Sivu: 14 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1838:sta
  1. #391
    Lainaa (Belhan @ Syys. 06 2007,14:32) kirjoitti
    Hyvä tietää nuo. Rupee kyllä kesän ajon jälkeen tuntuun tehottomalta vehkeeltä *On se helvetin hyvä ettei sitä pikku zetaa tullu ostettua.
    Vaihda ensikaudeksi FZ1 alle
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  2. #392
    Lainaa (Tumppu @ Syys. 06 2007,15:31) kirjoitti
    Pakko mainita että eipä ole hääppöistä potkua uudessa tonnisessa, ainakaan mittaustuloksien mukaan.
    Itselläni on vanhempi ('06) pikkuzeta, mistä penkitettiin 105hp takapyörältä, eli konetehoa jossain siellä 115-120hp:n paikkeilla.
    Itselläni takapyörältä 72Nm @ 8000rpm, eli koneelta mitattuna jossain 80Nm:n paikkeilla.
    Mites noissa uusissa tonnisissa on tota vääntöä?

    Edit: PC III, BMC ja Leovincen lyhennetty slipari.
    niinkuin tonne aikaisemmin jo laitoin niin 103,3Nm koneelta 7600rmp.mutta kyllä tonnisen voima on aivan jotain muuta kuin pikkuzetan tehot.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  3. #393
    Mihis kaikki z kuskit on hävinnyt kun foorumi on pysynyt hiljaisena? Kaikki on nauttineet z räppäilystä niin paljon ettei kotiakkaan ehdi... *
  4. #394
    Morot.

    Löysin oitracon oy:n sivuilta SHARK CONIC merkkiset ämyrit.
    Onko kellään näistä vaimentimista mitään tietoa?
    Eli kiinnostais lähinnä tuo äänen "repivyys", kun nuo ei ole järin
    suuret pöntöt...

    YouTubessa oli pätkä jossa jeppe vetää Z750:lla, mutta eipä noista äänistä ota selvää...

    kuva :
    http://www.fechter.de/products/prod_...?artnr=1120558



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  5. #395
    Lainaa (kafee @ Syys. 27 2007,08:54) kirjoitti
    Mihis kaikki z kuskit on hävinnyt kun foorumi on pysynyt hiljaisena? Kaikki on nauttineet z räppäilystä niin paljon ettei kotiakkaan ehdi... *
    Vaikka tohon tyyliin
    ZH2 2020
  6. #396
    Lainaa (Attitude @ Syys. 28 2007,20:31) kirjoitti
    Lainaa (kafee @ Syys. 27 2007,08:54) kirjoitti
    Mihis kaikki z kuskit on hävinnyt kun foorumi on pysynyt hiljaisena? Kaikki on nauttineet z räppäilystä niin paljon ettei kotiakkaan ehdi... *
    Vaikka tohon tyyliin *
    Tossa sen nyt sitten viimeistään näkee , että kun on putket molemmilla puolilla pyörää , niin on se vaan niin ***tanan hyvässä balanssissa koko laitos jotta oksat pois ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  7. #397
    Lainaa (Attitude @ Syys. 28 2007,20:31) kirjoitti
    Lainaa (kafee @ Syys. 27 2007,08:54) kirjoitti
    Mihis kaikki z kuskit on hävinnyt kun foorumi on pysynyt hiljaisena? Kaikki on nauttineet z räppäilystä niin paljon ettei kotiakkaan ehdi...
    Vaikka tohon tyyliin
    arab z kuski http://youtube.com/watch?v=PzC6yU6DhkY
    superjopo
  8. #398
    Lainaa (Puppe 67 @ Syys. 28 2007,20:51) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 28 2007,20:31) kirjoitti
    Lainaa (kafee @ Syys. 27 2007,08:54) kirjoitti
    Mihis kaikki z kuskit on hävinnyt kun foorumi on pysynyt hiljaisena? Kaikki on nauttineet z räppäilystä niin paljon ettei kotiakkaan ehdi...
    Vaikka tohon tyyliin
    Tossa sen nyt sitten viimeistään näkee , että kun on putket molemmilla puolilla pyörää , niin on se vaan niin ***tanan hyvässä balanssissa koko laitos jotta oksat pois ...
    Kylläpä oli loisssstavaa pyörän käsittelyä!!
  9. #399
  10. #400
    Onkos kukaan tehnyt -07 z:talle mitään muuta kuin vaihtanut putkia tai kilventelineitä. Jos joku on tehnyt muutakin modifikaatiota, niin olis kiva nähdä kuvia...
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  11. #401
    Kuinka moni meinas talven aikana fiksailla pyörää uuteen uskoon? Itsellä olis tarkotus vaihtaa stonga ja vilkut sinne päihin. Taakse olis tarkotus laittaa katevilkut ja bellyban ostaa jos vain rahat riittää.
    Elämä on....
    R6R räärääpyörä
  12. #402
    Onko joku löytänyt mitään lisävarusteita 07 malliin vielä?
  13. #403
    Lainaa (Sämby @ Touko. 27 2007,20:45) kirjoitti
    Olitko se SINÄ, jonka kanssa taistelin Zetojen "herruudesta" tänään Alastarossa.?
    Osaisitko/te kertoa miten tuolla zetalla radalla pärjää. En nyt tarkoita nopeutta vaan: ottavatko putket tai jotkut muut osta kiinni ennen kuin sport renkaista loppuu pito? (joo roikutaan niin perkeleesti!)
    Ja miten vaimennus etu ja taka päässä? Ovatko edes alkuunkaan riittävät?

    Kaikkea muutakin tietoa zetasta ja sen toimivuudesta radalla otetaan mielihyvin vastaan!!
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  14. #404
    Niin mee vedettiin tota varttimailia. Ei ota putket asfalttin ei, kun ei lipsauta kytkintä liian rajusti. Tarkotit varmaan ihan tota radan kiertoo, no sitäkin on kokeiltu. Ei mulla ainakaan ole mikään viel asfalttiin ottanu, mut johtuu varmaan siitä, et en ole uskaltanu tarpeeksi kantata. Eikö joku ukko vetänu z 750:llä pirusti radalla ja sit vissiin lipsauttikin. Hän vois kertoo enempi, jos viittii.
    Ai jaa?
  15. #405
    Rojut alkaa raahaamaan maata ku tarpeeksi kallistelee, eli tapit ja putken klemmarit. Ahvenistollla riittää vauhtia ihan hyvin ku on aika hidas rata. Alastarolla taas ei vauhti riitä ku on niin nopea rata(pääsuora ja takasuora). Nopeissa mutkissa tahtoo ottaa jalkatapit maahan ja vaarana on et tökkää. Hitaissa mutkissa voi laskea rauhallisesti tapin raahaamaan maata. Ohjausiskaria olis kaivannut kans pariin töyssy mutkaan. Jousitus on kans aika pehmeä rata-ajoon, mut säätämällähän se paranee. Mut kaiken kaikkiaan kyl sillä radalla on kiva ajaa ja pystyy pistään kampoihin kusiaisille ja kilokyykyille ku tarpeeksi vääntää. Ja renkaina toimi metzelerin M-1 edes ja takana Z-6.
    Ens kesänä radalle uudestaan.
    R6R räärääpyörä
  16. #406
    Ja tuo tappien laahaaminen ei lopu vaikka tarjoaa persauksen sivulle ja yläkropan sinne kuuluisaa peiliä kohden?

    Ehkäpä vaan ostan kyykyn
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  17. #407
    Lainaa (rammus @ Loka. 17 2007,15:17) kirjoitti
    Ja tuo tappien laahaaminen ei lopu vaikka tarjoaa persauksen sivulle ja yläkropan sinne kuuluisaa peiliä kohden?

    Ehkäpä vaan ostan kyykyn *
    ?
    En oikein ymmärtänyt kysymystä?


    Ei se nyt mikään hidas pyörä ole ja fiilikseen kyl pääsee, mut kyl noil kyykyillä pääsee kovempaan. Se vain on et mikä vauhti riittää itsekullekkin....
    R6R räärääpyörä
  18. #408
    Heitetään nyt myöhs tähän Zetan ketjuun. Törmäsin nettimotoa selatessa siihen, että TK-Biketeamissä on näköjään jo -08 Z750 ja Z1000 nähtävissä. Jännä, että nyt niitä on jo ennen kesää ja keväällä ei hetkeen tuntunut saavan mistään. No nythän se on tietysti vain väripäivitys -07 malliin.
    "pyörätön"
  19. #409
    onko kukaan päässyt vertailee että paljonko vanhemman ja uudemman zetan putkistossa on eroja eli onko mahdollista saada vanhempaan tarkoitettua putkistoa uuteen malliin?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  20. #410
    Lainaa (dreamer @ Loka. 17 2007,10:55) kirjoitti
    Rojut alkaa raahaamaan maata ku tarpeeksi kallistelee, eli tapit ja putken klemmarit. Ahvenistollla riittää vauhtia ihan hyvin ku on aika hidas rata. Alastarolla taas ei vauhti riitä ku on niin nopea rata(pääsuora ja takasuora). Nopeissa mutkissa tahtoo ottaa jalkatapit maahan ja vaarana on et tökkää. Hitaissa mutkissa voi laskea rauhallisesti tapin raahaamaan maata. Ohjausiskaria olis kaivannut kans pariin töyssy mutkaan. Jousitus on kans aika pehmeä rata-ajoon, mut säätämällähän se paranee. Mut kaiken kaikkiaan kyl sillä radalla on kiva ajaa ja pystyy pistään kampoihin kusiaisille ja kilokyykyille ku tarpeeksi vääntää. Ja renkaina toimi metzelerin M-1 edes ja takana Z-6.
    Ens kesänä radalle uudestaan.
    Roiku enemmän.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  21. #411
    Lainaa (dreamer @ Loka. 17 2007,19:23) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Loka. 17 2007,15:17) kirjoitti
    Ja tuo tappien laahaaminen ei lopu vaikka tarjoaa persauksen sivulle ja yläkropan sinne kuuluisaa peiliä kohden?

    Niin ja mikään vauhtihan ei ole riittävä! Aina pitäisi päästä nopeammin

    Kyykyillä huvikerroin tuolla radan ulkopuolella vie kortin helposti ja siksipä pitäisi jotain keksiä.

    Ehkäpä vaan ostan kyykyn *
    ?
    En oikein ymmärtänyt kysymystä?


    Ei se nyt mikään hidas pyörä ole ja fiilikseen kyl pääsee, mut kyl noil kyykyillä pääsee kovempaan. Se vain on et mikä vauhti riittää itsekullekkin....
    Juuri roikkumiseta siis kysyin. Mitä enemmän roikuu sitä vähemmän täytyy pyörää kallistaa. Ottaa ne tapit sporteissakin kiinni jos ei roiku. Siis kuinka paljon retuutat itseäsi.



    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  22. #412
    Lainaa (rammus @ Marras. 12 2007,10:22) kirjoitti
    Lainaa (dreamer @ Loka. 17 2007,19:23) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Loka. 17 2007,15:17) kirjoitti
    Ja tuo tappien laahaaminen ei lopu vaikka tarjoaa persauksen sivulle ja yläkropan sinne kuuluisaa peiliä kohden?

    Niin ja mikään vauhtihan ei ole riittävä! Aina pitäisi päästä nopeammin *

    Kyykyillä huvikerroin tuolla radan ulkopuolella vie kortin helposti ja siksipä pitäisi jotain keksiä.

    Ehkäpä vaan ostan kyykyn *
    ?
    En oikein ymmärtänyt kysymystä?


    Ei se nyt mikään hidas pyörä ole ja fiilikseen kyl pääsee, mut kyl noil kyykyillä pääsee kovempaan. Se vain on et mikä vauhti riittää itsekullekkin....
    Juuri roikkumiseta siis kysyin. Mitä enemmän roikuu sitä vähemmän täytyy pyörää kallistaa. Ottaa ne tapit sporteissakin kiinni jos ei roiku. Siis kuinka paljon retuutat itseäsi.
    Kyl omasta mielestäni roikun niin paljon kuin vain on mahdollista. Goret tahtoo vain palaa puhki, et ens kesänä ois nahkahousujen osto. Niin ja kyl z on alempana jalkatapit kuin jossain sporteissa. Alustaa pitäis kyl säätää vielä kovemmalle rata-ajoa varten.
    R6R räärääpyörä
  23. #413
    Pikkuzetaa tuli paiskottua radalla (Motoparkia lähinnä) useammankin kerran kolmen vuoden aikana ja ihan vastaavat ongelmat silläkin on. Ne kallistusvarat on oikeesti aika rajalliset jos aikoo vähänkin kovempaa ajella, ei siinä auta vaikka miten yrittää roikkua...
    Jalkatappeja ei tartte niinkään varoa, ne kyllä antaa periksi ja niistähän voi eka ottaa ne nystyrät pois ja sen jälkeenkin ne voi kulutella vielä parikin senttiä lyhemmäksi... mutta sitten alkoi ottaa seisontajalka kiinni ja se ei enää joustakaan... Vakioputketkin voi olla ongelma, itsellä oli ylös vedetty putki joten ei ole tietoa siitä.
  24. #414
    Lainaa (zpete @ Marras. 14 2007,14:08) kirjoitti
    Pikkuzetaa tuli paiskottua radalla (Motoparkia lähinnä) useammankin kerran kolmen vuoden aikana ja ihan vastaavat ongelmat silläkin on. Ne kallistusvarat on oikeesti aika rajalliset jos aikoo vähänkin kovempaa ajella, ei siinä auta vaikka miten yrittää roikkua...
    Jalkatappeja ei tartte niinkään varoa, ne kyllä antaa periksi ja niistähän voi eka ottaa ne nystyrät pois ja sen jälkeenkin ne voi kulutella vielä parikin senttiä lyhemmäksi... mutta sitten alkoi ottaa seisontajalka kiinni ja se ei enää joustakaan... Vakioputketkin voi olla ongelma, itsellä oli ylös vedetty putki joten ei ole tietoa siitä.
    Kiitoksia. Taitaan siis z jäädä myyjälle.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  25. #415
    Lainaa (rammus @ Marras. 14 2007,14:25) kirjoitti
    Kiitoksia. Taitaan siis z jäädä myyjälle.
    No jos radalla ajo (kovaa) on tärkeää niin silloin kyllä kannattaa katsella lähinnää kusiaisia tai tonnisia R-pyöriä. Mutta jos ajo on satunnaista, niin kyllä sillä Zetalla (varsinkin tonnisella) silti aika lujaa siellä radalla pääsee.
    Mulla ja pikkuzetalla raja Motoparkissa alkoi olla n. 1:40 kierrosaikojen kohdalla... sen alittaminen vaati aika riskillä ajamista ja huonostihan siinä lopulta kävi. Eli kyllä Zetallakin joku oikee vetomies menis aika kovaa.
  26. #416
    Minkähän kokosella avaimella ootte aukassu eturattaan mutterin?
    Eli ei nyt just löydy special tool nro:57001-1238
    Ai jaa?
  27. #417
    Lainaa (zpete @ Marras. 14 2007,21:53) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Marras. 14 2007,14:25) kirjoitti
    Kiitoksia. Taitaan siis z jäädä myyjälle.
    No jos radalla ajo (kovaa) on tärkeää niin silloin kyllä kannattaa katsella lähinnää kusiaisia tai tonnisia R-pyöriä. Mutta jos ajo on satunnaista, niin kyllä sillä Zetalla (varsinkin tonnisella) silti aika lujaa siellä radalla pääsee.
    Mulla ja pikkuzetalla raja Motoparkissa alkoi olla n. 1:40 kierrosaikojen kohdalla... sen alittaminen vaati aika riskillä ajamista ja huonostihan siinä lopulta kävi. Eli kyllä Zetallakin joku oikee vetomies menis aika kovaa.
    Mitkä renkaat sulla oli alla tossa lipassa?
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  28. #418
    Lainaa (rammus @ Marras. 15 2007,17:33) kirjoitti
    Mitkä renkaat sulla oli alla tossa lipassa?
    Pilot Power 2CT... mutta lähes samaa vauhtia olen ajellut perus (ei Corsa) Diabloillakin.
  29. #419
    Lainaa (Sämby @ Marras. 15 2007,16:32) kirjoitti
    Minkähän kokosella avaimella ootte aukassu eturattaan mutterin?
    Eli ei nyt just löydy special tool nro:57001-1238
    Niinkuin tässäkin topikissa näkyvässä kuvassa osittain tulee ilmi, on se eturattaan kiinnitysmutterin muoto tuollainen kaksivaiheinen, alimmaisena on tavallista 6-kulmaista mutterikantaa, loppupätkä on neliskanttista pyörein kulmin. Joten tuollainen aukeaa esim isolla jakarilla neliskantista vääntämällä tai sitten sopivan syvällä ja oikeankokoisella hylsyllä kääntämällä. Ja tämä maaginen sopiva koko onkin sitten minulta päässyt jo unohtumaan.

    27mm 30mm 32mm <--joku noista se on

    Ja sitten vielä special tool 57001-1238. Kawakuvasto näyttää että tuo on tuollainen tunkki, jack englanniksi. Ei sitä mutteria sillä kannata avata. Vaan voihan sillä tunkilla nostaa sen prätkän ilmaan, vaikkei sekään ole tarpeellista eturattaan poistoa silmälläpitäen.


    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  30.  
  31. #420
    Jos sillä tunkilla löis siihen mutteriin.
    Ai jaa?
Sivu: 14 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen