Sivu: 19 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 1838:sta
  1. #541
    Voi hemmetin perkule. Kevään toinen reissu ja takasin kotiin päästyäni totean, että kummatkin etupumput tuuppaa stefoista öljyä pihalla.
    Eli onko kukaan teettänyt etuiskari huoltoa, missä ja mihin hintaan? Ja oliko pelkät iskarit vai koko pyörä?
    Pyörä siis -04
    Ai jaa?
  2. #542
    Lainaa (Sämby @ Huhti. 26 2008,20:22) kirjoitti
    Voi hemmetin perkule. Kevään toinen reissu ja takasin kotiin päästyäni totean, että kummatkin etupumput tuuppaa stefoista öljyä pihalla. *
    Eli onko kukaan teettänyt etuiskari huoltoa, missä ja mihin hintaan? Ja oliko pelkät iskarit vai koko pyörä?
    Pyörä siis -04
    Itse vien pyörän huomenna motovillelle samasta syystä. Eli stefat ja öljyt vaihtoon ja hintaa koko hommalle 140 euroa. Mielestäni varsin edullinen.
  3. #543
    Viime viikolla roplailin mopoon kiinni Ermaxin kilpitelineen ja uudet vilkut sekä Kawan omat bellypanin ja takapenkin korvikkeen. Täytynee yrittää raapaista joku kuvakin tänne...

    Samalla vaihdoin alkuperäisen 8Ah akun tilalle uuden 11Ah pariston, kun ei meinannut mopo enää jaksaa käynnistyä. *Vanha akku ilmeisesti suivaantui talven aikana (latailin vasta keväällä) eikä hälyttimen käyttökään ole tainnut tilannetta juuri parantaa.


    E: Kirjoitusvirhe.



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  4. #544
    no niin nyt olis acran koko ränni paikoillaan modattu tietenkin niin että devilin vaimentajat tulee kummaltakin puolelta ja alkaa selkeesti jotain tapahtumaan mutta tiedä sitten onko totuus se selviää vasta penkin jälkeen ainakin paukuttelee ainakin ronskisti joten taitaa mennä pc:n säädöt uusiks. viellä kun jaksais rattaan vaihtaa mut eiköhän se tästä
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  5. #545
    Sirompi kilpiteline pitäisi hommata.Millaisia olisi markkinoilla ihan täällä Suomessa vai onko ulkomailla parempia vaihtoehtoja?Entä mitenkä etuvalon parkkipolttimoihin pääsee käsiksi?Kellään linkkiä mistä saisi service/repair manuaalin 07-08 Zetaan??


    Edit:Manuaali löytyi tuolta http://www.riderforums.com/showthread.php?p=431585



  6. #546
    Terve vaan kakki ison zetan omistajat!

    Heitämpä tänne yhren kyssärin koskien tuota 03:sta zetaani. Ostin pyörän tuossa kuukausi sitten ja nyt on tullut mittariin aika lähelle 1000km... No ilmeisesti jossakin on nyt piuha irti koska trippi ja kello nollaantuu joka kerran kun virrat käyttää pois. Eli olisiko jollakin tiedossa mistä voisi ruveta etsimään. Ajattelin vaan että liekkö liikkeessä ollut jokin jatkuvan virran syöttö irti ihan sen vuoksi että ei akku tyhjenisi.

    Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
  7. #547
    MORO! Uutena Z1000 -05 omistajana päätin heti kysästä pari juttuu..

    Minkämerkkistä ohjausiskaria suosittelisitte -05 z1000? Tobyn sais uuden reilu 300e?

    Entäs sliparit? mitä suositte?

    Pistäkääs sit myös hintaa ja linkkejä..
  8. #548
    mor!

    elikkäs tilasin omaan -07 Z1000 acran koko rännin ja meinasin että pitäsköhän samalla hommata powercommander? onkos kellään ollu molempia paikalla ja onko niistä ollu mitään hyötyä (muuta kuin äänet)?

    sit toinen kysymys.. mistäs tais samaisee vehkeeseen peränkorotus palat/koiranluut, ja mitä maksaa?

    kiitos jo etukäteen!
  9. #549
    Lainaa kirjoitti
    Dodii, nyt on sellaset 100km tullut mörinää kuunneltua, ja omaa korvaani ainankin miellyttää. Suht matalat äänethän noissa on, yläkierroksilla sitten alkaa "särkemään"... Killerit on paikallaan, ja tuli testattua myös ilman niitä, mutta vähän turhan kovat äänet omaan makuun. Edellisessä r6 oli joku leon oval pönttö ja siinä oli abaut samanlaiset äänet ilman killeriä, kuin näissä on killerien kanssa.

    Moottori käyttäytyy ihan ok, ei nyi eikä yski, voi olla että olen nuuka ja sijoitan commanderi rahat cb1000r hondaan, kunhan sellasta alkaa saamaan.

    Silmää noi mielyttää ainankin itsellä, kun ovat tollaiset kevyen näköiset:

    Kuva
    Tuli hankittua -04 pyörään Leo Vince GP Style for '03-'06 Z1000 ja tyytyväiset parisataa kilometriä on takana. Omaan makuuni ilman db-killeriä äänet on liian kovat. Killerin kanssa juurikin sopivat. Voin suositella sliparia jos ulkonäkö miellyttää sekä "4-2-1" ratkaisu. Hintalappukaan ei välttämättä hirvitä
  10. #550
    Lainaa (Hoo|igan @ Touko. 06 2008,17:16) kirjoitti
    mor!

    elikkäs tilasin omaan -07 Z1000 acran koko rännin ja meinasin että pitäsköhän samalla hommata powercommander? onkos kellään ollu molempia paikalla ja onko niistä ollu mitään hyötyä (muuta kuin äänet)?

    sit toinen kysymys.. mistäs tais samaisee vehkeeseen peränkorotus palat/koiranluut, ja mitä maksaa?

    kiitos jo etukäteen!
    commander on välttämätön tuon putkiston kanssa seokset menee totaalisesti sekaisin.tulet huomaamaan sen jälkeen että oliko hyötyä.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  11. #551
    Hmm
    prkl pakko se sit kai on ostaa jos seokset kerran niinpaljon menee pieleen

    mitäs onkos kukaan sitten saanu "huomattavia" tehon nousuja penkissä, kiinnostais vaan et tuleeks siit mitään hepoja lisää? (siis putkella + commanderilla) tuntuu meinaan et kawasaki on jo tehtaalla jättäny suurimman osan hevosista kesälaitumille tai laittanu muihin hommiin (laiska vehje)

    jotain tehokäyrää olis kiva kans nähdä

    kiitos ja kumarrus
  12. #552
    Lainaa (Hoo|igan @ Touko. 06 2008,21:29) kirjoitti
    Hmm
    prkl pakko se sit kai on ostaa jos seokset kerran niinpaljon menee pieleen *

    mitäs onkos kukaan sitten saanu "huomattavia" tehon nousuja penkissä, kiinnostais vaan et tuleeks siit mitään hepoja lisää? (siis putkella + commanderilla) tuntuu meinaan et kawasaki on jo tehtaalla jättäny suurimman osan hevosista kesälaitumille tai laittanu muihin hommiin (laiska vehje)

    jotain tehokäyrää olis kiva kans nähdä

    kiitos ja kumarrus
    menee loppukuusta vasta uudelleen penkkiin jolloin tulee fakta tietoa sitten tänne vaikka ei olekaan aivan samanlainen putkisto kuin sulla, oma jälki kun pitää saada kaikkeen.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #553
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 06 2008,22:27) kirjoitti
    Lainaa (Hoo|igan @ Touko. 06 2008,21:29) kirjoitti
    Hmm
    prkl pakko se sit kai on ostaa jos seokset kerran niinpaljon menee pieleen *

    mitäs onkos kukaan sitten saanu "huomattavia" tehon nousuja penkissä, kiinnostais vaan et tuleeks siit mitään hepoja lisää? (siis putkella + commanderilla) tuntuu meinaan et kawasaki on jo tehtaalla jättäny suurimman osan hevosista kesälaitumille tai laittanu muihin hommiin (laiska vehje)

    jotain tehokäyrää olis kiva kans nähdä

    kiitos ja kumarrus
    menee loppukuusta vasta uudelleen penkkiin jolloin tulee fakta tietoa sitten tänne vaikka ei olekaan aivan samanlainen putkisto kuin sulla, oma jälki kun pitää saada kaikkeen.
    Yeah! * Ompa sitten jotain dokkarii pohjilla. Taitaa ittellä vaa mennä reilusti ens kuun puolelle ton set-upin päivitys. Meinaan vaan että tulee 3 vkon väli mopoiluun toukokuun lopusta eteenpäin. Duuni kutsuu ulkomaille... Nii-i ja sen piti sattuu just parhaille ajokeleille.. perkles *
    Mustanaamion suojeluksessa !!!
    Z1000 -07 Metallic Diablo Black
  14. #554
    Löytyykö joltain tonniseen zetaan sopivaa takajousen säätötyökalua ylimääräisenä? Jos ei, niin mistä moisen nopeasti saisi hankittua? Ei jaksaisi joka kerta kun käy vaimokkeen kanssa ajamassa suorittaa kilpitelineen/kilven oikomisrituaalia...
  15. #555
    Lainaa (VLU @ Touko. 12 2008,10:27) kirjoitti
    Löytyykö joltain tonniseen zetaan sopivaa takajousen säätötyökalua ylimääräisenä? Jos ei, niin mistä moisen nopeasti saisi hankittua? Ei jaksaisi joka kerta kun käy vaimokkeen kanssa ajamassa suorittaa kilpitelineen/kilven oikomisrituaalia...
    Jollei säätöä ole tarkoitus jatkuvasti vaihdella, niin säätö onnistuu myös vasaran ja isomman ruuvarin avulla *



    ZH2 2020
  16. #556
    Moro

    Oisko jollain manuskaa, josta vois tarkistaa seuraavat momenttiarvot? (Z-1000, 04)

    Yläkolmion kuuskolopultit (m6) (jolla iskari puristetaan kolmioon)

    Alakolmion kuuskolopultit (m8) (jolla iskari puristetaan kolmioon)

    Jarrusatulan kiinnityspultti (m8)

    Etuakseli

    Jos joku heittäis arvot, niin olisin kiitollinen.
    Ai jaa?
  17. #557
    Front axle clamp bolt: 34 Nm *25 ft.lb.
    Front axle clamp bolt: 20 Nm 15 ft.lb.
    Front axle: 127 Nm 94 ft.lb
    Front fork clamp bolts (Upper): 8.8 Nm 78 in.lb. AL
    Front fork clamp bolts (Upper): ZR1000–A2 13 Nm 113 in.lb.
    Front fork clamp bolts (Lower): 20 Nm 15 ft.lb. AL
    Front fork clamp bolts (Lower): ZR1000–A2 30 Nm 22 ft.lb.
    Caliper mounting bolts (Front): 25 Nm 18 ft.lb.


    Etuakselin "clamp bolt":ille (eli haarukan juuressa olevalle puristuspultille) listataan manuaalissa kaksi erilaista kiristysarvoa. Lisäksi varsinaiset kolmioiden kiristyspulttien momentit näyttävät riippuvan täsmällisestä mallimerkinnästä.

    -Jay

    Edit. Esim. täältä voi yrittää ladata oman kopion tehtaan huoltomanuaalista.



    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  18. #558
    Tulipa käytettyä laikka penkissä.
    Eli 08 1000z + leovincen gp-style sliparit. Lähinnä tarkastamaan, ettei liian laihalle mene... Eihän se mennyt, eli commanderi saa jäädä kaupan hyllylle.
    Eniten ihmetytti vääntö, 10nm enemmin, kun luvataan... No eikai siitä haittaakaan ole
    Lappunen (Kampuralta) 125,5hv / 108nm



    Ei taidolla vaan tuurilla!
  19. #559
    Lainaa (Jupezku @ Touko. 16 2008,09:45) kirjoitti
    Tulipa käytettyä laikka penkissä.
    Eli 08 1000z + leovincen gp-style sliparit. Lähinnä tarkastamaan, ettei liian laihalle mene... Eihän se mennyt, eli commanderi saa jäädä kaupan hyllylle.
    Eniten ihmetytti vääntö, 10nm enemmin, kun luvataan... No eikai siitä haittaakaan ole
    Lappunen (Kampuralta) 125,5hv / 108nm
    näyttää hyvältä tehot samaa luokkaa kuin mulla mutta väännöt sulla paremmat ,vaikka vaikka mulla on commanderi. sama penkki. siis devilin sliparit +commander. katsoitko muuten mittari virhettä?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  20. #560
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 16 2008,16:21) kirjoitti
    katsoitko muuten mittari virhettä?
    Eipä sitä tullut ajateltua, pitää joskus gepsin kanssa tsekata...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  21. #561
    onkos mahdollisesti muita zetoja huomenna lähdössä alastarolle kiihdyttelee tai muuten vaan katselee?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #562
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 30 2008,19:58) kirjoitti
    onkos mahdollisesti muita zetoja huomenna lähdössä alastarolle kiihdyttelee tai muuten vaan katselee?
    Tuloksia tänne sitten, jos joku käy.

    Mittarivirhettä tuntuu olevan yllättävän vähän laikassa, abaut 64 mitttarinopeutta, niin 60 vauhtia, eli 70 voi mittarin mukaan 60 alueella ajella

    Suljetulla alueella vähän gepsillä mittailin huvikseni, 0-100 3,5sec, vartti 11,4, loppunop 195.
    Jos osais kiihyttää ni saattas huomattavasti parempia saada
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  23. #563
    Lainaa (Jupezku @ Touko. 30 2008,22:16) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 30 2008,19:58) kirjoitti
    onkos mahdollisesti muita zetoja huomenna lähdössä alastarolle kiihdyttelee tai muuten vaan katselee?
    Tuloksia tänne sitten, jos joku käy.

    Mittarivirhettä tuntuu olevan yllättävän vähän laikassa, abaut 64 mitttarinopeutta, niin 60 vauhtia, eli 70 voi mittarin mukaan 60 alueella ajella

    Suljetulla alueella vähän gepsillä mittailin huvikseni, 0-100 3,5sec, vartti 11,4, loppunop 195.
    Jos osais kiihyttää ni saattas huomattavasti parempia saada
    ekalla vedolla 11.1 ja loppunopeus 193. muut vedot meni yliyrittämiseksi ja sattui kaikenlaisia mokia syksyllä alle 11 täysin realistista. mut 0.5 sek parannusta viimekerrasta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  24. #564
    Onko tietoa missä Etelä-Suomen alueella voisi käydä koeajamassa z1000:n?
    Kawasaki AR125 -> Suzuki GSX750 -> Honda CBR1000 -> Suzuki TL1000S -> Aprilia RSV1000R -> Aprilia Tuono V4R
  25. #565
    Tietääkö kukaan saako -07 ja uudempaan zetaan esim. geeli-istuimia?Puutuu perse vähän turhan helposti,reilun 50km jälkeen...
  26. #566
    Lainaa (Jupezku @ Touko. 16 2008,09:45) kirjoitti
    Tulipa käytettyä laikka penkissä.
    Eli 08 1000z + leovincen gp-style sliparit. Lähinnä tarkastamaan, ettei liian laihalle mene... Eihän se mennyt, eli commanderi saa jäädä kaupan hyllylle.
    Eniten ihmetytti vääntö, 10nm enemmin, kun luvataan... No eikai siitä haittaakaan ole
    Lappunen (Kampuralta) 125,5hv / 108nm
    penkki tulos oli 136hv ja 108nm kampuralta mut pitää käydä viel jossain toisessa penkissä kokeilee ja ottaa keskiarvo.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  27. #567
    Kävin tänään Hallin lentokentällä, tarkotuksena koittaa mitä kawa kulkee, mut joku oli sit erimieltä.

    Perille päästyä vilkutteli FUEL LOW(yks pykälä jälellä), kuvittelin että riittää ajot. Eka veto neloselle meni vielä normaalisti, sit vitosella kymppitonnin kohilla puutuu, tuntu että otti rajotin tai bensa loppuis. Sit tankille ja takas niin alko tulee vettä ja ajot olikin siinä.

    Eli kysymys, voiko bensan vilkuttelulla olla yhteys puutumiseen, onko joku säästö ohjelma ruiskulla? Vai mistä puutuminen vois johtua?
    Täyden tankin testi liikenteessä saattaa olla liian arvokas.
    Kawasaki zr-7 -00 -> Kawasaki Z1000 -07 -> Honda CBR 1000rr - > Aprilia SL 1000
  28. #568
    Lainaa (galandero @ Kesä. 28 2008,19:02) kirjoitti
    Kävin tänään Hallin lentokentällä, tarkotuksena koittaa mitä kawa kulkee, mut joku oli sit erimieltä.

    Perille päästyä vilkutteli FUEL LOW(yks pykälä jälellä), kuvittelin että riittää ajot. Eka veto neloselle meni vielä normaalisti, sit vitosella kymppitonnin kohilla puutuu, tuntu että otti rajotin tai bensa loppuis. Sit tankille ja takas niin alko tulee vettä ja ajot olikin siinä.

    Eli kysymys, voiko bensan vilkuttelulla olla yhteys puutumiseen, onko joku säästö ohjelma ruiskulla? Vai mistä puutuminen vois johtua?
    Täyden tankin testi liikenteessä saattaa olla liian arvokas.
    kyllä syy on siinä mulla on tehnyt useasti saman homman.luulen että kun tankki on riittävän tyhja ja alkaa tärisemään riittävästi niin polttoaineen saanti häiriinty. ensimmäisillä kerroilla melkein sydän pysähtyi kun ajattelin että siihenkö se nyt sitten hajosi.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  29. #569
    Tuosta "LOW FUEL"-varoituksesta tuli mieleen... Mun Zeta alkaa vilkutella tuota varoitusta, jos ajelee täydellä tankilla (kaikki pykälät mittarissa) ja lämmöt nousee esim. kaupungissa pysähdellessä sinne 102 asteeseen, jossa flekti alkaa pyörimään. Onko muut törmänneet moiseen? Tuo on tapahtunut monta kertaa, joten joku ohjelmallinen vika lienee kyseessä...
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  30.  
  31. #570
    Lainaa (Lasoli @ Heinä. 01 2008,10:22) kirjoitti
    Tuosta "LOW FUEL"-varoituksesta tuli mieleen... Mun Zeta alkaa vilkutella tuota varoitusta, jos ajelee täydellä tankilla (kaikki pykälät mittarissa) ja lämmöt nousee esim. kaupungissa pysähdellessä sinne 102 asteeseen, jossa flekti alkaa pyörimään. Onko muut törmänneet moiseen? Tuo on tapahtunut monta kertaa, joten joku ohjelmallinen vika lienee kyseessä...
    Mulle kävi ihan sama homma täs muutama päivä sitte. En oo kerenny vielä paneutuu tohon, mut selkoo tarttis ottaa.. Jos jollakulla on tietoo ko. asiasta niin kuuntelen mielellään lisää!!
    Mustanaamion suojeluksessa !!!
    Z1000 -07 Metallic Diablo Black
Sivu: 19 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen