Jep eli näinhän se oli, servo oli jumittanut väärään asentoon. Todennäköisesti tuli poistettua vaijerit turhan kova kouraisesti. Muutaman epätoivoisen virtojen päälle kytkemisen ansiosta, servo pyörähti oikeaan asentoon ja FI lakkasi palamasta *
Oli jo pelko et jotain suurempaa on vialla, mutta onneksi selvisi näin. Kiitos Attitude neuvoista.
-05 mallissa tuntuu takajousitus melko löysältä varsinkin kaksi päällä. Manuskan mukaan preloadin säätö pitäisi tehdä huollossa. Pystyykö sitä itse tekemään?
Preload on ilmeisesti se mikä tuohon vaikuttaa, nimim. tumpelo![]()
Pystyy varmaan tehdä ite. Esijännitystä säädetään niistä kahdesta (ainakin tossa pdf-manuaalissa) isosta rattaan näkösestä mutterista iskarin varren yläpäässä.
Tohon on olemassa spesiaali koukkuavain, mutta onnistuu kyllä pelkällä ruuvimeisselilläkin (on hidasta) tai pihdeillä. Eka ylempi mutterin auki ja sit alkaa kiristellä toista. Sit lopuksi toinen mutteri päälle lukitukseksi.
edit: Niin ja kaikki säädöt vaikuttaa tuohon löysältä tuntumiseen.
Preload vaikuttaa (kärjistetysti vain) siihen miten syvälle perä uppoaa kun pyörään hypätään paikalla kyytiin.
Meno- ja paluuvaimennus sitten jarruttaa sitä ylös-alas heijaamista.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Lauantaina koeajoin. Vaikka paperilla huonompi/heikkotehoisempi kuin Yammun FZ1, niin ajossa huomattavasti hauskempi ja parempi. En tiedä mistä johtuu
. Saattais seuraava mopo olla toi, jos siirtyis kilvettömään ratapyörään ja ostais "edullisemman" kadulle satunnaisajoon. Tuotahan saa (ainakin edellistä mallia) jo kohtuu edullisesti käytettynä
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tänään Alastarolla varttimailia 10.88/210 60ft 1,88
Kymmenyksellä parani aika edellisestä, että tiukassa tuntuu olevan...
ZH2 2020
Renthal Ultra Low vaihdettu vakiostongan tilalle. Kylläpä vaikutti, ajoasento paaaljon parempi, avaramman tuntunen. Tulossa tangonpääpeilit ja Leovincen GP Style EVOII putki sekä Triboseat matkustajalle![]()
Minkälainen homma olisi laittaa xenonit zetaan? Mitä pitää ottaa huomioon?
Eihän kukaan tarvitsisi z1000 alkuperäisiä putkia, joilla ei ole juurikaan ajettu. -08 vuosimallin pyörästä ja myös sarvet olisi ylimääräsenä. Ilmoitelkaa..
Kawasaki zx-10R -08
Kawasaki z1000 -08
Yamaha R6 -00
Putket edelleen kaupan jos joku tarvii. Miten muuten ootte säätänyt tuota takajousta jos kyydissä vie henkilöö? Eiks sieltä iskarin alapäästä olevasta ruuvista säädetä tuota? Vakiona ruuvi kuitenkin auki 1 ja 1/4 kierrosta. Miten kakspäällä?
Kawasaki zx-10R -08
Kawasaki z1000 -08
Yamaha R6 -00
Joo, olihan se ostettava.. 2006 vuosimallin sininen zeta.
er-6n -06
Z1000 -06
Onkos herroilla/neitosilla tietoa MIVV:in putkista. Onko käypää tavaraa. Täältä löytyisi näköjään aika edulliset slibarit. Isommat on halvemmat, mutta houkuttais kyllä tommoiset sirot pienet..
Tarkotus olisi laittaa vielä PC kiinni ja vaihtaa ilmansuodatin.
Vielä kun ite jaksais kyhätä kilpitelineen zetaan niin olisi omannäköinen..
edit. linkki
er-6n -06
Z1000 -06
Mulla on tuollaset MIVV gp-stylet ja on ihan nätit kun tosiaan ovat kohtuu sirot. Äänetkin on aika jees ilman killereitä ja ei noissa mitään valittamista ole ollut. Ainut oli että piti tehdä itse sopivammat kiinnikkeet kun ei äly riittänyt siihen miten valmistaja oli tarkoittanut niiden mukana tulevien asettuvan paikalleen(w4cc0 @ Kesä. 21 2009,12:29) kirjoitti
Kawasaki Z1000
-KTM exc 250 sd -09-
Kiitos Belhan, voipi olla että gp-stylen slibareihin päätyy..
Tossa eilen koitin askarrella ja paskarrella vähän ton kilpitelineen kanssa ja tutkailin sitä. No nopeen vilasun jälkeen huomasin että koko perä olisi purettava kilpitelineen irtisaamiseksi. Kokeilin netistä löytää tietoa tähän, mutta joko hain väärillä hakusanoilla tai en vaan osannu. Siispä kysyn teiltä vanhemman zetan omistajat(miksei uudenkin), mitä kaikkea pitääkään ottaa irti, kun vaihtaa kilpitelinettä? Pitääkö siis koko peräkate irroittaa? Ei nyt viitsisi tallissa pitää kovin kauaa pärrää, kun pitäisi töihinkin päästä liikkumaan.
Kiitos.
er-6n -06
Z1000 -06
En tiedä -06, mutta -07 joutui purkamaan koko peräkatteen. Homma johtui aivan siitä että piti ohjainboksin alta saada yksi mutteri pois, jotta kilpiteline lähti irti. Ohjainboksia ei saanut pois jos ei purkanut "tuki"rautaa sen päältä, jonka takia koko perä piti purkaa. Service Manual on oiva apuväline. Ruuveja/kiinikkeita tuntuu olevan aina niin kieroissa paikoissa, että kuvat on mukava apu. Itsellä meni päivä tuon perän kanssa temuamiseen. Tietty uudet vilkut, teline ja kilvenvalon asennus. Kiireessä ei kannata mitään ruveta duunaa sen on huomannu, välttyy siltä isolta/isommalta vasaralta ja poralta![]()
Kiitosta vastauksista.. Itse perän irroittaminen ei tule varmaankaan olemaan ongelmallista, inhottavinta on työn määrä/aika mitä siihen kuluu. (kun sen voisi käyttää tehokkaasti ajeluunkin(Keizi @ Kesä. 22 2009,22:55) kirjoitti
) Tuli er-6n peräkin purettua kerran.
Mutta täytyy tossa kilpiteline tehdä jo valmiiksi hankkimastani rosterista (3mm). Ja sitten sadekelin tullen kiskaista perä hemmettiin ja asennella uudet vehkeet tilalle. Taitaa mennä ilmatieteenlaitoksen mukaan ainakin ensi viikkoon, no ei haittaa *
PS. Ja omassa mallissa lähtee neljä 2 pulttia ja 2 mutteria irti telineestä, mutta vielä on "ohjainboxin" alla kaksi epämääräistä kiinnikettä..
er-6n -06
Z1000 -06
Paljonkos uudemman mallin Zetassa on kierroksia vakioväleillä kun mittari näyttää 100km/h?
?
4200-4300 jotain tollaista.(Smistik @ Heinä. 02 2009,21:20) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Mielenkiintoista, http://www.motorrad-news.com/2009....hr-2010
According to the French periodical motorevue, a radically new Kawasaki Z1000 could replace the previous model for the year 2010. Next to an adapted design, which causes loses no longer very so did itself above all at the motor a few things. This is based separate no longer on the old ZX-9R aggregate that of the current ZX-10R.
The load work does not consist now of aluminum shower part and out of a spine out of steel such as previously. To recognize goods by the massive wing. 5-Speichen rims, possibly a carbon USD fork as well as the new exhaust plant coated are further features of the 2010 of model.
CopyPaste RiderForums:lta http://www.riderforums.com/showthread.php?t=51890
Huhujuttuja, mutta mielenkiintoinen silti *
Sinänsä ok vehkeeltä kuulostaa, mutta olisivat leiponeet enemmän kuutioita. Joku 1200ccm ja alaväännökäs kone, muttei mitään dieselmäistä konetta kuitenkaan.
?
er-6n -06
Z1000 -06
Tietäisikö kukaan mistä löytyisi tällaisia/samantyylisiä slipareita zetaan vuosimallia 06?
![]()
Vähän samantyylistä kannua löytyy Laserilta ja Campbellilta.
ZH2 2020
Kai joku on jo kyllästynyt omaan zetaan? Onko takahäkki pulteilla vai hitsattu kiinni runkoon?
Jos joku haluaa vaihtaa niin annan euroja väliin(04-05,max 8t€)
![]()
Taitaa olla meikäläisen osalta tämä mopokesä sitten paketissa, tuli nimittäin eilen koettu kunnon woblaus ikävin seurauksin - pyörä tuusan päreinä *
Mutta itselläni oli huippu tsäkää matkassa kun selvisin pienin ruhjevammoin, vaikka ajovarustuksena olikin vain farkut ja t-paita (kypärän lisäksi) *
Veikkaanpa että mahdolliseen seuraavaan laitteeseen taitaa olla ensi hankintoja ohjausiskari *
ZH2 2020
siis tämä ikävä tapahyuma oli kadulla vai? ettei radalla. eipä sinne varmaan kyllä tolla varustuksella pääse. hyvä että olet ehjä.(Attitude @ Heinä. 17 2009,18:39) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Paska mäihä, mutta hyvä että mies on kunnossa.(Attitude @ Heinä. 17 2009,18:39) kirjoitti
ps. Näitä tuntuu saavan nyt halvalla ja kyllä tuonne 12R treadiin mahtuu lisääkin kirjottelijoita
yst.terv.nimim. -05 7500e
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Maantiellä toi sattui ja tosiaankin matkassa oli rutkasti hyvää tuuria!(zeta1 @ Heinä. 17 2009,18:51) kirjoitti
Nimittäin muutamaa metriä aiemmin tiellä oli rautakaiteet ja pyörä on kait woblauksen seurauksena heittänyt mut ilmaan ja siitä sitten olen lentänyt tien viereen nurtsille.
ZH2 2020
Tälle kesälle taitaa olla turha enään pyörää hankkia, mutta pitää tuossa talven aikana miettiä(slip @ Heinä. 17 2009,21:52) kirjoitti
että mitä seuraavaksi *
Pikkasen harmittaa että jää nyt ens perjantain varttimailitkin väliin, mutta ehtiihän sitä myöhemminkin.
ZH2 2020
Onha tässä ajo aikaa vielä useampi kuukausi! Uutta pyörää vaan alle.
Itelläki ollu ohjausiskari ostoslistalla jo pitkään. Pitää varmaan käydä hakemassa ennen kuin käy samalla laillaa![]()
Itselläkin tuli mieleen, että ohjausiskari olisi ihan hyvä hankinta. Kerran ohituksessa alkoi vatkaamaan niin pirusti (pientä kuoppaa tiessä)(Attitude @ Heinä. 17 2009,18:39) kirjoitti
Täytyy varmaan käydä stormilla kysäsemässä, jos sieltä vielä saisi LSL:n ohjausiskareita.. Kellään foorumilaisella kiinni kyseistä peliä? Kokemuksia?
er-6n -06
Z1000 -06