
    Eiköhän nuo mene. Mutta miksi?
    Itelle ei oo koskaan tullu sanomista enkä yhtään putkea ole koskaan katsastanut.
  4. #754
    Lainaa (reijo @ Heinä. 20 2009,19:07) kirjoitti
    Eiköhän nuo mene. Mutta miksi?
    Itelle ei oo koskaan tullu sanomista enkä yhtään putkea ole koskaan katsastanut.
    Siksi koska maito on valkoista ja lehmät juo vettä.
    Pitäisi saada semmonen peli, mistä ei varmastikkaan tule mitään sanomista.

    Mites, onko 2006 mallin zetassa katalysaattoria ollenkaan? Ainakaan missään en huomaa lambda-anturia, joten kattiakaan ei varmaan silloin ole?
    er-6n -06
    Z1000 -06
  5. #755
    Lainaa (w4cc0 @ Heinä. 20 2009,19:56) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Heinä. 20 2009,19:07) kirjoitti
    Eiköhän nuo mene. Mutta miksi?
    Itelle ei oo koskaan tullu sanomista enkä yhtään putkea ole koskaan katsastanut.
    Siksi koska maito on valkoista ja lehmät juo vettä.
    Pitäisi saada semmonen peli, mistä ei varmastikkaan tule mitään sanomista.

    Mites, onko 2006 mallin zetassa katalysaattoria ollenkaan? Ainakaan missään en huomaa lambda-anturia, joten kattiakaan ei varmaan silloin ole? *
    Harvassa on Kawan Lambda-anturilliset kattimallit.

    Eli kyllä tossakin se on jollei sitä joku ole jo poistanu.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  6. #756
    Lainaa (JaL3 @ Heinä. 20 2009,20:55) kirjoitti
    Lainaa (w4cc0 @ Heinä. 20 2009,19:56) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Heinä. 20 2009,19:07) kirjoitti
    Eiköhän nuo mene. Mutta miksi?
    Itelle ei oo koskaan tullu sanomista enkä yhtään putkea ole koskaan katsastanut.
    Siksi koska maito on valkoista ja lehmät juo vettä.
    Pitäisi saada semmonen peli, mistä ei varmastikkaan tule mitään sanomista.

    Mites, onko 2006 mallin zetassa katalysaattoria ollenkaan? Ainakaan missään en huomaa lambda-anturia, joten kattiakaan ei varmaan silloin ole? *
    Harvassa on Kawan Lambda-anturilliset kattimallit.

    Eli kyllä tossakin se on jollei sitä joku ole jo poistanu.
    Tama selva.

    Kun vaihdoin ER-6n putken niin siinä oli lambda-anturi ihan kiinnitettävänä putkeen ennen kattia, joten siitä meinasin. Kiitoksia tiedosta!
    er-6n -06
    Z1000 -06
  7. #757
    Vaikka ei myyntipalsta olekaan, niin laitan tänne kohderyhmän nähtäville:

    Olisi tarjolla Ermaxin oranssi kilventeline '07- Z1000:aan ledivilkkujen kera.

    Stormilla näyttää olevan hintaa 109€ + ne ledivilkut jostain, niin laitetaan tämä hintaan 75€, jos jollekulle kelpaa.

    YV:llä kyselyt.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  8. #758
    Paljonkos nuo viripajat ottaa PC3:n säätötyöstä kokonaisuudessaan? Oma värkki paukuttelee moottorijarrulla, joten tekisi mieli hieman säädättää commanderia.
    ?
  9. #759
    Lainaa (Smistik @ Heinä. 22 2009,22:16) kirjoitti
    Paljonkos nuo viripajat ottaa PC3:n säätötyöstä kokonaisuudessaan? Oma värkki paukuttelee moottorijarrulla, joten tekisi mieli hieman säädättää commanderia.
    ei sitä pauketta oikeastaan saa pois oikeilla säädöilläkin paukuttelee vielä tai ainakin mulla teki niin. kun sääti niin että ei paukuttanut niin sen kyllä huomasi sitten ajossa sen kuuluu päästää bensaa putkeen.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  10. #760
    Vainiin, ehkä käytän ensin seosmittauksessa.
    ?
  11. #761
    Paukkuminen vähenee tukkimalla "lisäilman syöttöputken" (saastejuttuja) ilmanputsarikotelon päästä, *eli ottaa letkun pois ja tukkia ilmanputsarista reikä teipillä ja sitten taas laittaa letkun paikoilleen.



    ZH2 2020
  12. #762
    Kävi penkissä säädössä. Twobros, pcIII, lambda eliminator, suodattimesta en ole varma. DB-killerien kanssa säädetty, joten olisi voinut saada jonkun hepan lisää ilman niitä. 111.6hp@9550 ja 93.6@7970 takapyörältä. Yli 80Nm käytössä 3500rpm ylöspäin.

    Pauke väheni hieman ja tasakaasun nykiminen loppui. Tyytyväinen olen ajettavuuteen. Täytyy laittaa tuo tulppa letkuun, kun säätäjäkin piti sen ummessa.



  13. #763
    Asentelin tuossa Speedo healerin ja ihmettelen tuota säätölukua. 15/45 rattailla piti laittaa +44.0, niin sai näyttämään 100km/h mittarinopeudessa 98km/h gepsin mukaan. Yleensähän sitä laitetaan - merkkisiä prosentteja (Online calculator antoi -14.4) Kytkennät tein v.4 ohjeiden mukaan healtechin sivuilta. Kokemuksia? Pyörä 07.


    Itse itselleni vastaten. Oli maili-kilometri muunnin väärin ohjelmoitu. Nyt toimii. On tuo kyllä ehdoton varuste. Tuo huippunopeusmuisti on kyllä hyvä. Täytyisi yrittää johonkin kiihdytyskisaan osallistua.



    ?
  14. #764
    Mites meikäläisen kannattais tehdä hommat?

    Tilanne on tämä: Kiinni on MIVV:n GP-style slibarit, kohta menee asennukseen uus ilmansuodatin (varmaan pipercross).

    Meinasin, että pitäis saada vähän lisää tehoa ja vääntöä. Voinko siis saada ilman PC:tä samanlaista tehoa irti kuin PC:llä? Kun eihän niitä karttoja tarvi vaihtaa välttämättä??

    Onhan se turhaa maksaa laitteesta ~300, jos laitetta ei oikeesti tarvitsekkaan.
    er-6n -06
    Z1000 -06
  15. #765
    Mitä ominaisuuksia/vikoja tulee ottaa huomioon kun lähtee ostamaan 03-04 isoa zetaa?

    Tärinästä olen sen verran kuullut että normi tärinät on 7000rpm kohdilla mutta jos tärisee 5000rpm niin jotku koneen pultit oli löysällä.

    Jos sitä jo ensiviikolla olisi zetan omistaja
  16. #766
    Saahan ne pultit kirittyä, jos löystyyttä ilmenee. Kävin itsekin koeajolla alkukesäsätä tuolla vanhan mallin Zetalla. Täytyy kyllä sanoa, että nyt uudemman mallin omistajana on uudempi parempi ajaa. Voipi tietysi olla yksilöissäkin eroja...ja täristelee tuo uusi mallikin tuolla 4000 jälkeen jonkin verran.
    ?
  17. #767
    Osaisikos joku täällä pikaisesti neuvoa kuinka paljon haarukkaöljyä oikeanpuoleiseen pumppuun uppoaa?

    haarukka parhaillaan levällään eikä ohjekirjaa. .

    PS unohtui mainita, että on kyse -03 mallista, sorry!



    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  18. #768
    Tässä ote 07-08 service manualista

    Front Fork (Per One Unit)
    Fork Inner Tube Diameter 41 mm (1.6 in.)
    Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable)
    Rebound Damper Setting 2 3/4 turns out from the fully clockwise position
    (Usable Range: 0 ←→ 3 2/4 turns out)
    Fork Spring Preload Setting 7 turns in from the fully counterclockwise position
    (Usable Range: 0 ←→ 15 turns in)
    Fork Oil:
    Viscosity SHOWA SS-8 or equivalent SAE 10W
    Amount Approx. 365 mL (12.3 US oz.) (when changing oil)
    430 ±2.5 mL (14.5 ±0.084 US oz.) (after disassembly and
    completely dry)
    Fork Oil Level 100 ±2 mm (3.94 ±0.08 in.) (fully compressed, without fork
    spring, below from the top of the outer tube)
    Fork Spring Free Length 272.0 mm (10.71 in.) (Service limit 267 mm (10.5 in.))
  19. #769
    Hups joo kyse oli -03 mallista, onko tietoa siitä että eroavatko määrät?

    Kiitoksia kuitenkin vaivannäöstä!
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  20. #770
    Tässä vanhempiin malleihin.

    Front Fork (per one unit):
    Fork inner tube outside diameter 41 mm (1.61 in.)
    Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable)
    Rebound damper setting 1 turns out from the fully clockwise position
    (only right fork leg) (Usable Range: 0 ←→ 1 4/5 ∼ 2 2/5 turns out)
    Fork spring preload setting Adjuster protrusion is 19 mm (0.75 in.)
    (Usable Range: 10 ∼ 25 mm (0.39 ∼ 0.98 in.))
    Fork oil viscosity SHOWA SS-8 (SAE 10W-20)
    Fork oil capacity:
    Right fork leg 450 ± 2.5 mL (15.21 ± 0.085 US oz) (completely dry)
    approx. 385 mL (13.01 US oz) (when changing oil)
    Left fork leg 468 ± 2.5 mL (15.82 ± 0.085 US oz) (completely dry)
    approx. 400 mL (13.52 US oz) (when changing oil)
    Fork oil level: Fully compressed, without fork spring, below from inner
    tube top
    Right fork leg 62 ± 2 mm (2.44 ± 0.08 in.)
    Left fork leg 47 ± 2 mm (1.85 ± 0.08 in.)
    Fork spring free length 282.7 mm (11.13 in.) (Service limit 277 mm (10.91 in.))
  21. #771
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
  22. #772
    Lainaa (reijo @ Elo. 06 2009,20:06) kirjoitti
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
    98 - 03 nokat sopivat mutta tosiaankin pakonokkaan tarvii sitten virittää asentotunnistin.
    ZH2 2020
  23. #773
    Asentotunnistimen asennus ei mahottomalta hommalta vaikuttanu. Oottekos vaihellu venttiilin jousia nokan vaihdon yhteydessä vai pärjääkö vakioilla?
  24. #774
    Noissa ysin nokissa on about milli enemmän nostoa ja duraatiotkin vähän toista luokkaa, joten samalla kerralla laitettiin myös ysin tuplajouset ihan varmuuden vuoksi (Zetassa on vain yhdet jouset).
    Sitten vielä kun rajoitin oli tonnin ylempänä niin vielä paremmalla syyllä on hyvä vaihtaa jouset
    ZH2 2020
  25. #775
    Samapa nuo jouset on sitten vaihtaa kans, eipä ne mahottomia maksakkaan Kiitoksia neuvoista!
  26. #776
    Täällä olis yhdet nokat Z1000:
    http://www.bomber.fi/modules....hlight=
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  27. #777
    Mielenkiintoista. Jotenki hinta tuntuu korkealta. Mitä lie maksavatt uutena? 9 ärrän vakio nokkia tuntuu ainakin aika sopivasti saavan.
  28. #778
    Eihän toi mikään paha hinta ole virinokista joissa on vielä säädettävät hammaspyörätkin, kun uudet virinokat taitavat olla jossain tonnin nurkilla...
    Mutta noi ysin virinokat saattavat olla vähän turhan järeät zetaan, nimittäin jo noilla ysin vakio nokilla zetasta tulee aika kierroskone, eli voima siirtyy selkeesti alhaalta ylös!

    Nyt jos samaan hommaan ryhtyisin niin hommaisin vanhemman zetan nokat, jotka ovat profiililtaan pauttiarallaa puolivälissä ysin ja uudemman zetan välillä.
    ZH2 2020
  29. #779
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 22 2009,14:14) kirjoitti
    Tällä hetkellä suurin muutos on tollanen 10R:n takapamppu joka jäi käteen Ebaysta.
    Iskari meni heittämällä paikoilleen ja samalla painosta lähti reilu kilo pois.

    Painosta puheenollen - pyörän dietti on tuottanut sen verran tulosta että painoa on nyt 18kiloa vähemmän lähtötilanteeseen verrattuna *
    Onkos tuo 10r:n iskari mitoiltaan yhtä pitkä, toisinsanoen saako sen säädettyä niin ettei perä nouse turhan korkealle? Eikö tuohon tarvinnut lisätä mitään prikkoja tms?
    ?
  30.  
  31. #780
    Kympin takapamppu taisi olla about puoli senttiä vakiota pidempi eli se nosti perää sentin pari korkeammalle (kun esijännitys oli maksimisssa).
    Ja alkuperäinen esijännitys oli niin löysällä että painuma taisi olla liki 5 senttiä.
    Sitten kun säädin esijännityksen maksimiin, niin painumaksi tuli 3 senttiä.
    Ja kantsii huomata että esijännityksen kiristys nostaa perää ylöspäin *
    Iskari meni tosiaankin heittämällä paikoilleen - ei tarvi mitään prikkavirityksiä tms.



    ZH2 2020
Sivu: 26 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen